Liczba produktów: 370
Sortowanie:
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy super teleobiektyw o ogniskowej 500 mm, który sprawdzi się doskonale w fotografii przyrodniczej i sportowej. Precyzyjny system AF, opracowana przez firmę Nikon nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa, stabilizacja obrazu działająca ze skutecznością 4 stopni przysłony ii tryb SPORT VR oraz uszczelniona konstrukcja dają Ci znakomite narzędzie, które pozwoli Ci uchwycić każdą zapierającą dech w piersiach scenę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Laowa 15 mm to obiektyw o niespotykanych parametrach. Jednym z nich jest bardzo mała odległość minimalnego ostrzenia wynosząca zaledwie 20 cm. Dzięki temu można z łatwością budować wieloplanowe kompozycje. Drugą, jeszcze bardziej wyjątkową funkcją jest shift. Pozwala ona między innymi na uniknięcie pochylenia budynków. Jest to bardzo dobrze widoczne na 2 zdjęciach zamieszczonych poniżej. 
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
4 999
6 099 zł
Do koszyka
9.2/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 16-35 mm f/4L EF IS USM jest szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą pełnoklatkową. Szeroki, zmienny kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektonicznej a wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oswietleniu.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 479
6 829 zł
Do koszyka
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga odsłona profesjonalnego teleobiektywu ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0. Jest to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego ulepszona, 5-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości teleobiektyw o ogniskowej 70-200mm oraz stałym świetle f/4. Przeznaczony do użytku z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. System optycznej redukcji drgań (VR) zapewnia możliwość fotografowania z czasami dłuższymi nawet o 5 stopni. Cichy i precyzyjny silnik falowy szybko i bezbłędnie ustawia ostrość w wybranym miejscu.
8.9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x jest konstrukcją specjalnego przeznaczenia. Pozwala na uzyskanie skali odwzorowania od 1:1 do nawet 5:1 przez co doskonale sprawdzi się wśród najbardziej wymagających użytkowników. Jest szczególnie polecany do precyzyjnych zastosowań stomatologicznych, dokumentacji mikro pęknięć czy prac laboratoryjnych. Obiektywu nie da się używać do zastosowań innych niż makrofotografia.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
5 460
Do koszyka
9.2/10 (91 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 150-600 Contemporary to narzędzie pracy dedykowane dla każdego fotografa potrzebującego dużych zbliżeń fotografowanych elementów. Obiektyw jest zamknięty w kompaktowej ergonomicznej obudowie. Wyposażono go w liczne technologie ułatwiające pracę jak zaawansowana optyczna, szybki i cichy silnik AF oraz ustawienia personalizujące, bardzo przydatne w fotografii tele.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw przeznaczony do aparatów w matryca pełnoklatkową lub APS-C. Dzięki jasności 4.0 oraz wbudowanej stabilizacji doskonale sprawdzi się jako obiektyw do codziennego fotografowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 24 elementów w 22 grupach i aż 10 soczewek o niskiej dyspersji umożliwia uzyskanie takiej samej jakości obrazu w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony. Błyskawiczny AF oparty o ultradźwiękowy silnik HSM z zaktualizowanym algorytmem rejestruje każdy ruch.
8.9/10 (58 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
9.5/10 (52 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tokina atx-i 100 mm F2,8 FF MACRO to kompaktowy, średni teleobiektyw, który zapewnia lekką konstrukcję. Jednocześnie zapewnia obrazy o wysokiej rozdzielczości, niskim zniekształceniu i pięknym efekcie bokeh. To wyjątkowo ciekawe narzędzie dla makro fotografów, portrecistów, fotografów ulicznych itp. Skala odwzorowania wynosząca 1:1 przy 30 cm pozwala na uzyskanie optymalnej odległości roboczej przy jednoczesnym zachowaniu imponujących powiększeń.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
1 819
Do koszyka
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to poręczny obiektyw standardowy o dużej jasności. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii. Niewielki adapter pozwalający podłączyć dowolny obiektyw EF i EF-S firmy Canon, do aparatu systemu EOS M. Dzięki temu użytkownik może korzystać z bogatej gamy obiektywów obejmujących szeroki zakres ogniskowych (od 8 do 800 mm), a także obiektywy Makro czy Fish Eye.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 049
1 138 zł
Do koszyka
8.2/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
9.2/10 (81 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Praktyczny teleobiektyw o łatwym do przenoszenia i fotografowania kształcie. Zapewnia ostry obraz na wszystkich przysłonach, nawet tych najbardziej otwartych. Przysłona F/1.8 ułatwia fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych i gwarantuje miękko rozmyte tło, tzw. efekt bokeh, wielce pożądany w fotografii portretowej. Posiada szybki i cichy silnik AF USM.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Zaawansowany obiektyw formatu DX z 16,7-krotnym zoomem i bardzo szerokim zakresem ogniskowych 18-300 mm. Stanowi doskonałe rozwiązanie dla użytkownika, któremu zależy na lekkości i możliwości fotografowania z różnych perspektyw.
9.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy Nikkor 200-500 mm oferuje niezrównany zasięg. Zaawansowana budowa gwarantuje bardzo dobre parametrach obrazu. Instrument jest doskonały do fotografowania sportu, wydarzeń i przyrody. 4,5-stopniowy stabilizator obrazu i wysokiej jakości optyka zapewniają doskonałą ostrość. Dedykowany tryb "Sport" przeznaczony jest do śledzenia szybkiej akcji.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Jaki obiektyw do lustrzanki kupić?


To pytanie charakterystyczne dla początkujących fotografów, którzy kupili właśnie swoją pierwszą lustrzankę. Jak się okazuje, również bardziej zaawansowani fotografowie miewają problem z wyborem obiektywu do lustrzanki. O ile pierwsi mają kłopot głównie ze zrozumieniem jaki obiektyw do czego służy, o tyle druga grupa wspomnianych osób ma raczej problem z klęską urodzaju. Duży wybór obiektywów do lustrzanek o dziwo nie ułatwia zakupów w internetowym sklepie foto-video, ponieważ wiele modeli szkieł posiada bardzo zbliżone parametry, np. przysłonę lub ogniskową. Które obiektywy są najlepsze do Nikona, a które do Canona? Czym kierować się w wyborze obiektywu? Jakie są rodzaje obiektywów

Obiektywy do aparatu Nikon i Canon. Kupić oryginalny czy innych producentów?


Aktualnie na rynku fotograficznym prym wiodą dwaj producenci lustrzanek: Nikon oraz Canon. Obiektywy do Nikona produkuje nie tylko marka Nikkor, ale również inne firmy. W sklepie Cyfrowe.pl możemy kupić m.in. obiektywy Sigma z mocowaniem do Nikon, Samyang, Tamron, Tokina oraz wiele innych. Jaki obiektyw do Nikona jest najlepszy? Oryginalny czy zamiennik?

Bardzo często modele obiektywów do lustrzanek różnych producentów oferują zbliżony poziom jakości obrazu, różniąc się najbardziej ceną oraz jakością współpracy między szkłem a body aparatu. Ten ostatni czynnik to np. szybkość działania autofokusu i mierzenie ostrości. Obiektywy Sigma do Nikona potrafią być nawet dwukrotnie tańsze od oryginału, więc wielu posiadaczy lustrzanek decyduje się na ich zakup, nie żałując decyzji.

Rodzaje obiektywów. Co to jest ogniskowa i dlaczego to ważne przy zakupie?


Jeśli wybierasz swój pierwszy obiektyw do lustrzanki, musisz wiedzieć, co to jest ogniskowa obiektywu i na co wpływa. Ogniskowa określa, np. kąt widzenia obiektywu i sposób ukazania perspektywy w obrazie.

Rodzaje obiektywów z uwagi na ogniskową wyglądają następująco:

  • 1. ultraszerokokątne, rybie oko
  • 2. szerokokątne,
  • 3. standardowe,
  • 4. teleobiektywy,
  • 5. superteleobiektywy
  • 6. tilt & shift.


Zoomy, stałki, obiektywy do pełnej klatki i APS-C


W tym podziale dodatkowo można uwzględnić fakt, że w każdej tej kategorii znajdą się obiektywy stałoogniskowe oraz zoom. Jak również fakt, że bardzo podobne instrumenty optyczne mogą występować z różnymi mocowaniami w zależności od wielkości matrycy aparatu, np. obiektywy do pełnej klatki i niepełnej klatki/croppa czyli aparatów APS-C. Pełna klatka lustrzanki Nikon posiada oznaczenie Nikon F, APS-C to symbol DX. W przypadku Canona jest to skrót EF oraz EF-S. Takie oznaczenia można znaleźć na obudowie każdego obiektywu, co pozwala ocenić do jakiego aparatu pasuje dany obiektyw i czy oba urządzenia będą ze sobą kompatybilne.

Jaki obiektyw do czego służy – poradnik dla początkujących


Obiektywy szerokokątne do codziennego fotografowania i reportażu


Polecane są do fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej oraz fotografii wnętrz, architektury i krajobrazu. Podsumowując dosłownie wszędzie, gdzie potrzebny jest szeroki kąt widzenia obiektywu oraz gdy chcemy ująć w kadrze jak najwięcej informacji. Pozwalają zbliżyć się maksymalnie do fotografowanej sceny.

Obiektywy szerokokątne to, np.
  • 1. Nikkor 35 mm 1.8 – klasyczna ogniskowa do reportażu, idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw do lustrzanki
  • 2. Canon 16-35 mm L. - profesjonalny, wysokiej jakości obiektyw do fotografii wnętrz
  • 3. Sigma ART 14 mm – najlepszy obiektyw do astrofotografii


Obiektywy standardowe – pięćdziesiątki i ich magiczny bokeh


Charakteryzują się tym, że ich sposób widzenia zbliżony jest do tego, co widzi ludzkie oko. Są to między innymi obiektyw portretowe i uniwersalne zoomy. Za standardową ogniskową w fotografii uznaje się 50 mm. Obiektywy 50 mm z przysłoną 1.8 to klasyczny instrument optyczny, który powinien znaleźć się w posiadaniu każdego fotografa. Wyróżnia je niska cena oraz ładny bokeh, prezentują najlepszy stosunek jakości do ceny. Portretówkę 50 mm można kupić już za 500 zł.

Teleobiektywy – fotografia prasowa, sport, natura i portrety


Służą do fotografowania ze znacznych odległości. Krótki teleobiektyw 85 mm można wykorzystać do portretów w studio. Teleobiektyw 100 mm świetnie sprawdzi się w makrofotografii. Do sesji plenerowych najlepszy będzie natomiast sprzet pokroju Canon 135 2.0. Teleobiektywy reporterskie to zoom 70-200 2.8 – znaleźć je można w torbie fotograficznej każdego reportera prasowego oraz wielu fotografów ślubnych. Szkła o ogniskowej 200 mm wzwyż wykorzystywane są natomiast w fotografii sportowej i dzikiej natury.

Co to jest Tilt & shift – specjalistyczny obiektyw do fotografii architektury


Stworzone z myślą o fotografowaniu wnętrz oraz budynków konstrukcje tilt&shift całkowicie różnią się od innych rodzajów obiektywów. Mogą mięć one dowolną ogniskową. Różni je natomiast mechanizm pracy soczewek. Sedno sprawy polega na tym, że możemy przesunąć płaszczyznę soczewki względem matrycy lustrzanki i uzyskać na zdjęciu inna perspektywę. Między innymi umożliwia to pozbycie się efektu walących się budynków.