Liczba produktów: 554
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
1-2 dni
6 941
7 799 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 76
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw idealny do makro oraz portretu. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 9 elementów w 8 grupach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
9 999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
2 398
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 001
4 599 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 001
4 599 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 001
4 599 zł
Do koszyka
8.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Do matryc: tylko APS-C
Kompaktowy obiektyw makro z wbudowaną pierścieniową lampą led. Pozwoli na fotografowanie lub filmowanie w skali 1:1 zachowując równomiernie oświetlony obiekt bez konieczności stosowania dodatkowych akcesoriów. Cichy i szybki silnik AF (STM) sprawia, że obiektyw EF-S 35mm/2.8 znajdzie zastosowanie przy produkcji niezwykłych filmów makro, natomiast wydajna stabilizacja optyczna umożliwi fotografowanie w słabym oświetleniu.
9.2/10 (90 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
9.6/10 (100 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: tylko APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
8.8/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
8.9/10 (57 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
9.6/10 (64 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Budżetowa wersja teleobiektywu, zachowująca wyjątkową jakość serii Canon L. Zmienna ogniskowa 70-200 mm, silnik autofokusa USM oraz uszczelniona obudowa umożliwiają pracę w dynamicznych i trudnych warunkach a przysłona F/4.0 gwarantuje ostre szczegóły. Obiektyw lżejszy od swoich odpowiedników doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, przyrodniczej i fotografii portretowej oraz w sytuacjach wymagających dyskrecji i fotografowania z odległości.
9.4/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 100 mm f/2.8 USM Macro jest teleobiektywem makro przeznaczonym zarówno do fotografii makro jak i portretowej. Skala odwzorowania 1:1 pozwoli uchwycić najdrobniejsze detale a duża jasność ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu. Dzięki długiej ogniskowej idealnie sprawdzi się przy fotografowaniu obiektów do których nie możemy się zbliżyć oraz portretów. Obiektyw może być używany z aparatami z matrycą pełnoklatkową lub APS-C. Po zastosowaniu adaptera może być używany z aparatami bezlusterkowymi.
9.5/10 (46 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM to kompaktowy obiektyw ultraszerokokątny o zmiennej ogniskowej, przeznaczony do lustrzanek cyfrowych wyposażonych w matryce formatu APS-C. Idealny do fotografowania krajobrazów oraz architektury, pozwalając na tworzenie kreatywnych, często dramatycznych w wyrazie ujęć. 4-stopniowa stabilizacja obrazu pomaga w fotografowaniu w warunkach ograniczonego światła.
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowa wersja doskonałego obiektywu macro o jasności 2.8. Wyposażona w szybki silnik HSM oraz system stabilizacji obrazu. Pozwala również na użycie konwertera Sigma 1.4 lub 2x.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
1 918
Do koszyka
9.5/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
9.6/10 (49 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
9.4/10 (11 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
9.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy Nikkor 200-500 mm oferuje niezrównany zasięg. Zaawansowana budowa gwarantuje bardzo dobre parametrach obrazu. Instrument jest doskonały do fotografowania sportu, wydarzeń i przyrody. 4,5-stopniowy stabilizator obrazu i wysokiej jakości optyka zapewniają doskonałą ostrość. Dedykowany tryb "Sport" przeznaczony jest do śledzenia szybkiej akcji.

Jaki obiektyw do lustrzanki kupić?


To pytanie charakterystyczne dla początkujących fotografów, którzy kupili właśnie swoją pierwszą lustrzankę. Jak się okazuje, również bardziej zaawansowani fotografowie miewają problem z wyborem obiektywu do lustrzanki. O ile pierwsi mają kłopot głównie ze zrozumieniem jaki obiektyw do czego służy, o tyle druga grupa wspomnianych osób ma raczej problem z klęską urodzaju. Duży wybór obiektywów do lustrzanek o dziwo nie ułatwia zakupów w internetowym sklepie foto-video, ponieważ wiele modeli szkieł posiada bardzo zbliżone parametry, np. przysłonę lub ogniskową. Które obiektywy są najlepsze do Nikona, a które do Canona? Czym kierować się w wyborze obiektywu? Jakie są rodzaje obiektywów

Obiektywy do aparatu Nikon i Canon. Kupić oryginalny czy innych producentów?


Aktualnie na rynku fotograficznym prym wiodą dwaj producenci lustrzanek: Nikon oraz Canon. Obiektywy do Nikona produkuje nie tylko marka Nikkor, ale również inne firmy. W sklepie Cyfrowe.pl możemy kupić m.in. obiektywy Sigma z mocowaniem do Nikon, Samyang, Tamron, Tokina oraz wiele innych. Jaki obiektyw do Nikona jest najlepszy? Oryginalny czy zamiennik?

Bardzo często modele obiektywów do lustrzanek różnych producentów oferują zbliżony poziom jakości obrazu, różniąc się najbardziej ceną oraz jakością współpracy między szkłem a body aparatu. Ten ostatni czynnik to np. szybkość działania autofokusu i mierzenie ostrości. Obiektywy Sigma do Nikona potrafią być nawet dwukrotnie tańsze od oryginału, więc wielu posiadaczy lustrzanek decyduje się na ich zakup, nie żałując decyzji.

Rodzaje obiektywów. Co to jest ogniskowa i dlaczego to ważne przy zakupie?


Jeśli wybierasz swój pierwszy obiektyw do lustrzanki, musisz wiedzieć, co to jest ogniskowa obiektywu i na co wpływa. Ogniskowa określa, np. kąt widzenia obiektywu i sposób ukazania perspektywy w obrazie.

Rodzaje obiektywów z uwagi na ogniskową wyglądają następująco:

  • 1. ultraszerokokątne, rybie oko
  • 2. szerokokątne,
  • 3. standardowe,
  • 4. teleobiektywy,
  • 5. superteleobiektywy
  • 6. tilt & shift.


Zoomy, stałki, obiektywy do pełnej klatki i APS-C


W tym podziale dodatkowo można uwzględnić fakt, że w każdej tej kategorii znajdą się obiektywy stałoogniskowe oraz zoom. Jak również fakt, że bardzo podobne instrumenty optyczne mogą występować z różnymi mocowaniami w zależności od wielkości matrycy aparatu, np. obiektywy do pełnej klatki i niepełnej klatki/croppa czyli aparatów APS-C. Pełna klatka lustrzanki Nikon posiada oznaczenie Nikon F, APS-C to symbol DX. W przypadku Canona jest to skrót EF oraz EF-S. Takie oznaczenia można znaleźć na obudowie każdego obiektywu, co pozwala ocenić do jakiego aparatu pasuje dany obiektyw i czy oba urządzenia będą ze sobą kompatybilne.

Jaki obiektyw do czego służy – poradnik dla początkujących


Obiektywy szerokokątne do codziennego fotografowania i reportażu


Polecane są do fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej oraz fotografii wnętrz, architektury i krajobrazu. Podsumowując dosłownie wszędzie, gdzie potrzebny jest szeroki kąt widzenia obiektywu oraz gdy chcemy ująć w kadrze jak najwięcej informacji. Pozwalają zbliżyć się maksymalnie do fotografowanej sceny.

Obiektywy szerokokątne to, np.
  • 1. Nikkor 35 mm 1.8 – klasyczna ogniskowa do reportażu, idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw do lustrzanki
  • 2. Canon 16-35 mm L. - profesjonalny, wysokiej jakości obiektyw do fotografii wnętrz
  • 3. Sigma ART 14 mm – najlepszy obiektyw do astrofotografii


Obiektywy standardowe – pięćdziesiątki i ich magiczny bokeh


Charakteryzują się tym, że ich sposób widzenia zbliżony jest do tego, co widzi ludzkie oko. Są to między innymi obiektyw portretowe i uniwersalne zoomy. Za standardową ogniskową w fotografii uznaje się 50 mm. Obiektywy 50 mm z przysłoną 1.8 to klasyczny instrument optyczny, który powinien znaleźć się w posiadaniu każdego fotografa. Wyróżnia je niska cena oraz ładny bokeh, prezentują najlepszy stosunek jakości do ceny. Portretówkę 50 mm można kupić już za 500 zł.

Teleobiektywy – fotografia prasowa, sport, natura i portrety


Służą do fotografowania ze znacznych odległości. Krótki teleobiektyw 85 mm można wykorzystać do portretów w studio. Teleobiektyw 100 mm świetnie sprawdzi się w makrofotografii. Do sesji plenerowych najlepszy będzie natomiast sprzet pokroju Canon 135 2.0. Teleobiektywy reporterskie to zoom 70-200 2.8 – znaleźć je można w torbie fotograficznej każdego reportera prasowego oraz wielu fotografów ślubnych. Szkła o ogniskowej 200 mm wzwyż wykorzystywane są natomiast w fotografii sportowej i dzikiej natury.

Co to jest Tilt & shift – specjalistyczny obiektyw do fotografii architektury


Stworzone z myślą o fotografowaniu wnętrz oraz budynków konstrukcje tilt&shift całkowicie różnią się od innych rodzajów obiektywów. Mogą mięć one dowolną ogniskową. Różni je natomiast mechanizm pracy soczewek. Sedno sprawy polega na tym, że możemy przesunąć płaszczyznę soczewki względem matrycy lustrzanki i uzyskać na zdjęciu inna perspektywę. Między innymi umożliwia to pozbycie się efektu walących się budynków.