Liczba produktów: 379
Sortowanie:
9.6/10 (103 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
9.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw Nikkor został stworzony z myślą o wykorzystaniu w fotografii krajobrazowej czy we wnętrzach. Minimalna odległość ostrzenia wynosząca 22 cm umożliwia wykonanie wyjątkowych ujęć z głównym obiektem wypełniającym cały kadr. Niska waga wynosząca jedynie około 230 g sprawia, że jest to niezwykle poręczne narzędzie i znakomicie uzupełnia lustrzanki DX. Budowę obiektywu obejmuje 14 soczewek ułożonych w 11 grupach, w tym 3 elementy asferyczne. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
9.5/10 (52 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
8.9/10 (31 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy jasny obiektyw z nowoczesnym systemem optycznym. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy, który gwarantuje niezwykle ciche działanie.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw 24 mm o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Obiektyw skonstruowany jest z 15 soczewek w 11 grupach. Obiektyw dzięki odpowiedniej konstrukcji posiada jedynie niewielką aberracje optyczną oraz zapewnia bardzo ostre zdjęcia. Seria ART, której przedstawicielem jest ten obiektyw, skierowany jest do wymagających użytkowników którzy cenią sobie najwyższą jakość.
1-2 dni
3 585
Do koszyka
9.6/10 (23 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw stałoogniskowy o dużym otworze względnym, doskonały do portretów oraz filmowania. Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych lustrzanek cyfrowych, obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 112
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikon AF-S NIKKOR 120-300MM F/2.8E FL ED SR VR to profesjonalny instrument optyczny, który doskonale sprawdzi się w fotografii przyrodniczej czy  sportowej. Jego parametry sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników. Światłosiła f/2.8 zapewnia doskonałą jasność w każdych  warunkach, umożliwiając wykonywanie doskonałych kadrów nawet przy trudnych warunkach oświetleniowych i uzyskiwanie zdumiewającego efektu bokeh.Skup się na esencji każdej chwili.
9.4/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo szerokokątny obiektyw o przełomowej konstrukcji optycznej i dużym otworze przysłony, wyposażony w powłokę nanokrystaliczną w celu ograniczenia poświat i odblasków. Odpowiednik ogniskowej w formacie DX wynosi 21-36 mm.
6.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
8.6/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Model NIKKOR AF-S FX 35 mm f/1,8G to nieduża, lekka konstrukcja, która zapewnia dużą wierność odwzorowania i znakomitą jakość obrazu, z jakiej słyną obiektywy NIKKOR. Pierścieniowy silnik SWM umożliwia płynne i ciche działanie autofokusa. Mimo, że podczas ustawiania ostrości wszystkie grupy soczewek przemieszczają się, przedni element i mocowanie filtru nie obracają się, a tubus nie zmienia swojej długości, co jest szczególnie korzystne w przypadku fotografowania z użyciem zdalnej, bezprzewodowej lampy błyskowej. Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy super teleobiektyw o ogniskowej 500 mm, który sprawdzi się doskonale w fotografii przyrodniczej i sportowej. Precyzyjny system AF, opracowana przez firmę Nikon nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa, stabilizacja obrazu działająca ze skutecznością 4 stopni przysłony ii tryb SPORT VR oraz uszczelniona konstrukcja dają Ci znakomite narzędzie, które pozwoli Ci uchwycić każdą zapierającą dech w piersiach scenę.
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy teleobiektyw makro o dużej jasności. Wyposażony w stabilizację obrazu nowej generacji VRII. Silnik ultradźwiękowy SWM ułatwia szybkie i ciche ustawienie ostrości. Skala odwzorowania 1:1.
9/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw 20 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Pierwszy na świecie ultra-szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw stałoogniskowy, którego maksymalne otwarcie przysłony wynosi f/1.4. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-teleobiektyw o zakresie ogniskowych 100-400 mm stworzony z myślą o aparatach pełnoklatkowych. Jest jednym z najlżejszych obiektywów w swojej kategorii - jego waga wynosi zaledwie 1115 g. Zaawansowana konstrukcja pozwala na uzyskanie wysokiej jakości zdjęć, charakteryzujących się niebywałą ostrością. Za skuteczną redukcję aberracji chromatycznej odpowiadają 3 soczewki LD (Low Dispersio), natomiast powłoka eBand Coatron gwarantuje eliminowanie wszelkich refleksów.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.
8.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja doskonałego, profesjonalnego obiektywu Nikkor 24-70 ze stałym światłem 2,8. Teraz, ten standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużym otworze przysłony został wyposażony w stabilizację obrazu VR i elektromagnetyczną przesłonę. Silnik falowy zapewnia szybkie i ciche działanie autofokusa. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony, a soczewki z powłoką nanokrystaliczną ograniczają poświaty i odblaski.
8.9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x jest konstrukcją specjalnego przeznaczenia. Pozwala na uzyskanie skali odwzorowania od 1:1 do nawet 5:1 przez co doskonale sprawdzi się wśród najbardziej wymagających użytkowników. Jest szczególnie polecany do precyzyjnych zastosowań stomatologicznych, dokumentacji mikro pęknięć czy prac laboratoryjnych. Obiektywu nie da się używać do zastosowań innych niż makrofotografia.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
5 459
Do koszyka
9.2/10 (91 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 150-600 Contemporary to narzędzie pracy dedykowane dla każdego fotografa potrzebującego dużych zbliżeń fotografowanych elementów. Obiektyw jest zamknięty w kompaktowej ergonomicznej obudowie. Wyposażono go w liczne technologie ułatwiające pracę jak zaawansowana optyczna, szybki i cichy silnik AF oraz ustawienia personalizujące, bardzo przydatne w fotografii tele.
9.5/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 999
3 159 zł
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Jaki obiektyw do lustrzanki kupić?


To pytanie charakterystyczne dla początkujących fotografów, którzy kupili właśnie swoją pierwszą lustrzankę. Jak się okazuje, również bardziej zaawansowani fotografowie miewają problem z wyborem obiektywu do lustrzanki. O ile pierwsi mają kłopot głównie ze zrozumieniem jaki obiektyw do czego służy, o tyle druga grupa wspomnianych osób ma raczej problem z klęską urodzaju. Duży wybór obiektywów do lustrzanek o dziwo nie ułatwia zakupów w internetowym sklepie foto-video, ponieważ wiele modeli szkieł posiada bardzo zbliżone parametry, np. przysłonę lub ogniskową. Które obiektywy są najlepsze do Nikona, a które do Canona? Czym kierować się w wyborze obiektywu? Jakie są rodzaje obiektywów

Obiektywy do aparatu Nikon i Canon. Kupić oryginalny czy innych producentów?


Aktualnie na rynku fotograficznym prym wiodą dwaj producenci lustrzanek: Nikon oraz Canon. Obiektywy do Nikona produkuje nie tylko marka Nikkor, ale również inne firmy. W sklepie Cyfrowe.pl możemy kupić m.in. obiektywy Sigma z mocowaniem do Nikon, Samyang, Tamron, Tokina oraz wiele innych. Jaki obiektyw do Nikona jest najlepszy? Oryginalny czy zamiennik?

Bardzo często modele obiektywów do lustrzanek różnych producentów oferują zbliżony poziom jakości obrazu, różniąc się najbardziej ceną oraz jakością współpracy między szkłem a body aparatu. Ten ostatni czynnik to np. szybkość działania autofokusu i mierzenie ostrości. Obiektywy Sigma do Nikona potrafią być nawet dwukrotnie tańsze od oryginału, więc wielu posiadaczy lustrzanek decyduje się na ich zakup, nie żałując decyzji.

Rodzaje obiektywów. Co to jest ogniskowa i dlaczego to ważne przy zakupie?


Jeśli wybierasz swój pierwszy obiektyw do lustrzanki, musisz wiedzieć, co to jest ogniskowa obiektywu i na co wpływa. Ogniskowa określa, np. kąt widzenia obiektywu i sposób ukazania perspektywy w obrazie.

Rodzaje obiektywów z uwagi na ogniskową wyglądają następująco:

  • 1. ultraszerokokątne, rybie oko
  • 2. szerokokątne,
  • 3. standardowe,
  • 4. teleobiektywy,
  • 5. superteleobiektywy
  • 6. tilt & shift.


Zoomy, stałki, obiektywy do pełnej klatki i APS-C


W tym podziale dodatkowo można uwzględnić fakt, że w każdej tej kategorii znajdą się obiektywy stałoogniskowe oraz zoom. Jak również fakt, że bardzo podobne instrumenty optyczne mogą występować z różnymi mocowaniami w zależności od wielkości matrycy aparatu, np. obiektywy do pełnej klatki i niepełnej klatki/croppa czyli aparatów APS-C. Pełna klatka lustrzanki Nikon posiada oznaczenie Nikon F, APS-C to symbol DX. W przypadku Canona jest to skrót EF oraz EF-S. Takie oznaczenia można znaleźć na obudowie każdego obiektywu, co pozwala ocenić do jakiego aparatu pasuje dany obiektyw i czy oba urządzenia będą ze sobą kompatybilne.

Jaki obiektyw do czego służy – poradnik dla początkujących


Obiektywy szerokokątne do codziennego fotografowania i reportażu


Polecane są do fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej oraz fotografii wnętrz, architektury i krajobrazu. Podsumowując dosłownie wszędzie, gdzie potrzebny jest szeroki kąt widzenia obiektywu oraz gdy chcemy ująć w kadrze jak najwięcej informacji. Pozwalają zbliżyć się maksymalnie do fotografowanej sceny.

Obiektywy szerokokątne to, np.
  • 1. Nikkor 35 mm 1.8 – klasyczna ogniskowa do reportażu, idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw do lustrzanki
  • 2. Canon 16-35 mm L. - profesjonalny, wysokiej jakości obiektyw do fotografii wnętrz
  • 3. Sigma ART 14 mm – najlepszy obiektyw do astrofotografii


Obiektywy standardowe – pięćdziesiątki i ich magiczny bokeh


Charakteryzują się tym, że ich sposób widzenia zbliżony jest do tego, co widzi ludzkie oko. Są to między innymi obiektyw portretowe i uniwersalne zoomy. Za standardową ogniskową w fotografii uznaje się 50 mm. Obiektywy 50 mm z przysłoną 1.8 to klasyczny instrument optyczny, który powinien znaleźć się w posiadaniu każdego fotografa. Wyróżnia je niska cena oraz ładny bokeh, prezentują najlepszy stosunek jakości do ceny. Portretówkę 50 mm można kupić już za 500 zł.

Teleobiektywy – fotografia prasowa, sport, natura i portrety


Służą do fotografowania ze znacznych odległości. Krótki teleobiektyw 85 mm można wykorzystać do portretów w studio. Teleobiektyw 100 mm świetnie sprawdzi się w makrofotografii. Do sesji plenerowych najlepszy będzie natomiast sprzet pokroju Canon 135 2.0. Teleobiektywy reporterskie to zoom 70-200 2.8 – znaleźć je można w torbie fotograficznej każdego reportera prasowego oraz wielu fotografów ślubnych. Szkła o ogniskowej 200 mm wzwyż wykorzystywane są natomiast w fotografii sportowej i dzikiej natury.

Co to jest Tilt & shift – specjalistyczny obiektyw do fotografii architektury


Stworzone z myślą o fotografowaniu wnętrz oraz budynków konstrukcje tilt&shift całkowicie różnią się od innych rodzajów obiektywów. Mogą mięć one dowolną ogniskową. Różni je natomiast mechanizm pracy soczewek. Sedno sprawy polega na tym, że możemy przesunąć płaszczyznę soczewki względem matrycy lustrzanki i uzyskać na zdjęciu inna perspektywę. Między innymi umożliwia to pozbycie się efektu walących się budynków.