Gwarancja

Robiąc zakupy w sklepie Cyfrowe.pl nabywają Państwo prawa z tytułu gwarancji i rękojmi, zgodnie z przepisami prawa. 

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. Długość okresu gwarancji Państwa towaru podana jest na karcie produktu w naszym sklepie i/lub w dokumentacji załączonej do produktu. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Cyfrowe.pl sp. z o.o., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi, gdy tylko otrzymamy od serwisu potwierdzenie możliwości realizacji naprawy. Towar prosimy przesyłać na adres Cyfrowe.pl Sp. z o.o., Gdańsk 80-121, ul. Łostowicka 25A

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru z naprawy gwarancyjnej niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie. Otrzymają też Państwo informację o działaniach podjętych przez gwaranta, a  towar prześlemy na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru na terenie Polski ponosi Cyfrowe.pl Sp. z o.o. W przypadku wysyłek zagranicznych koszt jest ustalany indywidualnie.

Reklamacja sprzętu w Cyfrowe.pl »

Usługi napraw pogwarancyjnych - odpłatne »

Sprzęt do naprawy gwarancyjnej możesz dostarczyć za naszym pośrednictwem lub sam bezpośrednio do autoryzowanego serwisu. Zanim to zrobisz, skontaktuj się z wybranym punktem odbioru, aby ustalić zasady dostarczenia produktu.

Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie, jednak bezpośredni kontakt z serwisem znacząco może przyśpieszyć rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Poniżej adresy oraz dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów wybranych marek sprzedawanych w naszym sklepie:

Canon

Proclub Sp. z o.o. sp. k.
Adres: ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
Tel.: 22 379 20 90
E-mail: info@proclub.pl
www.serwis.proclub.pl
Status naprawy
warunki gwarancji »

Sony - aparaty (bez kompaktów), obiektywy

Proclub Sp. z o.o. sp. k.
Adres: 
ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
Tel.: 22 379 20 90
E-mail: info@proclub.pl
www.serwis.proclub.pl
Status naprawy
warunki gwarancji »

Tamron, NISI, Zhiyun, Samyang, Nanlite, Feelworld, Boya

Proclub Sp. z o.o. sp. k.
Adres: 
ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
Tel.: 22 379 20 90
E-mail: info@proclub.pl
www.serwis.proclub.pl
Status naprawy
warunki gwarancji »

Serwis Nikon Polska (produkty fotograficzne i obserwacyjne)

Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
Adres: Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa
Tel.: 22 460 87 30
E-mai: service@nikon.pl
www.nikon.pl
Rejestracja reklamacji
Status naprawy
warunki gwarancji »

W momencie rezygnacji z usługi odpłatnej naliczany jest koszt stały w wysokości 163 zł brutto za samą ekspertyzę.

Sony - aparaty kompaktowe, kamery i lampy

Centrum Serwisowe Sony PRAM S.C.
Adres: 
ul. Połczyńska 115B, 01-303 Warszawa
Tel.: 22 406 00 34
E-mail: serwis@pram.com.pl
www.pram.com.pl
Status naprawy

 

Rode

Audiostacja
Adres: 
Kolejowa 93/95, 05-092 Łomianki
Tel.: 22 122 53 00
E-mail: serwis@audiostacja.pl
https://audiostacja.pl

Feiyu Tech, Newell

F2Service
Adres: ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź
Tel.: 730 300 440
E-mail: serwis@f2serwis.pl
https://f2serwis.pl

Panasonic

Atmax
Adres: 
ul. Kręta 6, 15-345 Białystok
Tel.: 85 742 81 47
E-mail: atmax@bk.onet.pl
www.centrumfoto.pl
warunki gwarancji »

FujiFilm

FujiFilm Oddział w Polsce
Adres: 
Krakowiaków 44, 02-255 Warszawa
The Park Warsaw - Budynek 7
Tel.: 22 517 66 63 
E-mail: serwis@fujifilm.pl
https://www.fujifilm.com

Sigma, Profoto

Foto-Service
Adres: 
ul. Fleszarowej-Muskat 3, 81-589 Gdynia
Tel.: 58 629 45 22
E-mail: info@foto-service.pl
www.foto-service.pl

Pentax, Ricoh

OptoTechnika
Adres: ul. Wolska 69, 01-229 Warszawa
Tel.: 22 622 06 19
https://www.ricoh-imaging.pl

Benro, Viltrox, 7Artisans

Foto - Technika
Adres: 
ul. Ks. Robaka 63c, 80-119 Gdańsk
Tel.: 58 320 11 72
E-mail: serwis@foto-technika.pl
https://foto-technika.pl

Eizo

Alstor
Adres: ul. Wenecka 12, 03-244 Warszawa
Tel.: 22 510 24 50, 22 510 24 51
E-mail: serwis@alstor.com.pl
https://alstor.pl

Quadralite, Irix, Hoya, Cokin

F-Service
Adres: ul. płk. Dąbka 17, 30-732 Kraków
Tel.: 12 270 12 81
E-mail: reklamacje@next77.pl
https://www.f-service.pl

Manfrotto, Lowepro, Joby

Foto7
Adres: Ignacego Daszyńskiego 148, 44-100 Gliwice
Tel.: 32 238 25 14
E-mail: serwis@foto7.pl
https://foto7.pl

Sandisk

Hama Polska Sp. z.o.o.
Adres: Poznańska 5, 62-023 Robakowo
Tel.: 61 873 10 10
https://pl.hama.com/serwis

Patona

Patona
Adres:
ul. Jutrzenki 83C bud. A lok. 2, 02-230 Warszawa
E-mail: kontakt@patona.pl