Zasady sprzedaży (pełna treść)

Spis treści

Sposoby składania zamówień
Sposoby płatności
Konta bankowe
Raty
Leasing
Dowód zakupu
Koszty dostawy
Czas dostawy
Sposoby dostawy
Odbiór przesyłki od kuriera
Zwrot towaru
Reklamacje i skargi
Zbiórka odpadów

Sposoby składania zamówień:

  1. Koszyk sklepu internetowego - dodaj produkty do koszyka i zatwierdź zamówienie. Nasz system automatycznie rozpocznie jego obsługę. 

  2. Poczta elektroniczna (e-mail) - prześlij wiadomość zawierającą niezbędne dane na wskazany adres. Potwierdzimy zamówienie, odpowiadając na Twoją wiadomość.

  3. Telefonicznie - nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej, rejestrując je w systemie i nadając mu unikalny numer, przydatny w dalszych kontaktach z naszym sklepem.

  4. LiveChat/Messenger/WhatsApp - podaj niezbędne dane podczas rozmowy. Potwierdzimy zamówienie, odpowiadając na komunikatorze lub poprzez e-mail.

Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia

Do prawidłowej realizacji złożonego u nas zamówienia (dowolnym kanałem komunikacji), niezbędne będzie podanie następujących danych:

  • zamawiane towary i ich ilość
  • numer telefonu
  • adres e-mail
  • wybrany sposób dostawy
  • wybrany sposób płatności
  • adres dostawy lub lokalizacja odbioru np. wybranego salonu Cyfrowe.pl
  • dane do faktury imiennej  lub na firmę

Zawarcie umowy sprzedaży

W przypadku zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu lub telefonu, do zawarcia umowy dochodzi - podobnie jak w przypadku zamówień za pośrednictwem strony internetowej - z chwilą potwierdzenia przez nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Po złożeniu zamówienia wysyłamy automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia w postaci wiadomości e-mail.  Następnym krokiem jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez naszego sprzedawcę. Odbywa się to drogą mailową w godzinach pracy - między 9:00 a 18:00 w dni robocze. Jeśli nie podałeś adresu e-mail - zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.

Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu z Zamawiającym, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji, o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).

Zmiana zamówienia

Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu go do realizacji możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie:

  • adresu dostawy
  • sposobu płatności
  • towaru
  • danych nabywcy 

W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

UWAGA! Zmiany są możliwe do wprowadzenia tylko do momentu wysłania paczki z magazynu (tj. przekazania kurierowi) lub przed odbiorem osobistym w salonie.

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza, ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).

Anulowanie zamówienia

Jeśli zarejestrowałeś się jako Klient w systemie zamówień na naszej stronie www, możesz przy pomocy panelu użytkownika zgłosić chęć anulowania zamówienia.

Możesz również skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

WAŻNE! Gdy przesyłka zostanie wydana z naszego magazynu kurierowi - nie mamy już możliwości anulowania zamówienia i wstrzymania przesyłki.

Ceny

Ceny podawane przy produktach, jeśli nie podano inaczej, to ceny brutto tj. zawierają podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronach internetowych w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronach www naszego sklepu. Zmiany nie dotyczą złożonych i potwierdzonych przez naszego pracownika zamówień w realizacji.

Sposoby płatności

Dla wygody klientów oferujemy różne formy płatności za nasze produkty i usługi:

Gotówka/karta za pobraniem

W tym wypadku gotówkę odbiera kurier dostarczający towar. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 10 000 zł

W przypadku kurierów DPD i InPost jest również możliwość płatności kartą płatniczą przy pomocy mobilnego terminala.

Płatność powyżej 10 000 zł musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, bądź inną formę płatności np PayU, a częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony (na życzenie Zamawiającego) na dwie osobne przesyłki i wysłany dwa razy, w odstępie jednego dnia. Kwota pobrania zostaje podzielona proporcjonalnie do zawartości paczek.

Uwaga! Opcja ‘za pobraniem’ jest niedostępna w przypadku zakupu towarów wielkogabarytowych (np. tła fotograficzne).

Gotówka w salonie stacjonarnym

W momencie odbioru zamówionego towaru w naszych salonach stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie Mokotów, Warszawie Wola, Katowicach lub Poznaniu płatność następuje gotówką bezpośrednio u pracownika salonu.

Przedpłata na konto bankowe

Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na jeden z naszych rachunków bankowych. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym. Czas wpłynięcia pieniędzy na konto to zazwyczaj maks. 24 godziny od zlecenia przelewu, licząc tylko dni robocze, chyba że przelew wykonany jest z banku, w którym mamy konto. W tym wypadku pieniądze są u nas w ciągu kilku minut.

Aby zlecenie przelewu przebiegało prawidłowo, prosimy w tytule podawać numer zamówienia/numer faktury proforma.

Uwaga! Jeśli dokonujesz przedpłaty oraz wybrałeś odbiór osobisty jako sposób dostawy, będziemy wymagać od Ciebie okazania dokumentu tożsamości, aby upewnić się, że jesteś uprawniony do odbioru danego zamówienia. 

Jeśli odbioru ma dokonać inna osoba, przekaż nam wcześniej dane identyfikacyjne (np. numer dokumentu tożsamości) tej osoby.

Karta kredytowa - autoryzacja przez Internet

Płatności mogą być dokonywane z użyciem kart Visa i MasterCard. Nie są obsługiwane karty DINERS CLUB, JCB i American Express. W zależności od decyzji banku - wystawcy karty - możliwe jest dokonywanie zapłaty przy użyciu kart Visa Electron. Operatorem płatności jest PayU S.A.

Limity płatności kartą płatniczą:

  • maks. 6 000 zł dla pojedynczej transakcji kartą przez Internet
  • maks. 2 000 zł dla wysyłek do Inpost Paczkomaty

Karta kredytowa – płatność w terminalu w salonie stacjonarnym

W każdym naszym salonie stacjonarnym można dokonać płatności za pośrednictwem karty płatniczej przy użyciu standardowego terminala. Nie są obsługiwane karty DINERS CLUB, JCB i American Express.

Raty

Oferujemy możliwość zakupu towarów w jednym z 2 systemów ratalnych: Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander Consumer Bank S.A.

Zakupić na raty mogą klienci przychodząc do salonu stacjonarnego w miastach Gdańsk, Warszawa Mokotów,  Warszawa Wola, Katowice lub Poznań, jak i ci, którzy składają zamówienie przez sklep internetowy, gdzie całą procedurę zakupu na raty można dokonać bez odchodzenia od komputera. Wystarczy podczas zakupu w koszyku wybrać sposób płatności ‘Sprzedaż na raty’ a następnie wybrać system ratalny.

Szczegółowe procedury zakupu na raty opisaliśmy na dedykowanych stronach:
Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander Consumer Bank S.A.

BLIK

BLIK to szybka i bezpieczna płatność mobilna. Aby opłacić zamówienie za jej pośrednictwem, należy skorzystać z 6-cyfrowego, jednorazowego kodu, wygenerowanego w aplikacji bankowości mobilnej, z której korzystasz. 

Dodatkowo, jako Klient potwierdzisz każdą transakcję w aplikacji, widząc kwotę i nazwę punktu akceptacji. Z płatności za pośrednictwem BLIK możesz skorzystać, będąc użytkownikiem smartfona i posiadaczem konta w banku, który obsługuje ten standard płatności. Dowiedz się więcej

Przelewy online

Płatność przelew online to natychmiastowy przelew wykonany przez Internet. Płatność jest realizowana poprzez kliknięcie w specjalnie wygenerowany link, który przeniesie Cię bezpośrednio do Twojej bankowości internetowej,  gdzie nie musisz już wypełniać danych naszej firmy, tylko zatwierdzasz transakcję i gotowe! 

Płatność jest realizowana za pośrednictwem firmy PayU. Obsługiwane są prawie wszystkie banki w Polsce.

Przy skorzystaniu z tego sposobu płatności pobieramy prowizję w wysokości 0,49% wartości transakcji.

Leasing

Oferujemy możliwość leasingu towarów z naszej oferty z finansowaniem przez firmy PKO Leasing S.A., Grenkeleasing sp. z o.o. oraz Leaselink Sp. z o. o. Zobacz szczegóły oferty leasingu.

Uwaga! Zamówienia finansowane za pośrednictwem Leasingu mogą być wykluczone z części akcji promocyjnych. Dotyczy to zwykle tych akcji promocyjnych, do skorzystania, z których wymagane jest późniejsze zarejestrowanie dokumentu sprzedaży. Najczęściej są to promocje typu cashback i giftback, organizowane przez podmioty zewnętrzne, np. dystrybutorów sprzętu, producentów etc.

Przed dokonaniem zakupu należy sprawdzić czy regulamin akcji promocyjnej uprawnia zamówienia finansowane za pośrednictwem leasingu do otrzymania benefitów gwarantowanych w ramach danej akcji promocyjnej.

PayPal

Wygodny, międzynarodowy system płatności internetowej. Płatność PayPal jest rejestrowana zaraz po wpłacie, dzięki temu od razu możemy przystąpić do przygotowania przesyłki. Płatność w ten sposób jest możliwa dla osób zarejestrowanych w usłudze Paypal.

Przy skorzystaniu z tego sposobu płatności pobieramy prowizję w wysokości 1,7 % wartości transakcji.

Bony podarunkowe i premiowe Sodexo (tylko przy odbiorze osobistym w naszych salonach stacjonarnych)

Umożliwiamy płatność popularnymi bonami Sodexo. Akceptujemy bony podarunkowe (zielone) i premiowe (czerwone). 

Uwaga! Płatność bonami możliwa TYLKO na miejscu w salonie stacjonarnym (Gdańsk, Warszawa Mokotów, Warszawa Wola, Katowice, Poznań), ponieważ musimy sprawdzić w Państwa obecności autentyczność bonów.

Nie możesz płacić bonami Sodexo o wartości wyższej niż kupowany towar. Oznacza to, że jeśli kupujesz towar za 236 zł, a przekazujesz bony o wartości 250 zł - nie mamy możliwości wydania reszty. Możesz natomiast zapłacić część kwoty bonem Sodexo (np. o wartości 200 zł), a brakującą część (w tym przypadku 36 zł) dopłacić gotówką.

Płatność kartą podarunkową lub bonem upominkowym Cyfrowe.pl

Jeśli otrzymałeś w prezencie kartę podarunkową Cyfrowe.pl o określonej wartości (do kupienia karty podarunkowe na zakupy w sklepie Cyfrowe.pl o wartości 50, 100, 200, 500 i 1000 zł) to dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie:

  • Jeśli wartość zakupionego towaru (wraz z kosztami dostawy) nie przekracza wartości karty podarunkowej, w formularzu zamówienia zaznacz "Gotówka/Pobranie".
  • Jeśli wartość zakupionego towaru (wraz z kosztami dostawy) przekracza wartość karty podarunkowej, w formularzu zamówienia zaznacz sposób płatności, w jaki będziesz regulować różnicę.

W koszyku, w polu 'Kod rabatowy' należy wpisać numer karty podarunkowej Cyfrowe.pl, aby system automatycznie naliczył rabat - tj. przeliczył należność do zapłaty. 

Jeśli masz więcej niż jeden bon lub system nie rozpozna kodu. Prosimy o wpisanie pozostałych numerów do pola 'Uwagi do zamówienia'.

Przy odbiorze osobistym w salonach stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie Mokotów, Warszawie Wola, Katowicach lub Poznaniu wręcz kartę podarunkową sprzedawcy. Różnicę możesz dopłacić gotówką lub kartą płatniczą. 

Kartę podarunkową można kupić dowolnym sposobem płatności (gotówka, przelew elektroniczny itd.). Karty nie można zakupić za pomocą innej karty.

Konta bankowe

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Łostowicka 25A
80-121 Gdańsk

  • Santander: 52 1090 1098 0000 0000 0903 8942
  • mBank: 68 1140 1065 0000 2058 5600 1003

Konto do wpłat w walucie EURO: 39 1090 1098 0000 0001 1542 6351
Dla przelewów z zagranicy kod SWIFT banku: WBKPPLPP
Adres banku: Gdańsk 80-239, ul. Miszewskiego 12/14

Konto do wpłat w walucie USD: 73 1090 1098 0000 0001 1542 6515
Dla przelewów z zagranicy kod SWIFT banku: WBKPPLPP
Adres banku: Gdańsk 80-239, ul. Miszewskiego 12/14

Dowód zakupu

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie oraz salonach stacjonarnych wystawiamy dowód zakupu w jednej z poniższych postaci:

  • faktura VAT - wg życzenia na podane dane firmy
  • faktura imienna - wystawiona na prywatne dane osoby fizycznej, w przypadku sprzedaży wysyłkowej lub na życzenie w salonie stacjonarnym
  • paragon fiskalny - wystawiamy tylko do zakupu w salonach stacjonarnych, wysyłkowo wystawiamy faktury imienne lub faktury VAT
  • faktura VAT marża - tylko dla niektórych produktów używanych. Przy każdym z nich jest podane, z jakim dowodem zakupu będzie sprzedany (patrz Dział Używane)
  • faktura proforma - wystawiona na życzenie klienta (napisz w komentarzu do zamówienia chęć otrzymania proforma)

W przypadku chęci otrzymania jednego z rodzajów faktury należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia przez stronę www.

e-Faktura

W przypadku wysyłki towaru dowód zakupu w postaci faktury VAT lub faktury imiennej wysyłamy w postaci elektronicznej na adres e-mail podany przy zamówieniu. 

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. - Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428 - faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy.

Koszty dostawy

Wartość zamówienia powyżej 1000 zł + przedpłata = DOSTAWA BEZPŁATNA

 Kurier DPD

16 zł
Gotówka/Pobranie

Płatność przy odbiorze przesyłki.

13 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

16 zł
Sprzedaż na raty

oferta Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander.

16 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

16 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł.

16 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

Usługi dodatkowe

100 zł
Dostawa za granicę

Dotyczy wybranych krajów Unii Europejskiej.

+ 10 zł
Dostawa w sobotę (dodatkowa opłata)

Usługa dostępna zazwyczaj w okolicy oddziałów firmy kurierskiej - dodatkowa opłata 10 zł z VAT » więcej informacji.

Kurier UPS 

30 zł
Gotówka/Pobranie

Płatność przy odbiorze przesyłki.

16 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

16 zł
Sprzedaż na raty

oferta Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander.

16 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

16 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł.

16 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

Poczta Polska - paczka pocztowa

Pocztą Polską wysyłamy tylko zamówienia o wartości do 1000 zł.  

12 zł
Gotówka/Pobranie

Płatność przy odbiorze przesyłki.

12 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

12 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

12 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł.

12 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

Poczta Polska - list ekonomiczny polecony

Pocztą Polską wysyłamy tylko zamówienia o wartości do 350 zł.  

4,90 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

4,90  zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

4,90 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł.

4,90 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

Poczta Polska - odbiór w punkcie

Pocztą Polską wysyłamy tylko zamówienia o wartości do 1000 zł. 

9,90 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

9,90 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

9,90 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł.

9,90 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

InPost Paczkomaty

Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 5000 zł (maksymalny rozmiar paczki to 41*38*64 cm)

9,50 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

9,50 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

9,50 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 2000 zł.

9,50 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

 Kurier Inpost

13 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

16 zł
Sprzedaż na raty

oferta Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander.

16 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

16 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł.

16 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,75% wartości zamówienia.

29-300 zł
Przesyłki wielkogabarytowe

Opłata obliczana jest w zależności od wielkości przesyłki.

Odbiór w sklepach stacjonarnych Cyfrowe.pl

Gdańsk, Warszawa Mokotów, Warszawa Wola, Katowice, Poznań

0 zł
Gotówka/Pobranie

Płatność przy odbiorze przesyłki.

0 zł
Przedpłata na konto bankowe

Posiadamy konta w Santander i mBank.

0 zł
Sprzedaż na raty

oferta Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander.

0 zł
Przelew natychmiastowy online

Płatność realizowana jest przez system płatności internetowych PayU. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja 0,49%.

0 zł
Karta kredytowa lub BLIK

Płatności kartą kredytową oraz BLIK realizowane są przez system płatności internetowych PayU. Maksymalna wartość zamówienia płacona tym sposobem płatności to 6000 zł. W przypadku płacenia kartą kredytową w Salonie Cyfrowe.pl podczas odbierania, doliczana jest prowizja 0,5%.

0 zł
PayPal

System płatności internetowych. Przy wyborze tego sposobu płatności doliczamy opłatę 1,7% wartości zamówienia.

Usługi dodatkowe:

  • InPost paczkomaty:  dostawa w weekend + 4.9 zł
  • kurier DPD: dostawa na sobotę + 15 zł
  • kurier DPD: wysyłka za granicą do wybranych krajów UE  100 zł

UWAGA!

Powyższe ceny obowiązują przy wysyłkach o standardowych rozmiarach i wadze przesyłek do 30 kg. Przy niestandardowych przesyłkach, w szczególności przy zamówieniach na większe liczby produktów o większych gabarytach (np. drukarki), koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.

Czas dostawy

Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe. 

O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu. Podanie takiego czasu jest wymagane przepisami prawa.

Dostawa firmą kurierską

W przypadku 97% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Oznacza to, że kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie na drugi dzień roboczy po dniu, w którym nadaliśmy przesyłkę.

Pozostałe 3% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn - np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia czy błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki, możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej, podczas kontaktu telefonicznego.

Monitorowanie w DPD:  www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Monitorowanie w UPS: www.ups.com/WebTracking

Monitorowanie w Kurier InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek

Dostawa Pocztą Polską

W przypadku większości przesyłek czas dostawy to od 2 do 7 dni. Czasami zdarzają się przypadki znacznych opóźnień w dostawach. 
Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: www.sledzenie.poczta-polska.pl, które może być przydatne dla naszych Klientów.

Dostawa do Paczkomatu

Przesyłki do Paczkomatów nadajemy w każdy dzień roboczy. W wielu przypadkach przesyłka jest do odbioru już następnego dnia roboczego, choć firma Inpost zastrzega sobie termin 2 dni roboczych.

Istnieje możliwość wysyłki do Paczkomatu z odbiorem w sobotę lub niedzielę. Do tej usługi kwalifikują się przesyłki nadane w piątek i dodatkowo opłacone za tę usługę. Jest to usługa dodatkowa oferowana przez Inpost Paczkomaty i jest płatna.

Monitorowanie w InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek

Dostawa do naszego salonu stacjonarnego

Nasze salony stacjonarne w innych miastach niż Gdańsk zaopatrujemy raz dziennie za pośrednictwem kuriera. Do salonu w Gdańsku dowozimy towary 2 razy dziennie własnym transportem.

Towary niedostępne w danym momencie w salonie stacjonarnym, ale zamówione  do 13:30, zostaną sprowadzone do salonu na następny dzień roboczy (o ile mamy ten towar w magazynie wysyłkowym). Gdy towar trafi do sklepu wyślemy zaproszenie do jego odbioru (e-mailem i/lub sms-em).

Sposoby dostawy

Przesyłka kurierska firmą DPD

Zamówienie wyślemy firmą kurierską DPD. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce, najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. 

Za dodatkową opłatą, kurier DPD może dostarczyć przesyłkę w sobotę (w miastach, w których znajduje się oddział DPD). Warunki, które muszą zostać spełnione:

  • zamówienie musi być złożone i opłacone elektronicznie od czwartku godz. 17:00 do piątku godzina 14:00
  • towar musi być dostępny w naszym magazynie wysyłkowym (nie w salonie stacjonarnym)

Sprawdź koszt tej usługi dodatkowej w Koszty dostawy

Przesyłka kurierska firmą UPS

Zamówienie wyślemy firmą UPS usługą UPS Standard. W ramach tej usługi, firma UPS gwarantuje dostarczenie przesyłki w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po nadaniu. W praktyce ponad 90% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia roboczego.

Odbiór przesyłki od kuriera

W momencie odbioru przesyłki zalecamy sprawdzenie, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi Cyfrowe.pl, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy odebrać przesyłkę oraz jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartości paczki. 

W razie stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń zawartości należy spisać protokół odbioru/szkody. Kurier obecny przy rozpakowaniu MUSI złożyć podpis na takim protokole. 

Niezależnie od tego czy uda się spisać protokół, prosimy o zgłoszenie nam takiego przypadku, najlepiej drogą e-mail.

Poczta Polska  (list polecony)

Zamówienia do wartości 350 zł można otrzymać także za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wszystkie przesyłki wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy codziennie.

Poczta Polska (paczka pocztowa)

Zamówienia do wartości 1000 zł możemy wysłać za pośrednictwem paczki pocztowej. Większość paczek (<1kg) wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy w każdy dzień roboczy.

Poczta Polska (odbiór w punkcie)

Przesyłki do kwoty 1000 zł można odbierać w punktach Poczty Polskiej. Dostępne punkty odbioru to:

  • sklepy Żabka
  • wybrane stacje paliw Orlen
  • kioski i saloniki RUCH-u 

Przesyłki pocztowe nadajemy w każdy dzień roboczy.

Odbiór w Paczkomacie InPost

Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu w Paczkomatach w wielu miejscach w Polsce. Po wybraniu tego sposobu dostawy/odbioru należy na mapie wybrać pożądany paczkomat, do którego ma być dostarczone zamówienie oraz podać swój adres e-mail, na który jest założone konto w systemie paczkomaty.pl. Jeśli takie konto jeszcze nie zostało przez klienta założone, to po podaniu numeru telefonu komórkowego konto utworzy się automatycznie. WAŻNE! System InPost nie obsługuje zagranicznych numerów telefonów.

Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 5000 zł, a maksymalny rozmiar paczki to 41 x 38 x 64 cm.

Przy korzystaniu z usługi Paczkomaty i płatności kartą kredytową maksymalna kwota jednej transakcji wynosi 2000 zł.

Paczkomat w Weekend

Za dodatkową opłatą, InPost może dostarczyć  przesyłkę do wybranego paczkomatu w sobotę lub niedzielę. Warunki, które muszą zostać spełnione:

  • musi zostać wybrana przy wyborze sposobu dostawy dodatkowa płatna opcja ‘Paczkomat w Weekend’ 
  • zamówienie musi być złożone i opłacone elektronicznie od czwartku godz. 17:00 do piątku do godz. 14:00
  • towar musi być dostępny w naszym magazynie wysyłkowym (nie w salonie stacjonarnym)

Sprawdź koszt tej usługi dodatkowej w Koszty dostawy

Odbiór osobisty w salonach stacjonarnych

Zamówione towary można odebrać osobiście w naszych salonach stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie Mokotów, Warszawie Wola, Katowicach i Poznaniu. Sprawdź adresy i godziny otwarcia salonów.

Odbiór przesyłki od kuriera

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące dostaw przez firmę kurierską.

UWAGA!!! Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi Cyfrowe.pl, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, uprzejmie zalecamy, spisanie - w obecności kuriera - protokół odbioru (reklamacji). Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie – jeśli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera - czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu oraz sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Zwrot towaru, czyli odstąpienie od umowy

Kto i kiedy może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli kupujący jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie czy przez e-mail). Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym salonie stacjonarnym.

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego, weszła w posiadanie towaru (czyli od momentu odbioru towaru).

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:

  1. Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.
  2. Cyfrowe.pl jest zobowiązane do zwrotu wszystkich otrzymanych od kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego podczas zakupu sposobu dostarczenia - innych niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy i od momentu fizycznego zwrotu towaru do nas.

Koszty

Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru - tj. dostarczenia do magazynu Cyfrowe.pl.

Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

Zwrot pieniędzy

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji (czyli np. płacąc kartą płatniczą dokonujemy zwrotu środków na kartę). Chyba, że otrzymaliśmy od kupującego zgodę  na inne rozwiązanie. W każdym przypadku kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

W przypadku zwrotu towaru w salonach stacjonarnych Cyfrowe.pl, jeśli w kasie nie ma wystarczającej ilości gotówki - zwrot pełnej kwoty dla Kupującego nastąpi niezwłocznie w późniejszym terminie - jednak nie dłużej niż do 7 dni.

Zgłoszenie zwrotu/odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, kupujący musi poinformować Cyfrowe.pl Sp. z o.o. (80-121 Gdańsk, ul. Łostowicka 25A) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. poprzez:

  • wypełnienie internetowego formularza na naszej stronie internetowej (preferowany, ale nieobowiązkowy sposób)
  • wysłanie wiadomości e-mail z treścią oświadczenia na adres: sklep@cyfrowe.pl (koniecznie podaj nr zamówienia, datę odbioru przesyłki, jaki towar jest zwracany, numer konta do zwrotu należności)
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby kupujący wysłał informację (jednym ze wskazanych sposobów) dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Procedura zwrotu

Aby procedura odstąpienia od umowy (zwrotu) przebiegała jak najszybciej, bez nieporozumień czy błędów, proponujemy wykonać poniższe czynności:

  1. Poinformowanie nas o decyzji zwrotu przez kupującego (patrz punkt wyżej).
  2. Skompletowanie zwracanego towaru.
  3. Dołączenie do paczki dowodu zakupu (faktura/faktura imienna/paragon) dla łatwiejszej identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru u nas.
  4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej danych kontaktowych do siebie - dla szybszej identyfikacji przesyłki/zamówienia.
  5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
  6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy (Cyfrowe.pl Sp. z o.o., 80-121 Gdańsk, ul. Łostowicka 25A). Uwaga! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.
Zwrotu możecie Państwo także dokonać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych.
 

Ułatwiamy zwrot - Odsyłając towar można skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie. Wtedy za usługę zapłaci sklep Cyfrowe.pl, a następnie koszt usługi w wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem towaru. W ten sposób nie trzeba płacić gotówką za przesyłkę w momencie nadania oraz jest zagwarantowany koszt przesyłki.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje i skargi

WADY TOWARU

W przypadku zastrzeżeń (np. co do działania, stanu) wobec zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z rękojmi.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Towary posiadają gwarancję, a gwarantem jest producent lub inny podmiot wskazany w warunkach gwarancji. 

Nasz sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi.

Procedura zgłoszenia uszkodzonego towaru do serwisu.

SKARGI NA JAKOŚĆ OBSŁUGI

Jeżeli chcesz zgłosić uwagi do jakości pracy czy obsługi naszego sklepu, skorzystaj ze specjalnego formularza wyrażania opinii, który trafia do bezpośrednio do Kierownika Działu Sprzedaży oraz Zarządu. Każda uwaga, zła i dobra, zostanie potraktowana z należytą uwagą. Odpowiemy na każde takie zgłoszenie!

UNIJNA PLATFORMA ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

Istnieje możliwość skorzystania ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zbiórka odpadów

Działając zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, umożliwiamy naszym klientom oddanie zużytego małogabarytowego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych - bez konieczności zakupu nowego urządzenia oraz pobierania opłat za utylizację. Zużyte sprzęty elektroniczne zwracamy do dystrybutora lub przekazujemy do zakładu przetwarzania odpadów.

UWAGA! Żaden z zewnętrznych wymiarów oddawanego urządzenia nie może przekraczać 25 cm.