Liczba produktów: 73
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy na świecie teleobiektyw z 10-krotnym zoomem zapewnia bezproblemowe pokrycie ogniskowych od standardowej do super tele. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 25 elementów w 19 grupach umożliwia uzyskanie takiej samej jakości obrazu w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony. Błyskawiczny AF oparty o ultradźwiękowy silnik HSM z zaktualizowanym algorytmem rejestruje każdy ruch.
5.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw należący serii C (Contemporary). Wyposażony w 21 elementów w 15 grupach. Oprócz nowego wzornictwa charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Dzięki odległości ogniskowania 160 cm obiektyw pozwala na uzyskanie skali odwzorowania 1:3.8, czyniąc go idealnym wyborem na początek przygody z fotografią przyrodniczą oraz macro
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pentax-D FA 70-200 mm F2.8 ED DC AW to teleobiektyw dla profesjonalistów. Duży zasięg ogniskowych wraz z maksymalną przesłoną F2.8 pozwolają na robienie świetnej jakości zdjęć z dużej odległości. Odporny na wodę, piasek i kurz obiektyw na pewno polubią osoby pracujące w trudnych warunkach pogodowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowa, zmieniona wizualnie wersja obiektywu 120-300mm F2.8 APO EX DG OS HSM. Oznaczona literą S, a więc przeznaczona do fotografii sportu. Zapewnia bardzo wysoką jakość w całym zakresie ogniskowych, już od maksymalnej przysłony F2.8. Bardzo wydajna stabilizacja obrazu gwarantuje wykonywanie ostrych ujęć dla czasów dłuższych nawet o 4 stopnie EV. Aż dwie soczewki FLD i jedna SLD, całkowicie niwelują aberrację chromatyczną.
1-2 dni
13 990
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zapewniający kompaktową budowę, niską wagą (zaledwie 819 g) i wysoką wytrzymałość, w tym zwiększoną odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Model ten został zaprojektowany do współpracy z pełnoklatkowymi sensorami. Zakres ogniskowych wynoszący 70-210 mm zapewnia różnorodne zastosowanie - nie tylko w fotografii przyrodniczej czy sportowej, ale również np. portretowej. 
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 899
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 150-600 mm f/5-6.3 DG OS HSM to nowy obiektyw należący do linii Sport. Charakteryzuje się wysoką wydajnością i doskonałym wykonaniem. Profesjonalny teleobiektyw gwarantujący bardzo ostre zdjęcia w całym zakresie ogniskowych.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
6 990
Do koszyka
9.5/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw zmiennoogniskowy z wysokiej jakości układem optycznym przeznaczony do lustrzanek cyfrowych formatu Nikon DX. 4.3-krotny zoom zapewnia elastyczność fotografowania w wielu sytuacjach. Niezależnie od fotografowanego obiektu funkcja redukcja drgań firmy Nikon - VR pozwala uzyskać ostry obraz nawet przy słabym oświetleniu. Nikon AF-P DX NIKKOR 70-300mm to bardzo lekka konstrukcja ważąca zaledwie 415 g przy wymiarach 72 x 125 mm. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
9.1/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
Obiektyw tele przeznaczony do lustrzanek analogowych i cyfrowych. Kąt widzenia obiektywu po założeniu do lustrzanki z matryca APS-C będzie odpowiadał zakresowi ogniskowych 112-480 mm w aparatach małoobrazkowych. Tryb makro ze skalą odwzorowania 1:2.
8.9/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 62
Wykonany z wysokiej jakości materiałów, teleobiektyw zoom o ekstra obniżonej dyspersji. Zastosowano w nim po raz pierwszy cichy, ultradźwiękowy napęd (Ultrasonic Silence Driver-USD); posiada także system kompensacji wibracji (VC), zapewniający szybką pracę, łatwość w użyciu i ciche działanie. Obiektyw może być stosowany do cyfrowych lustrzanek, do pełnej klatki oraz 35 mm AF w zakresie ogniskowych 70-300 mm.
9.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy Nikkor 200-500 mm oferuje niezrównany zasięg. Zaawansowana budowa gwarantuje bardzo dobre parametrach obrazu. Instrument jest doskonały do fotografowania sportu, wydarzeń i przyrody. 4,5-stopniowy stabilizator obrazu i wysokiej jakości optyka zapewniają doskonałą ostrość. Dedykowany tryb "Sport" przeznaczony jest do śledzenia szybkiej akcji.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: tylko APS-C
Kompaktowy obiektyw skierowany do amatorów fotografii przyrodniczej posiadających lustrzankę z matrycą APS-C. Ogniskowe 55-300 mm odpowiadają zakresowi 82.5 - 450 na sensorze w rozmiarze pełnej klatki. Obiektyw został wyposażony w uszczelnienia oraz ultraszybki silnik PLM odpowiedzialny za ustawianie ostrości.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
1 999
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja niezwykle popularnego obiektywu Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD. Druga generacja G2 posiada jeszcze szybszy autofokus oraz wydajniejszą stabilizację obrazu - VC. Poprawiono również konstrukcję optyczną, dzięki czemu uzyskano lepszą ostrość w całym kadrze. Dzięki szerokiemu zakresowi ogniskowych obiektyw sprawdzi się idealnie przy fotografowaniu sportu i dzikiej przyrody. Konstrukcja teleobiektywu jest odporna na wilgoć.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tamron 35-150 mm f/2.8-4 Di VC OSD charakteryzuje się uniwersalnym zakresem ogniskowych, obejmującym zarówno szeroki kąt, jak i tele. Duża światłosiła f/2.8-4 sprawia, że z łatwością można nim fotografować także przy mniejszej ilości światła i dodatkowo uzyskać ciekawe rozmycia. Konstrukcja optyczna obejmuje szkło o niskiej dyspersji i elementy asferyczne, dzięki którym udało się zredukować aberracje chromatyczne i sferyczne w całym zakresie ogniskowych, co poprawia ostrość i przejrzystość zdjęć. Silnik AF OSD działa bezgłośnie, szybko i precyzyjnie, jednocześnie będąc uzupełnianym przez system redukcji drgań.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga odsłona profesjonalnego teleobiektywu ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0. Jest to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego ulepszona, 5-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja obiektywu adresowanego do pasjonatów fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Zakres ogniskowych 70-300 mm umożliwia swobodne kadrowanie, nawet wtedy, gdy fotograf znajduje się z dala od centrum wydarzeń. Stabilizacja obrazu o wydajności 4,5 stopnia oraz tryb SPORT VR pozwalają na wykonywanie ostrych, precyzyjnych zdjęć z ręki, a także przy małej ilości światła. Soczewka ze szkła ED (o superniskiej dyspersji) eliminuje aberrację chromatyczną - obiektyw pozwala na wykonywanie wysokiej jakości fotografii w pełnym zakresie ogniskowych. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pentax 150-450 mm F.4.5-5.6 ED DC AW jest wysokiej klasy obiektywem typu tele zoom oferującym użytkownikowi szeroki zakres ogniskowych i możliwość pracy z aparatami pełnoklatkowymi jak i matrycami APS-C. Dzięki zamontowanym w nim soczewkom pokrytym powłokami HD i soczewkom typu ED pozwala tworzyć ostre i kontrastowe fotografie. Jego niezwykle solidna i uszczelniona konstrukcja sprawiają, że jest on dobrym rozwiązaniem dla osób zajmujących się fotografią przyrody.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
9 499
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 150-600 Contemporary to narzędzie pracy dedykowane dla każdego fotografa potrzebującego dużych zbliżeń fotografowanych elementów. Obiektyw jest zamknięty w kompaktowej ergonomicznej obudowie. Wyposażono go w liczne technologie ułatwiające pracę jak zaawansowana optyczna, szybki i cichy silnik AF oraz ustawienia personalizujące, bardzo przydatne w fotografii tele.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 490
Do koszyka
Teleobiektywy pozwalają zbliżyć się do fotografowanych obiektów bez konieczności podchodzenia do nich. Dzieje się tak ze względu na efekt przybliżenia, który działa podobnie jak w lornetce czy lupie. Zasada działania teleobiektywów jest dość prosta a im większa ogniskowa, tym zbliżanie jest mocniejsze. Teleobiektywy to specyficzne konstrukcje, które dzięki wąskiemu polu widzenia pozwalają osiągnąć efekt przybliżenia - imiesłowowy obiektyw tele pozwala pozwalają na swobodne fotografowanie np. sportu, zwierząt, górskich krajobrazów, portretów czy też przedmiotów znajdujących się daleko bez konieczności zbliżania się do nich.

Teleobiektyw zoom


Wśród teleobiektywów można znaleźć zarówno obiektywy stałoogniskowe jak i zmiennogoniskowe (popularnie nazywane zoomami). Pierwsze z nich nie mają możliwości regulacji przybliżenia/oddalenia, natomiast dzięki zoomowi jest taka możliwość dzięki czemu są zdecydowanie bardziej uniwersalne, które sprawdzi się przy wielu sytuacjach. Do teleobiektywów zwyczajowo zalicza się obiektywy o ogniskowej większej niż 70mm, choć ta granica zależy od nazewnictwa. W zależności od modelu tele zoomy mogą mieć rozpiętość ogniskowych od 70-200, 70-300, lub nawet większe takie jak np. obiektyw 100-400 Canon, czy też teleobiektyw Sigma 150-600, które cieszą się szczególnie uznaniem wśród fotografów natury i sportu.

Teleobiektywy zoom do sportu i dzikiej natury


Nie da się zrobić zdjęć z bliska podczas fotografowania zawodów sportowych, czy też dziko żyjących zwierząt. Dlatego też do tego typu fotografii warto wyposażyć się w teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych. Tele zoom pozwoli na zrobienie fotografii bez płoszenia zwierząt i ingerowania w wysiłki sportowców. Dodatkowo obiektyw z zoomem umożliwi nam wygodne kadrowanie z różnych odległości. Może fotografować rzeczy i sytuacje, które nie wymagają zoomu, z bliska a następnie oddalić się i pokazać tę samą scenę z innej perspektywy.

Jaki teleobiektyw wybrać? Popularne zoomy reporterskie i ślubne


Do najpopularniejszych teleobiektywów należą konstrukcje takie jak zoom 70-200 2.8. Swoją popularność zawdzięczają dużemu zakresowi ogniskowych, co przekłada się na ich uniwersalność. Do tego duża jasność, która pozwala na pracę przy słabym świetle. Świetnie nadaje się więc do zastosowań reporterskich i fotografii ślubnej. Obiektyw 70-200 Canon 2.8 może jednak być dla niektórych użytkowników zbyt drogi - alternatywą dla oryginalnych teleobiektywów Nikona i Canona może być teleobiektyw Sigma 70-200 2.8. Oferuje on taki sam zakres ogniskowych, oraz taką samą jasność jak teleobiektyw Canona, czy Nikona. Sigma to producent, który oferuje genialną jakość zdjęć i solidną konstrukcję w przystępnej cenie.

Czy teleobiektyw nadaje się do portretu i krajobrazu?


Teleobiektywy, a szczególnie jasne jak na przykład 70-200 2.8, są także fantastycznymi obiektywami do portretów. Duży otwór przysłony, oraz długa ogniskowa pozwala na uzyskanie małej głębi ostrości i rozmycie tła za fotografowaną osobą. Dodatkową cechą teleobiektywów jest efekt spłaszczania perspektywy, co oznacza, że wraz z wydłużeniem ogniskowej można odnieść wrażenie, że obraz jest bardziej „ściśnięty”. Efekt ten można kreatywnie wykorzystać szczególnie przy fotografii krajobrazowej i sprawić, że zdjęcia będą wyglądać bardziej efektownie i zyskają na oryginalności.