Opinie o naszym sklepie

9.7
(2874 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Gh5 + zuiko 12-40 pro

doradzono mi ten zestaw i jestem mega zadowolona. Dziękuję
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Anna
Dodano: 2020-10-20 20:41:48
Ok towar
Polecam
Obsługa:
   
Dostawa:
Autor: Paweł
Dodano: 2020-10-19 18:47:21

Wypożyczalnia

Jak zawsze cyfrowe rent ratuje skore. Świetna oferta wypożyczeń. Dobre ceny.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Robert
Dodano: 2020-10-05 22:35:57

Obsługa zlecenia

Chciałbym serdecznie podziękować za szybką i profesjonalną obsługę w Cyfrowe.pl szczególnie dlatego, że była to transakcja wiązana (sprzedaż używanego sprzętu i zakup nowego). Na podkreślenie zasługuje fakt, że Firma w okresie oczekiwania na Canona EOS R5 umożliwiła korzystanie z pozostawionego do rozliczenia sprzętu co nie zdarza często. Ważne również było to, że odbiór sprzętu mógł się odbyć w dowolnym salonie w Polsce co z mojego punktu widzenia było kluczowe. Serdecznie dziękuję i polecam sklep Cyfrowe.pl dla wszystkich zainteresowanych wymianą sprzętu lub kupna tylko nowego.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Sławek
Dodano: 2020-10-05 09:28:38

opinia

Dla mnie wasz sklep zawsze jest super, a papier ? najlepszy z najlepszych.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: kolt23
Dodano: 2020-10-02 12:34:02

Lornetka Nikon active 10x50 xf

Świetny sprzęt , profesjonalna obsługa
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Marcin
Dodano: 2020-09-25 10:33:08
Zawsze wszystko idzie sprawnie i bezproblemowo - osoby zajmujące się obsługą klienta (zarówno na infolinii jak i stacjonarnie) zawsze bardzo miłe, konkretne. Nic tylko polecać!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Aleksandra
Dodano: 2020-09-24 13:40:16

Wypożyczalnia

Moja współpraca z Cyfrowe od wielu lat przebiega bezproblemowo i na najwyższym poziomie. Niedawno korzystałem z opcji wypożyczenia sprzętu – moim opiekunem była Pani ….........
byłem zachwycony obsługą całego zamówienia. Pani …....... cechuje się wysoką kulturą osobistą, profesjonalnym i indywidualnym podejściem do klienta, oraz ekspresową obsługą i fachową wiedzą. Ja szczerze byłem bardzo mile zaskoczony i życzyłbym każdej firmie tak wykwalifikowanych i oddanych pracowników.
Całość zamówienia przebiegła sprawnie i bez jakichkolwiek problemów.
Zresztą wcale mnie to nie dziwi, gdyż do tej pory nigdy nie zawiodłem się na Cyfrowe Sp. z o. o., co więcej uważam, że jest to firma, dla której widać, że zadowolenie klientów jest najważniejsze !!!
Oczywiście bardzo także Panią ......... dzięki której będziecie pewni, że jesteście w dobrych rękach
Obsługa:
Dostawa:
Autor: GlamStudio
Dodano: 2020-09-24 10:05:03

Rewelacja!

W zeszłym tygodniu składałam dość spore zamówienie w cyfrowe - jestem zachwycona kontaktem ze sklepem. Pan Krzysztof zamówił wszystko co potrzebowałam i dopilnował by zamówienie dotarło na czas - który w moim przypadku był dość istotny. Jestem pewna, że skorzystam z usług sklepu jeszcze nie raz!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ola
Dodano: 2020-09-22 12:15:29

Rewelacja!

Bez wahania polecam zakupy w cyfrowe.pl Szybki, sprawny i mily kontakt ze sprzedawca. W kilka dni przesylka doszla za granice kraju. Jestem bardzo zadowolona z uslug.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Dagmara Zacharewicz
Dodano: 2020-09-16 22:15:54

Fachowa obsługa !

To były moje pierwsze większe zakupy w tym sklepie w których Pan Arkadiusz Pietrzak pomógł mi w nieoceniony sposób. SUPER FACHOWA POMOC i szybki czas realizacji. Jestem bardzo zadowolony i polecam każdemu.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Wiktor
Dodano: 2020-09-15 20:53:01

Obsługa sprzedażowa

O ile obsługa serwisowa i posprzedażowa w tym sklepie to dramat, o tyle obsługa sprzedażowa i doradztwo zasługuje na medal. Jestem bardzo zadowolony z pomocy i fachowego podejścia Pani Anny Kudry. Zasługuje Ona na nobla z dziedziny obsługi klienta. Brawo!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Maciej
Dodano: 2020-09-14 10:58:03

Ogromne rozczarowanie postępowaniem reklamacyjnym

Dodaję opinię kolejny raz, w poprzedniej źle dodałem ilość gwiazdek.
Jestem bardzo rozczarowany postępowaniem reklamacyjnym prowadzonym przez sklep.
W dniu 10 czerwca 2019 r. kupiłem adapter bagnetowy w ramach prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej. Następnie w dniu 8 sierpnia 2020 r. zauważyłem wadę produktu – w adapterze przestało działać sterowanie przysłoną obiektywu, przysłona zmieniała się zupełnie losowo, niezgodnie z ustawioną wartością.
Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi, która nie została uwzględniona. W uzasadnieniu decyzji wskazano, że zakup był realizowany w zakresie działalności gospodarczej, a rękojmia dotyczy wyłącznie konsumentów, nie przedsiębiorców. Pracownik sklepu potwierdził swoje stanowisko przywołując przepisy ustawy o prawach konsumenta, które w mojej sprawie nie miały zastosowania. Próbowałem wytłumaczyć, że dochodzę swoich praw na podstawie przepisów kodeksu cywilnego i uprawnienie do reklamacji wadliwego towaru przysługuje przedsiębiorcy z mocy prawa, jednak moje argumenty nie zostały merytorycznie rozpatrzone, a pracownik sklepu stwierdził, że temat mojej reklamacji „został wyczerpany”, nie ustosunkowując się do przytaczanych przeze mnie przepisów i argumentów.
Wniosłem odwołanie od decyzji nieuznającej reklamacji, którą skierowałem do Zarządu Spółki za pośrednictwem poczty elektronicznej i przesyłką poleconą, w uzasadnieniu odwołania drobiazgowo uzasadniłem dlaczego prawo do zgłoszenia reklamacji mi przysługuje.
W odpowiedzi na e-maila ten sam pracownik oświadczył, że stanowisko sklepu wobec mojej reklamacji jest ostateczne i niezmienne. W związku z otrzymaną odpowiedzią zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i uargumentowałem swoje stanowisko. Zapewniono mnie, że sprawa zostanie rozpatrzona merytorycznie.
Pomimo upływu ponad dwóch tygodni, nie otrzymałem odpowiedzi na moje odwołanie.
Jestem zawiedziony nie tylko z powodu wady zamówionego produktu, ale też sposobu w jaki zostałem potraktowany podczas postępowania reklamacyjnego. Nie sądziłem, że sklep o takim poważaniu i opinii wśród zawodowych fotografów i operatorów tak traktuje swoich klientów. Sprawy nie zamierzam zostawić bez echa i zostanie ona opisana szerzej jako przestrogra dla innych. Pan .....(nazwisko zostało usunięte przez sklep)..., który zajmował się moją sprawą nie był przygotowany merytorycznie do rozpatrywania reklamacji, a jego zachowanie było nieprofesjonalne.
Obsługa:
       
Dostawa:
Autor: Maciej
Dodano: 2020-09-14 10:41:51

Polecam serdecznie.

Sklep na poziomie. Nawet w przypadku zwrotu towaru nie ma problemu i wszystko przebiega szybko i sprawnie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Bartek FotoStory
Dodano: 2020-09-08 21:02:52

Wypożyczalnia

Obsługa i kontakt na medal
Szeroki asortyment
Zdecydowanie polecam :)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ewa
Dodano: 2020-09-08 08:13:03