Opinie o naszym sklepie

9.7
(2397 opinii)
9.6
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

papier fotograficzny pp-201

doskonały papier w tej klasie, polecam zakupy w tym sklepie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Czesław
Dodano: 2017-11-22 13:45:04

iOtte zakup

Odnośnie Cyfrowe.pl ... Paczka szybko do mnie dotarła. Cena uchwytu bardzo konkurencyjna względem innych sprzedawców. Ogólnie polecam !

Obsługa:
Dostawa:
Autor: karateka28
Dodano: 2017-11-22 09:04:44

Polecam

Miła i szybka obsługa. Sprzęt profesjonalny. Polecam w 100%
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Joanna
Dodano: 2017-11-21 18:29:20

Super

Dobry kontakt, bardzo szybka wysyłka. Polecam wszystkim.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Robo
Dodano: 2017-11-21 18:08:58

Wypożyczalnia

Witam!
Wypożyczałem od Państwa Nikkora 200-500. Nic innego nie mogę powiedzieć jak GORĄCO POLECAM. Pełen profesjonalizmu bardzo rozsądne ceny oraz bardzo sprawna obsługa!
Jeżeli chcesz przetestować obiektyw przed kupnem, to tu jest najlepsza możliwość.
Jeszcze raz gorąco polecam!!!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Subiektywnie
Dodano: 2017-11-17 11:29:08

Profesjonaliści

Obsługa klienta jak i wysyłka towaru bez zarzutu. Polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Szymon
Dodano: 2017-11-15 13:09:36

Polecam !!!

Profesjonalne doradztwo i obsługa. Jestem mega zadowolony i na pewno jeszcze skorzystam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Marcin
Dodano: 2017-11-15 11:18:20

zakup Instax lusterko selfie

Bardzo dziękuję za szybką i profesjonalną transakcję.




Obsługa:
Dostawa:
Autor: Monika
Dodano: 2017-11-15 09:19:06

Polecam

Jak najbardziej zgodne z opisem. Przesyłka szybka.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: toyo69
Dodano: 2017-11-13 18:20:50

polecam wypożyczalnię!

szybko, profesjonalnie, bezproblemowo, polecam wypożyczalnię!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: szakal
Dodano: 2017-11-13 13:44:19

Przeprosiny

Witam
Jak napisałem do Pani kierowniczki po wyjaśnieniu sprawy, z moją przesyłką że przeproszę firmę cyfrowe za opinię którą wcześniej wystawiłem, za brak rzetelnej informacji i opóźnionej wysyłce. Która jak się okazało została wysłana o prawidłowym czasie, tylko kurier zawalił na całej linii.
Związku z tym chciałem przeprosić firmę Cyfrowe, za wcześniejsze wypowiedzi które okazały się nie prawdą.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Krzysztof
Dodano: 2017-11-10 09:51:42

zakup Hoya Fusion Antistatic Protector 72 mm

Założony a jak się sprawdzi to zobaczymy. Sklep jak zwykle na 5+. Szybka dostawa.
Obsługa:
Dostawa:
Autor:
Dodano: 2017-11-08 18:26:02

Rozczarowanie

Ten sklep bardzo mnie rozczarował. Zamówiliśmy towar przez internet z odbiorem w Gdańsku. zakupie powyżej 5000 zł , a trzeba jeszcze płacić 1,7 % za płatność kartą. Żadnych akcesoriów. Jak chcesz to kup sobie przez internet i znowu plac za przesyłkę i płatności. Żadnych rabatów, dodatków. Za mało obsługi w sklepie. Mega kolejka wiec sprzedawca nie ma czasu wyjaśniać detali klientowi. Nie zależy im w ogole na klientach. Rozczarowanie
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Wiesława
Dodano: 2017-11-07 13:10:06
Komentarz sklepu: Szanowna Pani,

przykro nam czytać tak negatywną opinię.

Pragniemy sprostować informację dotyczącą wspomnianej prowizji przy płatności kartą: aktualnie wynosi ona 0% przy płatności online, oraz 0,5% przy płatności w sklepie stacjonarnym.

Prowizja 1.7 % naliczana jest tylko płacąc PayPal i jest wyraźnie opisana, dając Państwu możliwość wyboru sposobu płatności. Wysokość rachunku, jak i zakupione produkty są widoczne w koszyku na każdym etapie, pozwalając na zmianę w każdej chwili.

Z powodu niskich marży na oferowanym asortymencie, zmuszeni jesteśmy część kwoty prowizji od transakcji przerzucić na klienta (z tej samej przyczyny trudno o udzielenie rabatu, bądź zaoferowanie gratisowych dodatków), jednak cały czas działamy w celu ich zniwelowania, czego dowodem jest niedawne zdjęcie opłat przy płatności kartą online z 1% na 0 zł.

Przepraszamy, jeśli robiąc zakupy w naszym salonie, odczuła Pani, iż konsultant poświęcił Państwu zbyt mało uwagi i zaangażowania. Być może chęć „rozładowania” kolejki, na którą zwróciła Pani uwagę, wzięła górę nad jakością obsługi, za jaką jesteśmy cenieni na rynku.

Dziękujemy za ten głos, z pewnością przyjrzymy się sprawie, gdyż zadowolenie naszych Klientów to priorytet w codziennej pracy. Prosimy o wyrozumiałość.

W przyszłości bardzo chętnie służymy fachowym doradztwem i pomocą, zarówno w salonie, jak i pod numerem infolinii czy w kontakcie email.
Liczymy na to, że odwiedzicie Państwo nasz sklep, by przekonać się, że każdy Klient jest dla nas ważny, a fachowa wiedza i doradztwo wyróżnia nas pośród innych sklepów.

Cyfrowe.rent

Szybko, sprawnie, przyzwoita cena. Sprzęt nie zajechany jak to zdarza się przy wypożyczalniach. Obsługa w salonie podczas odbioru i zwrotu towaru bez żadnych zastrzeżeń.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ja
Dodano: 2017-11-02 16:53:49

Pozytywna

Ostatnio zakupiłam tutaj lustrzankę firmy canon. Aparat był tańszy niż w innych sklepach. Przyszedł dbale i szczelnie zapakowany, bałam się że w trakcie transportu aparat się uszkodzi lecz dzięki bardzo dobremu opakowaniu nic nie mogło się stać. Canon jak to canon wszędzie taki sam lecz cieszę się że tu trafiłam, nie dość że tanio, szybko to jeszcze mam wrażenie że bardziej niż inni dbają o swojego klienta. Z całego serca polecam ten sklep
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Sylwia Sitarz
Dodano: 2017-11-01 22:01:26