Opinie o naszym sklepie

9.7
(2743 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Cyfrowe.Pl

krótko i na temat. jest to kolejny zakup w tym sklepie i oby nie ostatni. prosta sprawa, gdyby byli źli to innych sklepów nie brakuje . po co zmieniać coś co jest dobre i tak trzymać.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: zdzicho27
Dodano: 2020-01-13 13:15:01

Są świetni!

Bardzo dziękuję za doradztwo telefoniczne, zdalne zamówienie bezpieniężne, błyskawiczną przesyłkę i odbiór po niecałej dobie od zamówienia w Gdańsku. Po fachowe porady i kilka brakujących do kamerki drobiazgów na pewno wrócę, jak tylko finanse pozwolą...
Pozdrawiam serdecznie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jolanta
Dodano: 2020-01-12 08:44:04

ok

ok
Obsługa:
Dostawa:
Autor: ok
Dodano: 2020-01-03 16:14:04

Jest coraz gorzej i to raczej mój ostatni zakup w Państwa firmie

Witam
W sklepie cyfrowe.pl kupuję od dobrych kilku lat, ale odnoszę wrażenie, że jest coraz gorzej. O ile kiedyś darzyłam sklep pełnym zaufaniem, to teraz nie kupiłabym u Was drogiego sprzętu. Ostatnie dwa zamówienia to pełne rozczarowanie. W pierwszym: parasolka foto po dwóch rozłożeniach zepsuła się blokada a sterownik lamp foto z wyrobioną klapką maskującą gniazda wtyczek - towar odesłany z komentarzem, że chyba używany i wymieniony na nowy - strata czasu. Dziś odebrany z paczkomatu monopod Manfrotto - z czterech śrub jedna pozostałych brak - no i znowu odeślę z adnotacją, że kupowałam nowe o kompletne a nie wybrakowane. Pytam gdzie jest dział jakości, gdzie są osoby odpowiedzialne za tą sytuację. Odnoszę wrażenie, że wysyłacie zwroty albo towary z działu używane jako nowe - czuję się oszukana.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Katarzyna
Dodano: 2019-12-31 21:57:30
Komentarz sklepu:
Szanowna Pani,

Rozumiemy Pani rozczarowanie, jednak niezmiernie przykro jest nam czytać tak niepochlebną opinię o naszym sklepie.

Mimo, iż produkty były wysłane do nas po ponad miesiącu od zakupu, zostały niezwłocznie wymienione. Żałujemy, że nasze starania nie zostały docenione, a wręcz przeciwnie.

Zbudowaliśmy naszą markę i pozycję na rynku dzięki uczciwości wobec naszych klientów i stawianiu Państwa potrzeb na pierwszym miejscu. Wysyłanie produktów ze zwrotów czy używanych jako nowe jest niedopuszczalne i nie prowadzimy takich praktyk, za to taki sprzęt, można zakupić w naszym sklepie świadomie, w sekcji Używane, czy Wyprzedaż – Outlet, gdzie staranie go opisujemy, aby mieli Państwo wiedzę, na jaki produkt (niepełnowartościowy) się decydują.

Biorąc pod uwagę ilości produktów, które każdego dnia przechodzą przez nasz magazyn, nie mamy fizycznej możliwości ich sprawdzenia, a w wielu przypadkach nawet nie możemy, gdyż są zaplombowane, i z pewnością zerwana plomba, nawet pod pretekstem sprawdzenia towaru, nie spotkałaby się z akceptacją wielu naszych klientów.

Mamy jednak świadomość, że produkty w podróży przechodzą różne „próby wytrzymałościowe”, o których być może nie miały pojęcia osoby z działów kontroli jakości w fabrykach gdzie zostały wyprodukowane, dlatego starannie je zabezpieczamy, a w przypadkach opisanych przez Panią, które siłą rzeczy mogą się zdarzyć, jesteśmy do Państwa dyspozycji i staramy się pomóc, by zatrzeć niekorzystne wrażenie.

Wierzymy, że po przeanalizowaniu zaistniałych sytuacji, oraz biorąc pod uwagę naszą wieloletnią, jak sama Pani podkreśliła, współpracę, zechce Pani spojrzeć na nasz sklep łaskawszym okiem, my z pewnością przyjrzymy się procesom, dostawcom, rozwiązaniom, które mogłyby pomóc nam uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości

Однозначно лучший магазин техники в Польше!

Заказывал камеру Black Magic Pocket 6k. В Беларуси нет этой камеры, но она нашлась тут. Огромнейший плюс Cyfrowe - русскоязычная поддержка, сервис просто лучший, понимающий и вежливый. Было очень просто заказать камеру на физический адрес, без посредников, приехал и забрал. Все интересующие меня вопросы про ваты, про время работы, локацию - я узнал непосредственно через поддержку, это супер удобно. Помимо этого хотел отдельно отметить уважение к заказчику, из-за пробок на таможне я опаздывал в физический магазин в Варшаве, но благодаря поддержке ребята из магазина задержались на пару лишних минут после закрытия и я забрал свою камеру! Сервис - топ! Всем рекомендую!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Миша Безруков
Dodano: 2019-12-28 14:36:04

Nie wzbudza zaufania

Potrzebowałem pilnie sprzętu. Wchodzi i patrze na cyfrowe.pl produkty są dostępne na magazynie, wysyłka w 24 godziny. Po czym po dwóch dniach musze do nich pisać i pytać co się dzieje, bo status jest "niepotwierdzone" (co to za status?) Po czym się okazuje, że jednego produktu nie ma, choć w koszyku go miałem i zapłaciłem. A ostatecznie zamiast wysłać produkty na drugi dzień, to czekałem tydzień. Nie gorszego nie ma niż brak wiarygodności od koszyka po terminy dostawy. Nie polecam.
Obsługa:
     
Dostawa:
     
Autor: Tomek
Dodano: 2019-12-22 12:47:49
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Przepraszamy za brak kontaktu w sprawie zamówienia przez dwa dni.
Jest to absolutnie niedopuszczalne i wierzymy mocno, że w przyszłości taka sytuacja nie będzie miała u nas miejsca.

Rozumiemy Pana emocje, i mimo naszej ewidentnej winy w opóźnieniu realizacji zamówienia, chcielibyśmy nieco naprostować przytoczone przez Pana informacje.
Zamówienie złożył Pan 11.12.(środa) o godzinie 14.30 na produkty, których część miała status 1-2 dni, o czym Pan wiedział, co potwierdził w wysłanym do nas mailu.

W związku z godziną złożenia zamówienia, u dostawcy pojawiło się ono dopiero na drugi dzień, co automatycznie wydłuża nam czas oczekiwania na produkt. Spodziewana dostawa piątek lub poniedziałek (13-16.12.).

Kolejny dzień dołożył czas wysyłki towaru z magazynu do Salonu w Katowicach, gdzie odbierał Pan zamówienie – 17.12 (wtorek) i rzeczywiście odbiór nastąpił dzień później, co daje tydzień oczekiwania – zdecydowanie za długo, chociaż opóźnienie jest minimalne.

Oczywiście powinien Pan być od początku informowany przez nas o realizacji zamówienia, realnym czasie oczekiwania, za brak czego – przepraszamy.

Dziękujemy za wyrażenie opinii, gdyż zmusiła nas do przeanalizowania naszych procesów i wprowadzenia poprawek, a to czyni nas lepszymi.
Polecam zakupy towar zgodny z oczekiwaniami. profesjonalnie sprawnie i szybko
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Dorota
Dodano: 2019-12-18 18:58:30

Polecam z całego serca

Kontakt telefoniczny z Panem Maciejem K. bardzo uprzejmy. Sprzęt dotarł bardzo szybko i jest sprawny. Tak się cieszę, że znalazłam sklep wiarygodny, gdzie proces zakupowy, jak i cała strona są bardzo przyjazne dla użytkownika. Dziękuję, będę wracać :)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Monia
Dodano: 2019-12-17 16:28:42
Sklep do najtańszych nie należy,ale ogólnie polecam.Duży wybór sprzętu i w miarę dobry opis produktów.
Obsługa:
Dostawa:
 
Autor: Bogusław
Dodano: 2019-12-17 15:31:18
Wszystko super;). Bardzo polecam zakupy w Cyfrowe.pl. Fantastyczny kontakt ze sprzedawcami a zakup dotarł do mniebardzo szybko ;)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Mateusz
Dodano: 2019-12-12 21:00:50

Jak zakupy to tylko cyfrowe.pl

Pełen profesjonalizm, cierpliwość i dostosowanie pod potrzeby klienta!
Współpraca z Panią Anią to czysta przyjemność!
Każde kolejne zakupy na pewno tutaj!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Kacper
Dodano: 2019-12-12 10:55:23
Sklep Cyfrowe jak zawsze szybko i profesjonalnie
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Wojciech
Dodano: 2019-12-10 15:33:22

serwis

brak kompetencji pracowników serwisu tel 2 miesiące serwisie i nadal brak informacji nie polecam
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: aaaaaa
Dodano: 2019-12-09 20:17:55
Komentarz sklepu: Szanowni Państwo,

Czy opinia, którą zamieścili Państwo na naszej stronie dotyczy na pewno sklepu Cyfrowe.pl ? Nie prowadzimy serwisu, a jedynie pośredniczymy w naprawach.
Państwa produkt był w serwisie 2 razy, co w sumie daje 2 miesiące, jednak pomiędzy naprawami był odebrany.

Pierwsza reklamacja zakończyła się naprawą, druga – zwrotem pieniędzy

Komunikacja z Państwem w temacie realizacji zgłoszenia była regularna, minimum jeden raz w tygodniu i choć nie zawsze można określić datę zwrotu towaru, czy działań jakie zostały poczynione w ciągu ostatniego czasu, to jednak na bieżąco wiedzieli Państwo, na jakim etapie jest realizacja zgłoszenia serwisowego.

Wierzymy, że finał jest dla Państwa satysfakcjonujący.

Profesjonalną i szybka obsługa

Bardzo polecam wspopracje z Panią Aleksandra Łyźniak. Bardzo dobrze doradziła, co do wyboru sprzętu. Następnie ekspresowo dokonała zamówienia, kiedy zadzwoniłam z nożem na gardle, ze sprzętu potrzebuje na już. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Kasia
Dodano: 2019-12-09 16:24:13

Goraco polecam

Z mojej strony długo planowany zakup i trudny wybór. Brak możliwości finansowania od razu. Ze strony Pana Leszka znakomite, rzeczowe doradztwo i wielka cierpliwość, chęć pomocy i elastyczność w realizacji zakupu. Wyczerpująca odpowiedź na każdy e-mail.
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. Te już kolejne zakupy to była czysta przyjemność.
Bardzo zadowolony,
Irek
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Irek
Dodano: 2019-12-09 08:16:28