Opinie o naszym sklepie

9.7
(2512 opinii)
9.6
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Bardzo dobry kontakt i sprawna wysyłka

Mimo lekkiego opóźnienia w wysyłce (około dwóch dni od złożenia zamówienia), otrzymałem stosowne wyjaśnienie czemu tak się stało drogą mailową. Paczka dotarła dzień po wysyłce w nienaruszonym stanie i z idealnie działającymi przedmiotami.
Obsługa:
Dostawa:
 
Autor: Daniel
Dodano: 2018-07-20 22:39:54

Telefon Xiaomi u was opisany jako wersja oprogramowania EU CE a przyszedł w wersji Global.

Telefonu nie odsyłam bo jest mi potrzebny na już ale zmieńcie opisy lub doszkolcie człowieka odpowiedzialnego za nie, bo wprowadzacie kupujących w błąd. Akurat w przypadku tej marki wersja oprogramowania ma bardzo duże znaczenie. Wszystkie Xiaomi u was są opisane jako EU CE. Plus za dobrą cenę i tanią wysyłkę ale towar jest niezgodny z zamówieniem.
Obsługa:
 
Dostawa:
     
Autor: Marcin
Dodano: 2018-07-20 16:37:42

Szybkozłączka

Transakcja przebiegła niezwykle sprawnie. Towar zgodny z oczekiwaniem, pasuje również do Nikona D5100. Przesyłka błyskawiczna.
Polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Tadeusz
Dodano: 2018-07-19 18:59:27

Wypożyczalnia

Jak zawsze perfekcyjni :)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: marcin
Dodano: 2018-07-16 18:36:16

opinia pozytywna

Towar zgodny z oczekiwaniem. Przesyłka błyskawiczna i bardzo dobrze opakowana.
Dziękuję,
szczerze polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Tadeusz
Dodano: 2018-07-16 10:59:00

dzieki Cyfrowe

sprawna transakcaja - dzieki Cyfrowe
Obsługa:
Dostawa:
Autor: bartski
Dodano: 2018-07-16 06:44:03

Super pomoc!

Miałem problem z płatnością przez PayU i pomoc otrzymałem w ciągu 24h (a była to sobota)
Zdecydowanie polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Paweł
Dodano: 2018-07-15 11:50:11

Idealnie!

Kontakt na bardzo wysokim poziomie. Tańszej oferty na rynku nie znalazłem. Bardzo dokładne opisy produktów. Gorąco polecam, ceny niskie!
Obsługa sprawna, dostawa terminowa!
Informacja szybka i aktualna - Wszystko idealnie!
miła i profesjonalna obsługa i zawsze doradzają, można też dobrac wiele akcesorów, wszystko w jednym miejscu, szczerze polecam ten sklep.
Sklep godny zaufania i polecam go wszystkim z czystym sumieniem. To naprawdę bezpieczne i udane zakupy!Nie mam zastrzeżeń,dostawa szybka (zasługa firmy kurierskiej), towar zgodny z opisem, do tego możliwość stałego kontaktu z działem sprzedaży (pisałam wiadomości z zapytaniami, na wszystkie otrzymałam odpowiedź prawie natychmiast). Gorąco polecam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: siarhei_belarus
Dodano: 2018-07-13 00:54:39

Anchor Update

Duże podziękowania i uznanie dla Was i Firmy Peak Designe
za dbałość o klienta i jego sprzęt i za akcję Anchorupdate V3.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: zyki
Dodano: 2018-07-08 22:18:39

dobry smartfon w niewygórowanej cenie

Jestem bardzo zadowolona z produktu. Polecam sklep cyfrowe-super obsługa
Obsługa:
Dostawa:
Autor:
Dodano: 2018-07-07 21:10:35

dwa razy super

Dwa razy Super! Za produkt oraz za obsługę sklepu. Chciałbym aby wszystkie moje zakupy wyglądały jak na cyfrowe.pl
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Michał
Dodano: 2018-07-02 16:16:22

Panasonic Lumix GX9

Fantastyczna obsługa. Pani Anna fachowo doradziła mi zakup, idealny do moich potrzeb i mieszczący się w moim budżecie. Błyskawiczne odpowiedzi email i błyskawiczna realizacja zamówienia. Serdecznie polecam zakupy w Cyfrowe jak i profesjonalizm obsługi.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Krzysztof
Dodano: 2018-06-28 17:38:51

Jakaś masakra

Masakra, masakra i jeszcze raz masakra.

Początkowo lampa pierścieniowa działała bez zarzutów- ale tylko początkowo. Po niecałych dwóch miesiącach i kilku razach użytkowania lampy żarówka się spaliła(?) -> po kilku razach... Następnie zamówiłam nową żarówkę, która kosztowała z wysyłką 1/4 ceny nowej lampy, a żarówka.... Zabrudzona i PĘKNIĘTA...
Absolutnie nie polecam zakupów z Cyfrowe.pl ... Szkoda...
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: edyta
Dodano: 2018-06-22 23:02:05
Komentarz sklepu: Szanowna Pani,

Dziękujemy za zaangażowanie i wystawienie komentarza dotyczącego towaru nabytego w naszym sklepie.

Przepraszamy, jeśli zakupiona żarówka była zakurzona – oczywiście absolutnie nie powinno to mieć miejsca. Sprawdzaliśmy proces pakowania na naszym monitoringu i być może nasze kamery są za słabe, gdyż nie wychwyciły zabrudzeń, niemniej bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten fakt, położymy na ten aspekt większy nacisk.

Analizując film z monitoringu, wzięliśmy też pod lupę sprawność produktu, i wg naszych danych żarówka w chwili pakowania była cała, choć oczywiście nie wykluczamy, że pęknięcie mogło nie być zarejestrowane przez kamery, jeśli np. było małe.
Zakupiony produkt został solidnie zapakowany (opakowanie producenta, folia bąbelkowa, podwójny karton i wypełniacz) co miało zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem, najwyraźniej nie udało się.
W takich sytuacjach ma Pani możliwość reklamacji, wystarczy spisać protokół z kurierem i zgłosić do nas ten fakt, niezwłocznie wyślemy towar bez wad.

W temacie jakości lampy, na której zakup w naszym sklepie się Pani zdecydowała, jeśli jej działanie wzbudza Pani wątpliwości, ma Pani możliwość skorzystania z gwarancji. Oczywiście chętnie pomożemy i będziemy pośredniczyć w dostarczeniu produktu do dystrybutora.

Realizacja obu Pani zamówień przebiegła sprawnie, dotrzymaliśmy wszelkich terminów, komunikacji oraz standardów jakie sobie stawiamy w naszej pracy, tym bardziej zasmuca nas niska ocena naszych działań spowodowana technicznymi niedoskonałościami sprzętu.
Zapraszamy do odwiedzania naszego sklepu, być może nasi Specjaliści mogliby pomóc dobrać produkty, które lepiej sprawdzą się w użytkowaniu, a co w przyszłości mogłoby przełożyć się również, na pozytywną opinię na temat naszego sklepu.

polecam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: ewela
Dodano: 2018-06-18 07:34:36

Land

W dniu dzisiejszym odwiedziłam punkt obsługi Land. Sprzedawca podnosił głos na klientów i był bardzo sarkastyczny oraz niemiły.
Obsługa:
       
Dostawa:
Autor: Daria
Dodano: 2018-06-14 12:40:36
Komentarz sklepu: Szanowna Pani,

Przepraszamy za niekomfortową sytuację jaka spotkała Panią w Salonie.
Zachowanie, które wzbudza takie wrażenia jest oczywiście niedopuszczalne, nawet jeśli handlowiec nie miał nic złego na myśli. Być może brak dostępności interesującego Panią produktu miał wpływ na odbiór komunikatu, jednak nic nie usprawiedliwia zaistniałej sytuacji.

Zapewniam, że pracownik został pouczony i wyciągnięte zostały wobec niego odpowiednie konsekwencje. Wierzymy, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości.

Jednocześnie dziękujemy za wyrażenie opinii i sygnał o niepokojącym zachowaniu, dzięki temu możemy reagować i szybko przeciwdziałać.