Opinie o naszym sklepie

9.7
(2752 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Wypożyczalnia

Nieczęsto spotyka się tak sprawną i kompetentną obsługę. Przesympatyczna Pani Ania z wypożyczalni jest profesjonalistką w swojej dziedzinie i kontakt z nią to czysta przyjemność. Wynajęcie sprzętu odbyło się bardzo sprawnie i zaowocowało zakupem aparatu ;)Swoją drogą wypożyczalnia wysyłkowa to świetny pomysł.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Tomasz
Dodano: 2020-02-03 21:42:00

Fantastyczna obsługa

Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak zostałam potraktowana - tak, jak należy Tu rozumie się, że po drugiej stronie znajduje się osoba, która potrzebuje fachowej, czytelnej, jasnej porady. Rozmawiałam z osobą bardzo pomocną, cierpliwą, spokojną, nienachalną, z dużą wiedzą. Pisząc to mam w głowie jeszcze pozostałości po szoku, jakiego doznałam, bo wcześniej byłam na czacie konkurencji (AB Foto). CYFROWE.PL to jest zupełnie inna, dużo wyższa liga... Panie Leszku - dziękuję
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Edyta
Dodano: 2020-02-01 12:55:41

Świetny sprzęt za mniejsze pieniądze

"Używane" to bardzo dobry pomysł Cyfrowych.pl na zakup sprzętu w niższej cenie, i pozostawienie swojego w rozliczeniu. Ja dzięki tej usłudze posiadam teraz Olympusa OM-D E-M1 Mark II body czarny + Grip HLD-9 za 3500zł ! Oddałem w rozliczeniu OM-D E-M5 Mark II. Tak mój aparat jak też nabyty są przedmiotami zadbanymi i w pełni sprawnymi. Dodatkowo jeszcze trafiłem na nowy firmware od E-M1X ;) tak więc same plusy. Bardzo dobra obsługa sprzedaży-rozliczenia sprzętu. Serdecznie polecam tą formę zakupu sprzętu drogiego (profesjonalnego) za niewielkie pieniądze i jednocześnie pozbycie się już nieużywanego sprzętu. To już mój drugi zakup-rozliczenie, dzięki pierwszemu zdobyłem obiektyw M.zuiko 40-150 + telekonwerter MC-1.4 :)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Piotr
Dodano: 2020-01-31 17:22:48

profesjonaliści - w sprzedaży i doradztwie

Szczerze polecam. Sklep zainwestował w czat i zatrudnia kompetentne osoby do obsługi klienta. Co ważne, samo pojęcie "doradztwo" jest prawidłowo przez nich rozumiane (a tego nie spotyka się często). To poziom obsługi, który wyprzedza konkurencję. Tak trzymać.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Karol
Dodano: 2020-01-31 14:47:35

Nic tylko kupować w cyfrowe.pl

Bdb sklep, szybko i tak jak ma być. Szczególnie polecam usługi p. Sebastiana Cywińskiego- niesamowicie pomocny pracownik Cyfrowe.pl .
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Mariusz
Dodano: 2020-01-30 12:25:26
Po raz kolejny bardzo sprawnie i profesjonalnie obsłużona transakcja.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ewa
Dodano: 2020-01-25 21:46:05
Polecam! Zawsze wszystko w najlepszym porządku!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Karipu
Dodano: 2020-01-24 22:17:48

Wycena/sprzęt w rozliczeniu/zakup

Bardzo szybka i rzetelna wycena sprzętu zostawianego w rozliczeniu. Bez zbędnych formalności.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Krzysztof
Dodano: 2020-01-22 14:55:24
Jestem zadowolony z przesłanego statywu i telefonicznej konsultacji w sprawie głowicy
Obsługa:
Dostawa:
Autor:
Dodano: 2020-01-19 18:44:02

Cyfrowe.Pl

krótko i na temat. jest to kolejny zakup w tym sklepie i oby nie ostatni. prosta sprawa, gdyby byli źli to innych sklepów nie brakuje . po co zmieniać coś co jest dobre i tak trzymać.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: zdzicho27
Dodano: 2020-01-13 13:15:01

Są świetni!

Bardzo dziękuję za doradztwo telefoniczne, zdalne zamówienie bezpieniężne, błyskawiczną przesyłkę i odbiór po niecałej dobie od zamówienia w Gdańsku. Po fachowe porady i kilka brakujących do kamerki drobiazgów na pewno wrócę, jak tylko finanse pozwolą...
Pozdrawiam serdecznie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jolanta
Dodano: 2020-01-12 08:44:04

ok

ok
Obsługa:
Dostawa:
Autor: ok
Dodano: 2020-01-03 16:14:04

Jest coraz gorzej i to raczej mój ostatni zakup w Państwa firmie

Witam
W sklepie cyfrowe.pl kupuję od dobrych kilku lat, ale odnoszę wrażenie, że jest coraz gorzej. O ile kiedyś darzyłam sklep pełnym zaufaniem, to teraz nie kupiłabym u Was drogiego sprzętu. Ostatnie dwa zamówienia to pełne rozczarowanie. W pierwszym: parasolka foto po dwóch rozłożeniach zepsuła się blokada a sterownik lamp foto z wyrobioną klapką maskującą gniazda wtyczek - towar odesłany z komentarzem, że chyba używany i wymieniony na nowy - strata czasu. Dziś odebrany z paczkomatu monopod Manfrotto - z czterech śrub jedna pozostałych brak - no i znowu odeślę z adnotacją, że kupowałam nowe o kompletne a nie wybrakowane. Pytam gdzie jest dział jakości, gdzie są osoby odpowiedzialne za tą sytuację. Odnoszę wrażenie, że wysyłacie zwroty albo towary z działu używane jako nowe - czuję się oszukana.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Katarzyna
Dodano: 2019-12-31 21:57:30
Komentarz sklepu:
Szanowna Pani,

Rozumiemy Pani rozczarowanie, jednak niezmiernie przykro jest nam czytać tak niepochlebną opinię o naszym sklepie.

Mimo, iż produkty były wysłane do nas po ponad miesiącu od zakupu, zostały niezwłocznie wymienione. Żałujemy, że nasze starania nie zostały docenione, a wręcz przeciwnie.

Zbudowaliśmy naszą markę i pozycję na rynku dzięki uczciwości wobec naszych klientów i stawianiu Państwa potrzeb na pierwszym miejscu. Wysyłanie produktów ze zwrotów czy używanych jako nowe jest niedopuszczalne i nie prowadzimy takich praktyk, za to taki sprzęt, można zakupić w naszym sklepie świadomie, w sekcji Używane, czy Wyprzedaż – Outlet, gdzie staranie go opisujemy, aby mieli Państwo wiedzę, na jaki produkt (niepełnowartościowy) się decydują.

Biorąc pod uwagę ilości produktów, które każdego dnia przechodzą przez nasz magazyn, nie mamy fizycznej możliwości ich sprawdzenia, a w wielu przypadkach nawet nie możemy, gdyż są zaplombowane, i z pewnością zerwana plomba, nawet pod pretekstem sprawdzenia towaru, nie spotkałaby się z akceptacją wielu naszych klientów.

Mamy jednak świadomość, że produkty w podróży przechodzą różne „próby wytrzymałościowe”, o których być może nie miały pojęcia osoby z działów kontroli jakości w fabrykach gdzie zostały wyprodukowane, dlatego starannie je zabezpieczamy, a w przypadkach opisanych przez Panią, które siłą rzeczy mogą się zdarzyć, jesteśmy do Państwa dyspozycji i staramy się pomóc, by zatrzeć niekorzystne wrażenie.

Wierzymy, że po przeanalizowaniu zaistniałych sytuacji, oraz biorąc pod uwagę naszą wieloletnią, jak sama Pani podkreśliła, współpracę, zechce Pani spojrzeć na nasz sklep łaskawszym okiem, my z pewnością przyjrzymy się procesom, dostawcom, rozwiązaniom, które mogłyby pomóc nam uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości

Однозначно лучший магазин техники в Польше!

Заказывал камеру Black Magic Pocket 6k. В Беларуси нет этой камеры, но она нашлась тут. Огромнейший плюс Cyfrowe - русскоязычная поддержка, сервис просто лучший, понимающий и вежливый. Было очень просто заказать камеру на физический адрес, без посредников, приехал и забрал. Все интересующие меня вопросы про ваты, про время работы, локацию - я узнал непосредственно через поддержку, это супер удобно. Помимо этого хотел отдельно отметить уважение к заказчику, из-за пробок на таможне я опаздывал в физический магазин в Варшаве, но благодаря поддержке ребята из магазина задержались на пару лишних минут после закрытия и я забрал свою камеру! Сервис - топ! Всем рекомендую!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Миша Безруков
Dodano: 2019-12-28 14:36:04

Nie wzbudza zaufania

Potrzebowałem pilnie sprzętu. Wchodzi i patrze na cyfrowe.pl produkty są dostępne na magazynie, wysyłka w 24 godziny. Po czym po dwóch dniach musze do nich pisać i pytać co się dzieje, bo status jest "niepotwierdzone" (co to za status?) Po czym się okazuje, że jednego produktu nie ma, choć w koszyku go miałem i zapłaciłem. A ostatecznie zamiast wysłać produkty na drugi dzień, to czekałem tydzień. Nie gorszego nie ma niż brak wiarygodności od koszyka po terminy dostawy. Nie polecam.
Obsługa:
     
Dostawa:
     
Autor: Tomek
Dodano: 2019-12-22 12:47:49
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Przepraszamy za brak kontaktu w sprawie zamówienia przez dwa dni.
Jest to absolutnie niedopuszczalne i wierzymy mocno, że w przyszłości taka sytuacja nie będzie miała u nas miejsca.

Rozumiemy Pana emocje, i mimo naszej ewidentnej winy w opóźnieniu realizacji zamówienia, chcielibyśmy nieco naprostować przytoczone przez Pana informacje.
Zamówienie złożył Pan 11.12.(środa) o godzinie 14.30 na produkty, których część miała status 1-2 dni, o czym Pan wiedział, co potwierdził w wysłanym do nas mailu.

W związku z godziną złożenia zamówienia, u dostawcy pojawiło się ono dopiero na drugi dzień, co automatycznie wydłuża nam czas oczekiwania na produkt. Spodziewana dostawa piątek lub poniedziałek (13-16.12.).

Kolejny dzień dołożył czas wysyłki towaru z magazynu do Salonu w Katowicach, gdzie odbierał Pan zamówienie – 17.12 (wtorek) i rzeczywiście odbiór nastąpił dzień później, co daje tydzień oczekiwania – zdecydowanie za długo, chociaż opóźnienie jest minimalne.

Oczywiście powinien Pan być od początku informowany przez nas o realizacji zamówienia, realnym czasie oczekiwania, za brak czego – przepraszamy.

Dziękujemy za wyrażenie opinii, gdyż zmusiła nas do przeanalizowania naszych procesów i wprowadzenia poprawek, a to czyni nas lepszymi.