Opinie o naszym sklepie

9.7
(2440 opinii)
9.6
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

furgonetka

Pełna satysfakcja od momentu nadania paczki do jej doręczenia. Polecam przewoźnika dpd.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jolanta
Dodano: 2018-02-20 09:16:13

Realizacja zamówienia

W dniu 09.02.18 r. zamówiłem szynę do lampy błyskowej oraz kabel synchro do Canona. Pracownik sklepu zadeklarował możliwość odbioru zamówienia w ciągu 2 /dwóch/ dni. I co?, minął tydzień i nic. W dniu 16. 02.18 r. na moje pytanie telefoniczne, co dale?, usłyszałem: że może dostawa nastąpi dzisiaj około 15 tej . Na moje pytanie, czy na pewno? No można odebrać w poniedziałek, wtorek, oczywiście jak samochód z dostawą dojedzie i nie będzie miał wypadku. Uff, wymiękłem, i podziękowałem za niezrealizowane zamówienie. Miał rację Kamil/wpis z 29.01.18 r./ a odpowiedz jaką uzyskał to oczywisty bełkot. Coś temu ludowi trzeba nabazgrać. Wysyłam Was na nauki do sklepów motoryzacyjnych np. Euro Moto. W dniu dzisiejszym zamawiam, na drugi dzień odbieram. Nawet w sobotę do 14.00 Można?, można!
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Krzybar
Dodano: 2018-02-16 11:46:06
Komentarz sklepu (wstępny): Dziękujemy za wyrażenie opinii. Ustosunkujemy się do wypowiedzi po sprawdzeniu okoliczności wystąpienia niedogodności.

Pozytywna

Mimo mojej pomyłki w zamówieniu sklep niezwykle pozytywnie rozpatrzył moją prośbę o wymianę na właściwy typ baterii
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Maratoja
Dodano: 2018-02-16 09:44:34

super

Kupowałam kolce do statywu. Niestety wybralam i zamówiłam produkt, który do mojego starego manfrotto nie pasował. Zglosilam problem i po wymianie korespondencji, łącznie ze zdjęciami nóżki statywu, pracownik dobrał właściwe kolce. Zostały do mnie przesłane, a ja oddałam kurierowi te pierwsze, które nie pasowały do mojego statywu. Żadnych dodatkowych opłat. Solidność i profesjonalizm. Polecam ten sklep.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Monika Malicka
Dodano: 2018-02-16 09:12:46
Jak dla mnie SUPER! Cyfrowe.pl jak zwykle może być przykładem dla niejednego sklepu. Pełny profesjonalizm. Bardzo dobry kontakt. Zakupy w tym sklepie to sama przyjemność.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: marcisup
Dodano: 2018-02-14 14:05:06

bateria

zamówiłem baterię do drona, dwa razy bateria wymieniana, bo nie działała, teraz otrzymałem zapewnienie ze sklepu, że bateria została sprawdzona, dziś ją otrzymałem i nie uwierzycie, ale znowu się nie ładuje, klient jest traktowany jak warzywo, całkowity brak profesjonalizmu
Obsługa:
       
Dostawa:
 
Autor: krzysztof
Dodano: 2018-02-07 13:58:51
Komentarz sklepu (wstępny): Dziękujemy za wyrażenie opinii. Ustosunkujemy się do wypowiedzi po sprawdzeniu okoliczności wystąpienia niedogodności.

Polecam

polecam Cyfrowe jako sprzedawcę.
co do poprzeczki to jest OK spełnia swoje zadanie
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Maria
Dodano: 2018-01-29 19:21:58

bardzo pozytywnie

szybka i profesjonalna obsługa, należy dodać iż bardzo dobrze zabezpieczona przesyłka
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Piotr
Dodano: 2018-01-29 18:24:58

Raczej ostatni raz zamawiam online z tego sklepu

Niestety muszę przyznać iż inne sklepy bardziej starają się dbać o terminy dostaw etc... - średni czas wysyłki z dowolnego sklepu w internecie to max 48h i przesyłka jest w domu...
W przypadku cyfrowych.pl nawet w "teoretycznie" najszybszym trybie (czyli odbiorze osobistym) termin odbiega od tego podanego na stronie - mianowicie - na stronie termin realizacji to 1-2 dni, a w rzeczywistości jest to czas od 5+ dni...

szczegóły:
1. Informacja o złożeniu zamówienia (mail: w dniu zakupu i płatności - termin realizacji 1-2 dni)
2. Po 3 dniach - "Potwierdzenie zamówienia drogą elektroniczną" - gdzie zostałem ponownie poinformowany, że czas realizacji to 1-2 dni (od dnia otrzymania tego właśnie maila)
3. Po 4 dniach od zamówienia - "Zamówiony towar będzie do odbioru w naszym sklepie w Gdańsku w dniu jutrzejszym po godz. 15.30."

Czyli z 1-2 dni zrobiło mi się okrągłe 5 dni - a uważałem ten sklep za solidny nie...
Podejście pracowników odbieram za troszkę lekceważące (jeśli robisz zakupy za duże pieniądze - uśmiech i pomoc wręcz do przesady - w przypadku małych kwot - poczucie moje i innych klientów to "intruz"... (zaczerpnąłem opinii znajomych - więc to nie tylko moja opinia)...
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Kamil
Dodano: 2018-01-29 07:44:15
Komentarz sklepu: Szanowny Panie,

Dziękujemy za ocenę naszej pracy. Każda konstruktywna krytyka przybliża nas do osiągnięcia mistrzostwa w naszej dziedzinie, a w przypadku, który Pan opisuje, daje światło na element, nad którym powinniśmy popracować.

Przyjmujemy z pokorą Pana opinię, choć nie do końca jesteśmy skłonni się z nią zgodzić, mamy jednak świadomość, że czekając na nowy, zakupiony produkt każdy dzień liczy się podwójnie, bo chcemy mieć go już teraz i móc się nim cieszyć.

Złożył Pan zamówienie w piątek po południu, na produkt ze statusem 1-2 dni. To oznacza, że produkt nie jest dostępny w magazynie, ale sprowadzimy go dla Pana, deklarując wyżej określony czas. Nasi dostawcy nie pracują w weekendy, stąd podając Państwu czas realizacji, zaznaczamy, że są to dni robocze.
Rozumiemy Pana rozczarowanie dodatkowymi weekendowymi dniami oczekiwania. Przepraszamy.

Jeśli zaś chodzi o jakość obsługi w Salonie, mamy świadomość, że po tak długim (dodatkowo weekendowym) oczekiwaniu na produkt, był Pan zniecierpliwiony i spodziewał się zadośćuczynienia, chociażby w postaci nieszablonowej obsługi.

Przykro nam jeśli nie spełniliśmy oczekiwań.

Naszą dewizą jest to, że z każdym z Państwa rozmawiamy indywidualnie i niezależnie od wielkości zakupów. Dowodem na to niech będą pozytywne opinie czy to na naszej stronie czy niezależnych portalach. Przepraszamy, jeśli tym razem nie sprostaliśmy zadaniu. Zwrócimy na ten temat uwagę.

Z pewnością zgodzi się Pan z nami, że rozmowa przy zakupie akumulatora może z zasady być krótsza i mniej absorbująca niż zakup lustrzanki, gdzie samych elementów do sprawdzenia jest więcej. Wierzymy jednak, że nasi Specjaliści nie pozostawiają Państwa pytań bez odpowiedzi, a także dokładają wszelkich starań by wyjść naprzeciw oczekiwaniom niezależnie czy mowa o przysłowiowym akumulatorze czy o sprzęcie bardziej zaawansowanym, niemniej, będziemy baczniej przyglądać się obsłudze w salonach i dążyć do podniesienia jakości.

Bardzo dziękujemy za głos w tej sprawie

IPhone 6s 32GB Rose Gold

Zakup przebiegł szybko i sprawnie. Polecam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: wakr
Dodano: 2018-01-26 18:35:17

Zakup internetowy torby

Zakupiłem przez sklep internetowy torbę. Torba dotarła do mnie bez problemów już na drugi dzień. Po odpakowaniu stwierdziłem , że torba ma jednak mały mankament , który uszedł uwadze kontroli jakości w fabryce produkcyjnej. Zgłosiłem ten fakt do sklepu następnego dnia koło południa. Za trzy godziny miła pani poinformowała mnie , że nowa torba jest już wysyłana do mnie. Następnego ranka była już u mnie w domu, poprzednią torę zwróciłem na koszt sklepu. Poziom i szybkość obsługi w Cyfrowe.pl jak dla mnie na najwyższym poziomie. Chcę tu dalej robić zakupy, to czysta przyjemność. Wiem , że nikt nie cwaniakuje a klient i jego zadowolenie jest najważniejsze. Podobne odczucia mam ze sklepu stacjonarnego w Katowicach. Kompetentni mili ludzie. Z całego serca polecam Cyfrowe.pl
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Arkadiusz
Dodano: 2018-01-26 14:37:52

Łapka w górę

Na pewno chciałbym pochwalić ekspresową dostawę oraz porządne pakowanie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Sebastian Bartoszek
Dodano: 2018-01-26 09:24:19

Zakupy, połączone ze zwrotem.

Dokonałem zakupu przedmiotów w sklepie w weekend. Wiadomo, czas dla rodziny, nikt nie pracuje. Co ciekawe zamówienie zostało dokonane przez chat, później obsługująca mnie osoba potwierdzając moje wątpliwości dokonała zamiany na zamówienie z realizacją i płatnością w sklepie stacjonarnym. Odbiór zakupów w poniedziałek, popołudniu w Gdańsku. Z uwagi na bliską odległość od magazynu - radość klient przeokrutna :). Obsługa w sklepie szybka i fachowa. Towar zapakowany i wydany błyskawicznie. Niestety z mojej winy dopiero po sprawdzeniu w domu okazało się, że zakupione podzespoły ze sobą nie współpracują. Dokonałem zwrotu. Bez żadnych problemów, zamówiony kurier odebrał przedmioty, a po przyjęciu towaru w cyfrowe.pl wystawiono mi fakturę zwrotną i wypłacono należność przelewając na wskazane konto. TAK POWINNA WYGLĄDAĆ OBSŁUGA KLIENTA. BRAWO. Bardzo dziękuję za współpracę. Czysta nieokiełznana przyjemność zakupów.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Grzegorz
Dodano: 2018-01-18 18:51:50

Nikon D7200 +18-105 VR

Aparat i obiektyw zgodnie z oczekiwaniem super. Bardzo polecam też zakupy na cyfrowe.pl - jeden z lepszych sklepów internetowych. Wzorowe podejście do obsługi klienta, inne sklepy powinny się uczyć od obsługi cyfrowe.pl
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ola
Dodano: 2018-01-12 13:19:46

Lens Case

towar zgodny. bardzo szybka obsługa. polecam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: asko
Dodano: 2018-01-11 08:33:26