Opinie o naszym sklepie

9.7
(2846 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Dostawa

Niestety osoba odpowiedzialna za wysyłkę nie czyta informacji od klienta i wysyła towar pod inny adres. Kurier dwa razy nie trafił więc w miejsce odbioru.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jan
Dodano: 2020-08-05 14:51:00

dziękuję za pomoc w doborze sprzętu

Bardzo dziękuję za nieocenioną pomoc panu Adamowi ze sklepu Canon Store (Warszawa Wola) za udzielenie mi rzetelnych informacji oraz doradzenie sprzętu :-) Rozwiał moje wszelkie wątpliwości.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: kasia
Dodano: 2020-07-28 17:06:27

pozostawienie sprzętu w rozliczeniu

Procedura pozostawienia używanego sprzętu w rozliczeniu przebiegła sprawnie, a wartość wyceny była odpowiednia.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Gotek
Dodano: 2020-07-27 11:41:46

Wałbrzyska - oddanie monitora na gwarancje

Bardzo dziękuje za profesjonalną obsługe i szybkie załatwienie sprawy - młody Pan blond włosy 23.07.2020 - dajcie mu podwyżke widać, że się stara i dopina wszystko na ostatni guzik.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Kajetan
Dodano: 2020-07-23 13:42:32

Obsługa / pomoc w sklepie przy Sokołowskiej w Warszawie

Serdecznie dziękuję Panu Michałowi za pomoc z gimbalem! Profesjonalnie, rzetelnie i serdecznie! Obsługa klienta na medal :)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Aga
Dodano: 2020-07-23 11:34:55

Wypożyczalnia

Wspaniała sprawa związana z wypożyczeniem aparatu. Aparat Instax Mini FujiFilm idealnie się sprawdził na imprezie. Koszt nieduży a czasem lepiej wypożyczyć niż kupić.
Odbiór i zwrot do salony bezproblemowy.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Piotr R.
Dodano: 2020-07-20 11:21:14

BARDZO PROFESJONALNIE

Dobrą firmę poznaje się po tym jak radzi sobie w trudnych sytuacjach. Cyfrowe.pl zdało egzamin na 5! Z przyczyn niezależnych od sklepu, reklamowałam czytnik do kart, który po kilku użyciach przestał działać. Począwszy od kontaktu z infolinią w sprawie uzyskania informacji o sposobie i procesie reklamacji produktu, skończywszy na pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji- wszystko poszło bardzo sprawnie. Pracownik infolinii bardzo kompetentny, w sposób prosty poinstruował mnie co powinnam zrobić. Odbiór produktu przez kuriera błyskawiczny, na koszt cyfrowe.pl. Rozpatrzenie reklamacji również błyskawiczne.
POLECAM!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Obiektywna
Dodano: 2020-07-20 10:23:53

Laweta

Bardzo profesjonalna,życzliwy kiwrowca,uprzejma i szybka pomoc.Z góry dziękuję.Pani od Voyagera
Obsługa:
Dostawa:
Autor: patulka20180101@gmail.com
Dodano: 2020-07-19 02:16:30

zakupy / używane

2 x zakupy :
- 1 raz OK
-2 raz katastrofa, termin realizacji z 3 dni wydłużony do prawie 3 tygodni

2 x używane :
OK, wyrazy uznania dla p. Pawła
Obsługa:
Dostawa:
 
Autor: jotel
Dodano: 2020-07-18 21:30:10

Super sklep

Dowiedziałem się o Was z internetu, kupiłem statyw, ogromny wybór towarów, myślę, że będę częściej do Was zaglądał. Pozdrawiam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jarusen
Dodano: 2020-07-17 16:53:07

Szybka dostawa

Dostawa sprzętu w niespełna 24h - mistrzostwo.
Towar dobrze zapakowany i zabezpieczony do wysyłki.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Lech
Dodano: 2020-07-16 16:56:26

Jest coraz gorzej

Sklep wysyła brudny, używana towar do klienta jako nowy. Nikomu nie nie chciało wysypać piasku z podartego opakowania walizki Lowepro 150.

Czy tak wygląda obsługa w sklepie, w którym zostawiamy dziesiątki tysięcy złotych?

Porażka.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Łukasz Michalak
Dodano: 2020-07-16 12:17:53

Nikon Z6

Profesjonalna obsługa, nic dodać nic ująć !
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Chili
Dodano: 2020-07-15 20:12:19

Brak realizacji zamówienia, pomimo rzekomej dostawy produktu do magazynu

Próbowałem zamówić obiektyw:
Obiektyw Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2 / Canon

Zamowienie złożone 22.06.2020. Po kontakcie ze sklepem otrzymałem informację, że planowana data dostawy to ok. 7.07.2020 - w pełni zrozumiałe, towar nie był początkowo dostępny.

8.07.2020 dostaję autmatyczne powiadomienie, że towar jest dostępny w magazynie i sklep zachęca do składania zamówień.

Status mojego zamówienia się jednak nie zmienia i 10.07.2020 po kolejnym kontakcie ze sklepem dostaję odpowiedź, że planowana data realizacji mojego zamówienia to koniec lipca / początek sierpnia.
Co w takim razie z obiektywami, które rzekomo pojawiły się w magazynie? Poszły poza kolejnością? Jeśli złożyłbym zamówienie, w momencie, gdy dostałem powiadomienie to otrzymałbym towar, czy jedynie informację, że mam czekać na kolejną dostawę?

Zamówienie ostatecznie anulowałem. Czas oczekiwania nie do zaakceptowania w połączeniu ze sprzecznymi informacjami ze strony sklepu.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Piotr
Dodano: 2020-07-14 12:56:50
Komentarz sklepu: Szanowny Panie,

Przepraszamy za długi czas oczekiwania i błędną informację jaką Pan otrzymał.


Nadal sprawdzamy jaki impuls wywołał wyjście automatycznego powiadomienia,
które nie powinno mieć miejsca.

Mimo kilku zamówionych sztuk obiektywu, od dostawcy dostaliśmy tylko jeden,
który został niezwłocznie wysłany do klienta, który czekał od 17 kwietnia.
Pana zamówienie z czerwca było trzecie w kolejce.


Wierzymy, że kolejne dostawy będą pojawiały się na dniach
i uda nam się zrealizować zapotrzebowanie jakie pojawiło się na interesujący Pana model.


Jeśli chciałby Pan przywrócić zamówienie, prosimy o informację zwrotną.
Przypilnujemy, aby wróciło ono na swoje miejsce w kolejce, gdyż za Panem czekali kolejni chętni.


Zapraszamy do odwiedzania naszego sklepu.
Paczka dobrze zabezpieczona, szybka wysyłka, bez problemów,
Obsługa:
Dostawa:
Autor: SkarbyGór.pl
Dodano: 2020-07-07 10:28:56