Opinie o naszym sklepie

9.7
(2957 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.5
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Obiektyw Pentax HD 55-300 mm F/4-5.8 DA ED WR

Pomimo faktu że obiektyw sprowadzany jest na zamówienie bardzo szybka realizacja zlecenia.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Paweł
Dodano: 2021-09-20 21:00:04

Wypożyczalnia

Profesjonalnie, szybko,terminowo, bardzo grzecznie ( szczególnie Pani Ania, doradza ,informuje, pełny profesjonalizm )
Chłopaki w Katowicach zawodowo obsługują klienta.
Szczerze polecam wypożyczalnie i sprzęt jaki oferują.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Rafał
Dodano: 2021-09-20 14:11:47

Dbałość o klienta i profesjonalizm

Chciałem podziękować Panu Jackowi K. z segmentu provideo za bardzo rzetelne podejście do klienta oraz upewnienie się, że sprzęt o który pytam jest dokładnie tym, którego potrzebuję. Komfort w całym zamówieniu sprawił, że przy kolejnym zapytaniu nie rozpatrywałem już innego źrodła zakupu, a Pan Jacek po raz kolejny sprawił, że byłem pozytywnie zaskoczony.
Polecam szczerze.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Marcin Dąbrowski
Dodano: 2021-09-19 10:54:33

Kolejny udany zakup w sklepie Cyfrowe p.pl

Bardzo profesjonalna obługa w Salonie w Gdańsku. Miałem drobną sprawę do serwisu reakcja szybka a co ważne pozytywna dla klienta. Przez Cyfrowe pl. jedawno załatwiałem również naprawę gwarancyjną body. Szybko, sprawnie i skutecznie.
Obsługa:
Dostawa:
 
Autor: Janusz Gdańsk.
Dodano: 2021-09-06 15:16:45

Profesjonalna obsługa

Pan Rafał W. z działu serwisowego jest profesjonalistą, bardzo serdeczny i pomocny!

Mega szybko rozwiązał nietypową sprawę z moim zamówieniem (w oryginalnym pudełku od producenta brakowało części składowych całego zestawu).

Szybko otrzymałem odpowiedź o rozwiązaniu problemu i wysyłce nowej paczki. Naprawdę coraz mniej takich osób. Cenna sprawa! Polecam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Łukasz
Dodano: 2021-08-27 10:45:37

Wypożyczalnia

Jestem bardzo zadowolony z wypożyczonego obiektywu (zamówiłem od razu dla siebie taki sam obiektyw), wszystkim gorąco polecam. Jasna informacje ile płacę i kiedy otrzymuję/oddaję a do tego niezwykle miły kontakt z Panią prowadzącą wypożyczalnię, profesjonalne podejście dodatkowe wskazówki i porady. Gorąco polecam, na pewno skorzystam jeszcze z cyfrowe.rent.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Tomasz
Dodano: 2021-08-18 13:52:13

Salon Cyfrowe Mokotów

Różne opinie w internecie można przeczytać na temat tego salonu, ale jedno jest pewne. Takich specjalistów jak Panowie pracujący w cyfrowe.pl na Mokotowie próżno szukać u konkurencji. Pomocni, cierpliwi i co najważniejsze pełni pasji i wiedzy. Do salonu przyszłam tylko teoretycznie dowiedzieć się o wybranym Canonie coś więcej. Z salonu jednak wyszłam już z nowym aparatem (w świetnej prmocji) i z dodatkowym ubezpieczeniem. Tutaj konkretnie muszę złożyć podziękowania dla Pana Pawła M. za pomoc i cierpliwe znoszenie mojego marudzenia. Takich pracowników ze świecą szukać gdzie indziej.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Pani Fotograf
Dodano: 2021-08-17 09:23:35

Wypożyczalnia

Świetna obsługa, fachowe doradztwo i nieoceniona pomoc z dostawą. Polecam serdecznie Wypożyczalnię Cyfrowe.pl!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Michał
Dodano: 2021-08-16 15:06:11

Dystopia

Wchodzę do salonu w Poznaniu.

Z miejsca jestem nagabywany do założenia maseczki przez jednego z obsługujących kientów.
Siedzi, skurczony na fotelu za blatem, widzę tylko jego oczy - jest autentycznie wystraszony. Wymachuje ręką, daje mi znać abym sie do niego nie zbliżał. To nie horror, to autentyczny opis sytuacji. Odpowiadam, że nie mam. Sprzedawca wyciąga spod blatu pudełko z maseczkami. Daję mu do zrozumienia, że nie jestem zainteresowany. Zasłaniam usta 10 złotowym banknotem aby nie narazić go na atak Pomidora19.
Sprzedawca jednak nie chce wydać mi towaru (a jest to warta 9 zł redukcja na filter do obiektywu), zamiast tego proponuje mi wysłanie go kurierem na koszt firmy. Serio. Na koszt firmy.
Stoję więc i dyktuje mu adres do wysyłki.
2 dni później przesyłka faktycznie dochodzi.
Wszysycy są szczęśliwi. Ja mam redukcję dostarczoną po królewsku pod drzwi no i co ważniejsze, uratowałem facetowi życie.
Podwójna satysfakcja a zarazem moje ostatnie zakupy w tym Wariatkowie.
No to cześć!
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: NieBędeNosiłMaseczki
Dodano: 2021-07-14 22:40:54
Komentarz sklepu: Szanowny Panie,

Cieszy nas, ze mimo tak skrajnych opinii na temat obecnej sytuacji związanej z Covid 19 lub jak to Pan nazywa - Pomidor 19, umieliśmy znaleźć rozwiązanie na zaistniałą sytuację i finalnie ma Pan możliwość użytkowania produktu zakupionego w naszym sklepie.

Obecne przepisy, osobiste doświadczenia oraz nie do końca zbadana sytuacja, wywołują często radykalne poglądy, czego następstwem są działania takie jak np. prośba o założenie maseczki, czy niechęć do jej noszenia.

Bardzo nam zależy, aby w naszych salonach, zarówno Klienci jak i Załoga czuli się komfortowo, dlatego staramy się być maksymalnie elastyczni, aby każdy mógł znaleźć dla siebie komfortowe rozwiązanie.

Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Wymiana sprzetu

Polecam z całego serca współpracę z tym sklepem. Wszystko w jak największym porządku. Podziękowania dla działu „używane”.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Mateusz
Dodano: 2021-07-04 07:47:02

Zostawienie sprzętu w "rozliczeniu"

Szybko, sprawnie, konkretnie. Bardzo dobry kontakt i miła obsługa. Polecam serdecznie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Mateusz
Dodano: 2021-07-02 15:24:20

Imponujące

Zamówiłem akcesoria wczoraj po południu, dzisiaj rano już w paczkomacie, dobrze zapakowane, nie zniszczone a w dodatku dokładnie to co zamówiłem :)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Janek
Dodano: 2021-06-30 20:22:55

stary za nowy | oddanie sprzętu używanego

zamieniłem swój stary aparat dając go w rozliczenie przy zakupie nowego. cały proces przeszedł bardzo sprawnie i wygodnie dla mnie. ceny racjonalne. polecam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: wojtros
Dodano: 2021-06-25 12:43:47

Wypożyczalnia

Świetna obsługa. Bardzo dbają o klienta. Szybka dostawa. Rzetelna informacja o stanie przysyłki. Sprzęt jak najbardziej ok, bez problemów i zarzutów.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: TWatras
Dodano: 2021-06-14 07:43:55

Czy to pech?

Wybierając sklep sugerowałem się najlepszymi opiniami i pozycją na rynku. Obiektyw zamówiłem w pewne ciepłe południe, po dwóch dniach od zakupu sklep zorientował się, iż trzeba ściągnąć szkło od producenta. Po ponad tygodniu oczekiwania postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć się gdzie jest moje wymarzone zamówienie. Okazało się, że pracownik po prostu go nie zamówił i muszę czekać dalej. W międzyczasie przepadło mi zlecenie, na które odpowiednio wcześniej obiektyw był zamówiony. Rozumiem, że czasami wkradnie się jakiś chochlik, który pokrzyżuje plany, natomiast brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu bardzo mnie do siebie zniechęcił. Sama paczka zapakowana bardzo bezpiecznie, sprzęt działa bez zarzutu.
Obsługa:
   
Dostawa:
       
Autor: skiba
Dodano: 2021-06-11 15:12:39
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Dziękujemy za wystawienie opinii i mimo niefortunnego zbiegu okoliczności, które wpłynęło finalnie na opóźnienie w dostawie, za to, że dojrzał Pan również pozytywne aspekty zamówienia towaru u nas.

Na pozytywne opinie i pozycję na rynku pracujemy od wielu lat i dokładamy wszelkich starań, aby zasłużyć na Państwa zaufanie, jednak jak Pan zauważył, czasem wkradnie się jakiś chochlik, który zaburza to, na co tak ciężko pracujemy.

Najczęściej, choć na szczęście bardzo rzadko, takie przypadki zdarzają się, gdy towar, podobnie jak w przypadku Pana zamówienia, musimy sprowadzić od dostawcy. Łańcuch zależności jest tak długi, że prawdopodobieństwo wpadki jest dość duże. Analizujemy czasy dostawy i staramy się uaktualniać statusy dostępności na stronie, aby móc ich dotrzymać.

Dziękujemy za wyrozumiałość i za zwrócenie uwagi na fakt, jak ważna jest informacja zwrotna w temacie zamówienia. Wdrażamy kolejne rozwiązania, które być może w przyszłości pozwolą nam uniknąć podobnych sytuacji.

Zapraszamy ponownie do odwiedzenia naszego sklepu.