Liczba produktów: 68
Sortowanie:
9.5/10 (45 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM to kompaktowy obiektyw ultraszerokokątny o zmiennej ogniskowej, przeznaczony do lustrzanek cyfrowych wyposażonych w matryce formatu APS-C. Idealny do fotografowania krajobrazów oraz architektury, pozwalając na tworzenie kreatywnych, często dramatycznych w wyrazie ujęć. 4-stopniowa stabilizacja obrazu pomaga w fotografowaniu w warunkach ograniczonego światła.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja obiektywu adresowanego do pasjonatów fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Zakres ogniskowych 70-300 mm umożliwia swobodne kadrowanie, nawet wtedy, gdy fotograf znajduje się z dala od centrum wydarzeń. Stabilizacja obrazu o wydajności 4,5 stopnia oraz tryb SPORT VR pozwalają na wykonywanie ostrych, precyzyjnych zdjęć z ręki, a także przy małej ilości światła. Soczewka ze szkła ED (o superniskiej dyspersji) eliminuje aberrację chromatyczną - obiektyw pozwala na wykonywanie wysokiej jakości fotografii w pełnym zakresie ogniskowych. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
9.1/10 (56 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
8/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS STM idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań a silnik STM zapewni płynną i bezgłością pracę autofokusa.
8.2/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Uniwersalny obiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C. Wyposażony w nowoczesny system ustawiania ostrości Nano USM zapewniający szybką i cichą pracę systemu AF zarówno podczas filmowania jak i fotografowania. Dodatkowo dzięki współpracy z adapterem Power Zoom PZ-E1 możliwa jest zmiana ogniskowej za pomocą dedykowanego przycisku na adapterze. Obiektyw doskonale sprawdzi się wśród osób, które używają lustrzanki zarówno do fotografowania jak i filmowania oraz wszystkich, którzy chcą mieć uniwersalny obiektyw na każdą sytuację.
9.6/10 (64 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Budżetowa wersja teleobiektywu, zachowująca wyjątkową jakość serii Canon L. Zmienna ogniskowa 70-200 mm, silnik autofokusa USM oraz uszczelniona obudowa umożliwiają pracę w dynamicznych i trudnych warunkach a przysłona F/4.0 gwarantuje ostre szczegóły. Obiektyw lżejszy od swoich odpowiedników doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, przyrodniczej i fotografii portretowej oraz w sytuacjach wymagających dyskrecji i fotografowania z odległości.
9.7/10 (21 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw "pełnoklatkowy" o bardzo uniwersalnej ogniskowej 35 mm, idealnej m.in. do fotografii reporterskiej, ulicznej i rodzinnej. Wyposażony w jasną przysłonę F2.0, silnik ultradźwiekowy oraz 4-stopniową stabilizację obrazu umożliwia pracę w niekorzystnych warunkach oświetleniowych bez statywu i lampy. Obraz uzyskany z jego pomocą ma rewelacyjną ostrość na głównym planie i miękki efekt bokeh. Znakomity wybór do filmowania lustrzanką.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw Carl Zeiss Distagon T 25mm f/2, przeznaczony do współpracy z lustrzankami firmy Nikon, zapewnia doskonałą jakość obrazu na całej powierzchni kadru. Układ optyczny składa się z 11 elementów w 10 grupach. Dzięki dużemu kątowi widzenia 81 stopni jest idealny do fotografii krajobrazu czy architektury. A poprzez unikalną zdolność do uchwycenie zdarzeń jednocześnie naturalnie a zarazem w wyjątkowy sposób, stanie się również idealnym towarzyszem dla fotografii reklamowej, dziennikarskiej i handlowej.
1/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw należący serii C (Contemporary). Wyposażony w 21 elementów w 15 grupach. Oprócz nowego wzornictwa charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Dzięki odległości ogniskowania 160 cm obiektyw pozwala na uzyskanie skali odwzorowania 1:3.8, czyniąc go idealnym wyborem na początek przygody z fotografią przyrodniczą oraz macro
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny, pełnoklatkowy obiektyw zoom 28-300 mm F/3.5-6.3 Di VC PZD został stworzony do współpracy z matrycami APS-C. Składa się z 19 elementów ułożonych w 15 grupach. Posiada ultradźwiękowy silnik autofokusu PZD oraz system stabilizacji obrazu VR. Wyposażony w uszczelnienia chroniące przed wilgocią.
9.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw przeznaczony do lustrzanek analogowych i cyfrowych. Kąt widzenia obiektywu po założeniu do lustrzanki z matryca APS-C będzie odpowiadał zakresowi ogniskowych 42-112 mm w aparatach małoobrazkowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-teleobiektyw o zakresie ogniskowych 100-400 mm stworzony z myślą o aparatach pełnoklatkowych. Jest jednym z najlżejszych obiektywów w swojej kategorii - jego waga wynosi zaledwie 1115 g. Zaawansowana konstrukcja pozwala na uzyskanie wysokiej jakości zdjęć, charakteryzujących się niebywałą ostrością. Za skuteczną redukcję aberracji chromatycznej odpowiadają 3 soczewki LD (Low Dispersio), natomiast powłoka eBand Coatron gwarantuje eliminowanie wszelkich refleksów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw należący serii C (Contemporary). Wyposażony w 21 elementów w 15 grupach. Oprócz nowego wzornictwa charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Dzięki odległości ogniskowania 160 cm obiektyw pozwala na uzyskanie skali odwzorowania 1:3.8, czyniąc go idealnym wyborem na początek przygody z fotografią przyrodniczą oraz macro
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny, pełnoklatkowy obiektyw zoom 28-300 mm F/3.5-6.3 Di VC PZD został stworzony do współpracy z matrycami APS-C. Składa się z 19 elementów ułożonych w 15 grupach. Posiada ultradźwiękowy silnik autofokusu PZD oraz system stabilizacji obrazu VR. Wyposażony w uszczelnienia chroniące przed wilgocią.
9.6/10 (29 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
9.3/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
9.6/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw stałoogniskowy o dużym otworze względnym, doskonały do portretów oraz filmowania. Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych lustrzanek cyfrowych, obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Niewielki i uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy AF-S DX NIKKOR 18-140 f/3.5-5.6G ED VR do cyfrowych lustrzanek formatu DX firmy Nikon. Wyposażony w system redukcji drgań, zmniejsza skutki drgania aparatu, spowodowane przez robienie zdjęć z ręki, tym samym eliminując rozmycie obrazu i zapewniając stabilny obraz w wizjerze. Dzięki zastosowaniu silnika VR firmy Nikon, autofokus działa szybko i bezgłośnie.