Liczba produktów: 104
Sortowanie:
6.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw ważący zaledwie 193 g o długości 45 mm. Ogniskowa - 35 mm sprawdzi się w wielu dziedzinach fotografii, zarówno z aparatami wyposażonymi w sensor pełnoklatkowy jak i APS-C. Zastosowanie nowoczesnych powłok HD pozwala uzyskać zdjęcia o wysokim kontraście oraz minimalizuje ryzyko powstawania flar, natomiast powłoka SP skutecznie chroni przednią soczewkę przed zabrudzeniem.
CaptureOne 40% taniej
9.5/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 49
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 35 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C, kąt widzenia obiektywu będzie odpowiadał ogniskowej 52.5 mm.
CaptureOne 40% taniej
9.5/10 (13 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nikkor daje dużą elastyczność podczas pracy umożliwiając wykonywanie portretów czy krajobrazów. Wyjątkowa plastykę obrazu zapewnia światłosiła f/1.4, umożliwiająca uzyskanie wysokiej jakości fotografii. Minimalna odległość ostrzenia wynosząca 28 cm zwiększa wszechstronność zastosowań obiektywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
7 999
Do koszyka
9.6/10 (104 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
9.8/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Przeznaczony do makrofotografii obiektyw formatu DX o ogniskowej 40 mm, umożliwiający fotografowanie z bardzo małej odległości. Duży otwór względny wynosi f/2.8, a skala odwzorowania - 1:1. Swobodne zbliżenie do obiektu umożliwia zastosowany w obiektywie cichy silnik falowy.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 279
Do koszyka
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja profesjonalnego ultra szerokokątnego obiektywu 14 mm. Oferuje on ogromne pole widzenia o kącie 114°, co skutkuje efektem "wow" u oglądających astrofotografie, fotografie krajobrazu, architektury i wnętrz. Jego zaawansowana optyka (soczewka UD i powłoka Super Spectra) zapewnia klarowny obraz z minimalnymi zniekształceniami a duża jasność F/2.8 pozwala na pracę z małą ilością światła dziennego. Obiektyw wyposażono w szybki, ultradźwiękowy silnik AF i wbudowaną osłonę przeciwsłoneczną. Posiada uszczelnioną na warunki atmosferyczne obudowę.
7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw, oferujący pole widzenia 94° idealnie sprawdzi się w fotografii krajobrazu, architektury i reportażu. Przy wadze 405 g łatwo go utrzymać i przenosić. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy USM odpowiadający za ciche i szybkie działania autofokusa. Konstrukcja z nieruchomymi soczewkami przednimi pozwala stosować kołowe filtry polaryzacyjne.
8.7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra jasny, profesjonalny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 24 mm. Oferuje szerokie pole widzenia wymagane w fotografii krajobrazowej, reportażowej i ślubnej. Duża jasność F/1.4 pozwala na wykonywanie zdjęć w słabszych warunkach oświetleniowych. Nowa wersja II została wyposażona w dodatkowe powłoki Sub Wavelength Coatin jeszcze lepiej redukujące flary i odblaski. Obudowa odporna na warunki atmosferyczne oraz cichy i szybki, ultradźwiękowy silnik AF USM ułatwia fotografowanie dynamicznych akcji. Obiektyw z luksusowej serii Canon "L".
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw stałoogniskowy wyposażony w stabilizację obrazu. Idealny do fotografii krajobrazowej, reportażowej i podróżniczej. Łącząc wysoką jasność ze stabilizacją obrazu, pozwala na robienie zdjęć jeszcze szerszej gamy scen i obiektów, zapewniając przy tym ostry obraz podczas fotografowania z ręki, nawet przy słabym oświetleniu. Soczewka asferyczna i powłoki Super Spectra dbają o wysoką jakość obrazu, nasycone kolory i bogaty kontrast.
9.5/10 (48 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw do aparatów Canon z matrycą APS-C o niezwykle płaskiej, smukłej konstrukcji i wyjątkowej jakości optyki w swoim przedziale cenowym. Zapewnia dyskrecję podczas fotografowania i oczędza miejsce w torbie w trakcie podróży. Wyposażony w płynny i bezgłośny silnik STM sprawdzi się także w filmowaniu. Jego duży otwór przysłony umożliwia pracę bez lampy nawet w kiepskich warunkach oświetleniowych. Zapewnia naturalną dla ludzkiego oka perspektywę i kąty widzenia.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zdobywca prestiżowej nagrody EISA (2016-2017) w kategorii Najlepszy Obiektyw Profesjonalny. Jego wszechstronną ogniskową 35 mm, uwielbiają dziennikarze, blogerzy, podróżnicy i fotografowie ślubni. Skuteczny silnik autofokusa USM, uszczelniana obudowa oraz duży maksymalny otwór przysłony F1.4 pozwalają na wykorzystanie tego obiektywu w najtrudniejszych warunkach. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny obraz i miękko rozmyte tło.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
6 414
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 462
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 462
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 624
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
20 689
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 793
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
7 142
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Czym jest obiektyw szerokokątny i do czego służy?

Obiektywy szerokokątne, dzięki swojej uniwersalności, zdobyły sporą rzeszę fanów. Za szeroki kąt uznaje się wszystkie szkła optyczne o ogniskowej 35mm i mniejszej. Używa się ich m.in. w fotografowi reporterskiej i reportażu ulicznym, fotografii krajobrazowej, architektury i wnętrz jak również przy zdjęciach ślubnych. Obiektywy szerokokątne znajdują też uznanie wśród filmowców. Pozwalają ująć kadr w szerszej perspektywie. Pozwalają też na uchwycenie ciasnych pomieszczeń, budynków wśród wąskich ulic, czy dużych obiektów z niewielkiej odległości, więc sprawdzą się na zdjęciach z podróży.

Najlepszy obiektyw do fotografii wnętrz, architektury i nieruchomości


Do fotografii architektury najlepiej sprawdzi się obiektyw ultraszerokokątny. Dzięki niemu fotografia ciasnych wnętrz nie będzie stanowiła większego problemu, a w kadrze będziesz mógł zawrzeć całe pomieszczenie. To ważne, żeby zainteresowany wynajmem czy kupnem mieszania mógł zobaczyć pokój w całej okazałości, a nie tylko jego fragment. Szerokokątne obiektywy mają również większą głębię ostrości, przez co łatwiej jest uzyskać ostry pierwszy i ostatni plan na fotografii, co pomoże ująć na zdjęciu więcej szczegółów i detali mieszkania. Dlatego właśnie tak często do tego typu fotografii używa się obiektywów zmiennoogniskowych (inaczej zoomów), jak np. Canon 16-35mm 2.8. Jest to obiektyw, który mimo swojego szerokiego kąta widzenia nie zniekształca linii geometrycznych, dzięki czemu zdjęcie wygląda naturalnie i wiernie w porównaniu do rzeczywistości.

Szeroki kąt do fotografii krajobrazowej


Jeśli zastanawiasz się, jaki obiektyw do krajobrazu będzie najlepszy, to odpowiedź zdaje się dość prosta – w większości do tego typu zdjęć najlepszy będzie obiektyw szerokokątny! To właśnie on pozwoli zatrzymać w kadrze niezwykłe krajobrazy z wakacji. Piękny zachód słońca nad morzem, czy też potęgę gór – uwiecznione w szerszej perspektywie, a nie wyłącznie w niewielkim wycinku. Jednym z najpopularniejszych szerokich kątów do fotografii krajobrazów czy nieruchomości jest Samyang 14mm – jest to tani, jasny, obiektyw stałoogniskowy, który co prawda nie ma autofocusa, ale oferuje znakomitą jakość zdjęć. Będzie on także świetnym wyborem do astrofotografii!

Obiektywy szerokokątny do reportażu i streeta


Obiektyw o ogniskowej 35mm odpowiada mniej więcej temu, pod jakim kątem widzi ludzkie oko, dlatego też tak chętnie wykorzystywany jest przy fotografii dokumentalnej, reporterskiej czy coraz bardziej popularnym streecie (z ang. fotografia uliczna). Jednym z najczęściej wybieranych szerokokątnych obiektywów do lustrzanki Canon, Nikon, czy aparatów Sony jest bez wątpienia Sigma 35 1.4 Art. To bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw, który już przy pierwszym kontakcie sprawia wrażenie dobrze wykonanego i solidnego. Obiektyw Sigma 35mm 1.4 cieszy się dużym uznaniem wśród fotografów dzięki rewelacyjnemu stosunkowi ceny do jakości – oferuje on znakomitą jakość zdjęć w cenie dużo niższej niż systemowe obiektywy do Nikona, Canona czy Sony.

Fisheye – rybie oko ultra szeroki obiektyw niecodzienny efekt


Do obiektywów szerokokątnych lub też, jak kto woli, ultraszerokokątnych, można zaliczyć również tak zwane rybie oko. To obiektyw do lustrzanki lub bezlusterkowca, którego kąt widzenia wynosi od 180 do nawet 220 stopni! To specyficzna optyka zniekształcająca obraz, dając niezwykle oryginalne efekty. Absolutnym bestsellerem sklepu Cyfrowe.pl jest Samyang 8 mm, który posiada mocowanie do każdego systemu jak: Pentax, Canon, Nikon, Sony, Micro 4/3 czy Fuji.