Liczba produktów: 68
Sortowanie:
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
2-4 dni
2 099
2 199 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy 300 mm z przysłoną f/2.8. Wyposażony w mechanizm redukcji drgań drugiej generacji firmy Nikon oraz powłokę przeciwodblaskową Nano Crystal Coat. Zapewnia szybki i cichy autofokus, a dzięki korpusowi z magnesu odpornemu na niesprzyjające warunki pogodowe można fotografować w ekstremalnych sytuacjach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw 105 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Oferuje mistrzowski efekt bokeh, dzięki połączeniu ogniskowej, możliwości maksymalnego otwarcia przysłony do wartości f/1.4 i 9-cio listkowej przysłony. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości super-teleobiektyw serii L (Luxury) z wydajnym, 4-stopniowym stabilizatorem obrazu IS, wyposażonym w 3 tryby pracy. Idealny do fotografowanie dynamicznych akcji, np. sportu i motoryzacji oraz dzikiej przyrody. Lekki i wytrzymały EF 300 mm f/2.8L IS II USM zapewnia niespotykaną jakość obrazu.
10/10 (11 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i dużym otworze względnym F1.4 należący do linii "L". Zaawansowana optyka pozwala uzyskać ostry obraz w całym kadrze, natomiast 9-listkowa przysłona gwarantuje atrakcyjny efekt bokeh. Ostrość ustawiana jest niezwykle szybko i precyzyjnie, dzięki zastosowaniu silnika USM, a 4-stopniowa stabilizacja optyczna pozwala na wykonanie nieporuszonych zdjęć nawet w nocy. Całość zamknięto w solidnej obudowie odpornej na warunki atmosferyczne.
9.2/10 (81 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Praktyczny teleobiektyw o łatwym do przenoszenia i fotografowania kształcie. Zapewnia ostry obraz na wszystkich przysłonach, nawet tych najbardziej otwartych. Przysłona F/1.8 ułatwia fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych i gwarantuje miękko rozmyte tło, tzw. efekt bokeh, wielce pożądany w fotografii portretowej. Posiada szybki i cichy silnik AF USM.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy super teleobiektyw o ogniskowej 500 mm, który sprawdzi się doskonale w fotografii przyrodniczej i sportowej. Precyzyjny system AF, opracowana przez firmę Nikon nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa, stabilizacja obrazu działająca ze skutecznością 4 stopni przysłony ii tryb SPORT VR oraz uszczelniona konstrukcja dają Ci znakomite narzędzie, które pozwoli Ci uchwycić każdą zapierającą dech w piersiach scenę.
8/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw portretowy charakteryzujący się dużą jasnością oraz pięknym rozmyciem obszarów znajdujących się poza głębią ostrości. Solidna konstrukcja oraz wysoka jakość wykonania z pewnością zostaną docenione przez wymagających użytkowników.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
7.7/10 (21 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niewielki i lekki teleobiektyw 100 mm z jasną przysłoną F/2.0. Doskonały do fotografii portretowej, ślubnej, modowej i produktowej. Pracuje wzorowo zarówno w słabym jak i intensywnym oświetleniu. Szybki i cichy autofokus USM ułatwia rejestrowane spontanicznych emocji. Dobrej jakości optyka redukuje występowanie aberracji chromatycznej, co gwarantuje jakość obrazu na wysokim poziomie.
8.9/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy teleobiektyw do profesjonalnej fotografii portretowej, ślubnej i sportowej. Przysłona F/2.0 umożliwia pracę w słabym oświetleniu bez lampy błyskowej a cichy i szybki AF USM pomaga rejestrować dynamiczne sytuacje. Krótka minimalna odległość ogniskowania 0.9 m i duża skala odwzorowania 1:2 zapewnia doskonałe zbliżenia detali. Wyposażony w uszczelnioną obudową oraz doskonałą optykę prestiżowej serii "L" zadowoli najbardziej wymagających fotografów.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw z najwyższej półki. Idealnie sprawdza się w fotografii sportowej, motoryzacyjnej, przyrodniczej i portretach w plenerze. Dzięki doskonałej jasności F2.0 oraz 4-stopniowej stabilizacji obrazu poradzi sobie w trudnych sytuacjach oświetleniowych. Natomiast dzięki uszczelnionej przed pyłem i wilgocią obudowie pozwoli na pracę w najtrudniejszych warunkach pogodowych.
6.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw z serii Canon L dla wymagających fotografów. Lekka, kompaktowa konstrukcja pozwala na elastyczność działania w wielu dziedzinach, od fotografii sportowej i przyrodniczej po portret. Dwa elementy UD i zaawansowany układ tylnego ogniskowania skutecznie korygują aberracje, zapewniając doskonałą jakość obrazu w całym kadrze. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik AF USM zapewnia szybką i cichą pracę. Jest świetnie wyważony, aby zapewnić wygodny chwyt i łatwą obsługę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle wydajny, bardzo lekki super-teleobiektyw serii L z 5-stopniowym stabilizatorem obrazu (Image Stabiliser), wyposażonym w 3 tryby pracy. Obiektyw EF 400 mm f/2.8L IS III USM zapewnia niespotykaną jakość obrazu, a solidna konstrukcja czyni go idealnym dla amatorów fotografii sportowej i przyrodniczej. Jest to wersja III tego obiektywu, aż kilogram lżejsza od poprzedniej!
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon EF 400mm f/4 DO IS II USM to teleobiektyw łączący w sobie niewielkie rozmiary oraz wyjątkową wydajność. Wyposażony w 4-stopniową stabilizację obrazu umożliwia fotografowanie w niedostatecznym oświetleniu. Do jego budowy wykorzystano wysokiej jakości optykę dyfrakcyjną, dzięki czemu jest lżejszy (zaledwie 2100 g) i mniejszy od konwencjonalnie wykonanego 400 mm f/4 DO IS II USM. Zapewnia doskonałej jakości obraz bez widocznych aberracji. Doskonały do fotografii sportu, dzikiej przyrody i reportażu.
9.8/10 (19 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle lekki i kompaktowy teleobiektyw z ogromną ogniskową 400 mm i szybkim AF jest doskonałym narzędziem dla fotografów przyrody, sportu i podróżników. Posiada uszczelnioną na kurz i wilgoć obudowę oraz wbudowaną osłonę przeciwsłoneczną, co czyni z niego najlepszego kompana plenerów. Powłoki Super Spectra, elementy UD oraz Super UD gwarantują doskonałą jakość obrazu: wysoki kontrast, ostrość i brak zakłóceń w postaci flar czy odblasków.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Super- teleobiektyw Canon EF 500 mm f/4L IS II USM jest przygotowany do pracy w najtrudniejszych warunkach środowiskowych. Posiada uszczelnioną przed kurzem i wilgocią obudowę, w której zastosowano lekkie tytanowe i magnezowe elementy oraz fluorytowe powłoki ułatwiające czyszczenie soczewek. Innowacyjny układ optyczny oraz wydajna 4-stopniowa stabilizacja obrazu pozwalają precyzyjnie zarejestrować najdrobniejsze szczegóły nieuchwytnych obiektów. Znajdzie zastosowanie w fotografii sportowej, lotniczej oraz dzikiej przyrody.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Super-teleobiektyw Canon 600 mm f/4.0L EF IS III USM w prawie o kilogram lżejszej wersji (w porównaniu do ed. II). Przygotowany do pracy w najtrudniejszych warunkach środowiskowych. Posiada uszczelnioną przed kurzem i wilgocią obudowę, w której zastosowano lekkie tytanowe i magnezowe elementy oraz fluorowe powłoki ułatwiające czyszczenie soczewek. Innowacyjny układ optyczny oraz wydajna 5-stopniowa stabilizacja obrazu pozwalają precyzyjnie zarejestrować najdrobniejsze szczegóły nieuchwytnych obiektów. Znajdzie zastosowanie w fotografii sportowej, lotniczej oraz dzikiej przyrody.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw Canon z prestiżowej serii "L" o rekordowo długiej ogniskowej 800 mm. Gwarantuje spektakularne przybliżenie w fotografii sportowej, przyrodniczej oraz reporterskiej. Dzięki innowacyjnej konstrukcji zawierającej m.in soczewki fluorytowe, UD, Super UD oraz ultradźwiękowy silnik AF osiąga rezultaty najwyższej jakości. Posiada uszczelniony korpus ze stopu magnezu, który przy wadze zaledwie 4.5 kg gwarantuje wytrzymałość w najcięższych warunkach atmosferycznych. Uzyskanie rewelacyjnej ostrości obrazu ułatwia 4-stopniowa stabilizacja optyczna.
9.4/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny, najjaśniejszy w swojej klasie obiektyw o świetle f/1.2 i ogniskowej 85 mm idealnie nadaje się do fotografii portretowej. Duży otwór względny pozwoli na piękne rozmycie tła, a także ułatwi wykonywanie zdjęć w słabo oświetlonych pomieszczeniach. Uszczelniona przed deszczem i kurzem obudowa pozwala na bezpieczne wykonywanie sesji w plenerze. Legendarnej jakości optyka z linii Canon "L" zadowoli najbardziej wymagających fotografów.

Teleobiektyw do lustrzanki - czym jest i jaki wybrać?


Teleobiektywy to bardzo ciekawe konstrukcje, które idealnie sprawdzają się między innymi do zdjęć sportowych, reporterskich, fotografii dzikiej przyrody i portretów. Najogólniej rzecz biorąc teleobiektywami nazywa się wszystkie obiektywy, których ogniskowa jest większa bądź równa 70 mm. Nie ma znaczenia, czy są to obiektywy stałoogniskowe czy też zoomy - głównym wyznacznikiem pozostaje ogniskowa. Dodatkowo można tu zastosować dodatkowy podział na krótkie teleobiektywy (czyli takie, których ogniskowa mieści się w przedziale 70-100mm), standardowe teleobiektywy (między 100-300mm), raz superteleobiektywy, które mają 400mm lub więcej. Wybierając teleobiektyw warto sprawdzić, czy jest on wyposażony w stabilizację, która przy długich ogniskowych jest niezwykle przydatna.

Obiektyw do sportu i reportażu - czyli teleobiektyw zoom 70-200


Realizując zlecenie nie zawsze da się podejść odpowiednio blisko do miejsca akcji - wtedy właśnie przydaje się teleobiektyw zoom. Jednym z najpopularniejszych obiektywów wśród fotoreporterów i reporterów sportowych jest teleobiektyw zoom 70-200 2.8, który zapewnia ogromną uniwersalność podczas zleceń. Zoom w tym teleobiektywie pozwala na szybką zmianę ogniskowej i uchwycenie sytuacji z różnych perspektyw. Teleobiektyw 70-200 to również pewnego rodzaju kompromis pomiędzy dużym zakresem ogniskowych a bardzo dużą wagą.

Fotografia ptaków - jaki teleobiektyw wybrać do fotografii ptaków i dzikich zwierząt?


Fotografowanie dzikiej natury jest bardzo specyficznym i wymagającym zadaniem. Żyjące dziko zwierzęta są niezwykle płochliwe i ich fotografowanie wymaga odpowiednio długich ogniskowych - tu właśnie przydają się superteleobiektywy. To zazwyczaj duże i ciężkie obiektywy, których ogniskowe sięgające 500mm, 600mm czy nawet 800mm! Pozwalają na zachowanie bardzo dużego dystansu od ptaków i innych dzikich zwierząt. Wśród amatorów fotografii ptaków bardzo popularne są teleobiektywy zmiennoogniskowe jak na przykład Sigma 150-600 i Tamron 150-600. Profesjonaliści częściej wybierają stałoogniskowe teleobiektywy systemowe z dużym otworem przysłony, która umożliwia również pracę w trudnych warunkach oświetleniowych.

Obiektyw do portretów


Teleobiektywy kojarzone są najczęściej jako obiektywy do fotografii sportowej, przyrodniczej i reporterskiej jednak to również fantastyczny wybór do fotografii portretowej. Długa ogniskowa pozwala na osiągnięcie ciekawej perspektywy a jej kombinacja z jasną przysłoną pozwalają na mocne odseparowanie modela od tła i uzyskanie mocnego rozmycia tła. Dlatego też wybierając obiektyw do portretu warto zdecydować się na teleobiektyw stałoogniskowy, który będzie znacznie jaśniejszy niż telezoom. Popularnymi obiektywami do portretów są między innymi Canon 85 1.8, Samyang 85 mm f/1.4 oraz Sigma Art 105 1.4. Fani klasycznych portretów powinni również zastanowić się nad Sigmą Art 135 lub Canonem 135mm L, które są przez niektórych fotografów portretowych traktowane jako fundamentalne i podstawowe ogniskowe do portretu.