Liczba produktów: 47
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.
8.9/10 (35 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: tylko APS-C
Jasny obiektyw standardowy, zaprojektowany wyłącznie pod matryce APS-C i wyposażony w skuteczny system stabilizacji obrazu (OS). Ten kompaktowy obiektyw o długości zaledwie 91.8 mm oferuje szeroki kąt widzenia od ogniskowej 17 mm, gwarantując przy tym stałą maksymalną przysłonę F2.8 w całym zakresie ogniskowych, co czyni z niego idealne narzędzie do wielu rodzajów fotografii, jak: portret, krajobraz czy architektura.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
8.2/10 (19 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
9.7/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości optyka, stała jasność oraz uszczelnienia bagnetu z pewnością zostaną docenione przez zaawansowanych użytkowników - ten uniwersalny obiektyw doskonale nadaje się do fotoreportażu oraz fotografii podróżniczej.
8.8/10 (35 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: tylko APS-C
17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM to standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do lustrzanek z matryca APS-C. Zakres ogniskowych obejmuje zarówno szeroki kąt widzenia jak "lekki" teleobiektyw sprawia, że model ten nadaje się do realizacji większości tematów fotograficznych. Duży otwór przysłony ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
9/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Uniwersalny obiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C. Wyposażony w nowoczesny system ustawiania ostrości Nano USM zapewniający szybką i cichą pracę systemu AF zarówno podczas filmowania jak i fotografowania. Dodatkowo dzięki współpracy z adapterem Power Zoom PZ-E1 możliwa jest zmiana ogniskowej za pomocą dedykowanego przycisku na adapterze. Obiektyw doskonale sprawdzi się wśród osób, które używają lustrzanki zarówno do fotografowania jak i filmowania oraz wszystkich, którzy chcą mieć uniwersalny obiektyw na każdą sytuację.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon 24-105 f/3.5-5.6 IS STM to obiektyw o uniwersalnej ogniskowej dedykowany dla początkujących użytkowników pełnoklatkowych lustrzanek marki Canon. Zakres ogniskowych obejmujących zarówno szerokie jak i wąskie pole widzenia sprawia, że model ten znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, portretu, sportu czy fotografii reporterskiej. Dzięki niewielkiej wadze idealnie sprawdzi się w czasie podróży czy codziennych spacerów. Miłośnicy filmowania lustrzankami docenią wbudowaną stabilizację oraz cichy silnik STM.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw o zaawansowanej konstrukcji ważący zaledwie 480 g. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie większości sytuacji zdjęciowych - od rozległych krajobrazów do dyskretnych portretów. Przysłony f/2.8-4.0E ułatwiają fotografowanie słabo oświetlonych scen oraz pozwalają uzyskać ładne, miękkie rozmycie. Technologia redukcji drgań stworzona przez Nikona pozwala na wydłużenie czasu ekspozycji nawet o 4 stopnie ekspozycji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: tylko APS-C
Przedstawiciel prestiżowej linii produktów Sigma Art cechuje się wyjątkową jasnością f/1.8 na całym zakresie uniwersalnych ogniskowych 50-100 mm. Wyjątkowa konstrukcja i najwyższa jakość wykonania oferują funkcjonalność jaką doceni każdy fotograf.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: tylko APS-C
Nowa wersja popularnego obiektywu zaliczanego do klasy standardowych zoom-ów. Przeznaczony do aparatów wyposażonych w matrycę APS-C. Duża jasność pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz na płynne rozmycie tła. Obiektyw ten składa się z 16 elementów w 14 grupach, posiada aż 3 soczewki asferyczne, 2 soczewki FLD i jedną soczewkę ze szkła SLD. Waga obiektywu to 470g.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
1 890
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: tylko APS-C
Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o bardzo przydatnym zakresie ogniskowych, od szerokiego kąta do teleobiektywu. Dodatkowo 4-stopniowa stabilizacja obrazu ułatwi wykonanie nieporuszonych zdjęć w naprawdę trudnych warunkach oświetleniowych. Przeznaczony jest do aparatów Canon EOS z mocowaniem EF-S.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 560
Do koszyka
8/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS STM idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań a silnik STM zapewni płynną i bezgłością pracę autofokusa.
9.3/10 (46 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS STM idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań a silnik STM zapewni płynną i bezgłością pracę autofokusa.
Koniec modelu (wyprzedany)
1 500
Koniec modelu Brak możliwości zamówienia
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
PRODUKT DEMONSTRACYJNY Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS STM idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań a silnik STM zapewni płynną i bezgłością pracę autofokusa.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: tylko APS-C
18-55 mm f/3.5-5.6 EF-S IS II to podstawowy obiektyw dedykowany do lustrzanek APS-C. Dzięki swojej ogniskowej obejmującej zarówno szeroki kąt widzenia jak i teleobiektyw doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie stabilizacji obrazu drugiej generacji sprawia, że obiektyw dobrze sprawdzi się też przy filmowaniu oraz przy zdjęciach w słabym oświetleniu.
8.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: tylko APS-C
18-55 mm f/3.5-5.6 EF-S IS II to podstawowy obiektyw dedykowany do lustrzanek APS-C. Dzięki swojej ogniskowej obejmującej zarówno szeroki kąt widzenia jak i teleobiektyw doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie stabilizacji obrazu drugiej generacji sprawia, że obiektyw dobrze sprawdzi się też przy filmowaniu oraz przy zdjęciach w słabym oświetleniu.
9.4/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: tylko APS-C
18-55 mm f/3.5-5.6 EF-S IS STM to uniwersalny, podstawowy obiektyw dedykowany do lustrzanek APS-C. Dzięki swojej ogniskowej obejmującej zarówno szeroki kąt widzenia jak i teleobiektyw doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie stabilizacji obrazu sprawia, że obiektyw dobrze sprawdzi się też przy filmowaniu oraz przy zdjęciach w słabym oświetleniu. Wbudowany silnik STM dzięki cichej pracy pozwoli na nagrywanie bez zewnętrznego mikrofonu.
8.8/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.

Uniwersalne, standardowe obiektywy zmiennoogniskowe do lustrzanek


Obiektywy do lustrzanek mają różne parametry, właściwości i cechy - każdy z nich służy do nieco innych zastosowań. Są jednak także obiektywy nazywane standardowymi, które wyróżniają się większą uniwersalnością. To właśnie standardowe zoomy pozwalają fotografom i filmowcom pracować w różnych sytuacjach bez konieczności zmian optyki.

Reporterski zoom - standardowy obiektyw 24-70 2.8 sprawdzi się w każdej sytuacji


Sztandarowym przykładem takiego standardowego zoomu może być reporterski obiektyw 24-70 2.8, który jest częstym wyborem osób zajmujących się fotografią reportażową, sportową i ślubną. Ceniony jest przede wszystkim ze względu na swoją uniwersalność i dużą jasność. Łączy on w sobie zarówno zalety szerokokątnych obiektywów, przez obiektywy standardowe, aż po krótki teleobiektyw, który sprawdzi się idealnie do portretu - to znaczy, że może on z powodzeniem zastąpić nawet pięć obiektywów stałoogniskowych. Przy użyciu reporterskiego obiektywu 24-70 2.8 można zrealizować praktycznie cały reportaż bez konieczności zmiany obiektywu.

Standardowy obiektyw do lustrzanki niepełnoklatkowej


Osoby używające lustrzanek wyposażonych w matryce APSC powinny zainteresować się na przykład obiektywem Sigma 17-50 2.8, który jest swego rodzaju odpowiednikiem reporterskiego 24-70. Wszystko za sprawą efektu nazywanego „ekwiwalentem ogniskowej”, który sprawia, że kąt widzenia obiektywu się zmniejsza. Wspomniany obiektyw 17-50 pozwoli uzyskać ekwiwalent bardzo zbliżony do obiektywu 24-70 użytego na pełnoklatkowym korpusie.

Najlepszy obiektyw do fotografii ślubnej, reportażowej i sportowej


Reportaż ślubny to niezwykle wymagający temat zarówno dla fotografa jak i jego sprzętu. Często podczas takich zleceń bardzo dużo się dzieje i przez te dynamikę sytuacji nie ma czasu na zmianę obiektywu - wtedy przydatny może okazać się obiektyw zmiennoogniskowy, który pozwala zmienić kąt widzenia jednym ruchem nadgarstka. Właśnie możliwość szybkiej zmiany ogniskowej pozwala fotografowi na momentalne dostosowanie się do każdej sytuacji! Obiektyw do fotografii ślubnej powinien być dodatkowo jasny i mieć światłosiłę na poziomie f2.8, co pozwoli pracować nawet w trudnych warunkach oświetleniowych bez straty jakości. Duża jasność obiektywu w połączeniu z tak szerokim zakresem ogniskowych pozwoli również na dużą kreatywność i da możliwość robienia na przykład portretów z pięknie rozmazanym tłem.

Canon, Nikkor, Sigma czy Tamron? Czy warto kupować zamienniki standardowych zoomów?


Ciekawą alternatywą dla obiektywów systemowych Canona i Nikkora mogą być standardowe obiektywy Sigma, Tokina i Tamron. Na szczególną uwagę użytkownicy powinni zwrócić na serię Sigma Art oraz Tamron G2. Obiektywy firm zewnętrznych są przeważnie tańsze od oryginalnych obiektywów systemowych, ale coraz częściej inżynierowie tych firm starają się także żeby ich produkty były lepszej jakości niż obiektywy systemowe - dlatego też na przykład Sigma Art 24-70 2.8 i Tamron 24-70 2.8 G2 posiadają system stabilizacji, których nie ma ani Nikkor 24-70 2.8, ani Canon 24-70 2.8.