Liczba produktów: 28
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości standardowy obiektyw typu zoom o zakresie ogniskowych 28-105. Przeznaczony do współpracy z lustrzankami pełnoklatkowymi lub formatu APS-C. Doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie silnika DC sprawia, że autofocus działa szybko i cicho. Obudowa obiektywu została uszczelniona umożliwiając użytkowanie w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 599
2 799 zł
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 379
5 690 zł
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości optyka, stała jasność oraz uszczelnienia bagnetu z pewnością zostaną docenione przez zaawansowanych użytkowników - ten uniwersalny obiektyw doskonale nadaje się do fotoreportażu oraz fotografii podróżniczej.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 348
5 699 zł
Do koszyka Zapytaj o ofertę
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: APS-C
Przedstawiciel prestiżowej linii produktów Sigma Art cechuje się wyjątkową jasnością f/1.8 na całym zakresie uniwersalnych ogniskowych 50-100 mm. Wyjątkowa konstrukcja i najwyższa jakość wykonania oferują funkcjonalność jaką doceni każdy fotograf.
1-2 dni
5 089
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o bardzo przydatnym zakresie ogniskowych, od szerokiego kąta do teleobiektywu. Dodatkowo 4-stopniowa stabilizacja obrazu ułatwi wykonanie nieporuszonych zdjęć w naprawdę trudnych warunkach oświetleniowych. Przeznaczony jest do aparatów Canon EOS z mocowaniem EF-S.
8.8/10 (35 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: APS-C
17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM to standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do lustrzanek z matryca APS-C. Zakres ogniskowych obejmuje zarówno szeroki kąt widzenia jak "lekki" teleobiektyw sprawia, że model ten nadaje się do realizacji większości tematów fotograficznych. Duży otwór przysłony ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań.
8/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS STM idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań a silnik STM zapewni płynną i bezgłością pracę autofokusa.
9/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C. Wyposażony w nowoczesny system ustawiania ostrości Nano USM zapewniający szybką i cichą pracę systemu AF zarówno podczas filmowania jak i fotografowania. Dodatkowo dzięki współpracy z adapterem Power Zoom PZ-E1 możliwa jest zmiana ogniskowej za pomocą dedykowanego przycisku na adapterze. Obiektyw doskonale sprawdzi się wśród osób, które używają lustrzanki zarówno do fotografowania jak i filmowania oraz wszystkich, którzy chcą mieć uniwersalny obiektyw na każdą sytuację.
Wyprzedany
2 284
2 459 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: APS-C
18-55 mm f/3.5-5.6 EF-S IS II to podstawowy obiektyw dedykowany do lustrzanek APS-C. Dzięki swojej ogniskowej obejmującej zarówno szeroki kąt widzenia jak i teleobiektyw doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie stabilizacji obrazu drugiej generacji sprawia, że obiektyw dobrze sprawdzi się też przy filmowaniu oraz przy zdjęciach w słabym oświetleniu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
834
Do koszyka
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
8.3/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
8.8/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
8.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja doskonałego, profesjonalnego obiektywu Nikkor 24-70 ze stałym światłem 2,8. Teraz, ten standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużym otworze przysłony został wyposażony w stabilizację obrazu VR i elektromagnetyczną przesłonę. Silnik falowy zapewnia szybkie i ciche działanie autofokusa. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony, a soczewki z powłoką nanokrystaliczną ograniczają poświaty i odblaski.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Popularny obiektyw z zoomem do lustrzanek formatu FX. Bardzo wygodne połączenie dużego zakresu ogniskowych oraz kompaktowych rozmiarów sprawia, że jest to znakomity obiektyw do zabrania na wycieczkę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 499
2 699 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom o światło sile f/2.8, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 9 pierścieni uszczelniających, chroniących go przed pyłem i wilgocią. Silnik PLM AF pozwala na swobodną pracę z automatycznym i manualnym ustawianiem ostrości.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF wyposażony w kompletny system uszczelnień zabezpieczających przed wilgocią i kurzem. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 18-135 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej 27.5-202.5 mm w aparatach formatu 35 mm.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 299
2 499 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw 18-270 mm f/3.5-6.3 ED SDM oferuje 15-krotny zoom optyczny i dedykowany jest do cyfrowych lustrzanek wyposażonych w bagnet Pentax K i matrycę formatu APS-C. Aby zapewnić szybką i cichą pracę mechanizmu ustawiania ostrości obiektyw wyposażono w ultradźwiękowy silnik AF SDM. W celu uniknięcia aberracji chromatycznej zastosowano w konstrukcji obiektywu dwie soczewki ze szkła ED.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 099
3 199 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Sprawdzony KITowy obiektyw z mocowaniem Pentax KAF wyposażony w kompletny system uszczelnień zabezpieczających przed wilgocią i kurzem. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 18-55 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej 27.5-84.5 mm.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
849
Do koszyka
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw typu zoom dla lustrzanek pełnoklatkowych i APS-C z mocowaniem Pentax KAF. Nomialna ogniskowa 24-70 mm w lustrzankach APS-C będzie odpowiednikiem 37-107 mm. Wysoka jasność na całym zakresie ogniskowych zapewnia komfortową pracę w trudnych warunkach oświetleniowych.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Uniwersalne, standardowe obiektywy zmiennoogniskowe do lustrzanek


Obiektywy do lustrzanek mają różne parametry, właściwości i cechy - każdy z nich służy do nieco innych zastosowań. Są jednak także obiektywy nazywane standardowymi, które wyróżniają się większą uniwersalnością. To właśnie standardowe zoomy pozwalają fotografom i filmowcom pracować w różnych sytuacjach bez konieczności zmian optyki.

Reporterski zoom - standardowy obiektyw 24-70 2.8 sprawdzi się w każdej sytuacji


Sztandarowym przykładem takiego standardowego zoomu może być reporterski obiektyw 24-70 2.8, który jest częstym wyborem osób zajmujących się fotografią reportażową, sportową i ślubną. Ceniony jest przede wszystkim ze względu na swoją uniwersalność i dużą jasność. Łączy on w sobie zarówno zalety szerokokątnych obiektywów, przez obiektywy standardowe, aż po krótki teleobiektyw, który sprawdzi się idealnie do portretu - to znaczy, że może on z powodzeniem zastąpić nawet pięć obiektywów stałoogniskowych. Przy użyciu reporterskiego obiektywu 24-70 2.8 można zrealizować praktycznie cały reportaż bez konieczności zmiany obiektywu.

Standardowy obiektyw do lustrzanki niepełnoklatkowej


Osoby używające lustrzanek wyposażonych w matryce APSC powinny zainteresować się na przykład obiektywem Sigma 17-50 2.8, który jest swego rodzaju odpowiednikiem reporterskiego 24-70. Wszystko za sprawą efektu nazywanego „ekwiwalentem ogniskowej”, który sprawia, że kąt widzenia obiektywu się zmniejsza. Wspomniany obiektyw 17-50 pozwoli uzyskać ekwiwalent bardzo zbliżony do obiektywu 24-70 użytego na pełnoklatkowym korpusie.

Najlepszy obiektyw do fotografii ślubnej, reportażowej i sportowej


Reportaż ślubny to niezwykle wymagający temat zarówno dla fotografa jak i jego sprzętu. Często podczas takich zleceń bardzo dużo się dzieje i przez te dynamikę sytuacji nie ma czasu na zmianę obiektywu - wtedy przydatny może okazać się obiektyw zmiennoogniskowy, który pozwala zmienić kąt widzenia jednym ruchem nadgarstka. Właśnie możliwość szybkiej zmiany ogniskowej pozwala fotografowi na momentalne dostosowanie się do każdej sytuacji! Obiektyw do fotografii ślubnej powinien być dodatkowo jasny i mieć światłosiłę na poziomie f2.8, co pozwoli pracować nawet w trudnych warunkach oświetleniowych bez straty jakości. Duża jasność obiektywu w połączeniu z tak szerokim zakresem ogniskowych pozwoli również na dużą kreatywność i da możliwość robienia na przykład portretów z pięknie rozmazanym tłem.

Canon, Nikkor, Sigma czy Tamron? Czy warto kupować zamienniki standardowych zoomów?


Ciekawą alternatywą dla obiektywów systemowych Canona i Nikkora mogą być standardowe obiektywy Sigma, Tokina i Tamron. Na szczególną uwagę użytkownicy powinni zwrócić na serię Sigma Art oraz Tamron G2. Obiektywy firm zewnętrznych są przeważnie tańsze od oryginalnych obiektywów systemowych, ale coraz częściej inżynierowie tych firm starają się także żeby ich produkty były lepszej jakości niż obiektywy systemowe - dlatego też na przykład Sigma Art 24-70 2.8 i Tamron 24-70 2.8 G2 posiadają system stabilizacji, których nie ma ani Nikkor 24-70 2.8, ani Canon 24-70 2.8.