Najcześciej zadawane pytania

Zamówienie
Dostawa
Dowód zakupu
Zwrot 
Serwis

Zamówienie

Czy mogę oddać w rozliczeniu stary, używany aparat lub kamerę?

Tak. Przy zakupie produktów można zostawić w rozliczeniu stare sprzęty. Szczegóły dotyczące wyceny sprzętu używanego można znaleźć tutaj - https://www.cyfrowe.pl/uzywane.html

Czy mogę przetestować sprzęt przed zakupem?

Tak. Lista sprzętu, możliwego do wypożyczenia znajduje się na stronie www.cyfrowe.rent. Niektóre sprzęty możesz również przetestować w naszych salonach stacjonarnych (w zależności od ich dostępności).

Jeśli zdecydujesz się na zakup wypożyczonego wcześniej sprzętu, przyznamy Ci rabat za jego wcześniejsze wypożyczenie.  W momencie potwierdzania zamówienia konsultant poda cenę sprzętu - uwzględniając przyznany rabat. Oczywiście sprzedawany egzemplarz będzie nowy, nie pochodzący z wypożyczalni.

Czy mogę kupić wasz bon, płacąc innym bonem podarunkowym? 

Nie. Nie ma możliwości zakupienia bonu za pomocą innego bonu podarunkowego.

Ile czasu trwa dostawa do wybranego salonu stacjonarnego?

Dostawa z magazynu w Gdańsku do salonów w Warszawie, Poznaniu i Katowicach trwa 1 dzień roboczy. Dostawa do salonu w Gdańsku może odbyć się tego samego dnia - pod warunkiem złożenia zamówienia na towar/towary, które znajdują się w magazynie w Gdańsku, najpóźniej do godziny 13:00.

Jaką firmą kurierską wysyłacie Państwo towary i w jakich godzinach kurier doręcza paczki?
  • DPD, UPS, Kurier InPost: w godzinach 9-18
  • Paczkomat InPost: całodobowo
  • Poczta Polska, Orlen, Żabka: zgodnie z godzinami otwarcia placówki
Jak mogę sprawdzić dostępność towaru w salonie?

Dostępność towaru w salonach jest przedstawiana w sklepie internetowym, na karcie produktu - pod jego ceną. Jeśli przy danym mieście widać kolor zielony, oznacza to, że towar znajduje w salonie. Kolor szary oznacza, że produkt nie jest dostępny w danym salonie w tym momencie i wymaga przetransportowania z magazynu głównego.

Jak mogę sprawdzić dostępność konkretnej ilości sztuk?

W celu ustalenia dostępności konkretnej ilości sztuk należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Jak mogę uzyskać pomoc w doborze sprzętu?

W tym celu należy skontaktować się  z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt. Pewną pomocą są także artykuły na naszym blogu http://blog.cyfrowe.pl 

Mam więcej niż jeden bon, jak mogę je aktywować w koszyku?

Należy aktywować w koszyku w polu “Kod rabatowy” pierwszy z bonów  i zatwierdzić. Pozostałe należy wpisać w polu “Uwagi do zamówienia” podczas 3 kroku procesu zakupowego. Bony zostaną ręcznie aktywowane przez specjalistę ds. sprzedaży, który prześle dane do płatności (skorygowanej o wartość bonów).

Czy mogę zapłacić w walucie euro i jak tego dokonać?

Tak, ale tylko podczas zakupów przez naszą stronę internetową. Płatność gotówką w euro nie jest możliwa w salonach stacjonarnych.

Istnieją dwie opcje:

  1. złożenie zamówienia przez koszyk i pozostawienie prośby o przesłanie danych do przelewu w walucie Euro w polu “Uwagi do zamówienia”
  2. kontakt z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt w celu utworzenia zamówienia z płatnością w Euro
Czym jest selektywna dystrybucja?

Sprzedaż części produktów prowadzona jest na zasadach tzw. dystrybucji selektywnej tj. wyłącznie na rzecz użytkowników końcowych (bez możliwości wprowadzania zakupionego produktu do dalszego obrotu handlowego przez Nabywcę w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej). W praktyce nakłada na nas jako sprzedawcy obowiązek uzyskania od Klienta informacji, czy dokonuje on zakupu wybranych produktów jako konsument, czy też ma zamiar nabyć produkty, jako podmiot prowadzący działalność gospodarczą lub na rzecz takiego przedsiębiorcy, na potrzeby własne.
 
Może to wiązać się z potrzebą podpisania stosownego oświadczenia, które potwierdzi, że Klient dokonuje zakupu wybranych produktów wyłącznie na własne potrzeby, jako odbiorca końcowy, a nabyte produkty nie będą wchodziły w skład jego oferty handlowej i nie będą przez niego odsprzedawane w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Jak zamówić sprzęt pod dotację unijną/z Urzędu Pracy?

Należy przygotować listę produktów wchodzących w skład sprzętu foto-video i przesłać na e-mail: sklep@cyfrowe.pl z informacją, że sprzęt będzie kupowany w ramach dotacji. Wówczas prześlemy w formie PDF wykaz sprzętu w podanych kwotach, które należy dołączyć do wniosku o dotację. Więcej szczegółów można uzyskać, kontaktując się z nami na podany adres e-mail.

Co zrobić jeśli zamawiam towar/towary o wartości powyżej 10 tys. i chce płacić kurierowi gotówką przy odbiorze?

Są dwie opcje:

  1. Złożenie zamówienia przez koszyk i pozostawienie w polu “Uwagi do zamówienia” prośby o rozbicie płatności na dwie części. Jedną z nich jest płatność w gotówce (maksymalnie 10 000 PLN), drugą płatnością może być np. płatność przelewem (bądź inną formę płatności - np. Bluemedia). Specjalista wówczas poprawi plan płatności i prześle dane do przelewu pozostałej kwoty.
  2. W przypadku kiedy w zamówieniu jest więcej niż jeden towar, którego wartość nie przekracza 10 000 PLN, możliwe jest podzielenie zamówienia na dwie (lub więcej) osobne przesyłki, tak aby żadna z nich nie przekraczała kwoty 10 000 PLN i wysłanie dwóch (lub więcej) osobnych paczek, w odstępie jednego dnia. Kwota pobrania zostaje podzielona proporcjonalnie do zawartości paczek.
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?

Zamówienie może być składane w następujące sposoby:
    

  • Koszyk sklepu internetowego 
  • Poczta elektroniczna (e-mail) 
  • Telefonicznie 
  • LiveChat/Messenger/WhatsApp 
Jakie dane są wymagane do złożenia zamówienia?

Do prawidłowej realizacji złożonego u nas zamówienia (dowolnym kanałem komunikacji), niezbędne będzie podanie następujących danych:

  1.  numer telefonu
  2. adres e-mail
  3. wybrany sposób dostawy
  4. wybrany sposób płatności
  5. adres dostawy lub lokalizacja wybranego salonu
  6. dane do faktury imiennej/firmowej
  7. lista zamawianych towarów oraz ich ilość
Czy Cyfrowe.pl zajmuje się zamówieniami publicznymi i przetargami?

Tak. Mamy dedykowane osoby do obsługi przetargów i zapytań ofertowych.  W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z naszym Działem B2B  pod adresem: b2b@cyfrowe.pl

Jak mogę sprawdzić, jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?

Są dwie opcje. Jedną z nich jest samodzielne sprawdzenie statusu poprzez link: https://www.cyfrowe.pl/sprawdz-status-zamowienia.php, bądź uzyskanie informacji poprzez kontakt z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Jak mogę zmienić adres dostawy, sposób płatności czy sposób dostawy?

W celu dokonania zmian należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Jak mogę anulować złożone zamówienie?

Jeśli masz  nas konto, po zalogowaniu się możesz kliknąć przy numerze zamówienia na  przycisk “Anuluj zamówienie” i podać powód rezygnacji.

W przypadku braku konta, w  celu anulowania zamówienia należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Dlaczego nie widzę zamówienia na moim koncie, po zalogowaniu się?

Prawdopodobnie zamówienie zostało złożone bez zalogowania się do konta w sklepie. 

W celu podpięcia zamówienia do konta  należy napisać na sklep@cyfrowe.pl taką prośbę wraz z podaniem numeru zamówienia.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę i ile to kosztuje?

Przewoźnik DPD umożliwia doręczenie paczki na sobotę między 9:00 a 14:00. Taka usługa jest możliwa jedynie w dużych miastach, gdzie są oddziały DPD. Kosztuje to dodatkowo 15 zł. UWAGA! Z tej możliwości wyłączone są soboty, które poprzedzają piątki ustawowo wolne od pracy.

Klient może również odebrać przesyłkę osobiście w oddziale DPD w sobotę.

Alternatywą jest skorzystanie z usługi InPost Paczkomaty i wybranie opcji „Dostawa w Weekend” - kosztuje to dodatkowo 4,90 zł. Wówczas wybrany Paczkomat jest dostępny przez całą dobę.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę i ile to kosztuje?

Wysyłamy przesyłki za pośrednictwem DPD do wybranych krajów Unii Europejskiej oraz kilku spoza Unii. Aktualna lista jest podawana w koszyku w drugim kroku procesu zakupowego, gdzie trzeba wybrać kraj dostawy. Koszt takiej wysyłki wynosi zazwyczaj 100 zł. 

W przypadku niektórych krajów (których nie ma na liście w koszyku) koszt wysyłki może być wyższy niż 100 zł. To samo dotyczy przesyłek ponadgabarytowych oraz dużych zamówień, które muszą być wysłane w więcej niż jednej paczce. 

W celu ustalenia wysokości kwoty należy  skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Czy mogę podać jako adres dostawy inny adres (np. do pracy)?

Tak. Przed wysyłką zamówienia można zmienić adres dostawy, jeśli ma być inny, niż dane na fakturze. Najlepiej podać taki adres, pod jakim będą Państwo osiągalni w godzinach doręczeń - czyli zazwyczaj od 10:00 do 17:00. Sugerujemy, aby miejscem dostawy było miejsce pracy, gdyż kurierom zwykle wygodniej trafić do firmy, niż do prywatnego mieszkania.

Jak mogę zmienić adres dostawy, sposób płatności czy sposób dostawy?

W celu dokonania zmian należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Czy otrzymam fakturę lub paragon na zamówione produkty?

Tak. Należy złożyć zamówienie przez koszyk, gdzie w trzecim kroku (Dane kontaktowe) należy wybrać preferowany dowód zakupu i uzupełnić brakujące pola.

Potrzebuję fakturę proforma. Jak ją uzyskać?

Prosimy w koszyku  w polu „Uwagi do zamówienia” pozostawić prośbę o przesłanie faktury proforma. Opiekun zamówienia, po zweryfikowaniu terminu realizacji zamówienia, prześle drogą e-mail proformę.

Czy jest możliwe wystawienie faktury na dane firmy, jeśli płacę na raty?

Tak, jest to możliwe. Wystarczy podać dane do faktury podczas zamawiania w sklepie.
Na fakturze będzie widoczny numer umowy kredytowej oraz sposób płatności wskazujący na płatność ratalną.

Czy mogę zmienić dane nabywcy na fakturze?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do magazynu celem spakowania - istnieje możliwość edycji danych na fakturze. W celu wprowadzenia zmian należy jak najszybciej skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt. W tym przypadku zalecamy kontakt telefoniczny lub przez LiveChat.

Czy można sprawdzić zawartość przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru przesyłki?

Odbiorca nie może otworzyć przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru. Wynika to z konieczności ochrony zawartości przesyłki przed ingerencją osób trzecich w czasie jej transportu od dostawcy do odbiorcy oraz tego, że kurier jest za przesyłkę odpowiedzialny do momentu jej skutecznego i ostatecznego doręczenia. Taka procedura obowiązuje we wszystkich firmach kurierskich na rynku.

Po uiszczeniu kwoty pobrania należy koniecznie sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze. 

W przypadku niezgodności zawartości - spisz protokół odbioru (reklamacji).

Skąd będę wiedział, że danego dnia mam czekać na przesyłkę?

W dniu nadania przesyłki, nie wcześniej niż po godzinie 16:00, otrzymacie Państwo od naszej firmy e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru wraz z podanym numerem przesyłki. To będzie oznaczało, że następnego dnia roboczego należy spodziewać się kuriera.

Co mam zrobić, jeśli mimo oczekiwania, nie otrzymałem danego dnia przesyłki?

Należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej (patrz wyżej pytanie ‘Jak mogę skontaktować się z kurierem?’) podać numer oczekiwanej przesyłki i zapytać o powód niedostarczenia jej zgodnie z zaplanowaną na ten dzień dostawą. Być może kurier nie mógł z jakiegoś powodu trafić pod podany adres docelowy. Samodzielne sprawdzenie losu przesyłki w najbliższym oddziale firmy kurierskiej jest najszybszym sposobem na zdobycie informacji o dostawie przesyłki.

Dostawa 

Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie towary  i w jakich godzinach kurier doręcza paczki?
  • DPD, UPS, Kurier InPost: w godzinach 9-18
  • Paczkomat InPost: całodobowo
  • Poczta Polska, Orlen, Żabka: zgodnie z godzinami otwarcia placówki

Towary wielkogabarytowe są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem InPost Kurier. Za granicę wysyłamy towary kurierem DPD. 

Czy i w jakich godzinach mogę odebrać przesyłkę osobiście w oddziale firmy kurierskiej?

Generalnie przesyłki można odebrać w godzinach 10:00 - 18:00, ale może to się różnić w zależności od dnia pracy i oddziału dlatego proponujemy skontaktować się z danym oddziałem telefonicznie, bądź e-mailem i ustalić, w jakich godzinach można odebrać przesyłkę.

Jak mogę skontaktować się z kurierem ? Czy kurier będzie dzwonił przed doręczeniem paczki?

Nie każdy kurier będzie dzwonić przed doręczeniem paczki. W dniu wysyłki towaru przesyłamy na podany w zamówieniu e-mail numer przesyłki. Mając taki numer, możemy sprawdzić na stronie wybranego przewoźnika, na jakim etapie doręczenia znajduje się paczka.
Poniżej kontakty do poszczególnych przewoźników:

DPD: www.dpd.com.pl 
UPS: www.ups.com
InPost: www.inpost.pl
Poczta Polska: www.poczta-polska.pl

Na Państwa życzenie, wyrażone odpowiednią adnotacją w polu „Uwagi do zamówienia” podczas składania zamówienia, możemy na liście przewozowym umieścić informację* z prośbą o kontakt telefoniczny kuriera z odbiorcą przed dostawą. Jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wykonania tej prośby przez kuriera.

* Komentarz wpisany w polu „Uwagi do zamówienia” wyłącza automatyczne przetwarzanie zamówienia, przez co może się wydłużyć czas jego realizacji.

Ile czasu zajmuje dostawa towaru od dnia wysłania?

W przypadku DPD, UPS i Kurier InPost dostawa do klienta jest zazwyczaj na następny dzień roboczy od dnia wysłania paczki. Wysyłka InPostem do wybranego paczkomatu zajmuje około 1-2 dni robocze. Z kolei wybierając Pocztę Polską, należy liczyć się z dostawą nawet do kilku dni.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przy kurierze?

W przypadku płatności przy odbiorze odbiorca nie może otworzyć przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru. Wynika to z konieczności ochrony zawartości przesyłki przed ingerencją osób trzecich w czasie jej transportu od dostawcy do odbiorcy oraz tego, że kurier jest za przesyłkę odpowiedzialny do momentu jej skutecznego i ostatecznego doręczenia. Taka procedura obowiązuje we wszystkich firmach kurierskich na rynku.

Po uiszczeniu kwoty pobrania należy koniecznie sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze.

W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości  należy spisać protokół odbioru/szkody.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę i ile to kosztuje?

Przewoźnik DPD umożliwia doręczenie paczki na sobotę między 9:00 a 14:00. Taka usługa jest możliwa jedynie w dużych miastach, gdzie są oddziały DPD. Kosztuje to dodatkowo 15 zł. UWAGA! Z tej możliwości wyłączone są soboty, które poprzedzają piątki ustawowo wolne od pracy.

Klient może również odebrać przesyłkę osobiście w oddziale DPD w sobotę.

Alternatywą jest skorzystanie z usługi InPost Paczkomaty i wybranie opcji „Dostawa w Weekend” - kosztuje to dodatkowo 4,90 zł. Wówczas wybrany Paczkomat jest dostępny przez całą dobę.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę i ile to kosztuje?

Wysyłamy przesyłki za pośrednictwem DPD do wybranych krajów Unii Europejskiej oraz kilku spoza Unii. Aktualna lista jest podawana w koszyku w drugim kroku procesu zakupowego, gdzie trzeba wybrać kraj dostawy. Koszt takiej wysyłki wynosi zazwyczaj 100 zł. 

W przypadku niektórych krajów (których nie ma na liście w koszyku) koszt wysyłki może być wyższy niż 100 zł. To samo dotyczy przesyłek ponadgabarytowych oraz dużych zamówień, które muszą być wysłane w więcej niż jednej paczce. 

W celu ustalenia wysokości kwoty należy  skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Czy mogę zapłacić kurierowi kartą przy odbiorze paczki?

W przypadku kuriera DPD jest możliwość zapłacenia kartą. Pozostali przewoźnicy nie dysponują terminalem płatniczym.

Czy mogę podać jako adres dostawy inny adres (np. do pracy)?

Tak.  Przed wysyłką zamówienia można zmienić adres dostawy, jeśli ma być inny, niż dane na fakturze. Najlepiej podać taki adres, pod jakim będą Państwo osiągalni w godzinach doręczeń - czyli zazwyczaj od 10:00 do 17:00. Sugerujemy, aby miejscem dostawy było miejsce pracy, gdyż kurierom zwykle wygodniej trafić do firmy, niż do prywatnego mieszkania.

Ile czasu trwa dostawa do wybranego salonu stacjonarnego?

Dostawa z magazynu w Gdańsku do salonów w Warszawie, Poznaniu i Katowicach trwa 1 dzień roboczy. Dostawa do salonu w Gdańsku może odbyć się tego samego dnia - pod warunkiem złożenia zamówienia na towar/towary, które znajdują się w magazynie w Gdańsku, najpóźniej do godziny 13:00

Jaką firmą kurierską wysyłacie Państwo towary i w jakich godzinach kurier doręcza paczki?
  • DPD, UPS, Kurier InPost: w godzinach 9-18
  • Paczkomat InPost: całodobowo
  • Poczta Polska, Orlen, Żabka: zgodnie z godzinami otwarcia placówki
Co zrobić jeśli zamawiam towar/towary o wartości powyżej 10 tys. i chce płacić kurierowi gotówką przy odbiorze?

Są dwie opcje:

  1. Złożenie zamówienia przez koszyk i pozostawienie w polu “Uwagi do zamówienia” prośby o rozbicie płatności na dwie części. Jedną z nich jest płatność w gotówce (maksymalnie 10 000 PLN), drugą płatnością może być np. płatność przelewem (bądź inną formę płatności - np. Bluemedia). Specjalista wówczas poprawi plan płatności i prześle dane do przelewu pozostałej kwoty.
  2. W przypadku kiedy w zamówieniu jest więcej niż jeden towar, którego wartość nie przekracza 10 000 PLN, możliwe jest podzielenie zamówienia na dwie (lub więcej) osobne przesyłki, tak aby żadna z nich nie przekraczała kwoty 10 000 PLN i wysłanie dwóch (lub więcej) osobnych paczek, w odstępie jednego dnia. Kwota pobrania zostaje podzielona proporcjonalnie do zawartości paczek.
Jak mogę zmienić adres dostawy, sposób płatności czy sposób dostawy?

W celu dokonania zmian należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Dlaczego strona internetowa (śledzenie przesyłki) nie pokazuje informacji o mojej przesyłce?

Przesyłki w bazie danych firmy kurierskiej pojawiają się dopiero od godziny około 19.00 w dniu nadania. Docelowy oddział udzieli dodatkowych informacji dopiero następnego dnia rano.

Jak powinna wyglądać paczka, którą ma mi przywieźć kurier?

To zależy od zawartości. Małe przedmioty typu karty pamięci, filtry itp. zapakowane są w oryginalną kopertę firmy kurierskiej. Pozostałe przesyłki pakowane są w kartony. Niektóre paczki dodatkowo zabezpieczamy czarną folię stretch. Kartony są dokładnie oklejone firmową taśmą klejącą zawierającą m.in. logo sklepu Cyfrowe.pl.

Co się dzieje gdy kurier nie zastanie mnie w miejscu dostawy?

Kurier powinien zostawić dokument awizo z numerem przesyłki i telefonem do oddziału firmy kurierskiej. Jednak np. na osiedlach, w blokach, może to być utrudnione z powodu stosowania domofonów. Kurier może też się skontaktować z Państwem telefonicznie na podany przez nadawcę numer telefonu, ale nie ma takiego obowiązku.

Po pozostawieniu awizo, kurier zostawia przesyłkę w Strefie Paczki (DPD) albo punkcie UPS (przesyłka nie wraca jeszcze do magazynu Cyfrowe.pl). Przesyłka nie wraca jeszcze do magazynu Cyfrowe.pl). Druga próba doręczenia następuje zazwyczaj kolejnego dnia. Sugerujemy zadzwonić do kuriera (jeśli jest to możliwe), aby potwierdzić dogodną godzinę i dzień ponownej próby doręczenia.

W przypadku gdy powtórna próba doręczenia się nie powiedzie - przesyłka zwykle wraca do nadawcy lub zostaje zatrzymana w oddziale firmy kurierskiej do czasu wyjaśnienia z nadawcą dalszych losów przesyłki.

Czy można sprawdzić zawartość przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru przesyłki?

Odbiorca nie może otworzyć przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru. Wynika to z konieczności ochrony zawartości przesyłki przed ingerencją osób trzecich w czasie jej transportu od dostawcy do odbiorcy oraz tego, że kurier jest za przesyłkę odpowiedzialny do momentu jej skutecznego i ostatecznego doręczenia. Taka procedura obowiązuje we wszystkich firmach kurierskich na rynku.

Po uiszczeniu kwoty pobrania należy koniecznie sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze. 

W przypadku niezgodności zawartości - spisz protokół odbioru (reklamacji)

Skąd będę wiedział, że danego dnia mam czekać na przesyłkę?

W dniu nadania przesyłki, nie wcześniej niż po godzinie 16:00, otrzymacie Państwo od naszej firmy e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru wraz z podanym numerem przesyłki. To będzie oznaczało, że następnego dnia roboczego należy spodziewać się kuriera.

Co mam zrobić, jeśli mimo oczekiwania, nie otrzymałem danego dnia przesyłki?

Należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej (patrz wyżej pytanie ‘Jak mogę skontaktować się z kurierem?’) podać numer oczekiwanej przesyłki i zapytać o powód niedostarczenia jej zgodnie z zaplanowaną na ten dzień dostawą. Być może kurier nie mógł z jakiegoś powodu trafić pod podany adres docelowy. Samodzielne sprawdzenie losu przesyłki w najbliższym oddziale firmy kurierskiej jest najszybszym sposobem na zdobycie informacji o dostawie przesyłki.

Jak zamówić kuriera po odbiór zwracanego towaru?

Odsyłając towar można skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie. Wtedy za usługę zapłaci sklep Cyfrowe.pl, a następnie koszt usługi w wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem towaru. W ten sposób nie trzeba płacić gotówką za przesyłkę w momencie nadania oraz zagwarantowany jest niski koszt przesyłki. 

Kurier będzie miał przy sobie zwrotną etykietę adresową. Po stronie klienta pozostaje jedynie odpowiednie zabezpieczenie sprzętu do wysyłki.

Na czyj koszt wysyłam uszkodzony towar i na jaki adres?

Uszkodzony towar należy dostarczyć do naszej firmy na własny koszt, natomiast naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do klienta na terenie Polski na nasz koszt. Koszt odesłania towaru do krajów członkowskich UE ustalany jest indywidualnie. Towar z dopiskiem “SERWIS” należy wysłać na adres poniżej:

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.

ul. Łostowicka 25A

80-121 Gdańsk

 

Gdzie znajdę protokół odbioru (reklamacji paczki)?

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji).

W jakiej sytuacji należy spisać protokół odbioru (reklamacji)?

Najważniejszą kwestią na początek jest spisanie protokołu w momencie odbioru paczki, w obecności kuriera, a nie kilka dni później.

W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami firmowymi z logo Cyfrowe.pl, które nie mogą nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji)

Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz, czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół, na którym musi podpisać się kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Co mam zrobić jeśli stwierdzę, że w przesyłce jest nie to co, zamawiałem lub czegoś brakuje?

W celu ustalenia dalszych kroków postępowania, należy skontaktować się z naszym Działem Technicznym pod adresem e-mail: serwis@cyfrowe.pl

Co mam zrobić, jeśli przesyłka, którą chce mi wręczyć kurier, jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania?

Jeśli są podejrzenia, że paczka była otwierana bądź widać uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem. Należy koniecznie spisać, w momencie odbioru paczki, z kurierem protokół szkody na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera. Tylko protokół podpisany przez kuriera w dniu odbioru paczki jest podstawą do reklamacji zawartości przesyłki!

Dowód zakupu 

Czy otrzymam fakturę lub paragon na zamówione produkty?

Tak. Należy złożyć zamówienie przez koszyk, gdzie w trzecim kroku (Dane kontaktowe) należy wybrać preferowany dowód zakupu i uzupełnić brakujące pola.

Potrzebuję fakturę proforma. Jak ją uzyskać?

Prosimy w koszyku  w polu „Uwagi do zamówienia” pozostawić prośbę o przesłanie faktury proforma. Opiekun zamówienia, po zweryfikowaniu terminu realizacji zamówienia, prześle drogą e-mail proformę.

Czy jest możliwe wystawienie faktury na dane firmy, jeśli płacę na raty?

Tak, jest to możliwe. Wystarczy podać dane do faktury podczas zamawiania w sklepie.

Na fakturze będzie widoczny numer umowy kredytowej oraz sposób płatności wskazujący na płatność ratalną.

Z jakim dniem jest wystawiana faktura?

Faktura jest wystawiona nie wcześniej niż w dniu wysyłki zamówienia (w przypadku wybrania takiej formy dostawy), bądź w momencie odbioru zamówienia w jednym z naszych salonów.

W przypadku konieczności gwarantowanego wystawienia faktury z daną datą (warunek konieczny - towar musi być dostępny na stanie magazynu lub salonu stacjonarnego), prosimy o szybki kontakt z Działem Sprzedaży.

Czy mogę zmienić dane nabywcy na fakturze?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do magazynu celem spakowania - istnieje możliwość edycji danych na fakturze. W celu wprowadzenia zmian należy jak najszybciej skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt. W tym przypadku zalecamy kontakt telefoniczny lub przez LiveChat.

Czy mogę wymienić paragon na fakturę?

Nie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości zmiany paragonu na fakturę.

Gdzie znajdę dowód zakupu np. faktura, paragon?

Dowodów zakupu nie wysyłamy razem z towarem

Dokument elektroniczny wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia następnego dnia po wysłaniu/odbiorze zamówienia.

Co robić, jeśli nie dostałem faktury na mój adres e-mail?

W pierwszej kolejności prosimy o upewnienie się, jaki adres podany został przy zamówieniu i sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce. Kolejnym krokiem będzie kontakt z naszą firmą np. e-mailem w celu wysłania faktury lub duplikatu.

Dlaczego moja faktura nie ma podpisu ani pieczątki?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami  faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. - Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428).

Zwrot 

Jak zamówić kuriera po odbiór zwracanego towaru?

Odsyłając towar można skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie. Wtedy za usługę zapłaci sklep Cyfrowe.pl, a następnie koszt usługi w wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem towaru. W ten sposób nie trzeba płacić gotówką za przesyłkę w momencie nadania oraz zagwarantowany jest niski koszt przesyłki. Ponadto kurier będzie miał przy sobie etykietę. Po stronie klienta pozostaje jedynie odpowiednie zabezpieczenie sprzętu do wysyłki.

Czy mogę towar zwrócić bezpośrednio w salonie?

Tak, można zwrócić towar bezpośrednio w dowolnym salonie Cyfrowe.pl.

Jak mogę zwrócić towar?

Procedura zwrotu została opisana w linku - https://www.cyfrowe.pl/zasady-sprzedazy/zwrot-towaru.html - gdzie można wypełnić elektronicznie lub pobrać formularz zwrotu do ręcznego wypełnienia.

Gdzie znajdę protokół odbioru (reklamacji paczki)?

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji).

W jakiej sytuacji należy spisać protokół odbioru (reklamacji)?

Najważniejszą kwestią na początek jest spisanie protokołu w momencie odbioru paczki, w obecności kuriera, a nie kilka dni później.

W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami firmowymi z logo Cyfrowe.pl, które nie mogą nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji)

Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz, czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół, na którym musi podpisać się kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Co mam zrobić jeśli stwierdzę, że w przesyłce jest nie to co, zamawiałem lub czegoś brakuje?

W celu ustalenia dalszych kroków postępowania, należy skontaktować się z naszym Działem Technicznym pod adresem e-mail: serwis@cyfrowe.pl

Co mam zrobić, jeśli przesyłka, którą chce mi wręczyć kurier, jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania?

Jeśli są podejrzenia, że paczka była otwierana bądź widać uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem. Należy koniecznie spisać, w momencie odbioru paczki, z kurierem protokół szkody na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera. Tylko protokół podpisany przez kuriera w dniu odbioru paczki jest podstawą do reklamacji zawartości przesyłki!

 Serwis

Jak zgłosić, że zakupiony produkt nie działa, tak jak powinien?

W zaistniałej sytuacji proszę postępować zgodnie z procedurą odesłania do serwisu - https://www.cyfrowe.pl/zasady-sprzedazy/serwis.html

Co zrobić jeśli zakupiony produkt jest uszkodzony mechanicznie?

Jeśli towar został uszkodzony w transporcie, konieczne będzie posiadanie podpisanego przez kuriera protokołu odbioru (reklamacji).

W celu ustalenia dalszych kroków postępowania, należy skontaktować się z naszym Działem Technicznym pod adresem e-mail: serwis@cyfrowe.pl

Jak mogę wysłać sprzęt do naprawy?

Procedura odesłania sprzętu do serwisu  jest opisana w linku poniżej:
https://www.cyfrowe.pl/zasady-sprzedazy/serwis.html

Jak mogę sprawdzić status reklamacji? Jak długo potrwa naprawa?

Status oraz czas naprawy sprzętu można  sprawdzić, kontaktując się z naszym Działem Technicznym  pod adresem e-mail: serwis@cyfrowe.pl

Co stanie się, gdy serwis odrzuci naprawę gwarancyjną?

W przypadku odrzucenia przez autoryzowany serwis producenta naprawy gwarancyjnej z winy użytkownika (uszkodzenia mechaniczne towaru z winy klienta) lub zgłoszenia po okresie obowiązywania gwarancji, towar zostanie odesłany na koszt klienta oraz doliczone zostaną następujące opłaty:

  1. za transport towaru (do oraz z serwisu, wysyłka do klienta) – w wysokości 16 zł brutto za jedną przesyłkę (chyba że serwis producenta naliczy inną kwotę)
  2. koszt ewentualnej wyceny naprawy odpłatnej (jeżeli ekspertyza taka zostanie wystawiona przez serwis producenta) – kwota zależna od serwisu producenta
  3. koszt obsługi zlecenia niegwarancyjnego w wysokości 59 zł brutto
Na czyj koszt wysyłam uszkodzony towar i na jaki adres?

Uszkodzony towar należy dostarczyć do naszej firmy na własny koszt, natomiast naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do klienta na terenie Polski na nasz koszt. Koszt odesłania towaru do krajów członkowskich UE ustalany jest indywidualnie. Towar z dopiskiem “SERWIS” należy wysłać na adres poniżej:

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
ul. Łostowicka 25A
80-121 Gdańsk

Jak długo sprzęt serwisowy może czekać na odbiór w Cyfrowe.pl?

Jeżeli klient, pomimo kilkukrotnego zawiadomienia, nie odbierze towaru w terminie 90 dni kalendarzowych (licząc od pierwszego powiadomienia), oznacza to, iż z własnej woli zbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu Art. 180 Kodeksu Cywilnego.  W następstwie tego, na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego, własność sprzętu przechodzi na Cyfrowe.pl Sp. z o.o., który obejmuje go w posiadanie a następnie przekazuje do utylizacji.

Czy sam mogę wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu?

Tak. Proszę jednak przed wysyłką skontaktować się z serwisem, aby ustalić zasady dostarczenia towaru. Listę autoryzowanych serwisów znajdziesz TUTAJ.

Jak odebrać sprzęt po naprawie, jeżeli zgubiłem pokwitowanie?

W trakcie odbioru towaru, należy wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem, aby potwierdzić zgodność danych osobowych z zapisanymi w naszym systemie w trakcie przyjmowania towaru do serwisu.

Czy ktoś inny może odebrać mój sprzęt po naprawie?

Do odbioru towaru z serwisu upoważniona jest osoba posiadająca oryginalne pokwitowanie. Aby ktoś inny mógł odebrać towar bez pokwitowania, należy wcześniej powiadomić nas o tym, wysyłając skan pokwitowania odbioru na adres serwis@cyfrowe.pl wraz z danymi osoby upoważnionej do odbioru sprzętu.

Czy hot/dead piksele na matrycy podlegają naprawie gwarancyjnej?

Hot/dead pixele podlegają naprawie gwarancyjnej jedynie wtedy, gdy są widoczne na zdjęciu wykonanym na czułości ISO 1600 i czasie 1s.

Na zdjęciach widać plamki - czym jest to spowodowane?

Najprawdopodobniej matryca uległa zabrudzeniu i konieczne jest jej wyczyszczenie. Zapraszam do skorzystania z naszych usług.

Gdzie znajdę protokół odbioru (reklamacji paczki)?

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji).

W jakiej sytuacji należy spisać protokół odbioru (reklamacji)?

Najważniejszą kwestią na początek jest spisanie protokołu w momencie odbioru paczki, w obecności kuriera, a nie kilka dni później.

W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami firmowymi z logo Cyfrowe.pl, które nie mogą nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji).

Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz, czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół, na którym musi podpisać się kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Co mam zrobić jeśli stwierdzę, że w przesyłce jest nie to co, zamawiałem lub czegoś brakuje?

W celu ustalenia dalszych kroków postępowania, należy skontaktować się z naszym Działem Technicznym pod adresem e-mail: serwis@cyfrowe.pl

Co mam zrobić, jeśli przesyłka, którą chce mi wręczyć kurier, jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania?

Jeśli są podejrzenia, że paczka była otwierana bądź widać uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem. Należy koniecznie spisać, w momencie odbioru paczki, z kurierem protokół szkody na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera. Tylko protokół podpisany przez kuriera w dniu odbioru paczki jest podstawą do reklamacji zawartości przesyłki!