Czas realizacji / dostępność towaru
Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe.
O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu. Podanie takiego czasu jest wymagane przepisami prawa.
Termin wysyłki
Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców a także informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.
Uaktualnianie informacji o stanie magazynu
Nasz sklep wyposażyliśmy w funkcję aktualizacji informacji o stanie naszego magazynu handlowego. Aktualizację informacji wykonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "Wysyłamy w: 24 godziny". Pozostałe towary oznaczamy według informacji posiadanych od naszych dostawców.
Należy pamiętać, że pomiędzy momentami aktualizacji informacji o stanach magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że możesz zamówić produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej co wyczerpało zapas magazynowy. Zdarza się to rzadko, ale może mieć miejsce. Informację o obecności zamawianego produktu w magazynie poda konsultant zazwyczaj w momencie potwierdzania zamówienia.
O czym należy pamiętać?
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, w 80% przypadków jest to krócej niż 4 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia (pracujemy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku). Brak możliwości kontaktu z klientem w sprawie jego zamówienia może wydłużyć czas realizacji.
- Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia.
- Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Kurierzy są pracownikami firm kurierskich które współpracują z Cyfrowe.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.
Objaśnienie oznaczeń czasów realizacji
- 24 godziny Towar w magazynie. Możliwość wysyłki w 24 godziny.
Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych. - 1-2 dni Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w 1-2 dni robocze.
- 2-4 dni Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w 2-4 dni robocze.
- 5-10 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 10 dni.
- do 14 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj mieści się w okresie 2 tygodni.
- Na zamówienie - zapytaj kiedy będzie Brak produktu w magazynie. Istnieje możliwość sprowadzenia pod zamówienie, po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności u dostawcy.
- Przedsprzedaż Nowy produkt w ofercie, którego cena sprzedaży jest już znana, ale termin pierwszej dostawy nie jest jeszcze potwierdzony.
- Koniec modelu (wyprzedany) Brak w magazynie. Model produktu wyprzedany. Możliwe, że nie będzie już kolejnej dostawy.
Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.