Obiektywy do lustrzanek
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
Obiektyw szerokokątny o bardzo przemyślanej budowie i zaawansowanych, innowacyjnych cechach. Wyróżnia go bardzo ładny bokeh. Zastosowane powłoki antyrefleksyjne zminimalizowały ryzyko wystąpienia blików i flar, a funkcje takie jak focus lock ułatwiają korzystanie ze sprzętu. Idealny do fotografowania krajbrazów i architektury.
Obiektyw szerokokątny o bardzo przemyślanej budowie i zaawansowanych, innowacyjnych cechach. Wyróżnia go bardzo ładny bokeh. Zastosowane powłoki antyrefleksyjne zminimalizowały ryzyko wystąpienia blików i flar, a funkcje takie jak focus lock ułatwiają korzystanie ze sprzętu. Idealny do fotografowania krajbrazów i architektury.
Obiektyw szerokokątny o bardzo przemyślanej budowie i zaawansowanych, innowacyjnych cechach. Wyróżnia go bardzo ładny bokeh. Zastosowane powłoki antyrefleksyjne zminimalizowały ryzyko wystąpienia blików i flar, a funkcje takie jak focus lock ułatwiają korzystanie ze sprzętu. Idealny do fotografowania krajbrazów i architektury.
Nowoczesny obiektyw ultraszerokokątny wyposażony w ciekawe i innowacyjne funkcje, które z pewnością uprzyjemnią doświadczenia fotograficzne. Produkt pochwalić się może specjalną powłoką redukującą do minimum występowanie blików i flar, a także blokadą fokusa. Idealnie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów, choć znajdzie też wiele zastosowań w fotografii artystycznej.
Nowoczesny obiektyw ultraszerokokątny wyposażony w ciekawe i innowacyjne funkcje, które z pewnością uprzyjemnią doświadczenia fotograficzne. Produkt pochwalić się może specjalną powłoką redukującą do minimum występowanie blików i flar, a także blokadą fokusa. Idealnie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów, choć znajdzie też wiele zastosowań w fotografii artystycznej.
Seria Noctilux przesuwa granicę zdolności projektowania obiektywów fotograficznych - ogniskowa 75 mm i jasność f/1,25 mówią same za siebie. W połączeniu z minimalną odległością ostrzenia wynoszącą 0,85 cm, współczynnikiem reprodukcji 1:8,8 i 11 listkową przysłoną instrument ten staje się marzeniem każdego portrecisty. Konstrukcja składająca się z 9 elementów w 6 grupach, wykorzystująca soczewki ze szkła o wysoce anomalnej, częściowej dyspersji i niskiej dyspersji chromatycznej oraz 2 soczewki asferyczne gwarantuje doskonały obraz. Obiektyw Noctilux-M 75 mm f/1.25 ASPH kontynuuje długą tradycję tworzenia nieprawdopodobnie dopracowanych obiektywów, które wyznaczają nowe kierunki doskonalenia instrumentów optycznych.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor 200-500 mm f/5.6 E AF-S ED VR
Teleobiektyw zmiennoogniskowy Nikkor 200-500 mm oferuje niezrównany zasięg. Zaawansowana budowa gwarantuje bardzo dobre parametrach obrazu. Instrument jest doskonały do fotografowania sportu, wydarzeń i przyrody. 4,5-stopniowy stabilizator obrazu i wysokiej jakości optyka zapewniają doskonałą ostrość. Dedykowany tryb "Sport" przeznaczony jest do śledzenia szybkiej akcji.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor 28 mm f/1.8 G AF-S
Szerokokątny obiektyw formatu FX, idealny do wykonywania zdjęć w ciasnych wnętrzach, pogrążonych w półmroku, a także zdjęć panoramicznych czy pejzaży miejskich. Obiektyw dysponuje ogniskową 28 mm i dużym otworem względnym f/1.8.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor 35 mm f/1.4 G
Profesjonalny szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z dużym otworem przysłony f/1.4. Przeznaczony do użytkowania z lustrzankami jednoobiektywowymi firmy Nikon formatu FX. Duża jasność i nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa umożliwiają robienie wyjątkowo ostrych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Dziewięć zaokrąglonych lamelek przysłony umożliwia uzyskanie bardzo naturalnego bokeh. Doskonałe właściwości optyczne sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla profesjonalnych fotografów.
Bardzo jasny obiektyw o światłosile f/2.8 umożliwiający uzyskanie naturalnie wyglądającego, subtelnego efektu bokeh. Szkło o wysokiej refrakcji i niskiej dyspersji oraz inne komponenty gwarantują uzyskanie wyjątkowo ostrego obrazu, charakteryzującego się świetnym kontrastem oraz wysoką rozdzielczością. Wewnętrzny system ogniskowania pozwala na zachowanie takiej samej długości obiektywu w trakcie ustawiania ostrości, co dodatkowo zwiększa pewność podczas fotografowania z ręki. Duży pierścień ostrości pozwala na bardzo precyzyjne operowanie MF.
Zmiennoogniskowy teleobiektyw zaprojektowany z myślą o aparatach średnioformatowych Pentax 645. Udostępnia szeroki, wszechstronny zakres ogniskowych, które umożliwią zrealizowanie różnorodnych projektów. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 15 elementów 13 grupach zapewnia doskonałą jakość obrazu. Obiektyw wykorzystuje mechanizm wewnętrznego ogniskowania, który sprawia, że nie zmieniają się wymiary tubusu w trakcie ustawiania ostrości, a przełączanie pomiędzy system AF a MF jest tak proste, jak to tylko możliwe - wystarczy przesunąć pierścień ostrości do przodu lub do tyłu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.