Obiektywy do lustrzanek
Promocja
Raty 20x0%
Wyprzedaż
Obiektyw Nikon Nikkor 50 mm f/1.4 G AF-S
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy jasny obiektyw z nowoczesnym systemem optycznym. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy, który gwarantuje niezwykle ciche działanie.
Promocja
Raty 20x0%
Wyprzedaż
Obiektyw Nikon Nikkor 105 mm f/1.4 E ED AF-S
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości teleobiektyw stałoogniskowy charakteryzujący się bardzo dużym otworem względnym F/1.4, pozwalającym na fotografowanie nawet w niekorzystnych warunkach oświetleniowych oraz uzyskanie efektownego rozmycia tła. Za ustawianie ostrości odpowiada bardzo szybki i cichy silnik falowy - SWM. Układ optyczny oraz elektronika zostały zamknięte w wytrzymałej obudowie.
Promocja
Raty 20x0%
Wyprzedaż
Obiektyw Nikon Nikkor 24 mm f/1.4 G ED AF-S
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor 35 mm f/1.8 G AF-S DX
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor 50 mm f/1.8 G AF-S
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
Przedstawiciel prestiżowej linii produktów Sigma Art cechuje się wyjątkową jasnością f/1.8 na całym zakresie uniwersalnych ogniskowych 50-100 mm. Wyjątkowa konstrukcja i najwyższa jakość wykonania oferują funkcjonalność jaką doceni każdy fotograf.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 24 mm f/2.8 EF-S STM
Obiektyw do aparatów Canon z matrycą APS-C o niezwykle płaskiej, smukłej konstrukcji i wyjątkowej jakości optyki w swoim przedziale cenowym. Zapewnia dyskrecję podczas fotografowania i oczędza miejsce w torbie w trakcie podróży. Wyposażony w płynny i bezgłośny silnik STM sprawdzi się także w filmowaniu. Jego duży otwór przysłony umożliwia pracę bez lampy nawet w kiepskich warunkach oświetleniowych. Zapewnia naturalną dla ludzkiego oka perspektywę i kąty widzenia.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor 85 mm f/1.8 G AF-S
Krótki teleobiektyw stałoogniskowy o dużym otworze względnym, doskonały do portretów oraz filmowania. Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych lustrzanek cyfrowych, obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale.
Przedstawiciel prestiżowej linii produktów Sigma Art cechuje się wyjątkową jasnością f/1.8 na całym zakresie uniwersalnych ogniskowych 50-100 mm. Wyjątkowa konstrukcja i najwyższa jakość wykonania oferują funkcjonalność jaką doceni każdy fotograf.
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Obiektyw o ogniskowej 58 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Nikon F, zarówno FX jak i DX. 9-listkowa przysłona i światło f/1.4 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii krajobrazowej i reportażowej.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 10-22 mm f/3.5-4.5 EF-S USM
Canon 10-22 mm f/3.5-f/4.5 EF-S USM jest obiektywem dedykowanym do lustrzanek z matrycą APS-C. Bardzo szeroki kąt widzenia sprawia, że idealnie sprawdzi się w fotografii krajobrazu, architekturze czy dynamicznych ujeciach reporterskich.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.