Obiektywy do lustrzanek
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw należący serii C (Contemporary). Wyposażony w 21 elementów w 15 grupach. Oprócz nowego wzornictwa charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Dzięki odległości ogniskowania 160 cm obiektyw pozwala na uzyskanie skali odwzorowania 1:3.8, czyniąc go idealnym wyborem na początek przygody z fotografią przyrodniczą oraz macro
Budżetowa wersja teleobiektywu, zachowująca wyjątkową jakość serii Canon L. Zmienna ogniskowa 70-200 mm, silnik autofokusa USM oraz uszczelniona obudowa umożliwiają pracę w dynamicznych i trudnych warunkach a przysłona F/4.0 gwarantuje ostre szczegóły. Obiektyw lżejszy od swoich odpowiedników doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, przyrodniczej i fotografii portretowej oraz w sytuacjach wymagających dyskrecji i fotografowania z odległości.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 70-300 mm f/4.0-5.6 EF IS II USM
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany do aparatów marki Canon. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją wykonania pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Ultra-teleobiektyw o zakresie ogniskowych 100-400 mm stworzony z myślą o aparatach pełnoklatkowych. Jest jednym z najlżejszych obiektywów w swojej kategorii - jego waga wynosi zaledwie 1115 g. Zaawansowana konstrukcja pozwala na uzyskanie wysokiej jakości zdjęć, charakteryzujących się niebywałą ostrością. Za skuteczną redukcję aberracji chromatycznej odpowiadają 3 soczewki LD (Low Dispersio), natomiast powłoka eBand Coatron gwarantuje eliminowanie wszelkich refleksów.
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.