Liczba produktów: 6
Sortowanie:
9.3/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 16-35 mm f/4L EF IS USM jest szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą pełnoklatkową. Szeroki, zmienny kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektonicznej a wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oswietleniu.
8.9/10 (58 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 140
5 419 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy na świecie teleobiektyw z 10-krotnym zoomem zapewnia bezproblemowe pokrycie ogniskowych od standardowej do super tele. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 25 elementów w 19 grupach umożliwia uzyskanie takiej samej jakości obrazu w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony. Błyskawiczny AF oparty o ultradźwiękowy silnik HSM z zaktualizowanym algorytmem rejestruje każdy ruch.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Druga odsłona profesjonalnego teleobiektywu ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0. Jest to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego ulepszona, 5-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
7 639
8 009 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i dużym otworze względnym wynoszącym f/4. Doskonale sprawdzi się w fotografii przyrodniczej, sportowej i spotterskiej. Dzięki stabilizacji optycznej o wydajności 4 EV możliwe jest fotografowanie z ręki przy względnie długich czasach naświetlania. Za wybitną jakość optyczną odpowiada 16 soczewek ułożonych w 11 grupach, wśród nich znajdują się soczewki o niskiej dyspersji o właściwościach fluorytu. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
1-2 dni
26 900
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.