Liczba produktów: 5
Sortowanie:
8.2/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
9.3/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
9.5/10 (53 opinii) Czytaj opinie
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.