Obiektywy do lustrzanek
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle kompaktowy i wszechstronny makroobiektyw. Instrument oferuje powiększenie w zakresie 2,5x-5x. Obiektyw charakteryzuje się małą średnicą przedniej soczewki, co powala na łatwiejszą konfigurację oświetlenia. Dodatkowo Laowa 25 mm udostępnia światłosiłę f/2.8, co pozwala na fotografowanie przy mniejszej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Całość zamknięto w uszczelnionej obudowie z tworzyw sztucznych.
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Całość zamknięto w uszczelnionej obudowie z tworzyw sztucznych.
Obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do cyfrowych lustrzanek Pentax z mocowaniem K. Został wyposażony w zaawansowaną powłokę HD, która poprawia jakość obrazu, zapewniając wysoki kontrast i redukując refleksy. Jest to model, którego konstrukcja została oparta na obiektywie HD PENTAX-DA FISH-EYE 10-17mm F/3.5-4.5 ED. Budowa następcy została dostosowana przede wszystkim do aparatów Pentax K-1 i Pentax K-1 Mark II.
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.