Obiektywy do lustrzanek
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z dużym otworem przysłony f/1.4. Przeznaczony do użytkowania z lustrzankami jednoobiektywowymi firmy Nikon formatu FX. Duża jasność i nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa umożliwiają robienie wyjątkowo ostrych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Dziewięć zaokrąglonych lamelek przysłony umożliwia uzyskanie bardzo naturalnego bokeh. Doskonałe właściwości optyczne sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla profesjonalnych fotografów.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Zaawansowany obiektyw formatu DX z 16,7-krotnym zoomem i bardzo szerokim zakresem ogniskowych 18-300 mm. Stanowi doskonałe rozwiązanie dla użytkownika, któremu zależy na lekkości i możliwości fotografowania z różnych perspektyw.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja obiektywu adresowanego do pasjonatów fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Zakres ogniskowych 70-300 mm umożliwia swobodne kadrowanie, nawet wtedy, gdy fotograf znajduje się z dala od centrum wydarzeń. Stabilizacja obrazu o wydajności 4,5 stopnia oraz tryb SPORT VR pozwalają na wykonywanie ostrych, precyzyjnych zdjęć z ręki, a także przy małej ilości światła. Soczewka ze szkła ED (o superniskiej dyspersji) eliminuje aberrację chromatyczną - obiektyw pozwala na wykonywanie wysokiej jakości fotografii w pełnym zakresie ogniskowych. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
Krótki teleobiektyw stałoogniskowy o dużym otworze względnym, doskonały do portretów oraz filmowania. Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych lustrzanek cyfrowych, obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Całość zamknięto w uszczelnionej obudowie z tworzyw sztucznych.
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Całość zamknięto w uszczelnionej obudowie z tworzyw sztucznych.
Seria Noctilux przesuwa granicę zdolności projektowania obiektywów fotograficznych - ogniskowa 75 mm i jasność f/1,25 mówią same za siebie. W połączeniu z minimalną odległością ostrzenia wynoszącą 0,85 cm, współczynnikiem reprodukcji 1:8,8 i 11 listkową przysłoną instrument ten staje się marzeniem każdego portrecisty. Konstrukcja składająca się z 9 elementów w 6 grupach, wykorzystująca soczewki ze szkła o wysoce anomalnej, częściowej dyspersji i niskiej dyspersji chromatycznej oraz 2 soczewki asferyczne gwarantuje doskonały obraz. Obiektyw Noctilux-M 75 mm f/1.25 ASPH kontynuuje długą tradycję tworzenia nieprawdopodobnie dopracowanych obiektywów, które wyznaczają nowe kierunki doskonalenia instrumentów optycznych.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Wyjątkowo szerokokątny obiektyw o przełomowej konstrukcji optycznej i dużym otworze przysłony, wyposażony w powłokę nanokrystaliczną w celu ograniczenia poświat i odblasków. Odpowiednik ogniskowej w formacie DX wynosi 21-36 mm.
Szerokokątny obiektyw formatu FX, idealny do wykonywania zdjęć w ciasnych wnętrzach, pogrążonych w półmroku, a także zdjęć panoramicznych czy pejzaży miejskich. Obiektyw dysponuje ogniskową 28 mm i dużym otworem względnym f/1.8.
Obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do cyfrowych lustrzanek Pentax z mocowaniem K. Został wyposażony w zaawansowaną powłokę HD, która poprawia jakość obrazu, zapewniając wysoki kontrast i redukując refleksy. Jest to model, którego konstrukcja została oparta na obiektywie HD PENTAX-DA FISH-EYE 10-17mm F/3.5-4.5 ED. Budowa następcy została dostosowana przede wszystkim do aparatów Pentax K-1 i Pentax K-1 Mark II.
Ultra szerokokątny obiektyw typu zoom przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Pentax. Wyróżnia się doskonała jasnością 2.8 w całym zakresie ogniskowych. Uszczelniana obudowa pozwoli na użytkowanie w trudnych warunkach atmosferycznych. Szybki silnik ultradźwiękowy zapewnia cichą i szybką pracę autofocusa.
Profesjonalny obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 50-135 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia obiektywu odpowiada ogniskowej 76.5-207 mm.
Uniwersalny teleobiektyw o wysokiej jakości soczewek. Doskonale sprawdzi się przy zdjęciach sportowych czy przyrodniczych. Stała jasność 4.0 ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu dając nam dodatkowo ciekawą głębię ostrości.
Stałoogniskowy, super szerokokątny obiektyw Samyang 10mm do lustrzanek mocowaniem Nikon F. Został zaprojektowany do współpracy z aparatami wyposażonymi w matrycę typu APS-C. Składa się 14 elementów podzielonych na 10 grup, wśród których znajdują się 2 soczewki asferyczne AS oraz jedna ze szkła ED. Oferuje szerokie pole widzenia wynoszące 109.5 stopnia, zakres przysłon: f/2.8-22 oraz nanokrystaliczną powłokę antyrefleksyjną.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.