Obiektywy do lustrzanek
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 50 mm f/1.4 EF USM
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 70-300 mm f/4.0-5.6 EF IS II USM
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 75-300 mm f/4.0-5.6 EF III
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw z 4-krotnym zoomem optycznym. Idealny do zdjęć sportowych, portretowych, przyrodniczych i podróżniczych. Dzięki 7-listkowej przysłonie i dużej ogniskowej zapewnia atrakcyjny efekt bokeh. Kompatybilny ze wszystkimi aparatami Canon.
Obiektyw stałoogniskowy wyposażony w stabilizację obrazu. Idealny do fotografii krajobrazowej, reportażowej i podróżniczej. Łącząc wysoką jasność ze stabilizacją obrazu, pozwala na robienie zdjęć jeszcze szerszej gamy scen i obiektów, zapewniając przy tym ostry obraz podczas fotografowania z ręki, nawet przy słabym oświetleniu. Soczewka asferyczna i powłoki Super Spectra dbają o wysoką jakość obrazu, nasycone kolory i bogaty kontrast.
Budżetowa wersja teleobiektywu, zachowująca wyjątkową jakość serii Canon L. Zmienna ogniskowa 70-200 mm, silnik autofokusa USM oraz uszczelniona obudowa umożliwiają pracę w dynamicznych i trudnych warunkach a przysłona F/4.0 gwarantuje ostre szczegóły. Obiektyw lżejszy od swoich odpowiedników doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, przyrodniczej i fotografii portretowej oraz w sytuacjach wymagających dyskrecji i fotografowania z odległości.
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
Teleobiektyw w wersji z szybkim i cichym silnikiem USM. 4-krotny zoom optyczny idealnie sprawdza się w fotografii sportowej, portretowej, przyrodniczej i wakacyjnej. Dzięki 7-listkowej przysłonie i dużej ogniskowej zapewnia atrakcyjny efekt bokeh. Kompatybilny ze wszystkimi aparatami Canon.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 85 mm f/1.8 EF USM
Praktyczny teleobiektyw o łatwym do przenoszenia i fotografowania kształcie. Zapewnia ostry obraz na wszystkich przysłonach, nawet tych najbardziej otwartych. Przysłona F/1.8 ułatwia fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych i gwarantuje miękko rozmyte tło, tzw. efekt bokeh, wielce pożądany w fotografii portretowej. Posiada szybki i cichy silnik AF USM.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x jest konstrukcją specjalnego przeznaczenia. Pozwala na uzyskanie skali odwzorowania od 1:1 do nawet 5:1 przez co doskonale sprawdzi się wśród najbardziej wymagających użytkowników. Jest szczególnie polecany do precyzyjnych zastosowań stomatologicznych, dokumentacji mikro pęknięć czy prac laboratoryjnych. Obiektywu nie da się używać do zastosowań innych niż makrofotografia.
Pionier wśród obiektywów tilt&shift w fotografii cyfrowej. Układ optyczny Gaussa pozwala uzyskać ostry kontur przedmiotu na prawdziwie i naturalnie rozmytym tle. Polecany do fotografii produktowej, portretowej, fashion oraz makro dzięki dużej skali odwzorowania. Mechanizm pochylania i przesuwania wyposażony w blokadę umożliwia precyzyjną korekcję perspektywy i eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Kompaktowy teleobiektyw należący serii C (Contemporary). Wyposażony w 21 elementów w 15 grupach. Oprócz nowego wzornictwa charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Dzięki odległości ogniskowania 160 cm obiektyw pozwala na uzyskanie skali odwzorowania 1:3.8, czyniąc go idealnym wyborem na początek przygody z fotografią przyrodniczą oraz macro
Ultra-teleobiektyw o zakresie ogniskowych 100-400 mm stworzony z myślą o aparatach pełnoklatkowych. Jest jednym z najlżejszych obiektywów w swojej kategorii - jego waga wynosi zaledwie 1115 g. Zaawansowana konstrukcja pozwala na uzyskanie wysokiej jakości zdjęć, charakteryzujących się niebywałą ostrością. Za skuteczną redukcję aberracji chromatycznej odpowiadają 3 soczewki LD (Low Dispersio), natomiast powłoka eBand Coatron gwarantuje eliminowanie wszelkich refleksów.
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.