Liczba produktów: 13
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
20 x 0% 5 lat gwarancji Taniej w zestawie
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
20 x 0% 5 lat gwarancji Taniej w zestawie
9.4/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
SIGMA 10-18mm F2.8 DC DN | Contemporary, ze swoimi 62 mm długości, 72,2 mm średnicy oraz wagą 260 g, jest najmniejszym i najlżejszym na świecie ultraszerokokątnym obiektywem zmiennoogniskowym do aparatów APS-C, dzięki czemu idealnie nadaje się do codziennego fotografowania czy filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Panasonic LUMIX S 85 mm F1,8 powstała specjalnie dla wszystkich pasjonatów uwieczniania ludzi. Jego parametry pożądane przez wszystkich portrecistów, sprawiają, że to niezastąpione narzędzie w pracy z modelami. Jego ogniskowa daje znakomitą perspektywę, która pozwala na świetne odizolowanie modeli od tła i jednocześnie zapewnia brak przerysowań. W połączeniu ze światłosiłą f/1.8 zapewnia niezwykle plastyczny bokeh, który pozwala na tworzenie wyjątkowo nastrojowych portretów. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma C 30 mm F/1.4 DC DN Fujiflm X to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 45 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Fuji z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.