Liczba produktów: 979
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę. 
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw zoom do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Panasonic Lumix z mocowaniem L. Doskonale sprawdzi się w codziennej fotografii dzięki swojej wszechstronnej ogniskowej 24-105 mm. Posiada funkcję makro z odwzorowaniem obrazu 1:2 i krótkim dystansem ostrzenia 30 cm. Okrągła 9-listkowa przysłona pomaga stworzyć atrakcyjny efekt bokeh. Wyposażony w 5-osiową stabilizację umożliwi fotografowanie w kiepskich warunkach oświetleniowych oraz nagrywanie stabilnych filmów 4K. Wyprodukowany we współpracy z firmą Leica jest gwarantem najwyższej jakości obrazu.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
3 999
5 549 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 16-35 mm f/2.8 GM to szerokokątny obiektyw typu zoom dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Zaliczany do najwyższej serii G Master wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi oraz mechanicznymi. Duża jasność oraz kołowa, 11-listkowa przysłona sprawia, że znajdzie szerokie zastosowanie, od krajobrazu po fotografię reporterską a nawet portret.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona, dopasowana do bezlusterkowców wersja kultowego obiektywu Tamrona. Zapewnia maksymalne powiększenie 1:1, co daje wstęp do prawdziwej makrofotografii, a także świetnie sprawdza się w czasie portretowania czy filmowania. Oferuje silnik VXD, 4 soczewki LD, powłokę BBAR-G2, uszczelnioną konstrukcję, powłokę fluorową i wiele więcej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw Canon RF-S 14-30 mm f/4-6.3 IS STM PZ został opracowany z myślą o aparatach Canon EOS R z matrycą formatu APS-C. Zapewnia zakres ogniskowych 14-30 mm, który daje kąty widzenia odpowiadające ogniskowym ok. 22-48 mm, co pozwala na używanie go w fotografii krajobrazowej, architektury, podróżniczej, nocnej itp. Dzięki zastosowaniu funkcji płynnej regulacji zoomu obiektyw ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania, pozwalając na tworzenie wideo, odcinków vloga czy treści na social media w znakomitej jakości. Całość dopełnia wbudowana stabilizacja obrazu i cichy, precyzyjny oraz błyskawicznie działający silnik autofokusa STM. 
Przedsprzedaż Sprawdź kiedy będzie
1 749
Do koszyka
8.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw M.ZUIKO DIGITAL ED 20 mm F/1.4 PRO dedykowany bezlusterkowcom jest niezwykle lekki i kompaktowy, dlatego sprawdzi się podczas długich wędrówek. Obiektyw ten jest uszczelniony oraz odporny na zachlapania, kurz i mróz do -10°C, co czyni go niezwykle wytrzymałym i gotowym do pracy w ekstremalnych warunkach. Przysłona o wartości F/1.4 gwarantuje przepiękny efekt bokeh, który zapewnia miękkie i delikatne rozmycie bez niepożądanych aberracji. Precyzyjnie szlifowane soczewki o wysokiej jakości, które znajdują się we wnętrzu obiektywu zapewniają wysoką rozdzielczość obrazu i doskonałą ostrość.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 589
2 999 zł
Do koszyka
9.9/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny obiektyw, który za sprawą ogniskowej o ekwiwalencie 34 mm (dla formatu 35 mm) jest chętnie wybierany przez fotografów portretowych do ukazania postaci na szerszym planie. Natomiast duży otwór względny sprawia, że osiągnięcie płytkiej głębi ostrości nie sprawia problemu, a zdjęcia zyskują głębię i profesjonalny wygląd. Zaawansowany system AF sprawia, że ustawianie ostrości jest nie tylko szybkie, ale i precyzyjne co w połączeniu z doskonale wykonaną obudową tworzy wyjątkowy produkt klasy Premium.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
4 898
4 998 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu pancake, którego długość wynosi zaledwie 18 mm a waga to tylko 56 g. Jednocześnie pokrywa matryce pełnoklatkowe, stwarzają ultra mobilny zestaw foto-wideo. Minimalny dystans ostrzenia wynosi 25 cm a za świetną jakość obrazu odpowiada 5 elementów w 5 grupach i 1 soczewka UED.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Samyang MF 85mm f/1.4 MK2 to nowa wersja popularnego i cenionego obiektywu portretowego. Sprawdzi się ono w rękach pasjonatów fotografii i filmowania, którym zależy na pięknym rozmyciu tła i płytkiej głębii ostrości. Samyang wyposażył ten obiektyw w nową funkcje "Declick" który daje możliwość włączenia lub wyłączenia kliku przysłony - to udogodnienie z pewnością docenią wszyscy filmujący. Fantastyczne właściwości optyki składającej się z 9 elementów, które rozmieszczone są w 7 grupach sprawiają, że obiektyw ten sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Całość konstrukcji została uszczelniona.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 799
1 999 zł
Do koszyka
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 49
  • Do matryc: APS-C
E 24 mm f/1.8 ZA Carl Zeiss Sonnar T jest bardzo poręcznym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Ogniskowa 24 mm w matrycach APS-C ma kąt widzenia zbliżony dla ogniskowej 35 mm w aparatach pełnoklatkowych dlatego też jest bardzo popularnym i wszechstronnym rozwiązaniem. Obiektyw doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej, portretowej czy krajobrazowej. Duża jasność f/1,8 pozwoli na fotografowanie nawet w słabych warunkach oświetleniowych.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 100 mm f/2.8 GM STF OSS to najwyższej klasy obiektyw serii G Master dedykowany do fotografii portretowej. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz soczewka apodyzacyjna czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie portretów z pięknie rozmytym tłem i wspaniałym efektem bokeh. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z systemem Eye AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 24-70 mm F2.8 GM II to obiektyw o szerokiej rozpiętości ogniskowych. Przysłona o wartości F2.8 gwarantuje jasne zdjęcia nawet w słabych warunkach oświetleniowych oraz pożądany efekt bokeh. Obiektyw wyposażony został w cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD umożliwiające szybką i płynną zmianę ostrości. Przemyślana i solidna konstrukcja sprawiają, że obiektyw sprawdzi się doskonale także w ekstremalnych warunkach.
9.6/10 (13 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałej jasności f/2.8, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Należy do zaawansowanej linii premium L i posiada 5-stopniową stabilizację obrazu oraz silnik AF Nano USM. O doskonała jakość obrazów w każdych warunkach oświetleniowych dbają elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
8.7/10 (12 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.