Opinie o naszym sklepie

9.7
(2646 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

miłe zaskoczenie

miła i kompetentna obsługa
Obsługa:
Dostawa:
Autor: zofia
Dodano: 2018-12-21 16:38:59

Nie polecam tego sklepu

Wysyłka wysłana po 10 dniach. Kiepski sklep Nie polecam !!!!!!!!.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: xzxzxz
Dodano: 2018-12-20 16:14:40
Komentarz sklepu:
Panie Piotrze,

Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia i wprawdzie nie było to 10 dni, a 6, to jednak ponad czas zadeklarowany w chwili potwierdzenia jego przyjęcia (tj.4 dni robocze).
Nie mamy nic na swoje usprawiedliwienie.

Jak to zwykle drogowców zaskakuje zima, tak, mimo przygotowań, co roku w okresie świątecznym, nas i naszych dostawców zaskakuje ilość zamówień. Powoduje to opóźnienia w dostawach.

Pana opinia motywuje nas do jeszcze większych wysiłków w celu zniwelowania podobnych sytuacji w przyszłości. Wnioski zostały wyciągnięte i mamy nadzieję kolejny gorący sezon przejść bez szwanku.

Będzie nam miło, jeśli zechce nas Pan sprawdzić i w przyszłości napisać opinię, że jesteśmy najlepsi i poleca Pan zakupy w naszym sklepie.

Dział obsługi klienta

Po raz pierwszy w życiu spotkałem się z tak miłą, profesjonalną i rzetelną obsługą klienta. Pani Anna Kudra powinna zostać pracownikiem roku :)
Serdecznie dziękuję za całą otrzymaną pomoc przy koordynacji zamówień i wymianie sprzętu. Polecam i pozdrawiam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Albert
Dodano: 2018-12-20 10:08:53

Niestety nie polecam tego sklepu.

Niestety nie polecam zakupów w tym sklepie. Specjalne przedłużanie naprawy sprzętu gwarancyjnego po czym udowadnianie mi, że sprzętowi już minęła gwarancja/rękojmia i dlatego nie będzie już sprzęt naprawiony. Mimo, że wysłany gdy jeszcze rękojmia obowiązywała.
Obsługa:
       
Dostawa:
   
Autor: krzysztof
Dodano: 2018-12-18 19:14:13
Komentarz sklepu: Panie Krzysztofie,

Rozumiemy Pana emocje związane z brakiem możliwości naprawy gwarancyjnej zakupionego przez Pana produktu, tym bardziej, że jego wartość jest dość znacząca, jednakże przytaczane przez Pana informacje nie są prawdziwe.

Będąc pośrednikiem, 13.11.2018 przyjęliśmy produkt do naprawy gwarancyjnej, jednak w autoryzowanym serwisie okazało się, że ma on 12 miesięcy gwarancji, a nie jak się Pan spodziewał 2 lata. Data zakupu produktu to 1.12. 2016r

Niezwłocznie po otrzymaniu informacji z serwisu tj. 21.11 przekazaliśmy ją Panu mailowo, gdyż nie udało nam się skontaktować z Panem telefonicznie. 30.11. odpisał Pan do nas, że wg prawa przysługuje Panu dwu letni okres naprawy z tytułu rękojmi, jednak formalnie nie złożył Pan takiego wniosku.

Rzeczywiście rękojmia, już po jej złożeniu, została odrzucona ze względów formalnych, jednak nawet gdyby została rozpatrywana, to po stronie użytkownika sprzętu należy udowodnienie, że produkt został wadliwie wykonany. Serwis mimo, że odrzucił naprawę ze względu na brak gwarancji, to wystawił opinię, a w niej opisał, że towar został uszkodzony mechanicznie, więc niezależnie na formalności, rękojmia zostałaby odrzucona z przyczyn technicznych.

Mamy nadzieję, że zechce Pan przyjrzeć się sprawie ponownie, a przytoczone fakty wpłynął na zmianę opinii o naszym sklepie.

Zamowienie

Nie polecam, statyw wysłany po tygodniu.
Zero odpowiedzi na maile ze strony sklepy.
Obsługa:
       
Dostawa:
   
Autor: Re
Dodano: 2018-12-18 17:37:27
Komentarz sklepu:

Szanowna Pani,

Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia.

Zakupiła Pani produkt, który już na etapie zamawiania, powinien być „wyłapany” przez nasz system i zablokowany do odbioru w paczkomacie. Niestety nasze ustawienia pozwoliły na wybranie tej formy dostawy, co spowodowało lawinę utrudnień.
Najpierw paczka została cofnięta z magazynu z prośbą o zmianę formy dostawy, potem nie mogliśmy dodzwonić się do Pani w celu uzyskania nowego adresu, kolejny błąd po naszej stronie, to zaniechanie przez pracownika, który jedynie wpisał Pani nowe dane do zamówienia, ale już nie zlecił ponownie wysyłki i finalnie trwało to wszystko tydzień, a powinno 1 dzień.

Pani wiadomość wpłynęła na zmiany w naszym systemie zamówień oraz procedurach wewnętrznych, co mamy nadzieje w przyszłości zaowocuje brakiem podobnych sytuacji.

Będzie nam miło, jeśli w przyszłości zechce nas Pani odwiedzić i przekonać się o solidności marki Cyfrowe.pl..

Głowica do statywu

Zamówiłem i opłaciłem w poniedziałek późnym wieczorem. Czas dostawy (rozumianej oczywiście jako czas wysyłki :))) deklarowany przez sklep to 1 - 2 dni. No więc były to najdłuższe dwa dni w moim życiu bo trwały do następnego poniedziałku. Przez ten czas zero kontaktu i informacji ze strony sklepu o opóźnieniu i gdy już czas pozwolił mi sie zainteresować tym problemem i usiadłem do pisania maila "przypominającego" (oczywiście telefonicznie skontaktować się nie sposób - tak, wiem że to tylko nawał klientów dzwoniących z pochwałami i podziękowaniami), bum - wyskoczyło powiadomienie o przygotowywaniu towaru do wysyłki. No, timming macie fantastyczny :-).
Na szczęście ten zakup nie był sprawą terminową, ale procedury kontaktu z klientami zdecydowanie do poprawy w tym zakresie, mimo otrzymanych wyróżnień i certyfikatów.
Obsługa:
     
Dostawa:
Autor: trebor
Dodano: 2018-12-12 11:52:10

Zamówienie i dostawa

Miła obsługa, doradztwo, współpraca i szybkość zrealizowania zamówienia. Polecam sklep cyfrowe.pl dla niezdecydowanych klientów
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ebona
Dodano: 2018-12-07 10:15:16
Cyfrowe_kropka_peel jak zwykle na plus, skompletowanie zamówienia w 20 minut to mistrzostwo Wszechświata i okolic.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: maciejanusz
Dodano: 2018-11-29 16:31:56

zamówienie

Szybka i sprawna dostawa, mile zaskoczona obsługą, oprócz maila z informacją o realizacji, dodatkowy telefon. Serdecznie polecam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: am
Dodano: 2018-11-07 20:04:00

Zamówienie

Witam.Totalnie odradzam zakupw.Zamówienie złożone, wopisie napisane dostawa 2-3 dni a w email dostałem wiadomość że dostawa 30 dni.Jawna kpina i oszukiwanie klienta.
Pieniążki zwrócone po tygodniu czasu bez jakiej kolwiek informacji że anulowali zamówienie.
NIE POLECAM.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Wojciech
Dodano: 2018-11-06 16:13:11
Komentarz sklepu: Szanowny Panie,
Analizując realizację zamówienia złożonego przez Pana w naszym sklepie, nie możemy dopatrzeć się niektórych elementów z opisanej przez Pana sytuacji.
Prawdą jest, że nie dotrzymaliśmy terminu, jaki obiecaliśmy na stronie i jaki dostał Pan w potwierdzeniu zamówienia tj. 1—2 dni, jednak w żadnej z dwóch wysłanych do Pana wiadomości nie widnieje termin 30 dni, jaki Pan przytacza.
Niewybaczalnym błędem z naszej strony było zaniedbanie, jakiego się dopuściliśmy, nie wysyłając na czas towaru, który doszedł do magazynu w dniu 24.10, a więc gdybyśmy zareagowali właściwie, mógłby się Pan cieszyć produktami w czasie, jaki Pan oczekiwał. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
26.10 w związku z brakiem towaru, zgłosił Pan drogą mailową chęć anulowania zamówienia, co niezwłocznie zostało dokonane i o czym poinformowaliśmy Pana w ten sam sposób. Ponieważ był to piątek po południu, mimo wykonania dyspozycji przelewu, nie został on zrealizowany, jednak już w poniedziałek rano, należność wróciła na Pana konto.
Biorąc pod uwagę przytoczone wyżej fakty, jeszcze raz przepraszamy za brak realizacji zamówienia, jednak prosimy o sprawdzenie poczty, być może SPAMu, a tam na pewno znajdzie Pan wiadomości od nas, co być może poniekąd uratuje nasz nadszarpnięty wizerunek.
Pewnie trudno będzie zaufać nam ponownie, ale my jesteśmy przekonani, że warto, gdyż to był jedynie wypadek przy pracy, a nie standard jaki oferujemy. Zapraszamy ponownie.

Wypożyczalnia

Szeroka oferta, dobre ceny, elastyczne podejście i profesjonalna obsługa. Najlepiej!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Kuba
Dodano: 2018-11-05 09:09:34
Polecam produkt - polecam sprzedawcę. Wrócę po udanych zakupach na kolejne zakupy !!!!!!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: R.A.F.
Dodano: 2018-11-01 14:40:36

OK.

Transakcja przebiegła sprawnie i szybko. Polecam tą formę rozliczenia przy zakupie nowego sprzętu.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Gumka
Dodano: 2018-10-30 19:14:35

Polecam

Szukałem aparatu , miałem pare typów i spotkałem w cyfrowe. pl Pana Bartka. Wszystko mi wyjaśnił , służył rada ( co dla laika jest niezmiernie ważne ). Bardzo polecam sklep w Gdańsku .
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Krzysztof
Dodano: 2018-10-30 16:40:43
Super pomoc oraz porada przed zakupem. Szybka odpowiedź meilem. Realizacja błyskawiczna
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jacek
Dodano: 2018-10-29 11:28:27