Opinie o naszym sklepie

9.7
(2646 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

ogromny plus

Jestem pod wrażeniem . Obsługa sprawna , a dostawa błyskawiczna . Towar zamówiony ok. 15-tej dostarczono następnego dnia przed godz, 10-tą .
Brawo.
Prowesjonalizmu i poszanowania dla klienta niech się uczą RTV euro AGD i ole ole , choć ponoć to jedna i ta sama firma , przynajmniej ten sam właściciel . Towar zamówiony w ole ole 22 grudnia 2018 r. z datą dostawy 28 grudnia 2018r. , nie dotarł do kupującego do dn. 9 stycznia 2019r. , co skutkowało anulowaniem zamówienia . Dwukrotne telefoniczne interwencje i dwukrtne pisemne też niczym nie skutkowaly . Dlatego sklep cyfrowe.pl oceniam w punktacji 1 - 10 na 10 . Dziękuję .....
Obsługa:
Dostawa:
Autor: tryton
Dodano: 2019-01-09 14:39:22
Szybko i zgodnie z opisem.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: pol
Dodano: 2019-01-07 14:34:35

zakupy w cyfrowe pl

wszystko ok polecam
Obsługa:
Dostawa:
Autor:
Dodano: 2019-01-06 15:44:32

MASAKRA - czekam i czekam za dosłanie Towaru

WTOPA - czekam i czekam za dosłanie Towaru.
Brak komunikacji, nikt się nie czuje odpowiedzialny za poinformowanie mnie co dalej. Po dodzwonieniu się na infolinię - bez zmian.
NIE POLECAM
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Robert
Dodano: 2019-01-06 13:58:32
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Bardzo przepraszamy za brak informacji o stanie realizacji zamówienia,
tym bardziej, że w dniu, w którym zdecydował się Pan anulować zakup, towar został przyjęty na magazyn i mógł być do Pana wysłany.

Wyciągnęliśmy wnioski z niedociągnięć jakie miały miejsce podczas obsługi Pana zamówienia i wierzymy, że ta wiedza pozwoli nam uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

W tej chwili towar jest dostępny „od ręki” w naszym magazynie, zapraszamy, jeśli nadal jest Pan zainteresowany zakupem.

Nie polecam

Na odbiór czeka się długo a jak już pojechałem do punktu to się okazało że nieczynne bo niby inwentaryzacja.
Moglibyście z łaski swojej chociaż poinformować!
Pod sklepem stało 6 osób!
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Jarek
Dodano: 2019-01-05 12:05:06
Komentarz sklepu: Szanowny Panie,

Dziękujemy za poświęcony czas i wystawioną opinię.

Przepraszamy za niedogodności związane z zamknięciem sklepu w sobotę. Sytuacja była podyktowana inwentaryzacją (prawdziwą).

Poruszony przez Pana temat daje nam sygnał, iż działania, które podjęliśmy w celu przygotowania Państwa – naszych Klientów, do nieobecności w sobotę, choć rozległe, okazały się niewystarczające.

Przykro nam, że nie możemy odnieść się do reszty Pana uwag, jednak ze względu na brak pozostawionych danych, nie mamy możliwości prześledzenia realizacji Pana zamówienia.

W najbliższym czasie nie przewidujemy zamykania salonu, zapraszamy serdecznie do odwiedzania nas.

Polecam. Dostarczono mi ważne zamówienie na czas.

Zamówiłem sprzęt na projekt mający miejsce między Świętami a Nowym Rokiem. Pani Anna z działu sprzedaży mimo napiętego okresu dostarczyła mi zamówienie kurierem w przedświąteczną sobotę z samego rana.
Serdecznie dziękuję za pomoc i profesjonalizm.
Obecnie realizuję kolejne zamówienie w Cyfrowe.pl.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Andrzej Sobina
Dodano: 2019-01-04 16:04:57
Goraco polecam ten sklep, obsluga na wysokim poziomi, niski czas oczekiwania.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Marcin
Dodano: 2019-01-04 14:27:00

Klawo

Klawo, bezproblemowo, obsługa w sklepie przy odbiorze osobistym na piątkę
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Marcin
Dodano: 2019-01-03 23:59:53

Pół na pół

Sklep powiedzmy, że w miarę. Obsługa w większości sprzedawców spoko Wydałem w nim grubo kilkadziesiąt tysięcy na sprzęt mimo to traktowany byłem jak klient przychodzący tylko po zwykłą kartę pamięci (Sklep w Szczecinie). W sumie nie chce pakować wszystkich sprzedawców do jednego worka aczkolwiek trafiłem tam na takiego... Na plus, sprzęt zawsze trafił do mnie sprawny, jedynym wyjątkiem jest ostatnio zamówiony mikrofon Rode VideoPro... Zamawiałem sprzęt fabrycznie nowy ale pudełko było otwarte i bym się tu nie przyczepił bo wiem, że się czasem demonstruje urządzenia klientom ale kurde zapakowali by to z powrotem tak jak należy a nie zawinięte i wciśnięte byle jak. I to nie wina kuriera bo paczka była z innymi przedmiotami nienaruszona.
Obsługa:
   
Dostawa:
   
Autor: Jacek
Dodano: 2019-01-03 08:53:51

Nie polecam

Warszawa - salon firmowy... Jedna wielka kpina. Od rana dzwonię i co? Nic... nikt nie odbiera telefonu. W południe pofatygowałem się tam osobiście i już będąc przed salonem dzwoniłem jeszcze raz. Ci ludzie świadomie nie odbierają telefonów, albowiem na 2 handlowców + gościa na zapleczu, był tylko jeden klient. Obsługa po niżej krytyki. Szkoda mi nawet baterii aby to opisywać. Zrobiłem zamówienie w piątek na ponad 14tys którego nie mogę odebrać, bo jak się dowiedziałem na koniec dnia, kurier nawalił i nie dojechał. Ignorancja, olewanie klienta i ani odrobiny profesjonalizmu. Następnym razem nawet przepłace extra, ale już nie kupię u was. Ceny normalne lub wysokie, szału nie ma... Za to ignorowanie klienta na najwyższym poziomie.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: ERIZEN POLSKA
Dodano: 2019-01-02 19:42:10

Brak kontaktu

Telefony na Wałbrzyskiej w Warszawie są nie odbierane można dzwonić cały dzień, infolinia to samo jak już jesteś pierwszy w kolejce do rozmowy rozłączają. Sprzedają towar z oprogramowaniem przeznaczonym na inny rynek potem problem z oprogramowaniem. Reklamacja rozpatrywana od 10.12.2018. Dodam że zmiana oprogramowania nie polecam proszę się zastanowić przed kupnem towaru w cyfrowym pl i dokładnie sprawdzać towar.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Neczka
Dodano: 2019-01-02 18:03:44
Komentarz sklepu: Szanowna Pani,

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji.
Bardzo chcielibyśmy odnieść się do zdarzenia i opinii, którą Pani dwukrotnie wystawiła naszemu sklepowi na naszej stronie,
jednak mając jedynie Pani adres mailowy, nie jestem w stanie zidentyfikować zgłoszenia.

Będziemy wdzięczni za kontakt, a z pewnością uda nam się znaleźć rozwiązanie dla zaistniałej sytuacji.

Cały czas pracujemy nad podniesieniem jakości obsługi w naszym sklepie internetowym, oraz Salonach stacjonarnych,
Analiza przypadku pozwoli nam na uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości

Brak kontaktu

Dzwonię na infolinię oraz bezpośrednio do sklepu w Warszawie już piąty dzień nikt nie odbiera jak już jesteś pierwszy w kolejce wyrzuca połączenie zero szacunku dla klienta a ponadto sprowadzają komórki przeznaczone na inny rynek które kompletnie nie nadają się do działania w Polsce. Reklamacje zwykła zmiana systemu trwa u nich wieczność tragedia.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Anka
Dodano: 2019-01-02 15:19:26

Reklamacje

Niesamowicie sprawne wymienienie reklamowanego tła fotograficznego ,chęć pomocy i organizacja zespołu Cyfrowe przeszedł moje najśmielsze oczekiwania :) ...nie będę pisać całej historii ale BARDZO dziękuję ;)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ela
Dodano: 2019-01-02 13:57:22

Mocowanie dekielka obiektywu hama

Polecam sklep. Towar zgodny z opisem. Bardzo szybka realizacja.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: aastelmas
Dodano: 2018-12-23 08:21:33

Przykre rozczarowanie.

Zamówilem obiektyw na prezent świąteczny. Już pierwszego dnia byłem zapewniony, że jest towar i najpóźniej pojutrze dostanę ... nie otrzymując potwierdzenia wysyłki, w ciągu tygodnia kontaktowałem się kilkukrotnie za każdym razem uzyskując zapewnienie, że już skompletowane i na pewno dziś wyjdzie... nie otrzymałem. Jestem bardzo rozczarowany podejściem a szczególnie faktem wprowadzania mnie w błąd co wykluczyło zakup prezentu w innym miejscu. Jestem lojalnym klientem (wcześniej kupowałem sprzęt u Was) - dlatego zdecydowałem się na ponowny zakup - obiektywu - choć jest droższy niż na innych stronach. Dziś tej decyzji żałuję.
Obsługa:
     
Dostawa:
       
Autor: Rozczarowany
Dodano: 2018-12-22 04:16:08
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację i wynikające z niej konsekwencje.

Zakupione przez Pana produkty były dostępne „od ręki” w naszym sklepie, jednak w różnych magazynach, stąd zapewnienia handlowców, z którymi się Pan kontaktował, że towar powinien być wysłany i zdążyć przed „gwiazdką”.

Mając na uwadze ogromne ilości zamówień i wysyłek, powinniśmy od razu podjąć decyzję wysyłki w dwóch paczkach z dwóch magazynów, jednak tak się nie stało, i towar został sprowadzany do magazynu centralnego, gdzie zamówienie zostało skompletowane i wysłane w ostatnim dniu przed świętami, co wpłynęło na opóźnienie. Przepraszamy i dziękujemy za zwrócenie nam uwagi.

Mamy nadzieję, że nasz kontakt i sposób rozpatrzenia Pana reklamacji (opóźnienie w dostawie) finalnie wpłynął Pana pozytywne postrzeganie Cyfrowe.pl.