Opinie o naszym sklepie

9.7
(2622 opinii)
9.5
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Nie polecam

Warszawa - salon firmowy... Jedna wielka kpina. Od rana dzwonię i co? Nic... nikt nie odbiera telefonu. W południe pofatygowałem się tam osobiście i już będąc przed salonem dzwoniłem jeszcze raz. Ci ludzie świadomie nie odbierają telefonów, albowiem na 2 handlowców + gościa na zapleczu, był tylko jeden klient. Obsługa po niżej krytyki. Szkoda mi nawet baterii aby to opisywać. Zrobiłem zamówienie w piątek na ponad 14tys którego nie mogę odebrać, bo jak się dowiedziałem na koniec dnia, kurier nawalił i nie dojechał. Ignorancja, olewanie klienta i ani odrobiny profesjonalizmu. Następnym razem nawet przepłace extra, ale już nie kupię u was. Ceny normalne lub wysokie, szału nie ma... Za to ignorowanie klienta na najwyższym poziomie.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: ERIZEN POLSKA
Dodano: 2019-01-02 19:42:10

Brak kontaktu

Telefony na Wałbrzyskiej w Warszawie są nie odbierane można dzwonić cały dzień, infolinia to samo jak już jesteś pierwszy w kolejce do rozmowy rozłączają. Sprzedają towar z oprogramowaniem przeznaczonym na inny rynek potem problem z oprogramowaniem. Reklamacja rozpatrywana od 10.12.2018. Dodam że zmiana oprogramowania nie polecam proszę się zastanowić przed kupnem towaru w cyfrowym pl i dokładnie sprawdzać towar.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Neczka
Dodano: 2019-01-02 18:03:44
Komentarz sklepu: Szanowna Pani,

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji.
Bardzo chcielibyśmy odnieść się do zdarzenia i opinii, którą Pani dwukrotnie wystawiła naszemu sklepowi na naszej stronie,
jednak mając jedynie Pani adres mailowy, nie jestem w stanie zidentyfikować zgłoszenia.

Będziemy wdzięczni za kontakt, a z pewnością uda nam się znaleźć rozwiązanie dla zaistniałej sytuacji.

Cały czas pracujemy nad podniesieniem jakości obsługi w naszym sklepie internetowym, oraz Salonach stacjonarnych,
Analiza przypadku pozwoli nam na uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości

Brak kontaktu

Dzwonię na infolinię oraz bezpośrednio do sklepu w Warszawie już piąty dzień nikt nie odbiera jak już jesteś pierwszy w kolejce wyrzuca połączenie zero szacunku dla klienta a ponadto sprowadzają komórki przeznaczone na inny rynek które kompletnie nie nadają się do działania w Polsce. Reklamacje zwykła zmiana systemu trwa u nich wieczność tragedia.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Anka
Dodano: 2019-01-02 15:19:26

Reklamacje

Niesamowicie sprawne wymienienie reklamowanego tła fotograficznego ,chęć pomocy i organizacja zespołu Cyfrowe przeszedł moje najśmielsze oczekiwania :) ...nie będę pisać całej historii ale BARDZO dziękuję ;)
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ela
Dodano: 2019-01-02 13:57:22

Mocowanie dekielka obiektywu hama

Polecam sklep. Towar zgodny z opisem. Bardzo szybka realizacja.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: aastelmas
Dodano: 2018-12-23 08:21:33

Przykre rozczarowanie.

Zamówilem obiektyw na prezent świąteczny. Już pierwszego dnia byłem zapewniony, że jest towar i najpóźniej pojutrze dostanę ... nie otrzymując potwierdzenia wysyłki, w ciągu tygodnia kontaktowałem się kilkukrotnie za każdym razem uzyskując zapewnienie, że już skompletowane i na pewno dziś wyjdzie... nie otrzymałem. Jestem bardzo rozczarowany podejściem a szczególnie faktem wprowadzania mnie w błąd co wykluczyło zakup prezentu w innym miejscu. Jestem lojalnym klientem (wcześniej kupowałem sprzęt u Was) - dlatego zdecydowałem się na ponowny zakup - obiektywu - choć jest droższy niż na innych stronach. Dziś tej decyzji żałuję.
Obsługa:
     
Dostawa:
       
Autor: Rozczarowany
Dodano: 2018-12-22 04:16:08
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację i wynikające z niej konsekwencje.

Zakupione przez Pana produkty były dostępne „od ręki” w naszym sklepie, jednak w różnych magazynach, stąd zapewnienia handlowców, z którymi się Pan kontaktował, że towar powinien być wysłany i zdążyć przed „gwiazdką”.

Mając na uwadze ogromne ilości zamówień i wysyłek, powinniśmy od razu podjąć decyzję wysyłki w dwóch paczkach z dwóch magazynów, jednak tak się nie stało, i towar został sprowadzany do magazynu centralnego, gdzie zamówienie zostało skompletowane i wysłane w ostatnim dniu przed świętami, co wpłynęło na opóźnienie. Przepraszamy i dziękujemy za zwrócenie nam uwagi.

Mamy nadzieję, że nasz kontakt i sposób rozpatrzenia Pana reklamacji (opóźnienie w dostawie) finalnie wpłynął Pana pozytywne postrzeganie Cyfrowe.pl.

miłe zaskoczenie

miła i kompetentna obsługa
Obsługa:
Dostawa:
Autor: zofia
Dodano: 2018-12-21 16:38:59

Nie polecam tego sklepu

Wysyłka wysłana po 10 dniach. Kiepski sklep Nie polecam !!!!!!!!.
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: xzxzxz
Dodano: 2018-12-20 16:14:40
Komentarz sklepu:
Panie Piotrze,

Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia i wprawdzie nie było to 10 dni, a 6, to jednak ponad czas zadeklarowany w chwili potwierdzenia jego przyjęcia (tj.4 dni robocze).
Nie mamy nic na swoje usprawiedliwienie.

Jak to zwykle drogowców zaskakuje zima, tak, mimo przygotowań, co roku w okresie świątecznym, nas i naszych dostawców zaskakuje ilość zamówień. Powoduje to opóźnienia w dostawach.

Pana opinia motywuje nas do jeszcze większych wysiłków w celu zniwelowania podobnych sytuacji w przyszłości. Wnioski zostały wyciągnięte i mamy nadzieję kolejny gorący sezon przejść bez szwanku.

Będzie nam miło, jeśli zechce nas Pan sprawdzić i w przyszłości napisać opinię, że jesteśmy najlepsi i poleca Pan zakupy w naszym sklepie.

Dział obsługi klienta

Po raz pierwszy w życiu spotkałem się z tak miłą, profesjonalną i rzetelną obsługą klienta. Pani Anna Kudra powinna zostać pracownikiem roku :)
Serdecznie dziękuję za całą otrzymaną pomoc przy koordynacji zamówień i wymianie sprzętu. Polecam i pozdrawiam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Albert
Dodano: 2018-12-20 10:08:53

Niestety nie polecam tego sklepu.

Niestety nie polecam zakupów w tym sklepie. Specjalne przedłużanie naprawy sprzętu gwarancyjnego po czym udowadnianie mi, że sprzętowi już minęła gwarancja/rękojmia i dlatego nie będzie już sprzęt naprawiony. Mimo, że wysłany gdy jeszcze rękojmia obowiązywała.
Obsługa:
       
Dostawa:
   
Autor: krzysztof
Dodano: 2018-12-18 19:14:13
Komentarz sklepu: Panie Krzysztofie,

Rozumiemy Pana emocje związane z brakiem możliwości naprawy gwarancyjnej zakupionego przez Pana produktu, tym bardziej, że jego wartość jest dość znacząca, jednakże przytaczane przez Pana informacje nie są prawdziwe.

Będąc pośrednikiem, 13.11.2018 przyjęliśmy produkt do naprawy gwarancyjnej, jednak w autoryzowanym serwisie okazało się, że ma on 12 miesięcy gwarancji, a nie jak się Pan spodziewał 2 lata. Data zakupu produktu to 1.12. 2016r

Niezwłocznie po otrzymaniu informacji z serwisu tj. 21.11 przekazaliśmy ją Panu mailowo, gdyż nie udało nam się skontaktować z Panem telefonicznie. 30.11. odpisał Pan do nas, że wg prawa przysługuje Panu dwu letni okres naprawy z tytułu rękojmi, jednak formalnie nie złożył Pan takiego wniosku.

Rzeczywiście rękojmia, już po jej złożeniu, została odrzucona ze względów formalnych, jednak nawet gdyby została rozpatrywana, to po stronie użytkownika sprzętu należy udowodnienie, że produkt został wadliwie wykonany. Serwis mimo, że odrzucił naprawę ze względu na brak gwarancji, to wystawił opinię, a w niej opisał, że towar został uszkodzony mechanicznie, więc niezależnie na formalności, rękojmia zostałaby odrzucona z przyczyn technicznych.

Mamy nadzieję, że zechce Pan przyjrzeć się sprawie ponownie, a przytoczone fakty wpłynął na zmianę opinii o naszym sklepie.

Zamowienie

Nie polecam, statyw wysłany po tygodniu.
Zero odpowiedzi na maile ze strony sklepy.
Obsługa:
       
Dostawa:
   
Autor: Re
Dodano: 2018-12-18 17:37:27
Komentarz sklepu:

Szanowna Pani,

Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia.

Zakupiła Pani produkt, który już na etapie zamawiania, powinien być „wyłapany” przez nasz system i zablokowany do odbioru w paczkomacie. Niestety nasze ustawienia pozwoliły na wybranie tej formy dostawy, co spowodowało lawinę utrudnień.
Najpierw paczka została cofnięta z magazynu z prośbą o zmianę formy dostawy, potem nie mogliśmy dodzwonić się do Pani w celu uzyskania nowego adresu, kolejny błąd po naszej stronie, to zaniechanie przez pracownika, który jedynie wpisał Pani nowe dane do zamówienia, ale już nie zlecił ponownie wysyłki i finalnie trwało to wszystko tydzień, a powinno 1 dzień.

Pani wiadomość wpłynęła na zmiany w naszym systemie zamówień oraz procedurach wewnętrznych, co mamy nadzieje w przyszłości zaowocuje brakiem podobnych sytuacji.

Będzie nam miło, jeśli w przyszłości zechce nas Pani odwiedzić i przekonać się o solidności marki Cyfrowe.pl..

Głowica do statywu

Zamówiłem i opłaciłem w poniedziałek późnym wieczorem. Czas dostawy (rozumianej oczywiście jako czas wysyłki :))) deklarowany przez sklep to 1 - 2 dni. No więc były to najdłuższe dwa dni w moim życiu bo trwały do następnego poniedziałku. Przez ten czas zero kontaktu i informacji ze strony sklepu o opóźnieniu i gdy już czas pozwolił mi sie zainteresować tym problemem i usiadłem do pisania maila "przypominającego" (oczywiście telefonicznie skontaktować się nie sposób - tak, wiem że to tylko nawał klientów dzwoniących z pochwałami i podziękowaniami), bum - wyskoczyło powiadomienie o przygotowywaniu towaru do wysyłki. No, timming macie fantastyczny :-).
Na szczęście ten zakup nie był sprawą terminową, ale procedury kontaktu z klientami zdecydowanie do poprawy w tym zakresie, mimo otrzymanych wyróżnień i certyfikatów.
Obsługa:
     
Dostawa:
Autor: trebor
Dodano: 2018-12-12 11:52:10

Zamówienie i dostawa

Miła obsługa, doradztwo, współpraca i szybkość zrealizowania zamówienia. Polecam sklep cyfrowe.pl dla niezdecydowanych klientów
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ebona
Dodano: 2018-12-07 10:15:16
Cyfrowe_kropka_peel jak zwykle na plus, skompletowanie zamówienia w 20 minut to mistrzostwo Wszechświata i okolic.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: maciejanusz
Dodano: 2018-11-29 16:31:56

zamówienie

Szybka i sprawna dostawa, mile zaskoczona obsługą, oprócz maila z informacją o realizacji, dodatkowy telefon. Serdecznie polecam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: am
Dodano: 2018-11-07 20:04:00