Liczba produktów: 33
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: tylko APS-C
Stałoogniskowy, super szerokokątny obiektyw Samyang 10mm f/3.1. Został zaprojektowany do współpracy z aparatami Canon. Składa się 14 elementów podzielonych na 9 grup, wśród których znajdują się 2 soczewki asferyczne AS oraz jedna ze szkła ED. Obiektyw został wyposażony w zębatki, które współpracują z systemem Follow Focus.
W magazynie
1 399
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 16
Samyang V-DSLR 16 mm to ultraszerokokątny, jasny obiektyw, zaprojektowany do współpracy z kamerami cyfrowymi wyposażonymi w matrycę APS-C. Układ optyczny składa się z 13 elementów w 11 grupach, w tym soczewkę typu ED, soczewkę asferyczną ze szkła optycznego i hybrydowo-asferyczną oraz wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne gwarantują najwyższą jakość obrazu. Obiektyw dostępny z mocowaniami: Canon EF, Nikon F, Sony A, Sony E, Canon M, Fujifilm X oraz Olympus MFT.
W magazynie
1 499
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 24mm da klasycznie reporterskie 35mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
W magazynie
8 490
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny Samyang 135mm T2.2 VDSLR to jasny, manualny teleobiektyw portretowy do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 135mm, 9-listkową przysłoną generującą piękny efekt bokeh, posiada też doskonałą budowę optyczną - 11 soczewek w 7 grupach, w tym soczewki o niskim współczynniku dyspersji (ED) i powłoki antyrefleksyjne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny Samyang 100mm T3.1 VDSLR ED UMC MACRO to jasny, manualny obiektyw makro do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 100mm, 9-listkową przysłoną generującą piękny efekt bokeh, posiada też doskonałą budowę optyczną - 15 soczewek w 12 grupach, w tym soczewki o wysokiej refrakcji (HR), soczewki o niskim współczynniku dyspersji (ED) i powłoki antyrefleksyjne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny obiektyw typu rybie oko Samyang 12mm T3.1 VDSLR to jasny, manualny obiektyw do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 12mm, dużym kątem widzenia, posiada też doskonałą budowę optyczną - 12 soczewek w 8 grupach, w tym soczewki asferyczne, soczewki o niskim współczynniku dyspersji i powłoki antyrefleksyjne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 135
Wysokiej jakości teleobiektyw kinematograficzny zaprojektowany z myślą o kamerach z matrycą o rozmiarze 35 mm oraz APS-H i APS-C. Duży otwór względny wraz zaokrąglonymi listkami przysłony pozwala na uzyskanie artystycznego efektu bokeh. Soczewki zostały pokryte powłokami X-Coating minimalizującymi powstawanie odblasków. Pierścień ustawiania ostrości działa z należytym oporem umożliwiając tym samym płynną regulację i osiągnięcie znanego z filmów efektu przejścia od pierwszego planu do tła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 135
Wysokiej jakości teleobiektyw kinematograficzny zaprojektowany z myślą o kamerach z matrycą o rozmiarze 35 mm, APS-H i APS-C. Duży otwór względny wraz zaokrąglonymi listkami przysłony pozwala na uzyskanie artystycznego efektu bokeh. Soczewki zostały pokryte powłokami X-Coating minimalizującymi powstawanie odblasków. Pierścień ustawiania ostrości działa z należytym oporem umożliwiając tym samym płynną regulację i osiągnięcie znanego z filmów efektu przejścia od pierwszego planu do tła.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw wyprodukowany z myślą o osobach zajmujących się filmowaniem lustrzankami. Płynna przysłona oraz zębatki ułatwiające sterowanie za pomocą follow-focus ułatwiają szybką zmianę przysłony i ostrości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć ciasnych wnętrz oraz dynamicznych scen. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 14 mm pomimo przeliczniku x1,5 również da bardzo szeroki kąt - odpowiednik 21 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć ciasnych wnętrz oraz dynamicznych scen. W kamerach z matrycą Super 35 ogniskowa 14 mm pomimo przeliczniku x1,5 również da bardzo szeroki kąt - odpowiednik 21 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 20 mm
Samyang 20mm T1,9 VDSLR został stworzony z myślą o filmowaniu wnętrz i krajobrazów. Dzięki transmisji przysłony T1,9 obiektyw umożliwia uzyskanie wysokiej jakości obrazu, nawet przy małej ilości światła i krótkim czasie naświetlania. Ponadto możliwe jest tworzenie niezwykle plastycznych ujęć o zachwycającej, małej głębi ostrości. Niska waga zwiększa komfort podczas fotografowania i filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Samyang T1.5 24mm ED AS IF UMC został stworzony w oparciu o konstrukcję optyczną obiektywu Samyang 24mm f1.4 ED AS UMC. Jasność obiektywu oznaczono liczbą transmisyjną T1.5. Charakterystyczną cechą modelu jest pierścień przysłony obracany bezstopniowo oraz współpracujące z systemem follow - focus zębatki. Umożliwia to niezwykle precyzyjne i bezgłośne operowanie ostrością oraz głębią ostrości podczas filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W kamerach z matrycą Super 35 ogniskowa 24mm da klasycznie reporterskie 35mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 35
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 35 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 35
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W kamerach z matrycą Super 35 ogniskowa 35 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie krótkim teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. W kamerach z matrycą Super 35 instrument będzie krótkim teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 85
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 136mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 85
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W kamerach z matrycą Super 35 z kolei instrument będzie jeszcze dłuższym teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.