Obiektywy do filmowania: do Nikon
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang 12 mm T3.1 VDSLR Nikon
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny obiektyw typu rybie oko Samyang 12mm T3.1 VDSLR to jasny, manualny obiektyw do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 12mm, szerokim kątem widzenia, posiada też doskonałą budowę optyczną - 12 soczewek w 8 grupach, w tym soczewki asferyczne, soczewki o niskim współczynniku dyspersji i powłoki antyrefleksyjne.
- Ogniskowa [mm]: 75
Anamorficzny obiektyw filmowy o ogniskowej 75 mm i jasności T2.9, który może obsłużyć jakość wideo 8K. Współczynnik kompresji wynosi 1,6x. Posiada bezstopniowy pierścień przysłony, który tak samo jako pierścień ostrości jest przystosowany do pracy z systemami follow focus.
- Ogniskowa [mm]: 24
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Anamorficzny obiektyw zapewniający format 2.4:1. Oferuje aluminiową obudowę, jasność f/1.8 i 10-listkową przysłonę. Dzięki niemu uzyskasz zdumiewające, kinowe efekty.
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.