Liczba produktów: 147
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła, nawet przy szerokim kącie widzenia.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
18 999
22 079 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50
Stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 16
Samyang V-DSLR 16 mm to ultraszerokokątny, jasny obiektyw, zaprojektowany do współpracy z kamerami cyfrowymi wyposażonymi w matrycę APS-C. Układ optyczny składa się z 13 elementów w 11 grupach, w tym soczewkę typu ED, soczewkę asferyczną ze szkła optycznego i hybrydowo-asferyczną oraz wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne gwarantują najwyższą jakość obrazu. Obiektyw dostępny z mocowaniami: Canon EF, Nikon F, Sony A, Sony E, Canon M, Fujifilm X oraz Olympus MFT.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 659
1 999 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Druga generacja stałoogniskowego, super szerokokątnego obiektywu Samyang 16mm do lustrzanek i aparatów kompaktowych z wymienną optyką wyposażonych w matrycę formatu APS-C. Dla aparatów z mocowaniem SONY E. Jego budowa optyczna oparta jest na 13 elementach rozmieszczonych w 11 grupach. W tym zastosowano soczewkę typu ED o bardzo niskim współczynniku dyspersji, asferyczną ze szkła optycznego oraz hybrydowo-asferyczną.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 979
2 199 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 25 mm, 35 mm, 50 mm, 75 mm
Zestaw anamorficznych obiektywów o ogniskowych 24 mm, 35 mm, 50 mm i 75 mm, które zapewniają ultra szeroki format obrazu CinemaScope 2,4:1. Pierścienie przysłony w obiektywach mierzone są w T-stopach. Obiektywy posiadają w pełni metalowe obudowy i standardowy gwint mocowania 67 mm.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
18 990
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
4-6 dni
3 899
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw spełniający wysokie standardy jakości filmowej, które może działać jako soczewka 26,3 mm, rozszerzając pole widzenia nawet o 33%. To pozwala na uzyskanie ujęcia o unikalnych cechach anamorficznych. Obiektyw pozwala na uzyskanie ultra szerokiego kadru filmowego (2,4:1). 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 18-110
Obiektyw filmowy do zastosowań profesjonalnych. Został zaprojektowany z myślą o aparatach APS-C z mocowaniem Sony E. Szeroki zakres ogniskowych i stała wartość przysłony sprawiają, że jest on niezwykle uniwersalnym urządzeniem. Wykorzystanie najwyższej jakości optyki (G Lens) sprawiło, że obiektyw 18-110 mm f/4.0 E PZ G OSS może być użyty do nagrywania filmów w rozdzielczości 4K. System kompensacji drgań pozwala na nagrywanie stabilnych filmów z ręki.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
13 799
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Ogniskowa [mm]: 135
Teleobiektyw typu zoom przeznaczonych do kamer systemu Cinema EOS. Zaprojektowany by oferować wspaniałą jakość obrazu najbardziej wymagającym, profesjonalnym użytkownikom. Obiektyw zapewnia rozdzielczość 4K podczas filmowania, oferuje najlepsze technologie optyczne oraz wysokiej jakości konstrukcję, co czyni go idealnymi do użytku przy niemal każdej filmowej produkcji -nisko i wysokobudżetowej.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
22 600
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]:  15–120 mm (22,5–180 mm)
Obiektyw filmowy obsługujący rozdzielczość 4K, 8K i HDR pokrywający sensory Super 35 mm oraz pełnoklatkowe. Oferuje ogniskowe 15-120 mm z konwerterem 22,5-180 mm. Oferuje ulepszony serwomechanizm i pierścienie ostrości, zoomu i przysłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
Szerokokątny obiektyw typu zoom przeznaczonych do kamer systemu Cinema EOS. Zaprojektowany by oferować wspaniałą jakość obrazu najbardziej wymagającym, profesjonalnym użytkownikom. Obiektyw zapewnia rozdzielczość 4K podczas filmowania, oferuje najlepsze technologie optyczne oraz wysokiej jakości konstrukcję, co czyni go idealnymi do użytku przy niemal każdej filmowej produkcji -nisko i wysokobudżetowej.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
23 609
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 85
Stałoogniskowy obiektyw długoogniskowy, doskonały do ujęć portretowych przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła i wydobycie pierwszego planu.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
20 029
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
1-2 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
1-2 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 595
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
1-2 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 15
Obiektyw do filmowania o zdolności rozdzielczej Ultra HD 8K z ultraszerokim kątem widzenia i jasnością T2.6. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu, kurzu i wilgoci. Świetnie współpracuje z systemami Follow Focus i gimbalami, a także jest kompatybilny z systemem magnetycznego mocowania filtrów Irix Edge.
1-2 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 150
Irix Cine 150mm T3.0 Macro 1:1 to wysokiej jakości obiektyw filmowy, który umożliwia wykorzystanie potencjału jakości 8K. Jego zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 12 soczewek umieszczonych w 9 grupach. Wśród nich można znaleźć 4 elementy ze szkła o wysokim współczynniku refrakcji (HR) i 3 ze szkła niskodyspersyjnego (ED). Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykle wysoką rozdzielczość obiektywu i praktyczną eliminację aberracji chromatycznej oraz dystorsję na poziomie zaledwie 0,1%. 
1-2 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 150
Irix Cine 150mm T3.0 Macro 1:1 to wysokiej jakości obiektyw filmowy, który umożliwia wykorzystanie potencjału jakości 8K. Jego zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 12 soczewek umieszczonych w 9 grupach. Wśród nich można znaleźć 4 elementy ze szkła o wysokim współczynniku refrakcji (HR) i 3 ze szkła niskodyspersyjnego (ED). Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykle wysoką rozdzielczość obiektywu i praktyczną eliminację aberracji chromatycznej oraz dystorsję na poziomie zaledwie 0,1%. 
1-2 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 150
Irix Cine 150mm T3.0 Macro 1:1 to wysokiej jakości obiektyw filmowy, który umożliwia wykorzystanie potencjału jakości 8K. Jego zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 12 soczewek umieszczonych w 9 grupach. Wśród nich można znaleźć 4 elementy ze szkła o wysokim współczynniku refrakcji (HR) i 3 ze szkła niskodyspersyjnego (ED). Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykle wysoką rozdzielczość obiektywu i praktyczną eliminację aberracji chromatycznej oraz dystorsję na poziomie zaledwie 0,1%. 
1-2 dni
4 595
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Dzięki rozwojowi technologii filmowanie stało się niezwykle przystępne i proste. Dziś pliki wideo robią praktyczne wszyscy, a profesjonalne filmowanie staje się coraz popularniejsze. Dlatego też warto jest wyposażyć się w specjalistyczne obiektywy do filmowania, które umożliwią znaczne podniesienie jakości obrazu. Profesjonalne obiektywy do filmowania pozwolą wybić się ponad przeciętność i sprawią, że nagrania wideo zyskają prawdziwie filmowy wygląd.

Czym różni się obiektyw filmowy od fotograficznego?


Główną różnicą pomiędzy obiektywami filmowymi i tymi fotograficznymi jest bez skokowa przysłona. Pozwala ona na płynną regulację poziomem otwarcie przysłony bez słyszalnego kliku i widocznego skoku ekspozycji. Właśnie ta opcja jest tak pożądana przez prawdziwych filmowców. To jednak nie jedyna różnica, bo obiektywy do filmowania są również zaprojektowane w taki sposób, by miały zminimalizowany, lub nie posiadały wcale, efektu tzw. oddychania. To znaczy, że przy zmianie ostrości obiektyw nie zmienia kąta widzenia. Co również ważne, to fakt, że przedni element zawsze zostaje na tym samym miejscu, a żadne elementy nie wysuwają, ani nie chowają się podczas pracy.

Obiektywy filmowe a ustawianie ostrości


W zdecydowanej większości obiektywy do filmowania to obiektywy manualne, w których nie ma silników autofocusa. Daje to operatorowi znacznie większą kontrolę nad ostrością i jej zmianą - dzięki czemu nie ma efektu „skakania ostrości”, który mógłby się pojawić przy używaniu automatu. By mieć jak największą kontrolę obiektywy filmowe mają znacznie precyzyjniejszy i bardziej rozbudowany system ostrzenia manualnego. Często również wyposażone są one w specjalne „ząbki” pozwalające na integrację z systemem follow focusa.

Jasność obiektywów filmowych


Warto również zwrócić uwagę w oznaczeniu jasności. Zamiast standardowego dla obiektywów fotograficznych „f/”, które określa światłosiłę, w obiektywach filmowych stosuje się oznaczenie „T”. Nie są one sobie równe i przykładem może być T3.1, które odpowiada przysłonie F/2.8.

Kinowa jakość


Projektanci optyki do filmów skupiają się na tym by wykorzystać pełnię możliwości przetworników w ruchomym obrazie. Zastosowane szkła, powłoki i cała konstrukcja jest tworzona od początku do końca tylko po to by nagranie wyglądało jak najlepiej. Dlatego też porównując nagrania w wysokich rozdzielczościach, jak na przykład 4K i 8K, nagranych zwykłym i filmowym obiektywem, widać różnicę na korzyść obiektywów filmowych.

Czy obiektywy do filmowania muszą być drogie?


Chcąc spróbować filmowania z obiektywami filmowymi nie trzeba wcale wydawać aż tak wiele. Początkujący filmowcy mogą zainteresować się na przykład obiektywami filmowymi firmy Samyang, które wyróżnia bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Przy ich pomocy można wejść w świat profesjonalnego filmowania i zacząć nagrywać kinowe ujęcia.

Topowi producenci obiektywów filmowych


Profesjonaliści, którzy od sprzętu wymagają najwyższej jakości i funkcjonalności najczęściej wybierają obiektywy filmowe uznanych producentów. Serie takie jak Cooke, Gecko-Cam, Canon Cinema, Panasonic, Fujinon czy Carl Zeiss Compact Prime stały się już niemal klasykami kina. Przy ich pomocy nakręcono dziesiątki, jak nie setki, Hollywodzkich produkcji. W tej branży przebija się coraz mocniej również profesjonalna Samyang XEEN.

Co wyróżnia obiektywy filmowe najwyższych serii?


Przede wszystkim ich dopracowanie, oraz to że w ramach jednej serii wszystkie ogniskowe mają niemal identyczne wymiary i wagę. Dlaczego to tak ważne? Ponieważ przy zmianie obiektywu nie trzeba się martwić o ponowne wyważanie kamery na wysięgniku, stadycamie, gimbalu, czy jeszcze innym mocowaniu. W przypadku wielkich produkcji znacząco ułatwia to pracę.

Wybór odpowiedniego obiektywu


Podczas kręcenia filmu zawsze należy pamiętać o odpowiednim dopasowaniu ogniskowej do nagrywanej sceny. Zgodnie z zasadami szerokie sceny nagrywa się obiektywami szerokokątnymi, jednak kiedy przychodzi zbliżenie na detal, popiersie czy twarz bohatera - wtedy wybiera się teleobiektywy, które dadzą inną perspektywę i pozwolą na odseparowanie bohatera od tła. Przy separacji warto również jest pamiętać o tym, że im mniejsza wartość przysłony, tym separacja ta będzie większa.

Czym są obiektywy anamorficzne?


Osoby, które zaczynają dopiero operowanie kamerą z pewnością spotkają się z tym typem obiektywów. To właśnie one są bardzo popularne w kinowych formatach (choć coraz śmielej przebijają się również w świecie fotografii). Obiektywy anamorficzne są bardzo specyficznymi konstrukcjami, które zostały zaprojektowane tak by kompresowały obraz zrzucany na matrycę. W postprodukcji jest on rozciągany, dzięki czemu otrzymuje się panoramiczny wygląd i specyficzną grę światła, zachowując przy tym jednak głębię ostrości. Konstrukcje te mają jednak również wadę, bo są znacznie droższe od ich „zwykłych” odpowiedników. Popularnymi obiektywami anamorficznymi w przystępnej cenie są produkty Sirui.