Liczba produktów: 14
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: 4/3
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce Mikro 4/3 oraz dzięki zębatkom współpracuje z systemem Fallow Focus. Model został wyposażony w trzy soczewki typu ED, o niskim współczynniku dyspersji, dwie asferyczne, w tym jedną hybrydową. Wszystkie soczewki zostały pokryte najwyższej jakości powłokami antyrefleksyjnymi UMC. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
1-2 dni
1 599
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: micro 4/3
Manualny obiektyw typu rybie oko Samyang 12mm T3.1 VDSLR to jasny, manualny obiektyw do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 12mm, kątem widzenia 97.3 stopni, posiada też doskonałą budowę optyczną - 12 soczewek w 8 grupach, w tym soczewki asferyczne, soczewki o niskim współczynniku dyspersji i powłoki antyrefleksyjne.
1-2 dni
1 764
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: micro 4/3
Manualny Samyang 135mm T2.2 VDSLR to jasny, manualny teleobiektyw portretowy do aparatów z matrycami micro 4/3. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 135mm, 9-listkową przysłoną generującą piękny efekt bokeh, posiada też doskonałą budowę optyczną - 11 soczewek w 7 grupach, w tym soczewki o niskim współczynniku dyspersji (ED) i powłoki antyrefleksyjne.
1-2 dni
2 169
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 7.5
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do lustrzanek cyfrowych z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń.
1-2 dni
1 213
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 135
Wysokiej jakości teleobiektyw kinematograficzny zaprojektowany z myślą o kamerach z matrycą o rozmiarze 35 mm, APS-C i mikro 4/3. Duży otwór względny wraz zaokrąglonymi listkami przysłony pozwala na uzyskanie artystycznego efektu bokeh. Soczewki zostały pokryte powłokami X-Coating minimalizującymi powstawanie odblasków. Pierścień ustawiania ostrości działa z należytym oporem umożliwiając tym samym płynną regulację i osiągnięcie znanego z filmów efektu przejścia od pierwszego planu do tła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. Obiektyw da odpowiednik ogniskowej 28 mm, która stanowi idealne wyważenie pomiędzy ultra szerokim kątem i odwzorowaniem bez zniekształceń perspektywy. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W aparatach z matrycą Micro 4/3 ogniskowa 24mm da odpowiednik standardowego 50mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 35
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W systemie Micro 4/3 ogniskowa 35 mm stanowi ona idealne wyważenie pomiędzy szerokim kątem a teleobiektywem. To doskonałe cechy do rejestrowania spokojnych ujęć pozbawionych niepotrzebnej dynamiki. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3 . Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50mm w aparatach z matrycą Micro 4/3 da odpowiednik 100mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 85
  • Do matryc:  pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 112
  • Do matryc: tylko APS-C
Tokina 16-28 T3 Cine bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 - jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: 4/3
Specjalna wersja szerokokątnego obiektywu o doskonałych parametrach przeznaczona do filmowania lustrzankami. Wyposażona w specjalne zębatki doskonale współpracuje z systemem follow focus.
1-2 dni
5 790
Do koszyka