Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony 28-70 mm f/3.5-5.6 OSS to obiektyw skonstuowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych systemu Sony. Uniwersalny zakres ogniskowych w połączeniu z lekką i niewielką konstrukcją czyni z niego idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw. Dlatego często aparaty pełnoklatkowe sprzedawane są w zestawach z tym obiketywem. Wbudowana stabilizacja sprawia, że doskonale sprawdzi się nie tylko podczas zdjęć ale również filmowania. Brak oryginalnego opakowania.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowy obiektyw należący do prestiżowej linii G Master. Oferuje świetną, uniwersalną ogniskową i znakomitą plastykę obrazu. Wykorzystuje zaawansowane technologie Sony i doskonale współpracuje z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami, pozwalając na uwolnienie całego potencjału zarówno body, jak i obiektywu. Zdumiewająca rodzielczość, plastyczny efekt bokeh i niezwykle precyzyjny system AF to wszstnko, czego potrzeba do rejestrowania obrazów, które zachwycą innych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 35 mm f/1.4 Distagon T*ZA to doskonały optycznie, stałoogniskowy obiektyw o wyjątkowej jasności dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matryca pełnoklatkową. Popularny kąt widzenia idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, ulicznej czy portretach całej sylwetki. Duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w bardzo słabym oświetleniu a także na atrakcyjne rozmycie tła.
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 40 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 173 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 400 mm f/2.8 GM OSS to najwyższej klasy obiektyw serii G Master dedykowany dla miłośników fotografii sportowej i dzikiej przyrody. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz soczewki fluorytowe czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie fotografii i filmów z pięknie rozmytym tłem i wspaniałym efektem bokeh. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
Sony FE 50 mm f/1.4 GM to wyjątkowo jasny obiektyw z serii G Master. Wyróżnia go wysoka rozdzielczość i odwzorowanie, dwa silniki liniowe XD oraz wyjątkowy efekt bokeh. Dzięki powłokom Nano AR II duszki i odblaski są eliminowane. Jego kompaktowe wymiary i niewielka waga sprawiają, że będziesz mógł zabrać go ze sobą wszędzie. Natomiast zabezpieczenia przed kurzem i wilgocią gwarantują doskonałą pracę w trudnych warunkach w terenie.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 174 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Szybki autofokus, zachwycająca rozdzielczość i wspaniały bokeh połączone w doskonale wyważonym, mobilnym teleobiektywie. Oryginalne soczewki Sony XA i silnik liniowy XD (Extreme Dynamic) zapewniają perfekcyjną jakość uzyskiwanego obrazu. Niezwykła wydajność optyczna i mechaniczna dopełniają obraz doskonałego narzędzia do fotografii sportowej czy dzikiej przyrody.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 70-200 mm f/2.8 GM OSS to obiektyw odpowiadajacy potrzebom najbardziej wymagającego użytkownika. Tak jak wszystkie obiektywy serii G Master wyróżnia się dużą jasnością w całym zakresie ogniskowych oraz doskonałą rozdzielczością. Wbudowany silnik DDSSM umożliwia szybkie i dokładne ustawianie ostrości co przyda się zwłaszcza w fotografii reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Konstrukcja zabezpieczona przed wpływem kurzu i wilgoci pozwala korzystać z niego nawet w niesprzyjających warunkach.
FE 70-200 mm f/4.0 G OSS to profesjonalny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych Sony. Współpracuje zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i tymi z matrycą APS-C. Najwyższej jakości optyka, solidna, uszczelniana obudowa oraz szybki i cichy AF czynią z niego narzędzie dla profesjonalistów oraz wymagających amatorów. Doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, sportowej, dzikiej przyrody a nawet portrecie.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Klasyczna portretówka o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazu charakterystyczną dla linii premium G Master. Oferuje silnik SSM, powłoki Nano AR i obudowę odporną na działanie kurzu i wilgoci. 11-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE - Kup za 2799 zł
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE to niezwykle wszechstronny obiektyw, który docenią nie tylko twórcy wszystkich rodzajów fotografii, ale także filmowcy. Jeden obiektyw - wiele zastosowań. Szeroki zakres ogniskowych wynoszący 17-50 mm zapewnia uniwersalność oraz nie ogranicza kreatywności użytkownika. Obiektyw cechuje doskonałe wyważenie dzięki wewnętrznemu ogniskowaniu. Szybki i dokładny AF ułatwia twórczą pracę w dynamicznych sytuacjach.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 20 mm f/2.8 Di III OSD M1:2 Sony E
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
Ultra szerokokątny obiektyw o polu widzenia 114 stopni i światłosile f/4. Oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 14,5 cm i elektroniczne styki przenoszące dane EXIF oraz umożliwiające korzystanie z trybów półautomatycznych. Należy do lini obiektywów Zero-D o zerowej dystorsji.
Viltrox stworzył godnego następcę znakomitego obiektywu portretowego FE 85 mm f/1.8. Model Mark II wyróżnia się solidnym i trwałym wykonaniem, zaawansowaną konstrukcją optyczną oraz współpracą z inteligentnymi trybami AF opartymi o śledzenie obiektów czy wykrywanie oka (EYE AF). To doskonałe narzędzie, które zachwyci każdego portrecistę.
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh.
Wysokiej klasy obiektyw, który znajdzie zastosowanie w fotografii makro, krajobrazowej, portretowej i filmowaniu. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 10-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła.
Voigtlander Skopar I 28 mm f/2,8 wykorzystuje zaawansowaną optykę obejmującą 8 elementów rozmieszczonych w 5 grupach, która gwarantuje bezkompromisową jakość obrazu. Kompaktowa, lekka i całkowicie metalowa budowa tego obiektywu doskonale uzupełnia korpusy bezlusterkowców.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.