Liczba produktów: 566
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
Przedsprzedaż Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 790
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej. 
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 389
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Tamron zaprojektował i stworzył jeden z najmniejszych teleobiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony E. W połączeniu z jego niską wagą możesz korzystać z dużych powiększeń i zajmować się fotografią przyrodniczą oraz sportową bez zbytniego obciążania pleców czy plecaka lub  torby. Taka mobilna konstrukcja pozwala także na zachowanie niezwykłej intuicyjności i ergonomii pełnoklatkowych aparatów Sony E. Co więcej teleobiektyw ten zapewnia znakomitą jakość obrazu i wydajność, która pozwoli zobaczyć z bliska niezwykły świat natury, wszystkie emocje widowisk sportowych czy wykonywać poruszające portrety. 
2-4 dni
2 790
3 048 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
"Krótki" teleobiektyw zaprojektowany do współpracy z aparatami Sony z bagnetem FE. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile na przykład pod kątem fotografii portretowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości, naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
9.1/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: tylko APS-C
Fujinon XF 10-24 mm f/4.0 R OIS to ulltra szerokokątny, zmiennoogniskowy obiektyw dedykowany do bezlusterkowych aparatów Fujifilm z bagnetem X. Szeroki, zmienny kąt widzenia, duża jasność oraz bardzo małe zniekształcenia sprawiają, że model ten doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazu, architektury czy astrofotografii. Dodatkowym atutem zwiększającym funkcjonalność jest stabilizacja obrazu oraz możliwość stosowania filtrów.
8.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Rozdzielczość [mln]: 24
  • Typ matrycy: CMOS
  • Zoom optyczny: w zależności od obiektywu
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
Kompaktowy obiektyw Nikkor Z 24-70 mm f/4 S zapewnia doskonały obraz w pełnoklatkowych aparatach Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 24-70mm f/4 S wykorzystuje ostry, bezgłośny i precyzyjny system wielokrotnego ustawiania ostrości i wiele silników AF. Zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Rozdzielczość [mln]: 24
  • Typ matrycy: CMOS
  • Zoom optyczny: w zależności od obiektywu
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
Standardowy obiektyw Nikkor Z 50 mm f/1.8 S zapewnia doskonały obraz w pełnoklatkowych aparatach Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 50 mm f/1.8 S wykorzystuje ostry, bezgłośny i precyzyjny system wielokrotnego ustawiania ostrości oraz wiele silników AF. Zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Szerokie pole widzenia, duża maksymalna przysłona oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że idealnie sprawdzi się w fotografii architektury, krajobrazu oraz astrofotografii. Samyang 14 mm f/2.8 to nie tylko wysokiej jakości technologie, to także atrakcyjny design.
9/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw Nikkor Z 14-30 mm f/4 S zapewnia doskonały obraz w pełnoklatkowych aparatach Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 14-30mm f/4 S wykorzystuje do pracy systemu AF bezgłośny i precyzyjny silnik STM, który gwarantuje ostre i celne nastawy. Obiektyw zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru, a dodatkowo umożliwia montowanie filtrów kołowych, co jest rzadkością w przypadku tego typu instrumentów optycznych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
NIKKOR Z 20mm f/1.8 S to wysokiej jakości obiektyw należący do serii Z. Zapewnia szeroki kąt widzenia i dużą światłosiłę. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej konstrukcji optycznej jest w stanie zapewnić obrazy pozbawione wad optycznych i cechujące się znakomitą szczegółowością. Instrument ten sprawdzi się w fotografii architektury, krajobrazowej czy wnętrzarskiej. Precyzyjny i cicho działający system AF oraz praktyczne wyeliminowanie efektu oddychania pozwala na skuteczne stosowanie tego obiektywu w trakcie filmowania.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 799
4 895 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o kompaktowych rozmiarach, lecz dający ogromne możliwości twórcze. Pozostaw w domu nieporęczne i ciężkie obiektywy i ciesz się pełnym potencjałem pełnoklatkowych matryc systemu Nikon Z. Pomimo małych gabarytów obiektyw ten gwarantuje niezwykle ostre obrazy, wierne odwzorowanie kolorów i znakomitą plastykę.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych 50-250 mm (ekwiwalent 73-375 mm dla formatu 35 mm), który sprawdzi się świetnie zarówno podczas realizowania portretów, jak i fotografii przyrodniczej czy sportowej. Minimalna odległość wynosząca 0,5 m umożliwia pozostawanie blisko modela, co przekłada się na lepszą atmosferę w trakcie sesji.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny, uniwersalny teleobiektyw NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S pozwoli Ci na skuteczne rejestrowanie wydarzeń sportowych czy dzikiej przyrody. Dzięki kompatybilności z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami serii Z pozwoli Ci na wykorzystanie każdego promienia świetlnego tak, aby uzyskać zdumiewające efekty i doskonałą jakość obrazu. 
8.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do współpracy z aparatami Sony z bagnetem E. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile i uniwersalnej ogniskowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości i naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
2 549
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 599
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: średnioformatowych
GF80mmF1.7 R WR to obiektyw o standardowej długości ogniskowej wynoszącej 80 mm (co jest odpowiednikiem ogniskowej 63 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm). Jego duża zewnętrzna soczewka podstawowa z autofokusem charakteryzuje się maksymalnym otworem przysłony F1.7, co czyni go najjaśniejszym wśród modeli obiektywów Fujifilm z mocowaniem G.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 39
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 27 mm F2.8 to stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do bezlusterkowców formatu APS-C. Jego mała, lekka i płaska konstrukcja typu “pancake" ("naleśnik") zapewnia fotografom dyskrecję i wygodę codziennego fotografowania. Pozwala uzyskać naturalne pole widzenia, zbliżone do tego, co widzi ludzkie oko, dzięki czemu idealnie nadaje się do różnych stylów fotografowania. Świetnie sprawdzi się w codziennej fotografii rodzinnej, podróżniczej, portretowej, ulicznej a nawet krajobrazowej. Uniwersalne, wszechstronne i przystępne dla każdego narzędzie tworzenia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 960
6 200 zł
Do koszyka
7.8/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw 50 mm o dużym otworze względnym to standard, który powinien posiadać każda osoba poważnie traktująca fotografię. Nowoczesna technologia wykonania oraz konstrukcja optyczna zapewnia wyraziste zdjęcia z pięknymi kolorami, a przysłona o maksymalnej wartości f/1.8 pozwala na osiągnięcie imponującego efektu bokeh. Obiektyw jest kompatybilny ze wszystkimi aparatami Sony wyposażonymi w mocowanie typu E.

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.