Liczba produktów: 711
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę. 
2-4 dni
1 749
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
9.4/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: APS-C
XF 16-55 mm f/2.8 R LM WR to profesjonalny obiektyw typu zoom dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm. Najwyższej jakości optyka, stała jasność, uszczelniana konstrukcja, szybki AF oraz zakres ogniskowych 16-55 mm sprawiają, że model ten jest podstawowym narzędziem pracy wielu zawodowych reporterów, fotografów ślubnych czy podróżników.
9.7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 23 mm f/2.0 R WR to szerokokątny obiektyw o dużej jasności wyrożniający się kompaktowymi rozmiarami, wysokiej jakości optyką, szybkim AF oraz uszczelnianą obudową. Dzięki kompaktowym rozmiarom oraz popularnej wśród reporterów i dokumentalistów ogniskowej doskonale sprawdzi się zarówno w fotografii ulicznej jak i reportażu ślubnym. Duży otwór względny pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu i uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
8.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD powstał z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na swobodne kadrowanie w szczególności w fotografii krajobrazowej, architektury czy astrofotografii. Światłosiła wynosząca f/2.8 pozwala na swobodne fotografowanie przy małej ilości światła i pozwala na uzyskanie płytszej głębi ostrości. Silnik krokowy RXD zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne działanie, które da satysfakcjonujące rezultaty podczas fotografowania i filmowania, a minimalny dystans ostrzenia wynoszący zaledwie 19 cm pozwala na wyjątkowe zbliżenie się do obiektów. Zdobywca nagrody EISA dla najlepszego obiektywu szerokokątnego 2019/2020.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tamron 28-200 mm f/2.8-5.6 Di III RXD to obiektyw zoom, który oferuje niezwykle szeroki i uniwersalny zakres ogniskowych. Łączy w sobie znakomite parametry optyczne i wydajny system AF. Dzięki niemu możesz zajmować się zarówno fotografią krajobrazową, jak i portretową czy przyrodniczą. Obiektyw ten umożliwi podjęcie się każdego tematu w podróży bez konieczności zmiany optyki. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o zakresie ogniskowych 17-28 mm i jasności f/2.8, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada cichy silnik krokowy AF i oferuje zminimalizowany efekt oddychania. Świetnie współpracuje z gimbalami. Posiada 9-listkową przysłoną, uszczelnioną konstrukcję i zachowuje minimalny dystans ostrzenia 19 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom do aparatów FujiFilm X o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
4-6 dni
3 399
Do koszyka
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 100-400 mm f/4.5-5.6 R LM OIS WR to wysoce zaawansowany teleobiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Bardzo długie ogniskowe oraz szybki AF definiują go jako narzędzie idealne do fotografowania dzikiej przyrody czy sportu. Uszczelniana konstrukcja pozwala na używanie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
XF 30 mm f/2.8 R LM WR Macro to stałoogniskowy obiektyw o standardowej długości ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 46 mm w formacie pełnej klatki 35 mm). Konstrukcja optyczna obejmuje 11 soczewek ułożonych w dziewięciu grupach, w tym trzy soczewki asferyczne i dwie soczewki ED, jest standardowym obiektywem stałoogniskowym, który - mimo swej kompaktowej konstrukcji - pozwala wykonywać zdjęcia makro w skali odwzorowania 1:1 i z minimalną odległością roboczą wynoszącą już 10 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw oferujący ogniskową 24 mm i światło siłę f/1.8. W połączeniu z zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmująca aż 7 soczewek specjalnych, 9-listkową, okrągła przysłona zapewnia niezwykle ostre i wyraziste obrazy. Silnik krokowy AF STM gwarantuje zawsze ostre obrazy i cichą pracę, która sprawia, że obiektyw można z powodzeniem wykorzystać podczas filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 19 cm i szeroki kąt widzenia pozwala na budowanie wielopłaszczyznowych kompozycji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking. 
8.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: APS-C
Sony E 10-18 mm f/4.0 OSS to wyjątkowo szerokokątny obiektyw typu zoom dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matrycą APS-C. Jest doskonałym rozwiązaniem do fotografii architektury, reportażu czy krajobrazu. Stała jasność oraz wbudowana stabilizacja pozwalają na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez konieczności używania dodatkowych systemów stabilizacji.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 899
3 499 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.