Liczba produktów: 840
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
3 790
3 990 zł
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę. 
1-2 dni
1 599
Do koszyka
8.5/10 (11 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
9.9/10 (11 opinii) Czytaj opinie
Wszechstronny obiektyw o ogniskowej 35 mm i maksymalnym powiększeniu 1:2, co pozwala na wykonywanie świetnych zdjęć i filmów zbliżeniowych. Posiada 9-listkową przysłonę, która w połączeniu z jasnością f/1.8 daje piękny efekt bokeh. Do ustawiania ostrości wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik AF STM. Hybrydowa stabilizacja obrazu IS pozwala na wygodne fotografowanie i filmowanie z ręki.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Klasyczna portretowa ogniskowa i jasność f/2 zamknięte w kompaktowej i lekkiej obudowie. Obiektyw oferuje także powiększenie 0,5x, co pozwala na wykonywanie świetnych ujęć zbliżeniowych. Dzięki zastosowaniu silnik AF STM sprawdza się także doskonale podczas nagrywania wideo. 5-osiowa stabilizacja obrazu zadba o ostrość każdego ujęcia.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny zakres ogniskowych i stała jasność f/2 sprawiają, że ten obiektyw należacy do linii premium L jest doskonałym narzędziem dla każdego fotoreportera, fotografa ślubnego itp. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Wykorzystuje znakomity silnik AF USM, a także 9-listkową przysłonę i uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Uchwyć świat w jakości serii obiektywów L za pomocą kompaktowego i lekkiego zmiennoogniskowego teleobiektywu z 5-stopniową optyczną stabilizacją obrazu, która zapewnia doskonałe zdjęcia z ręki i ułatwia kadrowanie za pośrednictwem wizjera elektronicznego. Krótki dystans ogniskowania wynoszący 60 cm pozwala skuteczne na wykorzystanie go także w portrecie. Dodatkowo obiektyw ten oferuje superszybki system AF, co jest niezbędne podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Model ten znakomicie sprawdza się także w trakcie filmowania.
10/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałej jasności f/2.8, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Należy do zaawansowanej linii premium L i posiada 5-stopniową stabilizację obrazu oraz silnik AF Nano USM. O doskonała jakość obrazów w każdych warunkach oświetleniowych dbają elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw zoom o zakresie ogniskowych 24-105 mm, który należy do linii premium L. Posiada 5-stopniową optyczną stabilizację obrazu, 9-listkową przysłonę i cichy, bezgłośny oraz precyzyjny silnik AF STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie fotografowania, jak i filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom do aparatów Sony o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Tamron 28-200 mm f/2.8-5.6 Di III RXD to obiektyw zoom, który oferuje niezwykle szeroki i uniwersalny zakres ogniskowych. Łączy w sobie znakomite parametry optyczne i wydajny system AF. Dzięki niemu możesz zajmować się zarówno fotografią krajobrazową, jak i portretową czy przyrodniczą. Obiektyw ten umożliwi podjęcie się każdego tematu w podróży bez konieczności zmiany optyki. 
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Smukła, płaska konstrukcja typu pan cake i niska waga sprawiają, że to doskonały obiektyw dla podróżników, vlogerów czy po prostu na co dzień. Oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/2.8. Posiada cichy, precyzyjny i szybki silnik AF STM. Elementy PMo zapewniają świetną jakość obrazu w każdych warunkach oświetleniowych.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom wykorzystujący cichy, szybki i precyzyjny silnik AF Nano USM i wydajną stabilizację obrazu o skuteczności do 6 stopni EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. szkło UD i powłokę SSC. 9-listkowa przysłona zapewnia estetyczny efekt bokeh. Obiektyw ten jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawane oddzielnie).
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o jasności f/2.8, który należy do uznanej linii obiektywów premium L. Posiada 5-stopniową stabilizację obrazu i silnik AF Dual Nano USM. Dzięki temu ten obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana optyka obejmuje elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.