Liczba produktów: 314
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 20 mm f/2.8 Nikon Z to szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
1-2 dni
899
Do koszyka
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw oferujący ogniskową 24 mm i światło siłę f/1.8. W połączeniu z zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmująca aż 7 soczewek specjalnych, 9-listkową, okrągła przysłona zapewnia niezwykle ostre i wyraziste obrazy. Silnik krokowy AF STM gwarantuje zawsze ostre obrazy i cichą pracę, która sprawia, że obiektyw można z powodzeniem wykorzystać podczas filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 19 cm i szeroki kąt widzenia pozwala na budowanie wielopłaszczyznowych kompozycji.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm F2-2.8 FE cechuje maksymalna przysłona F2 w najszerszym zakresie i F2,8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna ogniskowa zamknięta w małej obudowie. Model ten oferuje jasność f/1.8 i z aparatami z matrycami APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający standardowej ogniskowej dla formatu małoobrazkowego. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w czasie filmowania. Uszczelniona obudowa pozwala na użytkowanie tego obiektywu także w wymagającym środowisku.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Samyang AF 18 mm 2.8 FE wpisuje się w koncepcję aparatów bezlusterkowych, które miały być w swoim założeniu kompaktowymi konstrukcjami, umożliwiającymi uzyskiwanie znakomitej jakości obrazu przy zachowaniu niewielkich rozmiarów. Samyang AF 18 mm 2.8 FE oferuje kąt widzenia wynoszący aż 100 stopni przy jednoczesnym zachowaniu wagi 145 g. Fotografowie krajobrazowi, architektury czy wnętrz nie muszą już więc dłużej zabierać ze sobą w daną lokalizację ciężkich zestawów. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 389
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten jasny, stałoogniskowy obiektyw ultraszerokokątny zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazu nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie. Doskonały do astrofotografii. Pasuje do aparatów Sony z bagnetem E. Wyróżnia go wysusblimowany efekt bokeh i zaawansowana konstrukcja optyczna. Dodając do tego szybki i dokładny, liniowy autofocus oraz niewielkie wymiary otrzymujemy instrument optyczny, który może zrewolucjonizować Twoje postrzeganie codzienności.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
1-2 dni
389
Do koszyka
9.8/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Elegancki i zapewniający wysokiej jakości obrazy obiektyw Fujinon X 35 mm f/2 zapewni Ci znakomite możliwości twórcze. Jego kompaktowa budowa doskonale uzupełnia korpusy z serii FujiFilm X. Asferyczne elementy zmniejszają aberracje i zniekształcenia sferyczne. Dzięki temu instrument ten zapewnia znakomitą ostrość i dokładne odwzorowanie fotografowanych obiektów. 
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw zaprojektowany do współpracy z bezlusterkowym średnim formatem FujiFilm GFX. GF 23mm F4 to szerokokątny obiektyw idealny do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz i każdej innej wymagającej objęcia szerokiego planu. Na szczególną uwagę zasługują uszczelnienia przed wpływem niesprzyjających warunków pogodowych, takich jak wilgoć, pył i niska temperatura. 9-listkowa, zaokrąglona przysłona gwarantuje atrakcyjnie wyglądający bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra kompaktowy obiektyw szerokokątny, którego grubość wynosi niecałe 3 cm. Dzięki niemu uzyskasz niezwykle kompaktowy zestaw bazujący na body z linii bezlusterkowców Nikon Z. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 20 cm, a ostrość jest ustawiana automatycznie za pomocą silnika krokowego STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Nikkor Z 35 mm f/1.8 S zapewnia doskonały obraz z aparatami Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 35 mm f/1.8 S wykorzystuje ostry, bezgłośny i precyzyjny system wielokrotnego ustawiania ostrości oraz wiele silników AF. Zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Nikkor Z DX 12-28 mm F/3.5-5.6 PZ VR to poręczny, ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z napędem silnikowym zoomu. Obiektyw da Ci możliwość poszerzenia pola widzenia i wzbogacenia swojego niepowtarzalnego, kreatywnego stylu! Idealny do wideoblogów oraz krótkich filmów i ostrych zdjęć. Obiektyw gwarantuje Ci doskonałe wyważenie podczas filmowania z ręki oraz przy użyciu gimbala. Rozwijaj swoją twórczość niezależnie od pogody! Tubus oraz wszystkie ruchome elementy obiektywu zostały uszczelnione i zabezpieczone przed kurzem i wilgocią. 

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Czym jest obiektyw szerokokątny do czego służy?


Obiektywy szerokokątne to bardzo pojemna grupa produktów, do której zazwyczaj zalicza się obiektywy, których ogniskowa mieści się w przedziale 4,5-35 mm. Znajdują one szereg zastosowań zarówno w fotografii jak i filmowaniu. Najczęściej wykorzystuje się je przy fotografii krajobrazowej, fotografii architektury, astrofotografii, ale także do fotografii ślubnej czy reportażowej. Przy ich pomocy możliwe jest pokazanie szerokich planów, pięknych krajobrazów. Są to specjalistyczne obiektywy do robienia zdjęć z bardzo bliska. Obiektyw szerokokątny pozwala również na pracę w ciasnych pomieszczeniach i małych przestrzeniach. To również niezwykle popularny typ obiektywów do vlogowania, ponieważ umożliwiają kręcenie siebie z ręki.

Obiektyw szerokokątny do Sony, Canona, Nikona - jaki szeroki kąt do bezlusterkowca?


Wybierając szeroki kąt warto przede wszystkim zwrócić uwagę na mocowanie, w które wyposażony jest nasz aparat. Popularny system bezlusterkowców Sony Alfa posiada bagnet Sony E. Do tego typu mocowania bardzo popularnym wyborem są obiektywy szerokokątne Sigma Art 35mm 1.4, lub też Sigma Art 24mm 1.4. Osoby szukające jeszcze szerszych kątów widzenia może zainteresować Sony FE 14 mm f/1.8 GM, który pozwala osiągnąć kąt widzenia wynoszący aż 114 stopni! To najlepszy szeroki kąt do Sony Alfa.

Użytkownicy bezlusterkowców marki Canon, w zależności od posiadanego systemu, powinni kierować swój wzrok w stronę obiektywów z mocowaniem RF (Canon R), lub też EF-M (Canon M) - warto zaznaczyć, że systemy te nie są ze sobą kompatybilne, dlatego warto zwrócić uwagę na typ mocowania przy zakupie. Użytkownicy serii Canon M chętnie wybierają obiektyw Canon 22mm f2, oraz Sigma 16mm 1.4. Natomiast właściciele Canonów z serii R najczęściej kupują obiektyw Canon RF 35 1.8 STM, oraz Samyang RF 14mm 2.8.

Co ciekawe na rynku pojawia się coraz więcej obiektywów tak zwanych firm zewnętrznych. Prócz marek takich jak Sigma czy Samyang coraz częściej można spotkać obiektywy Viltrox, które posiadają mocowania do aparatów Fujifilm X, Sony E czy Canon EF-M.

Szeroki kąt do APS-C, Micro 4/3 i do pełnej klatki - czym się różnią?


Bardzo ważną kwestią w przypadku wyboru obiektywu szerokokątnego do aparatu jest fizyczna wielkość jego matrycy. W przypadku mniejszych matryc należy pamiętać o przeliczniku ogniskowej, nazywanym też ekwiwalentem. Jest to cecha, która sprawia, że przy dokładnie takiej samej ogniskowej pole widzenia aparatu z matrycą APS-C jest węższe, niż w przypadku aparatu pełnoklatkowego. Najczęściej ekwiwalent taki wynosi x1,5 (Sony E, Fuji X) lub x1,6 (Canon EF-M), w skrajnych przypadkach jest to mnożnik x2 (micro4/3). Obiektyw szerokokątny do APS-C jest zaprojektowany tak, by uwzględniać te różnicę w kątach widzenia i dlatego też szeroki kąt do APS-C jest zazwyczaj szerszy niż taki przeznaczony do pełnej klatki.

Czy warto kupić szerokokątny obiektyw dedykowany do matrycy APS-C?


Wybierając obiektyw szerokokątny warto zwrócić uwagę do jakiego typu matryc jest one dedykowany. Teoretycznie część obiektywów szerokokątnych do bezlusterkowców z matrycą APS-C również można podłączyć do pełnej klatki, jednak ma to konsekwencje. Przykładem mogą być obiektywy szerokokątne Sony z oznaczeniem FE, które są dedykowane do matryc pełnoklatkowych, jednak można je podłączać również do aparatów APSC z mocowaniem Sony E. W przypadku, kiedy podłączymy obiektyw szerokokątny dedykowany do bezlusterkowca z matrycą APS-C, wtedy aparat taki wejdzie w „tryb crop” ograniczając używaną część matrycy ucinając przy tym znaczną część megapikseli.