Liczba produktów: 43
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sony FE 24-70 mm F2.8 GM II to obiektyw o szerokiej rozpiętości ogniskowych. Przysłona o wartości F2.8 gwarantuje jasne zdjęcia nawet w słabych warunkach oświetleniowych oraz pożądany efekt bokeh. Obiektyw wyposażony został w cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD umożliwiające szybką i płynną zmianę ostrości. Przemyślana i solidna konstrukcja sprawiają, że obiektyw sprawdzi się doskonale także w ekstremalnych warunkach.
Przedsprzedaż Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
11 499
Do koszyka
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dla profesjonalistów i entuzjastów fotografii - idealny do fotografowania portretów, krajobrazów, ale też nagrywania filmów dokumentalnych czy ślubów.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny obiektyw zoom do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Canon R. Zmienna ogniskowa 28-70 mm i stałe światło F2.0 to doskonałe parametry dające swobodę twórczą nawet w skąpo oświetlonych i dynamicznych sytuacjach. Jako przedstawiciel serii Canon L (Luxury) posiada uszczelnioną obudowę i najlepsze z dostępnych na rynku soczewki LD, XR, GM. Sprawdzi się m.in. w fotografii podróżniczej, ślubnej, reportażowej i portretowej.
10/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o bardzo szerokim spektrum zastosowań, zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Canon z bagnetem RF. Zakres ogniskowych od 24 do 105 mm pozwoli zarówno na fotografowanie szerokich kadrów, np. krajobrazów a także portretów i zbliżeń detali. Obiektyw posiada 5-stopniową stabilizację optyczną, kompensującą drgania ręki oraz ultradźwiękowy silnik autofokusa NANO USM, który gwarantuje cichą i szybką pracę AF. Lekka i wytrzymała konstrukcja sprzyja zdjęciom reporterskim i podróżniczym.
9.7/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Sony FE 24-70 mm f/2.8 GM to idealna odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających użytkowników. Ten standardowy zoom z serii G Master łączy dużą jasność f/2,8 z doskonałą rozdzielczością, ciekawym efektem bokeh oraz solidnością i szczelnością potrzebną w pracy zawodowego fotografa. Uniwersalny zakres ogniskowych 24-70 mm sprawdzi się zarówno w pracy reporter, fotografa przyrody czy fotografa ślubnego.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: średnioformatowych
Fujinon GF 35-70 mm jest kompaktowym i lekkim obiektywem typu zoom, ważącym zaledwie 390 g, o doskonałej jakości optycznej w całym zakresie oferowanych długości ogniskowych. Wyjątkowo poręczna konstrukcja obiektywu powiększy wachlarz zastosowań dla aparatów systemu GFX, wyposażonych w matrycę światłoczułą średniego formatu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Srebrna wersja uznanego obiektywu NIKKOR Z 16-50 mm f/3.5-6.3 SL, która została opracowana specjalnie z myślą o aparacie Nikon Z fc. Obiektyw ten wykorzystuje ultra cichy i precyzyjny silnik krokowy AF, dzięki czemu sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada wydajną stabilizację obrazu, która cechuje się wydajnością 4,5 stopnia.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
Sony E 16-55 mm f2.8 to pierwszy tego typu zoom APS-C tego producenta o stałej światłosile równej f/2.8. Niezwykle kompaktowa budowa nie przeszkodziła w zapewnieniu jakości, z której słyną obiektywy serii G. Udoskonalona konstrukcja optyczna zapewnia znakomitą rozdzielczość od krawędzi do krawędzi. Instrument oferuje wyjątkowy, plastyczny efekt bokeh. Mobilność i niska waga sprawiają, że sprawdzi się podczas realizacji każdej sesji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: APS-C
E 16-70 mm f/4.0 ZA OSS to niewielki i lekki obiektyw dedykowany do aparatów z matrycą formatu APS-C. Uniwersalny zakres ogniskowych 16-70 mm odpowiada ogniskowym 24-105 mm w fotografii małoobrazkowej. Jest doskonałym rozwiązaniem jako wysokiej jakości podstawowy i główny obiektyw zmiennoogniskowy. Stała jasność oraz wbudowana stabilizacja doskonale sprawdzą się również podczas filmowania nie zmieniając parametrów ekspozycji przy zmianie ogniskowej.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
3 249
3 499 zł
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bezkompromisowy obiektyw o klasycznym zakresie 24-70 mm i stałym "światłem" 2.8, zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Nikon Z. Nikkor wykorzystuje szybki, bezgłośny i precyzyjny system automatycznego ustawiania ostrości oraz optykę najwyższej jakości. Wszystko to sprawia, że niniejszy obiektyw sprawdzi się w fotografii i filmowaniu, a zdjęcia nim wykonane charakteryzują się wysoką szczegółowością w całym kadrze.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Do matryc: średnioformatowych
Fujinon GF 45-100 mm F4 R LM OIS WR to zaawansowany obiektyw dedykowany do średnioformatowych aparatów FujiFilm GFX. Należy on do rodziny instrumentów optycznych GF, które charakteryzują się doskonałą jakością obrazu i wytrzymałą konstrukcją. Jego zakres ogniskowych odpowiada 36-79 mm dla aparatu małoobrazkowego. Dzięki temu świetnie uzupełnia zestaw obiektywów GFX. 
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 16-80 mm f/4 R OIS WR to zaawansowany obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Ponadto aparat cechuje kompaktowa konstrukcja, odporność na niekorzystne warunki pogodowe oraz wbudowana stabilizacja obrazu. Dzięki temu stanowi świetną propozycję dla fotografów ślubnych, podróżniczych czy fotoreporterów. Idealnie sprawdzi się także podczas filmowania.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 699
Do koszyka
8.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Rozdzielczość [mln]: 24
  • Typ matrycy: CMOS
  • Zoom optyczny: w zależności od obiektywu
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
Kompaktowy obiektyw Nikkor Z 24-70 mm f/4 S zapewnia doskonały obraz w pełnoklatkowych aparatach Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 24-70mm f/4 S wykorzystuje ostry, bezgłośny i precyzyjny system wielokrotnego ustawiania ostrości i wiele silników AF. Zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 499
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN stanowi część prestiżowej serii Art. Produkty należące do niej wyróżniają się wybitną jakością obrazu. Nie inaczej jest w tym przypadku - na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 elementów FLD (ze szkła o charakterystyce zbliżonej do fluorytu) i 2 ze szkła SLD. Co więcej instrument ten wykorzystuje 3 soczewki asferyczne. Taka konstrukcja pozwala na skuteczne niwelowanie wszelkich aberracji chromatycznych i komy. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. 
9.5/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tamron 28-75 mm F/2.8 to obiektyw zoom o standardowym zakresie ogniskowych, przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony. Wyposażony w szybki i celny autofokus RXD do fotografii i filmowania. Jasne szkło o przysłonie F/2.8 i okrągła 9-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh. Uszczelniona na wilgoć konstrukcja sprawdzi się w plenerze i w podróży. Doskonały do fotografii reporterskiej, portretowej, ślubnej oraz wielu innych.
9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-40 mm 1:2.8 jest pierwszym obiektywem serii obiektywów firmy Olympus - M.ZUIKO PRO. Cechuje go stała wartość maksymalnego otworu przysłony, niezależnego od ustawionej ogniskowej, metalowa, odporna na kurz, mróz i zachlapania obudowa oraz doskonała jakość optyki. Jasność 2.8 umożliwia fotografowanie w warunkach słabego oświetlenia a także uzyskanie pięknego rozmycia tła. Obiektyw idealnie współpracuje z aparatami serii OM-D.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych 12-60 mm oraz dużej jasności F/2,8-4. Popularny zakres ogniskowych w połączeniu z wysokiej klasy optyką sprawia, że jest to model niemal obowiązkowy dla każdego posiadacza aparatu z matrycą micro 4/3. Uniwersalności zastosowań dodaje wbudowana stabilizacja obrazu doceniana zwłaszcza przez osoby zajmujące się filmowaniem.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 099
Do koszyka
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny obiektyw typu standardowy zoom o dużej jasności i wysokich parametrach optycznych. Dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Szybki, cichy AF oraz wbudowana stabilizacja i uszczelniana obudowa sprawiają, że jest modelem wybieranym przez zawodowców.
8.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Vario-Tessar T FE 24 - 70 mm f/4.0 ZA OSS to pierwszy obiektyw zmiennogniskowy dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi "bezlusterkowcami" Sony. Najwyższej jakości optyka marki Zeiss łączy doskonałe właściwości optyczne z niewielką wagą i wymiarami. Bardzo popularny zakres ogniskowych od 24 do 70 mm sprawia, że jest to niemal obowiązkowa pozycja w torbie każdego fotografa. Sprawdzi się zarówno w codziennej fotografii, przyrodzie, sporcie, portrecie czy reportażu.Wbudowana stabilizacja ułatwia również płynne filmowanie, nawet aparatami, które nie posiadają własnej stabilizacji.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Standardowe obiektywy do bezlusterkowców


Obiektyw standardowy zmiennogoniskowy ma dawać użytkownikowi najlepszą możliwą uniwersalność. Dlatego też standardowe obiektywy są tak popularne wśród fotografów amatorów, którzy dopiero szukają najlepszego dla siebie rozwiązania. Uniwersalny obiektyw pozwala na naukę i sprawdzenie własnych preferencji. Jednak nie są to wyłącznie konstrukcje przeznaczone i wybierane przez początkujących fotografów. Profesjonalne zoomy są ulubieńcami profesjonalnych fotografów ślubnych i reporterów prasowych! Dlaczego? Wtedy, gdy nie ma czasu na zmianę obiektywu, standardowy zoom do bezlusterkowca sprawdzi się najlepiej. Większość takich konstrukcji jest również wyposażona w system stabilizacji optycznej co sprawia, że to również popularny wybór jako obiektyw do filmowania.

Obiektyw standardowy do bezlusterkowca dla amatora fotografii


Można powiedzieć, że najpopularniejszymi obiektywami wśród amatorów na świecie są właśnie zmiennoogniskowe obiektywy standardowe. Są one tak popularne między innymi dlatego, że często występują w zestawach wraz z aparatem, z tego też względu zyskały przydomek obiektywów kitowych. (Kit z ang. „zestaw”). Są to przeważnie bardzo uniwersalne, lekkie i tanie obiektywy, które pozwalają postawić pierwsze kroki w świecie fotografii i filmowania. Do najpopularniejszych konstrukcji tego typu należą między innymi Sony FE 28-70 mm f/3.5-5.6 OSS, czy też Canon RF 24-105mm f/4-7.1L IS STM. Świetnie sprawdzają się jako jedyny obiektyw w torbie fotograficznej, gdy nie posiadamy funduszu na więcej specjalistycznych szkieł.

Uniwersalny obiektywy do bezlusterkowców ze średniej półki


Jeśli decydujemy się na zakup aparatu bez obiektywu kitowego, lub też zaczął nas on ograniczać i przyszedł czas na jego wymianę, wtedy warto zwrócić uwagę na uniwersalne obiektywy do bezlusterkowców z tak zwanej klasy średniej. Do najpopularniejszych przedstawicieli tego gatunku niewątpliwie należy zaliczyć konstrukcje takie jak Canon RF 24-105mm f/4L IS USM czy też Sony FE 24-105 f/4.0 G OSS, które posiadają przysłonę f/4 w całym, szerokim zakresie ogniskowych. Oznacza to, że zmiana ogniskowej nie powoduje zmiany przysłony. Wybierając taki obiektyw do filmowania, warto sprawdzić, czy posiada on system stabilizacji, który zniweluje drgania rąk podczas nagrywania bez statywu. Jeśli obiektyw nie posiada stabilizacji, z pomocą przyjdzie nam szeroka oferta gimbali, czyli elektronicznych stabilizatorów.

Tani, jasny obiektyw standardowy do bezlusterkowca


W podobnej półce cenowej można również natknąć się na jaśniejsze obiektywy, takie jak Tamron 28-75 F2.8 Di III RXD czy Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN. Producenci sprzętu fotograficznego tacy jak Tamron oraz Sigma w relatywnie niskiej cenie oferują dużą uniwersalność i bardzo wysoką jasność. Obiektywy te jednak są dedykowane bardziej do amatorów, niż profesjonalistów, ze względu na swoje właściwości optyczne.

Profesjonalne zoomy do bezlusterkowców dla wymagających


Najpopularniejszymi obiektywami standardowymi z zoomem wśród profesjonalistów używających aparatów bezlusterkowych (Canon R, Sony Alpha) są obiektywy 24-70 2.8. Konstrukcje takie jak Sony FE 24-70 2.8, czy Canon RF 24-70 2.8L, czy Nikon NIKKOR Z 24-70 2.8 S są cenione nie tylko za najwyższą jakość optyki i stałą przysłonę f/2.8, ale także ze względu na jakość wykonania. Obiektywy te łączy solidna konstrukcja i system uszczelnień, dzięki którym sprawdzają się w niemal każdych warunkach. Dlatego też te obiektywy są tak często wybierane do fotografii ślubnej, reporterskiej czy podróżniczej.

Przyszłość już dziś - wyjątkowe obiektywy do bezlusterkowców


Na rynku zaczynają pojawiać się również uniwersalne obiektywy do bezlusterkowców, które idą o krok dalej - jednym z nich jest Canon RF 28-70 f/2L USM. Jest to pierwszy na świecie uniwersalny obiektyw, który przy takim zakresie ogniskowych posiada stałą światłosiłę wynoszącą f/2.