Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 135 mm f/1.8 L IS USM - zapytaj o lepszą cenę
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 135 mm i jasności f/1.8 należący do linii premium L. Posiada optyczny stabilizator ostrości o skuteczności 5,5 stopnia EV (8 stopni EV z kompatybilnymi aparatami Canon EOS R z matrycową stabilizacją). Silnik AF Nano USM i skorygowany efekt oddychania sprawiają, że obiektyw ten świetnie nadaje się do filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 15-35 mm f/2.8 L IS USM - zapytaj o super cenę
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw należący do linii premium L, który oferuje dużą światłosiłę w całym zakresie zoomu. Silnik AF Nano USM działa niemal bezgłośnie, tak iż można ten model z łatwością wykorzystać w trakcie filmowania. Stabilizacja optyczna działa z 5-stopniową wydajnością, umożliwiając fotografowanie i nagrywanie wideo z ręki nawet przy bardzo wymagających warunkach oświetleniowych.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 24-105 mm f/4-7.1 L IS STM
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersaly obiektyw dający zakres ogniskowych 24-105 mm, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Umożliwia także wykonywanie ujęć zbliżeniowych dzięki maksymalnemu powiększeniu wynoszącemu 0,5x. Za automatyczne ustawianie ostrości odpowiada cichy, precyzyjny i szybki silnik STM. 5-stopniowa stabilizacja obrazu pozwala na fotografowanie i filmowanie z ręki.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 10-20 mm f/4 L IS STM
Ultraszerokokątny zoom należący do linii Premium L, który jest jednym z najlżejszych i najszerszych obiektywów szerokokątnych z silnikiem AF. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną z formowanymi ze szkła elementami asferycznymi, 3 elementami UD i elementem Super UD.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 24-50 mm f/4.5-6.3 IS STM
Uniwersalny obiektyw o 2-krotnym zoomie optycznym, który świetnie sprawdzi się w rękach początkujących pasjonatów fotografowania i filmowania. Wykorzystuje ultra cichy, płynny i precyzyjny silnik AF STM. Oferuje stabilizację obrazu o wydajności 4,5 stopnia. Pierścień sterowania może mieć przypisane różne funkcje, tak aby dostosować jego sposób działania do stylu pracy użytkowników.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 35 mm f/1.8 + RF 50 mm f/1.8 + RF 85 mm f/2
3 stałoogniskowe obiektywy o dużej światłosile, które razem dają wszechstronne kąty widzenia, umożliwiające realizację wielu różnych ujęć fotograficznych czy wideo. Wszystkie są napędzane silnikami AF STM, zapewniającymi ultra cichą, precyzyjną i szybką pracę, umożliwiając nie tylko skuteczne robienie zdjęć, ale również nagrywanie wideo.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 600 mm f/4 L IS USM - zapytaj o ofertę specjalną
Teleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4, który zachowuje przy tym stosunkowo kompaktowe rozmiary. Oferuje 5,5-stopniową stabilizację obrazu, podwójnie zasilany mechanizm AF i powłoki ASC oraz Super Spectra. Jego optyka obejmuje szkło fluorytowe i Super UD. Obiektyw jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawanymi oddzielnie).
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 85 mm f/1.2 L USM DS - zapytaj o lepszą cenę
Idealny obiektyw portretowy, który łączy w sobie ogniskową 85 mm i jasność f/1.2. Oferuje jakość linii obiektywów premium L. Specjalna powłoka DS zapewnia jeszcze bardziej subtelny efekt bokeh. Konfigurowalny pierścień sterowania umożliwia dopasowanie działania obiektywu do własnych przyzwyczajeń. Model ten świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF-S 55-210 mm f/5-7.1 IS STM - zapytaj o lepszą cenę
Uniwersalny telezoom do aparatów z matrycą APS-C, który oferuje 7-listkową przysłonę i powłokę Super Spectra. Silnik STM i brak efektu oddychania sprawiają, że świetnie sprawdza się także podczas filmowania. Optyczna stabilizacja obrazu działa z efektywnością na poziomie 4,5-stopni.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.