Liczba produktów: 73
Sortowanie:
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
SEL70200G2: nowy, pełnoklatkowy teleobiektyw zmiennoogniskowy z serii G ze stałą przysłoną F4. Korzystaj z wyjątkowej rozdzielczości, pięknego rozmycia tła (bokeh), odwzorowania w skali 1:2 i większej dokładności ustawiania ostrości oferowanych przez ten obiektyw Sony z mocowaniem typu E. SEL70200G2 to nadzwyczajny obiektyw Sony G do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza przyrodniczej, makro, portretowej i podróżniczej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowana niestabilność kąta widzenia podczas ustawiania ostrości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikon Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR oferuje aż 14,2-krotny zoom, doskonale sprawdzając się zarówno przy szerokich ujęciach, jak i dużych zbliżeniach. Wykorzystuje silnik krokowy AF i stabilizację obrazu o wydajności do 5,5 stopnia. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Kompaktowa, lekka, dobrze wyważona i uszczelniona konstrukcja pozwala na zabranie ze sobą w podróż całego arsenału obiektywów w jednym tubusie.
10/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałej jasności f/2.8, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Należy do zaawansowanej linii premium L i posiada 5-stopniową stabilizację obrazu oraz silnik AF Nano USM. O doskonała jakość obrazów w każdych warunkach oświetleniowych dbają elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw zoom o zakresie ogniskowych 24-105 mm, który należy do linii premium L. Posiada 5-stopniową optyczną stabilizację obrazu, 9-listkową przysłonę i cichy, bezgłośny oraz precyzyjny silnik AF STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie fotografowania, jak i filmowania.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o jasności f/2.8, który należy do uznanej linii obiektywów premium L. Posiada 5-stopniową stabilizację obrazu i silnik AF Dual Nano USM. Dzięki temu ten obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana optyka obejmuje elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom wykorzystujący cichy, szybki i precyzyjny silnik AF Nano USM i wydajną stabilizację obrazu o skuteczności do 6 stopni EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. szkło UD i powłokę SSC. 9-listkowa przysłona zapewnia estetyczny efekt bokeh. Obiektyw ten jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawane oddzielnie).
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o światłosile f/2.8, który doskonale sprawdzi się w trakcie wykonywania zdjęć przyrodniczych, sportowych czy portretowych. Dzięki niemal bezgłośnemu silnikowi AF sprawdzi się doskonale także w czasie filmowania. Obiektyw oferuje powłokę ARNEO, wyświetlacz OLED, szkło ED i SR, a także wzmocnioną i uszczelnioną konstrukcję.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
9 699
10 698 zł
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Super teleobiektyw o zakresie ogniskowych 200-600 mm pozwoli na uchwycenie wielu zapierających dech w piersiach momentów z wydarzeń sportowych czy życia dzikiej przyrody. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Instrument ten jest kompatybilny z telekonwerterami 1,4x i 2,0x, które dodatkowo poszerzają zakres jego możliwości. Możesz więc być naprawdę blisko interesującego Cię motywu - spojrzeć prosto w oczy zwierzętom lub zobaczyć wszystkie emocje wypisane na twarzach zawodników zmagających się na arenach sportowych. 
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Wszechstronny obiektyw zapewniający ogniskowe 24-105 mm i stałą jasność f/2.8, należący do linii premium L. Wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik automatycznego ustawiania ostrości USM. Zapewnia funkcje ułatwiające filmowanie, takie jak np. elektronicznie sterowana parafokalność, zniwelowany efekt oddychania czy możliwość skorzystania ze sprzedawanych oddzielnie adapterów zaawansowanego zoomu.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Szerokokątny zoom należący do kultowej serii L. Zapewnia stałą wartość przysłony w całym zakresie zoomu wynoszącą f/4. Ultra cichy silnik Nano USM umożliwia wykorzystanie tego obiektywu podczas filmowania i vlogowania. Stabilizacja 5,5 stopnia.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Uchwyć świat w jakości serii obiektywów L za pomocą kompaktowego i lekkiego zmiennoogniskowego teleobiektywu z 5-stopniową optyczną stabilizacją obrazu, która zapewnia doskonałe zdjęcia z ręki i ułatwia kadrowanie za pośrednictwem wizjera elektronicznego. Krótki dystans ogniskowania wynoszący 60 cm pozwala skuteczne na wykorzystanie go także w portrecie. Dodatkowo obiektyw ten oferuje superszybki system AF, co jest niezbędne podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Model ten znakomicie sprawdza się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
1-2 dni
5 990
Do koszyka
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw z 4,1-krotnym zoomem optycznym, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 25,5-105 mm dla formatu pełnoklatkowego. Oferuje opatentowany mechanizm redukcji drgań VC z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla filmowania, cichy silnik AF RXD czy zminimalizowany efekt oddychania.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowo lekki, pełnoklatkowy teleobiektyw o stałej światłosile f/2.8, świetnie sprawdzający się zarówno w fotografii, jak i w wideo. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, które zapewniają precyzyjną, cichą i wydajną pracę. Szereg klawiszy funkcyjnych, 3 niezależne pierścienie i uszczelnienia chroniące przed pyłem oraz wilgocią zapewniają swobodną i intuicyjną pracę.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.