Liczba produktów: 29
Sortowanie:
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
Foto e-book gratis 20 rat 0% Cashback 1150 zł Telekonwerter Canon do 1600 zł taniej
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uchwyć świat w jakości serii obiektywów L za pomocą kompaktowego i lekkiego zmiennoogniskowego teleobiektywu z 5-stopniową optyczną stabilizacją obrazu, która zapewnia doskonałe zdjęcia z ręki i ułatwia kadrowanie za pośrednictwem wizjera elektronicznego. Krótki dystans ogniskowania wynoszący 60 cm pozwala skuteczne na wykorzystanie go także w portrecie. Dodatkowo obiektyw ten oferuje superszybki system AF, co jest niezbędne podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Model ten znakomicie sprawdza się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikon Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR oferuje aż 14,2-krotny zoom, doskonale sprawdzając się zarówno przy szerokich ujęciach, jak i dużych zbliżeniach. Wykorzystuje silnik krokowy AF i stabilizację obrazu o wydajności do 5,5 stopnia. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Kompaktowa, lekka, dobrze wyważona i uszczelniona konstrukcja pozwala na zabranie ze sobą w podróż całego arsenału obiektywów w jednym tubusie.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw zoom o zakresie ogniskowych 24-105 mm, który należy do linii premium L. Posiada 5-stopniową optyczną stabilizację obrazu, 9-listkową przysłonę i cichy, bezgłośny oraz precyzyjny silnik AF STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie fotografowania, jak i filmowania.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o jasności f/2.8, który należy do uznanej linii obiektywów premium L. Posiada 5-stopniową stabilizację obrazu i silnik AF Dual Nano USM. Dzięki temu ten obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana optyka obejmuje elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o światłosile f/2.8, który doskonale sprawdzi się w trakcie wykonywania zdjęć przyrodniczych, sportowych czy portretowych. Dzięki niemal bezgłośnemu silnikowi AF sprawdzi się doskonale także w czasie filmowania. Obiektyw oferuje powłokę ARNEO, wyświetlacz OLED, szkło ED i SR, a także wzmocnioną i uszczelnioną konstrukcję.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
9 699
10 698 zł
Do koszyka
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Szerokokątny zoom należący do kultowej serii L. Zapewnia stałą wartość przysłony w całym zakresie zoomu wynoszącą f/4. Ultra cichy silnik Nano USM umożliwia wykorzystanie tego obiektywu podczas filmowania i vlogowania. Stabilizacja 5,5 stopnia.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Połączenie teleobiektywu Canon RF 100-500 F4.5-7.1L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 140-700 mm.
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowo lekki, pełnoklatkowy teleobiektyw o stałej światłosile f/2.8, świetnie sprawdzający się zarówno w fotografii, jak i w wideo. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, które zapewniają precyzyjną, cichą i wydajną pracę. Szereg klawiszy funkcyjnych, 3 niezależne pierścienie i uszczelnienia chroniące przed pyłem oraz wilgocią zapewniają swobodną i intuicyjną pracę.
8.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 70-200 mm f/2.8 GM OSS to obiektyw odpowiadajacy potrzebom najbardziej wymagającego użytkownika. Tak jak wszystkie obiektywy serii G Master wyróżnia się dużą jasnością w całym zakresie ogniskowych oraz doskonałą rozdzielczością. Wbudowany silnik DDSSM umożliwia szybkie i dokładne ustawianie ostrości co przyda się zwłaszcza w fotografii reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Konstrukcja zabezpieczona przed wpływem kurzu i wilgoci pozwala korzystać z niego nawet w niesprzyjających warunkach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zmiennoogniskowy teleobiektyw o jakości serii S z 5,5 stopniową redukcją drgań. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy ze szkła Super ED i 6 elementów ze szkła ED, a także m.in. powłoki ARNEO. Uszczelniona konstrukcja i powłoka fluorowa sprawiają, że to idealny sprzęt do fotografii przyrodniczej i sportowej. Układ silników krokowych AF umożliwia sprawne wykorzystanie tego telezooma podczas filmowania.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
10 648
11 999 zł
Do koszyka
9.2/10 (13 opinii) Czytaj opinie
E 18-105 mm f/4.0 G OSS to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Elemenem wyróżniającym ten model jest możliwość płynnej zmiany ogniskowej z poziomu korpusu aparatu co docenią zwłaszcza osoby zajmujące się filmowaniem. Filmowcy docenią również wbudowaną stabilizację obrazu oraz stałą jasność w całym zakresie ogniskowych.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 100-400 mm f/4.5-5.6 GM OSS to profesjonalny obiektyw serii G Master dedykowanej dla najbardziej wymagających fotografów. Doskonała jakość optyczna, szybki silnik AF, stabilizacja obrazu oraz uszczelniana obudowa idealnie sprawdzą się w pracy zawodowego fotografa nie uznającego kompromisów. Zakres ogniskowych 100-400 mm znajdzie zastosowanie przede wszystkim w fotografii przyrodniczej, sportowej czy wszelkiej fotografii odległych obiektów. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który wykorzystuje ultra cichy, płynny, precyzyjny i szybki system AF Nano USM. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw ten to także 5-stopniowa stabilizacja obrazu, 7-listkowa przysłona i kompaktowa oraz lekka konstrukcja. Oferuje duży pierścień zmiany ogniskowej pracujący w zakresie 100° i sterowanie przysłoną bez kliknięć co 1/8 stopnia (podczas nagrywania filmów).
9.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Fujinon XF 50-140 mm f/2.8 R LM OIS WR to teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów FujiFilm X. Praktyczny zakres ogniskowych będący przedłużeniem podstawowego obiektywu oraz duża "jasność" sprawiają, że jest to model o bardzo szerokim zastosowaniu - od fotografii reporterskiej, sportowej, przyrodniczej po portrety. Wbudowana stabilizacja doskonale sprawdzi się również podczas filmowania.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Teleobiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 dedykowany do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800 mm (ekwiwalent pełnej klatki) w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
70-300 mm f/4.5-5.6 G OSS to bardzo uniwersalny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży zakres ogniskowych oraz ogniskowanie od 90 cm sprawia, ze doskonale sprawdzi się zarówno w fotografii sportowej, przyrodniczej a nawet portrecie. Po podłączeniu do aparatu o matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej aż 450 mm.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.