Liczba produktów: 15
Sortowanie:
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Tamron zaprojektował i stworzył jeden z najmniejszych teleobiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony E. W połączeniu z jego niską wagą możesz korzystać z dużych powiększeń i zajmować się fotografią przyrodniczą oraz sportową bez zbytniego obciążania pleców czy plecaka lub  torby. Taka mobilna konstrukcja pozwala także na zachowanie niezwykłej intuicyjności i ergonomii pełnoklatkowych aparatów Sony E. Co więcej teleobiektyw ten zapewnia znakomitą jakość obrazu i wydajność, która pozwoli zobaczyć z bliska niezwykły świat natury, wszystkie emocje widowisk sportowych czy wykonywać poruszające portrety. 
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
9.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Sony FE 85 mm f/1.8 to doskonała propozycja dla miłośników fotografii portretowej. Ten lekki, niewielki i przystępny cenowo model doskonale uzupełnia gamę obiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży otwór przysłony oraz 9-listkowa przysłona pozwalają na piękne rozmycie tła (tzw. bokeh) co w fotografii portretowej jest szczególnie ważne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw Sigma A 35 mm f/1.4 DG DN jest kompatybilny z aparatami Sony z bagnetem FE. Doskonale sprawdzi się w połączeniu z pełną klatką i matrycami APS-C. Posiada wytrzymałą, uszczelnioną konstrukcję, która pozwala na profesjonalne zastosowanie, nawet w trudnych warunkach. Wyrafinowane parametry optyczne zapewniają wysoką jakość obrazu od centrum po brzegi kadru. Zdjęcia nim wykonane wyróżniają się plastyką obrazu, pięknym efektem bokeh i rozmyciem tła. Polecany do fotografii reportażowej, ulicznej, portretowej, ślubnej oraz nocnej fotografii gwiazd z uwagi na jasną przysłonę i dobrą korekcję komy i innych aberracji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sony FE 50 mm f/1.4 GM to wyjątkowo jasny obiektyw z serii G Master. Wyróżnia go wysoka rozdzielczość i odwzorowanie, dwa silniki liniowe XD oraz wyjątkowy efekt bokeh. Dzięki powłokom Nano AR II duszki i odblaski są eliminowane. Jego kompaktowe wymiary i niewielka waga sprawiają, że będziesz mógł zabrać go ze sobą wszędzie. Natomiast zabezpieczenia przed kurzem i wilgocią gwarantują doskonałą pracę w trudnych warunkach w terenie.
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom zapewniający kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 105-525 mm dla formatu małoobrazkowego. Został opracowany specjalnie dla matryc APS-C i daje ogromne zbliżenia. Jakość optyki z linii G, silnik liniowy XD, optyczna stabilizacja obrazu Optical Steady Shot i uszczelnienia gwarantują doskonałe obrazy w każdych warunkach.
9/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Carl Zeiss Vario-Tessar T FE 24 - 70 mm f/4.0 ZA OSS to pierwszy obiektyw zmiennogniskowy dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi "bezlusterkowcami" Sony. Najwyższej jakości optyka marki Zeiss łączy doskonałe właściwości optyczne z niewielką wagą i wymiarami. Bardzo popularny zakres ogniskowych od 24 do 70 mm sprawia, że jest to niemal obowiązkowa pozycja w torbie każdego fotografa. Sprawdzi się zarówno w codziennej fotografii, przyrodzie, sporcie, portrecie czy reportażu.Wbudowana stabilizacja ułatwia również płynne filmowanie, nawet aparatami, które nie posiadają własnej stabilizacji.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowy obiektyw należący do prestiżowej linii G Master. Oferuje świetną, uniwersalną ogniskową i znakomitą plastykę obrazu. Wykorzystuje zaawansowane technologie Sony i doskonale współpracuje z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami, pozwalając na uwolnienie całego potencjału zarówno body, jak i obiektywu. Zdumiewająca rodzielczość, plastyczny efekt bokeh i niezwykle precyzyjny system AF to wszstnko, czego potrzeba do rejestrowania obrazów, które  zachwycą innych. 
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking. 
9.8/10 (16 opinii) Czytaj opinie
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł  FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE to niezwykle wszechstronny obiektyw, który docenią nie tylko twórcy wszystkich rodzajów fotografii, ale także filmowcy. Jeden obiektyw - wiele zastosowań. Szeroki zakres ogniskowych wynoszący 17-50 mm zapewnia uniwersalność oraz nie ogranicza kreatywności użytkownika. Obiektyw cechuje doskonałe wyważenie dzięki wewnętrznemu ogniskowaniu. Szybki i dokładny AF ułatwia twórczą pracę w dynamicznych sytuacjach. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy teleobiektyw z zakresem ogniskowych 50-400 mm i z silnikiem AF VXD oraz wydajną redukcją drgań. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy XLD, 3 elementy LD i 2 elementy asferyczne. Został uszczelniony, aby być odpornym na działanie wilgoci w trudnych warunkach środowiskowych. Przednia soczewka została pokryta ochronną warstwą ze związkiem fluoru.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.