Liczba produktów: 7
Sortowanie:
9.3/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 16-35 mm f/4L EF IS USM jest szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą pełnoklatkową. Szeroki, zmienny kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektonicznej a wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oswietleniu.
8.2/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
9.6/10 (103 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
9.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Udoskonalona wersja profesjonalnego teleobiektywu zmiennoogniskowego o dużej jasności, z systemem redukcji wibracji i powłoką nanokrystaliczną (Nano Crystal Coat). Obiektyw zapewnia znakomitą ostrość na całej powierzchni kadru i jest wyposażony w szybki, cichy autofokus, który pozwala uzyskać wyjątkowo ostre zdjęcia w każdych warunkach oświetleniowych. Obudowa ze stopów magnezowych odporna na niesprzyjające warunki pogodowe spełnia wszelkie oczekiwania zawodowych fotografów. Światłosiła wynosząca f/2.8 gwarantuje ostre zdjęcia przy ograniczonej ilości światła oraz ciekawą plastykę obrazu. 
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
9 498
10 899 zł
Do koszyka
9.3/10 (17 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Stałoogniskowy obiektyw Pentax SMC DA 50 mm f/1.8, został wyposażony w bagnet K, dzięki czemu współpracuje z lustrzankami z sensorem APS-C oraz z bezlusterkowcami linii K. Przednia soczewka obiektywu została pokryta powłoką SP (Super Protect), która chroni przed dostaniem się wody, kurzu oraz pyłu do wnętrza soczewki. Konstrukcja optyczna składa się z 6 elementów rozmieszczonych w 5 grupach. Ogniskowa zapewnia kąt widzenia na poziomie 31,5 stopni, a ustawienie ostrości możliwe jest od odległości 45 cm. Atrakcyjne, wizualne rozmycie tła - Bokeh, zapewnia 7-listkowa przesłona.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.