Liczba produktów: 175
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Biogon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Wersja f/4,5 jest znacznie lżejsza i bardziej kompaktowa niż ta ze światłem f/2,8. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
1-2 dni
7 499
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
1-2 dni
4 999
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny o bardzo przemyślanej budowie i zaawansowanych, innowacyjnych cechach. Wyróżnia go bardzo ładny bokeh. Zastosowane powłoki antyrefleksyjne zminimalizowały ryzyko wystąpienia blików i flar, a funkcje takie jak focus lock ułatwiają korzystanie ze sprzętu. Idealny do fotografowania krajbrazów i architektury.
2-4 dni
2 495
Do koszyka
8.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowoczesny obiektyw ultraszerokokątny wyposażony w ciekawe i innowacyjne funkcje, które z pewnością uprzyjemnią doświadczenia fotograficzne. Produkt pochwalić się może specjalną powłoką redukującą do minimum występowanie blików i flar, a także blokadą fokusa. Idealnie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów, choć znajdzie też wiele zastosowań w fotografii artystycznej.
2-4 dni
1 775
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
Leica SUMMARIT-M 35 mm f/2.4 ASPH to szerokokątny obiektyw z nowej generacji Leica Summarit-M z odświeżonym designem i jeszcze lepszymi parametrami optycznymi. Wyprodukowany z najwyższej jakości materiałów oferuje doskonałą jakość obrazowania w każdych warunkach oświetleniowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 28 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Summilux to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. To wyjątkowe połączenie popularnego, reporterskiego szerokiego kąta ze znakomitą jasnością.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw Nikkor. Szerokokątna ogniskowa 24mm i światło f/1,8 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw sprawdzi się też doskonale w fotografii architektury i krajobrazu. W lustrzankach Nikon formatu DX ogniskowa 24mm będzie idealna do fotografii ulicznej lub reportażu. Dzięki solidnej i jednocześnie lekkiej budowie jest to instrument, który możesz zabrać wszędzie. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nikkor daje dużą elastyczność podczas pracy umożliwiając wykonywanie portretów czy krajobrazów. Wyjątkowa plastykę obrazu zapewnia światłosiła f/1.4, umożliwiająca uzyskanie wysokiej jakości fotografii. Minimalna odległość ostrzenia wynosząca 28 cm zwiększa wszechstronność zastosowań obiektywu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikkor 19 mm f/4E ED sprawdzi się znakomicie w fotografii architektury i krajobrazowej, dzięki funkcji kontroli perspektywy. 2 mechanizmy obrotu zapewniają wyjątkowy poziom elastyczności. Pochyłem i przesuwem można operować jednocześnie lub oddzielnie, podobnie jak w aparacie wielkoformatowym. Szeroki kąt widzenia umożliwia swobodne wykonywanie zdjęć w małych pomieszczeniach, oddając ich formę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny szerokokątny jasny obiektyw. Wielolistkowa konstrukcja przysłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw z segmentu Premium. Charakteryzuje się połączeniem ogniskowej 14 mm i maksymalnym otworem względnym F2.4, co skutkuje możliwością uzyskania atrakcyjnego efektu bokeh. Samyang 14 mm F2.4 został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu pełni możliwości pełnoklatkowych aparatów o rozdzielczości 50 Mpx i kamer rejestrujących obraz w rozdzielczości 8K. Zastosowanie zaawansowanych powłok antyrefleksyjnych sprawia, że obraz wyróżnia się wysoką rozdzielczością i przejrzystością. Wykonanie z aluminium gwarantuje sztywność i trwałość konstrukcji.
1-2 dni
3 649
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw z segmentu Premium. Charakteryzuje się połączeniem ogniskowej 14 mm i maksymalnym otworem względnym F2.4, skutkującego możliwością uzyskania atrakcyjnego efektu bokeh. Samyang 14 mm F2.4 został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu pełni możliwości pełno klatkowych aparatów o rozdzielczości 50 Mpx i kamer rejestrujących obraz w rozdzielczości 8K. Zastosowanie zaawansowanych powłok antyrefleksyjnych sprawia, że obraz wyróżnia się wysoką rozdzielczością i przejrzystością. Wykonanie z aluminium gwarantuje sztywność i trwałość konstrukcji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny obiektyw do matryc pełnoklatkowych, cechujący się dużą jasnością i aberracją zmniejszoną do minimum. Dużą zaletą jest mała waga sprzętu, co ułatwia i uprzyjemnia pracę fotografa. Obiektyw ten świetnie nadaje się do kreatywnej fotografii portretowej, krajobrazowej, a także do robienia zdjęć w małych pomieszczeniach i w wąskich uliczkach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw typu rybie oko przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Tzw. diagonalny obiektyw daje na pełnej klatce kąt widzenia 180 stopni (po przekątnej). Sigma 15mm F2.8 EX DG Diagonal Fisheye została zoptymalizowana do współpracy z lustrzankami cyfrowymi. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce, bardzo często występujące w obiektywach typu rybie oko. Niniejszy obiektyw pochodzi z naszej wypożyczalni, co oznacza, że może posiadać minimalne ślady użytkowania, jednakże jest w pełni sprawny i wyposażony we wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
24 godziny
2 510
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm, 85 mm i 135 mm. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce, bardzo często występujące w obiektywach UWA.