Liczba produktów: 8
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL 30 mm f/3.5 Macro to wysokiej klasy obiektyw dedykowany dla wszystkich miłośników fotografii o dużej skali odwzorowania. Doskonałe powiększenie 1.25x (odpowiednik 2.5x dla matryc pełnoklatkowych) pozwala na uchwycenie detali z pięknie rozmytym tłem. Obiektyw ten znajdzie zastosowanie zarówno wśród miłośników przyrody, fotografii produktowej małych obiektów czy też jako obiektyw portretowy.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 198
1 349 zł
Do koszyka
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw stałoogniskowy, stanowiący doskonałe uzupełnienie podstawowego zestawu każdego miłośnika fotografii. Dzięki jasnej przysłonie, obiektyw ten jest idealny do zdjęć portretowych, które charakteryzują się pięknie rozmytym tłem i żywymi kontrastami. Jest on także kompatybilny z funkcją filmowania umożliwiając użytkownikom rejestrowanie wysokiej jakości filmów z niezwykle szybkim ustawianiem ostrości.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Doskonały optycznie stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.2. Wyróżnia się rewolucyjną rozdzielczością, ultra szybkim systemem AF oraz uniwersalnością zastosowań. Doskonale sprawdzi się w warunkach ultra słabego oświetlenia jak również wszędzie tam, gdzie zależy nam na płytkiej głębi ostrości.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw typu zoom o wyjątkowej jasności f/2.8. Cechuje się doskonałymi parametrami optycznymi, niewielkimi gabarytami oraz szybką pracą AF. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO obudowa została wykonana z metalu, jest odporna na zapylenie, mróz czy zachlapanie.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.