Obiektywy do filmowania: do Sony
- Ogniskowa [mm]: 35
II-ga generacja obiektywów Cine, która została wzbogacona o uszczelnienia uodparniające na trudne warunki pogodowe, wartości ogniskowych zapisane po obu stronach tubusu, elegancki design i 9-listkową przysłonę. Zachowuje znakomitą optykę wykorzystującą elementy specjalne i powłokę Ultra Multi-Coated a także zapewnia pokrycie pełnoklatkowego sensora. Oferuje wtedy kąt widzenia 63.1° dla matryc FF.
- Ogniskowa [mm]: 50
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 50 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Samyang 50 mm T1.5 AS UMC V-DSLR z mocowaniem Sony E został zaprojektowany do współpracy z aparatami i kamerami wyposażonymi w matrycę światłoczułą o formacie 24x36mm lub mniejszym. Zapewnia wysoki kontrast oraz wierne odwzorowanie barw. Polecany dla zawodowych filmowców oraz fotografów zajmujących się fotografią portretową.
- Ogniskowa [mm]: 50
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. W aparatach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie krótkim teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
II-ga generacja obiektywów Cine, która została wzbogacona o uszczelnienia uodparniające na trudne warunki pogodowe, wartości ogniskowych zapisane po obu stronach tubusu, elegancki design i 9-listkową przysłonę. Zachowuje znakomitą optykę wykorzystującą elementy specjalne i powłokę Ultra Multi-Coated a także zapewnia pokrycie pełnoklatkowego sensora. Oferuje wtedy kąt widzenia 46,2 stopni dla matryc FF.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 75 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Stałoogniskowy i super szerokokątny obiektyw Samyang 8 mm T3.8 Fish-eye CS II jest przeznaczony do lustrzanek cyfrowych oraz aparatów kompaktowych z wymienną optyką wyposażonych w matrycę APS-C. Jasność obiektywu określa liczba transmisyjna T i wynosi 3,8. Obiektyw wykonany z 10 soczewek umieszczonych w 7 grupach. Powierzchnie soczewek pokryte zostały wielowarstwowymi powłokami antyrefleksyjnymi UMC, które zapewniają wysoki kontrast i doskonałą transmisję światła.
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W bezlusterkowcach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 127mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
II-ga generacja obiektywów Cine, która została wzbogacona o uszczelnienia uodparniające na trudne warunki pogodowe, wartości ogniskowych zapisane po obu stronach tubusu, elegancki design i 9-listkową przysłonę. Zachowuje znakomitą optykę wykorzystującą elementy specjalne i powłokę Ultra Multi-Coated a także zapewnia pokrycie pełnoklatkowego sensora. Oferuje wtedy kąt widzenia 28.4 stopni dla matryc FF.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 35 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 45 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
Anamorficzny obiektyw zapewniający format 2.4:1. Oferuje aluminiową obudowę, jasność f/1.8 i 10-listkową przysłonę. Dzięki niemu uzyskasz zdumiewające, kinowe efekty.
Anamorficzny obiektyw filmowy o ogniskowej 75 mm i jasności T2.9, który może obsłużyć jakość wideo 8K. Współczynnik kompresji wynosi 1,6x. Posiada bezstopniowy pierścień przysłoni, który tak samo jako pierścień ostrości jest przystosowany do pracy z systemami follow focus.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Zestaw 3 obiektywów do matryc APS-C/S35 i ogniskowych 24 mm, 35 mm i 55 mm. Mają światłosiłę T1.2 i gwint filtra 67 mm. Udało się w nich skutecznie zminimalizować efekt oddychania. Wyróżniają się mocną budową ze stopu aluminium i kompaktową konstrukcją oraz niską wagą.
Obiektyw filmowy do zastosowań profesjonalnych. Został zaprojektowany z myślą o aparatach APS-C z mocowaniem Sony E. Szeroki zakres ogniskowych i stała wartość przysłony sprawiają, że jest on niezwykle uniwersalnym urządzeniem. Wykorzystanie najwyższej jakości optyki (G Lens) sprawiło, że obiektyw 18-110 mm f/4.0 E PZ G OSS może być użyty do nagrywania filmów w rozdzielczości 4K. System kompensacji drgań pozwala na nagrywanie stabilnych filmów z ręki.
28-135 f/4 FE PZ G OSS to doskonała konstrukcja stworzona z myślą o profesjonalnym filmowaniu i fotografowaniu. Dzięki zastosowaniu cichego silnika SSM oraz stałej jasności docenią go wszyscy profesjonaliści.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.