Liczba produktów: 7
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej, zaprojektowany do współpracy z aparatami Sony z bagnetem FE. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile na przykład pod kątem fotografii portretowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości, naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 560 mm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 800 mm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Jeden z najlżejszych teleobiektywów o ogniskowej 400 mm i tak dużej jasności. Posiada podwójnie zasilany silnik AF i możliwość łatwego ręcznego dostrajania ostrości. Należy do uznanej linii premium L, która gwarantuje zdumiewającą jakość optyczną i ogromną odporność konstrukcji. Teleobiektyw jest zgodny z telekonwerterami RF 1.4x i RF 2x (sprzedawane oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4, który zachowuje przy tym stosunkowo kompaktowe rozmiary. Oferuje 5,5-stopniową stabilizację obrazu, podwójnie zasilany mechanizm AF i powłoki ASC oraz Super Spectra. Jego optyka obejmuje szkło fluorytowe i Super UD. Obiektyw jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawanymi oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh. Do aparatów pełnoklatkowych i APS-C.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
4 890
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
4 199
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.