Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Jasny, lekki i kompaktowy obiektyw do aparatów Sony E. Oferuje dla matryc APS-C kąt widzenia odpowiadający w przybliżeniu standardowej ogniskowej dla matryc pełnoklatkowych. Wykorzystuje aluminiową obudowę i 10-listkową przysłonę, a także oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 28 cm.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Obiektyw kompatybilny z mocowaniami Lensbaby Lensbaby Composer Series, Legacy Muse, Control Freak i Scout Lens (sprzedawane oddzielnie), które umożliwiają zmianę płaszczyzny ogniskowania w celu kreatywnej zabawy z nieostrościami. W zestawie z 11 dyskami przysłony, zapewniającymi twórczą zabawę z efektem bokeh.
Lensbaby Sol 22 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Szerokokątny obiektyw o dużej jasności f/2.0. Ogniskowa 12 mm (odpowiednik 24 mm dla matryc pełnoklatkowych) doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ciasnych pomieszczeniach lub fotografii krajobrazowej. Dzięki dużej jasności możliwe jest fotografowanie i filmowanie w warunkach słabego oświetlenia.
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
Wyjątkowo lekki, kompaktowy i płaski obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki niewielkim rozmiarom i dużej jasności f2,5 doskonale sprawdzi się w codziennym fotografowania oraz w tzw. fotografii ulicznej. Dzięki soczewkom asferycznym oraz powłokom pozwala na uzyskanie ostrego obrazu o wiernych barwach.
Jasny pełnoklatkowy obiektyw zapewniający szerokokątną ogniskową, świetną w trakcie fotografowania krajobrazów, portretów grupowych, reportażu czy w trakcie vlogowania. Jasność f/2.8 umożliwia łatwe fotografowanie z ręki nawet przy małej ilości światła. Silnik krokowy STM pozwala na wygodne użytkowanie obiektywu w czasie filmowania.
Laowa 7.5mm T2.1 Cine to ultraszerokokątny obiektyw filmowy przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia to kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym t/2.1. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.