Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw FujiFilm XF 50 mm f/2 R WR srebrny
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
XF 50 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym jasny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, ulicznej jak i reportażu a dzięki uszczelnianej obudowie może być używany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z DX 24 mm f/1.7
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyróżnij swoje zdjęcia i filmy dzięki obiektywowi stałoogniskowemu formatu APS-C/DX o największej przysłonie firmy Nikon. Obiektyw NIKKOR Z DX 24mm f/1.7 jest jaśniejszy niż typowy obiektyw kitowy. Zdolny do tworzenia niezwykle małej głębi ostrości i pięknego rozmycia tła oraz łatwy do przenoszenia.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: APS-C
Wytrzymała, odporna na kurz i wilgoć konstrukcja, o wadze około 360 g i długości 73,5 mm długości oraz 58 mm gwincie filtru, charakteryzuje się poręcznością, typową dla urządzeń z mocowaniem X. XF33mmF1.4 to standardowy obiektyw stałoogniskowy nowej generacji o dużej jasności, zaprojektowany z myślą o doskonałej rozdzielczości obrazu, mobilności i wytrzymałości, który będzie siłą napędową ewolucji serii X w następnej dekadzie i później, wyznaczając nowy punkt odniesienia dla wymiennych obiektywów z mocowaniem X.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Samyang AF 18 mm f/2.8 Sony E - Zapytaj o ofertę specjalną!
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Samyang AF 18 mm 2.8 FE wpisuje się w koncepcję aparatów bezlusterkowych, które miały być w swoim założeniu kompaktowymi konstrukcjami, umożliwiającymi uzyskiwanie znakomitej jakości obrazu przy zachowaniu niewielkich rozmiarów. Samyang AF 18 mm 2.8 FE oferuje kąt widzenia wynoszący aż 100 stopni przy jednoczesnym zachowaniu wagi 145 g. Fotografowie krajobrazowi, architektury czy wnętrz nie muszą już więc dłużej zabierać ze sobą w daną lokalizację ciężkich zestawów.
Obiektyw Nokton 40 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 40 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii portretowej czy również przy małej ilości światła.
Jasny, lekki i kompaktowy obiektyw do aparatów Sony E. Oferuje dla matryc APS-C kąt widzenia odpowiadający w przybliżeniu standardowej ogniskowej dla matryc pełnoklatkowych. Wykorzystuje aluminiową obudowę i 10-listkową przysłonę, a także oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 28 cm.
XF 18-55 mm f/2.8-4.0 jest wyjątkowo kompaktowym obiektywem typu zoom wyróżniającym się bardzo dobrym stosunkiem jasności i ostrości do gabarytów. Jest idealnym rozwiązaniem jako podstawowy obiektyw stosowany w aparatach systemu FujiFilm X. Wbudowana stabilizacja idealnie sprawdza się podczas filmowania czyniąc z niego bardzo poręczne narzędzie do profesjonalnych zdjęć i filmów. Zakres ogniskowych 18-55 pozwala na wykonanie zarówno dynamicznych zdjeć architektury, krajobrazu jak i atrakcyjnie wyglądających portretów.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Obiektyw o miniaturowych rozmiarach, które jednak nie przeszkodziły w zastosowaniu ultrajasnej przysłony f/1.2. Model ten został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
Obiektyw Nokton 35 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 61,9 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 35 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii krajobrazowej czy portretowej.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Nikon Z, o ultra szerokim kącie widzenia wynoszącym 110 stopni. Soczewki pokryto zaawansowanymi powłokami antyrefleksyjnymi, minimalizującymi powstawanie flar oraz aberracji chromatycznej.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.