Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Fuji X
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 17-70 mm F/2.8 DiIII-A VC RXD Fuji X
Uniwersalny obiektyw z 4,1-krotnym zoomem optycznym, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 25,5-105 mm dla formatu pełnoklatkowego. Oferuje opatentowany mechanizm redukcji drgań VC z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla filmowania, cichy silnik AF RXD czy zminimalizowany efekt oddychania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 18-300 MM f/3.5-6.3 DIIII-A VC VXD FUJI
Uniwersalny zoom do aparatów FujiFilm X o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
Model GF20-35mmF4 R WR to obiektyw o zmiennej ogniskowej, którego zakres dostępnych długości ogniskowych pokrywa przedział od ultraszerokiej ogniskowej 20 mm, po szeroki kąt 35 mm (ekwiwalent zakresu 16 mm - 28 mm dla formatu pełnej klatki 35 mm). Konstrukcja optyczna obejmuje 14 soczewek ułożonych w 10 grupach, w tym trzy soczewki asferyczne, jedna asferyczna soczewka ED i trzy soczewki ED, co umożliwia skuteczną kontrolę różnorodnych aberracji optycznych i zapewnia optyce zaawansowane zdolności rozdzielcze.
Panasonic Lumix S 100 mm f/2.8 Macro (S-E100E) to jeden z najmniejszych i najlżejszych obiektywów makro, który zapewnia maksymalne powiększenie 1:1 i minimalny dystans ogniskowania 0,204 m. Jego uszczelniona konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i wilgoci, a także niskich temperatur do -10°C.
Stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.8, który wyróżnia się znakomitą jakością optyczną. W obiektywie tym zastosowano 3 soczewki asferyczne, 1 soczewkę UED i 3 soczewki ED, co pozwoliło na znaczne ograniczenie aberracji. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
Szerokokątny obiektyw Sigma A 35 mm f/1.4 DG DN jest kompatybilny z aparatami Sigma, Leica i Panasonic posiadającymi tzw. bagnet L-mount. Doskonale sprawdzi się w połączeniu z pełną klatką i matrycami APS-C. Posiada wytrzymałą, uszczelnioną konstrukcję, która pozwala na profesjonalne zastosowanie, nawet w trudnych warunkach. Wyrafinowane parametry optyczne zapewniają wysoką jakość obrazu od centrum po brzegi kadru. Zdjęcia nim wykonane wyróżniają się plastyką obrazu, pięknym efektem bokeh i rozmyciem tła. Polecany do fotografii reportażowej, ulicznej, portretowej, ślubnej oraz nocnej fotografii gwiazd z uwagi na jasną przysłonę i dobrą korekcję komy i innych aberracji.
Szerokokątny obiektyw do FujiFilm X, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.4 i 9-listkowa przysłona zapewniają plastyczny efekt bokeh. Wykorzystuje silnik krokowy AF i oferuje lekką oraz kompaktową budowę.
Super teleobiektyw do aparatów FujiFilm X, z którymi zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 229-914 mm dla formatu pełnoklatkowego. Jego kompaktowa i lekka konstrukcja oraz 5-stopniowa stabilizacja zapewniają pełen komfort oraz skuteczność pracy z ultra długimi ogniskowymi. 19 uszczelnień umożliwia swobodne fotografowanie w najtrudniejszych warunkach.
Fujinon XF 16 mm f/1.4 R WR to stałoogniskowy obiektyw szerokokątny o wyjątkowej jasności f/1,4. Dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm. Szeroki kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury czy grupowych zdjęciach ludzi. Dzięki minimalnej odległości ogniskowania wynoszącej tylko 15 cm może być wstępem do makrofotografii. Jest również doskonałym obiektywem do wszystkich sytuacji w których zależy nam na uzyskaniu małej głębi ostrości oraz scen o słabym oświetleniu.
Fujinon XF 18-135 mm f/3.5-5.6 R LM OIS WR to zaawansowany obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą często zmieniać obiektywu a jednocześnie nie potrzebują dużych wartości przysłony. Kompaktowa konstrukcja, odporność na niekorzystne warunki pogodowe oraz wbudowana stabilizacja obrazu idealnie sprawdzą się w fotografii podróżniczej czy codziennym fotografowaniu i filmowaniu.
Wspaniały efekt rozmycia tła, które ten krótki teleobiektyw o dużej jasności pozwala uzyskać rozszerza potencjał możliwości wypowiedzi wizualnej
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Obiektyw z uniwersalnym zakresem ogniskowych 24-70 i stałą jasnością f/2.8, który doskonale współpracuje z wszystkimi aparatami z mocowaniem Leica L-Mount. Zaawansowane konstrukcja optyczna obejmująca 3 soczewki asferyczne i 9 soczewek wykonanych ze szkieł z anomalną częściową dyspersją gwarantuje niezwykle skuteczne ograniczenie aberracji. Całkowicie metalowy korpus i osłona, a także uszczelnienie konstrukcji sprawiają, że obiektyw ten poradzi sobie nawet w trudnym środowisku.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
SIGMA 10-18mm F2.8 DC DN | Contemporary, ze swoimi 62 mm długości, 72,2 mm średnicy oraz wagą 260 g, jest najmniejszym i najlżejszym na świecie ultraszerokokątnym obiektywem zmiennoogniskowym do aparatów APS-C, dzięki czemu idealnie nadaje się do codziennego fotografowania czy filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.