Liczba produktów: 25
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej. 
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
SEL70200G2: nowy, pełnoklatkowy teleobiektyw zmiennoogniskowy z serii G ze stałą przysłoną F4. Korzystaj z wyjątkowej rozdzielczości, pięknego rozmycia tła (bokeh), odwzorowania w skali 1:2 i większej dokładności ustawiania ostrości oferowanych przez ten obiektyw Sony z mocowaniem typu E. SEL70200G2 to nadzwyczajny obiektyw Sony G do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza przyrodniczej, makro, portretowej i podróżniczej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowana niestabilność kąta widzenia podczas ustawiania ostrości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
8.9/10 (12 opinii) Czytaj opinie
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
9.8/10 (16 opinii) Czytaj opinie
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł  FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
GF80mmF1.7 R WR to obiektyw o standardowej długości ogniskowej wynoszącej 80 mm (co jest odpowiednikiem ogniskowej 63 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm). Jego duża zewnętrzna soczewka podstawowa z autofokusem charakteryzuje się maksymalnym otworem przysłony F1.7, co czyni go najjaśniejszym wśród modeli obiektywów Fujifilm z mocowaniem G.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny jasno zoom opracowany specjalnie dla aparatów z sensorem APS-C, dla których daje zakres kątów widzenia odpowiadających uniwersalnemu zoomowi reporterskiemu. Pomimo kompaktowej i lekkiej budowy zapewnia jakość obrazu, do której przyzwyczaiła linia G. Silnik liniowy XD doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw oferuje stałą jasność f/2.8, przełącznik AF/MF, programowalny przycisk blokady czy uszczelnienia i przednią soczewkę pokrytą fluorem.
9.2/10 (13 opinii) Czytaj opinie
E 18-105 mm f/4.0 G OSS to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Elemenem wyróżniającym ten model jest możliwość płynnej zmiany ogniskowej z poziomu korpusu aparatu co docenią zwłaszcza osoby zajmujące się filmowaniem. Filmowcy docenią również wbudowaną stabilizację obrazu oraz stałą jasność w całym zakresie ogniskowych.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw dedykowany do średnioformatowych bezlusterkowców FujiFilm GFX. Uniwersalny instrument optyczny znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, od portretu przez architekturę po krajobraz. Zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków (pył, kurz, wilgoć i niskie temp.) pozwoli na bezpieczne fotografowanie w plenerze. Wyróżniają go wysokiej jakości szkło optyczne o niskiej aberracji i jakości zarezerwowanej głównie dla obiektywów stałoogniskowych oraz unikalne odwzorowanie kolorów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
FujiFilm Fujinon GF 50 mm f/3.5 R LM WR oferuje ogniskową 50 mm, której ekwiwalent dla systemu małoobrazkowego wynosi 40 mm. Sprawia to, że obiektyw znajduje zastosowanie w fotografii podróżniczej i ulicznej. Fujinon GF to seria obiektywów stworzonych z zamiarem wykorzystywania pełnego potencjału aparatów średnioformatowych FujiFilm GFX. Wyróżnia je wysoka rozdzielczość, unikalna reprodukcja kolorów i bogate odwzorowanie tonacji barw.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Panasonic LUMIX S 85 mm F1,8 powstała specjalnie dla wszystkich pasjonatów uwieczniania ludzi. Jego parametry pożądane przez wszystkich portrecistów, sprawiają, że to niezastąpione narzędzie w pracy z modelami. Jego ogniskowa daje znakomitą perspektywę, która pozwala na świetne odizolowanie modeli od tła i jednocześnie zapewnia brak przerysowań. W połączeniu ze światłosiłą f/1.8 zapewnia niezwykle plastyczny bokeh, który pozwala na tworzenie wyjątkowo nastrojowych portretów. 

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.