Liczba produktów: 622
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
1-2 dni
749
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
1-2 dni
749
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
1-2 dni
339
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
1-2 dni
339
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
1-2 dni
339
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów. 
1-2 dni
1 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów. 
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
1 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów. 
1-2 dni
1 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Canon M. Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Fujifilm X. Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Fujifilm X. Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Micro 4/3. Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Sony E (APS-C). Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Sony E (APS-C). Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości. 

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.