Liczba produktów: 638
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową. W zestawie ze stacją Samyang Lens Station.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Tamron zaprojektował i stworzył jeden z najmniejszych teleobiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony E. W połączeniu z jego niską wagą możesz korzystać z dużych powiększeń i zajmować się fotografią przyrodniczą oraz sportową bez zbytniego obciążania pleców czy plecaka lub  torby. Taka mobilna konstrukcja pozwala także na zachowanie niezwykłej intuicyjności i ergonomii pełnoklatkowych aparatów Sony E. Co więcej teleobiektyw ten zapewnia znakomitą jakość obrazu i wydajność, która pozwoli zobaczyć z bliska niezwykły świat natury, wszystkie emocje widowisk sportowych czy wykonywać poruszające portrety. 
4-6 dni
2 599
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
8 399
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę. 
10/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o bardzo szerokim spektrum zastosowań, zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Canon z bagnetem RF. Zakres ogniskowych od 24 do 105 mm pozwoli zarówno na fotografowanie szerokich kadrów, np. krajobrazów a także portretów i zbliżeń detali. Obiektyw posiada 5-stopniową stabilizację optyczną, kompensującą drgania ręki oraz ultradźwiękowy silnik autofokusa NANO USM, który gwarantuje cichą i szybką pracę AF. Lekka i wytrzymała konstrukcja sprzyja zdjęciom reporterskim i podróżniczym.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dla profesjonalistów i entuzjastów fotografii - idealny do fotografowania portretów, krajobrazów, ale też nagrywania filmów dokumentalnych czy ślubów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sony FE 24-70 mm F2.8 GM II to obiektyw o szerokiej rozpiętości ogniskowych. Przysłona o wartości F2.8 gwarantuje jasne zdjęcia nawet w słabych warunkach oświetleniowych oraz pożądany efekt bokeh. Obiektyw wyposażony został w cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD umożliwiające szybką i płynną zmianę ostrości. Przemyślana i solidna konstrukcja sprawiają, że obiektyw sprawdzi się doskonale także w ekstremalnych warunkach.
Przedsprzedaż Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
11 499
Do koszyka
8.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD powstał z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na swobodne kadrowanie w szczególności w fotografii krajobrazowej, architektury czy astrofotografii. Światłosiła wynosząca f/2.8 pozwala na swobodne fotografowanie przy małej ilości światła i pozwala na uzyskanie płytszej głębi ostrości. Silnik krokowy RXD zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne działanie, które da satysfakcjonujące rezultaty podczas fotografowania i filmowania, a minimalny dystans ostrzenia wynoszący zaledwie 19 cm pozwala na wyjątkowe zbliżenie się do obiektów. Zdobywca nagrody EISA dla najlepszego obiektywu szerokokątnego 2019/2020.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny obiektyw zoom do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Canon R. Zmienna ogniskowa 28-70 mm i stałe światło F2.0 to doskonałe parametry dające swobodę twórczą nawet w skąpo oświetlonych i dynamicznych sytuacjach. Jako przedstawiciel serii Canon L (Luxury) posiada uszczelnioną obudowę i najlepsze z dostępnych na rynku soczewki LD, XR, GM. Sprawdzi się m.in. w fotografii podróżniczej, ślubnej, reportażowej i portretowej.
8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości. 
4-6 dni
5 219
Do koszyka
9.9/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: tylko APS-C
EF-M 11-22 to szerokokątny obiektyw typu zoom dedykowany do bezlusterkowców Canon. Konstruowany specjalnie pod matrycę APS-C zapewnia wysoką jakość optyczną przy kompaktowych gabarytach i niewielkiej wadze. Doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazu, reporterskiej czy fotografii architektury. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie na długich czasach naświetlania lub filmowanie dynamicznych scen.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
9.7/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Sony FE 24-70 mm f/2.8 GM to idealna odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających użytkowników. Ten standardowy zoom z serii G Master łączy dużą jasność f/2,8 z doskonałą rozdzielczością, ciekawym efektem bokeh oraz solidnością i szczelnością potrzebną w pracy zawodowego fotografa. Uniwersalny zakres ogniskowych 24-70 mm sprawdzi się zarówno w pracy reporter, fotografa przyrody czy fotografa ślubnego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 95
Sigma S 150-600mm F5-6.3 DG DN OS to ultra-teleobiektyw dedykowany do bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest to jedyny obiektyw na rynku obiektywów, który jest dedykowany do aparatów bezlusterkowych o tak dużym zasięgu ogniskowych, wynoszącym aż 150-600mm. Obiektyw wykonany został z najwyższej jakości materiałów, które są wyróżnikiem serii Sports. Dzięki czemu cechuje się nie tylko solidną i wytrzymałą obudową, ale również lekką konstrukcją, która jest odporna na kurz i zachlapania. Będzie on idealnym wyborem dla osób, które potrzebują obiektywu do fotografii sportowej o najwyższej jakości wykonania, szybkim i dokładnym Auto Focusie i ogniskowej 600mm.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy obiektyw dedykowany do fotografii reportażowej, należący do prestiżowej linii G Master. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz 5 soczewek specjalnych czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie wysokiej jakości zdjęć reportażowych. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
6 499
6 964 zł
Do koszyka
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: tylko APS-C
Wyjątkowo lekki i poręczny obiektyw makro o skali odwzorowania 1:1.2. Pozwala na uzyskanie niepowtarzalnych obrazów małych przedmiotów. Dzięki stabilizacji obrazu ułatwia fotografowanie z ręki, bez konieczności użycia statywu. Cechą wyróżniającą ten obiektyw jest wbudowana lampa pierścieniowa doświetlająca fotografowany obiekt. Jest to przydatne zwłaszcza przy fotografowaniu z bardzo bliska gdzie obiektywem często zasłaniamy naturalne źródło światła. Obiektyw wyposażony w mocowanie EF-M przeznaczony jest do bezlusterkowych aparatów Canon.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.