Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics to bezkompromisowy producent, który oferuje wysokiej jakości optykę w przystępnej cenie. Venus Optics Laowa 9 mm f/5,6 FF RL to pierwszy w historii obiektyw reaktalinearny o takiej ogniskowej przeznaczony do pełnoklatowych korpusów. Nie powoduje on efektu "rybiego oka". Ta innowacyjna konstrukcja składa się z 14 elementów optycznych, które rozmieszczone są w 10 grupach - w ich skład wchodzą między innymi dwie soczewki asferyczne, dwa szkła o niskiej dyspersji oraz soczewka o wysokim współczynniku załamania światła. Takie rozwiązanie pozwoliło na redukcję aberracji chromatycznej i zniekształceń do minimum. Całość zamknięta jest w stylowej obudowie z metalu, a całość waży zaledwie 350g.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics to bezkompromisowy producent, który oferuje wysokiej jakości optykę w przystępnej cenie. Venus Optics Laowa 9 mm f/5,6 FF RL to pierwszy w historii obiektyw reaktalinearny o takiej ogniskowej przeznaczony do pełnoklatowych korpusów. Nie powoduje on efektu "rybiego oka". Ta innowacyjna konstrukcja składa się z 14 elementów optycznych, które rozmieszczone są w 10 grupach - w ich skład wchodzą między innymi dwie soczewki asferyczne, dwa szkła o niskiej dyspersji oraz soczewka o wysokim współczynniku załamania światła. Takie rozwiązanie pozwoliło na redukcję aberracji chromatycznej i zniekształceń do minimum. Całość zamknięta jest w stylowej obudowie z metalu, a całość waży zaledwie 350g.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics to bezkompromisowy producent, który oferuje wysokiej jakości optykę w przystępnej cenie. Venus Optics Laowa 9 mm f/5,6 FF RL to pierwszy w historii obiektyw reaktalinearny o takiej ogniskowej przeznaczony do pełnoklatowych korpusów. Nie powoduje on efektu "rybiego oka". Ta innowacyjna konstrukcja składa się z 14 elementów optycznych, które rozmieszczone są w 10 grupach - w ich skład wchodzą między innymi dwie soczewki asferyczne, dwa szkła o niskiej dyspersji oraz soczewka o wysokim współczynniku załamania światła. Takie rozwiązanie pozwoliło na redukcję aberracji chromatycznej i zniekształceń do minimum. Całość zamknięta jest w stylowej obudowie z metalu, a całość waży zaledwie 350g.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon EF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe najazdy, w szczególności iż wersja Cine została wyposażona w pierścienie zębate, które pozwalają na pracę z profesjonalnymi systemami regulacji ostrości.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężnym tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.