![Fotografia bez kitu Fotografiabezkitu](http://upload.cyfrowe.pl/cyfrowe/banery/1366x36_664dee25f2ce8.jpg)
![Cyfrowe.pl](/images/header/logo_znak2.png)
Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF 27 mm F2.8 to stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do bezlusterkowców formatu APS-C. Jego mała, lekka i płaska konstrukcja typu “pancake" ("naleśnik") zapewnia fotografom dyskrecję i wygodę codziennego fotografowania. Pozwala uzyskać naturalne pole widzenia, zbliżone do tego, co widzi ludzkie oko, dzięki czemu idealnie nadaje się do różnych stylów fotografowania. Świetnie sprawdzi się w codziennej fotografii rodzinnej, podróżniczej, portretowej, ulicznej a nawet krajobrazowej. Uniwersalne, wszechstronne i przystępne dla każdego narzędzie tworzenia.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 14-24 mm f/2.8 S
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 112
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw z linii premium S, który oferuje szerokokątny zoom i stałe światło f/2.8. Bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Powłoka nanokrystaliczna i ARNEO gwarantują bezkompromisową jakość obrazu. Wyświetlacz OLED informuje o bieżących ustawieniach obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD, soczewkę FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD, soczewkę FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw Macro stworzony dla bezlusterkowego systemu Canon M To idealna wręcz propozycja dla osób chcących zacząć przygodę z makro fotografią. 7Artisans 60mm f/2,8 oferuje maksymalne powiększenie 1:1 oraz minimalną odległość ostrzenia na poziomie 26 cm. Światło siła f/2.8 zapewnia ekstremalnie małą głębie ostrości przy dużym powiększeniu. Dodatkowo dzięki płynnej przysłonie możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Manualny obiektyw typu rybie oko o światłosile f/2.8, oferujący zaawansowaną konstrukcję optyczną z wielowarstwowymi powłokami i szkłem Hoya HD. Pozwala na uzyskanie ciekawych przerysowań i zniekształceń. Całkowicie metalowa obudowa gwarantuje długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 100-300 mm f/2.8L IS USM - zapytaj o mega cenę
Superszybki teleobiektyw zmiennoogniskowy, który ma cechy modeli stałoogniskowych, sprawdza się m.in. w przypadku fotografii sportowej i zapewnia przewagę nad resztą stawki. Obiektyw RF 100-300mm F2.8L IS USM dzięki jasnej przysłonie (f/2,8) w całym zakresie ogniskowej, niewiarygodnej ostrości i stabilizatorowi obrazu na poziomie 5,5 stopnia, jest wyjątkowym narzędziem optycznym w swojej klasie.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 5.2 mm f/2.8 L dual fisheye - zapytaj o super cenę
Rewolucyjny obiektyw typu "podwójne rybie oko" z dwiema soczewkami, które dzięki zaawansowanym algorytmom są w stanie stworzyć jeden obraz z dwóch, dając aż 190 stopni, stereoskopowego pola widzenia.
Fujinon XF 60 mm f/2.4 R Macro to solidnie wykonany obiektyw portretowo - makrofotograficzny o skali odwzorowania 1:2. Doskonale sprawdza się zarówno w fotografii portretowej jak i fotografii makro gdzie nie jest konieczne uzyskanie skali odwzorowania 1:1 lub większej. Pomimo solidnej metalowej obudowy oraz dużej jasności f/2,4 wyróżniają go małe gabaryty i waga doskonale komponujące się z kompaktowymi rozmiarami aparatów serii X.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Bezkompromisowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/2.0 i wszechstronnym zastosowaniu. Oferuje to co najważniejsze w fotografii - niespotykaną rozdzielczość i kontrast w całym kadrze dla wszystkich wartości otworu względny, a także najwyższą jakość wykonania.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.8, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.