Liczba produktów: 7
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 112
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Superszybki teleobiektyw zmiennoogniskowy, który ma cechy modeli stałoogniskowych, sprawdza się m.in. w przypadku fotografii sportowej i zapewnia przewagę nad resztą stawki. Obiektyw RF 100-300mm F2.8L IS USM dzięki jasnej przysłonie (f/2,8) w całym zakresie ogniskowej, niewiarygodnej ostrości i stabilizatorowi obrazu na poziomie 5,5 stopnia, jest wyjątkowym narzędziem optycznym w swojej klasie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 645
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 645
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 112
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw z linii premium S, który oferuje szerokokątny zoom i stałe światło f/2.8. Bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Powłoka nanokrystaliczna i ARNEO gwarantują bezkompromisową jakość obrazu. Wyświetlacz OLED informuje o bieżących ustawieniach obiektywu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Venus Optics Laowa CF 8-16 mm f/3,5-5 C-Dreamer do Sony E to ultra szerokokątny zoom do aparatów z matrycami APS-C. Oferuje kompaktową i lekką konstrukcję. Gwint filtra 86 mm pozwala na wygodną pracę z akcesoriami. Opcja bezstopniowej pracy pierścienia przysłony sprawia, że obiektyw ten świetnie nadaje się także do filmowania.
1-2 dni
2 799
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
enus Optics Laowa 17 mm f/4 GFX Zero-D to obiektyw ultraszerokokątny charakteryzujący się dużym otworem względnym i prawie zerową dystorsją! Co więcej jest on kompatybilny z średnioformatowymi bezlusterkowcami FujiFilm. Konstrukcja optyczna obiektywu składa się z 21 elementów ułożonych w 14 grupach. Wśród nich znajduje się 5 elementów specjalnych, 3 to soczewki o niskiej dyspersji (ED) natomiast pozostałe 2 to soczewki asferyczne.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 499
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.