Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 1200 mm f/8 L IS USM
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych
Super teleobiektyw o ogniskowej 1200 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę instrumentu optycznego konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,34 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 800 mm f/5.6 L IS USM
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych
Super teleobiektyw o ogniskowej 800 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę obiektywu konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,1 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Samyang AF 24 mm F/1.8 SONY FE - Zapytaj o ofertę specjalną!
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw oferujący ogniskową 24 mm i światło siłę f/1.8. W połączeniu z zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmująca aż 7 soczewek specjalnych, 9-listkową, okrągła przysłona zapewnia niezwykle ostre i wyraziste obrazy. Silnik krokowy AF STM gwarantuje zawsze ostre obrazy i cichą pracę, która sprawia, że obiektyw można z powodzeniem wykorzystać podczas filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 19 cm i szeroki kąt widzenia pozwala na budowanie wielopłaszczyznowych kompozycji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
Obiektyw NOKTON 35 mm F1.2 Aspherical III VM to nowa wersja klasycznego obiektywu 35mm, który ceniony jest za swoje właściwości optyczne. Obiektyw znany przede wszystkim wśród fotografów ulicznych i fotografów dokumentalnych. Odświeżona wersja została zmniejszona tak by jeszcze mniej rzucać się w oczy i dać większy komfort pracy fotografowi. Udało się to osiągnąć dzięki użyciu najnowocześniejszych soczewek, które łączą wysoką wydajność przy mniejszym rozmiarze.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.